|
|
Joeyyy
|
|
|
Toornstra is geen type Clasie en Ziyech al helemaal niet. Toornstra is nooit meer dan 5 miljoen waard. Ziyech is buitenkansje. Maar dan nog moet er naar mijn mening een controlerende stofzuiger komen. Een type Nigel de Jong. Vormer komt echt tekort voor dit niveau. Ik vrees met grote vreze dat ze dadelijk Demy de Zeeuw vastleggen (let's hope not)... |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
quote: Dat lijkt mij toch ook... Ik zie hem er niet voor aan om zo maar iets de wereld in te brengen waar geen kern van waarheid in zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 22:50 schreef Joeyyy het volgende:Toornstra is geen type Clasie en Ziyech al helemaal niet. Toornstra is nooit meer dan 5 miljoen waard. Ziyech is buitenkansje. Maar dan nog moet er naar mijn mening een controlerende stofzuiger komen. Een type Nigel de Jong. Vormer komt echt tekort voor dit niveau. Ik vrees met grote vreze dat ze dadelijk Demy de Zeeuw vastleggen (let's hope not)... El Ahmadi.... Helaas weinig kans. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 22:50 schreef Joeyyy het volgende:Toornstra is geen type Clasie en Ziyech al helemaal niet. Toornstra is nooit meer dan 5 miljoen waard. Ziyech is buitenkansje. Maar dan nog moet er naar mijn mening een controlerende stofzuiger komen. Een type Nigel de Jong. Vormer komt echt tekort voor dit niveau. Ik vrees met grote vreze dat ze dadelijk Demy de Zeeuw vastleggen (let's hope not)... Alsjeblieft zeg.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
We houden Clasie, maar halen wel Ziyech. Dit lijkt me een veel beter idee! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: We zullen het snel weten.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hardnekkige geruchten dat hij voor 9 miljoen verkocht is. Feyenoord ontkent. Ik vind het in elk geval geen 'niet te weigeren' bedrag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bedrag is acceptabel en welkom, als is te bedingen percentage bij doorverkoop algeheel acceptabel wat mij betreft. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Alles is relatief. Als het op mijn bankrekening staat, vind ik het een prachtbedrag. Als dit het bedrag is, waarvan Van Geel van mening is dat het niet te weigeren is, of zelfs exorbitant, dan mag Van Geel vandaag nog van mij opstappen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Maar zonder Clasie zie ik het ook in Oekraïne zeer zwaar in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 23:12 schreef Els het volgende:Alles is relatief. Als het op mijn bankrekening staat, vind ik het een prachtbedrag. Als dit het bedrag is, waarvan Van Geel van mening is dat het niet te weigeren is, of zelfs exorbitant, dan mag Van Geel vandaag nog van mij opstappen. kijk, daar hou ik van . n mening. en gezien t praatje hoofdprijs ed, kan ik me daar in vinden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De tegenstander zegt me echt niks, maar ook ik zie liever Jordy in de basis.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Clasie gaat weg zegt D-J. Stouten, dus plaats vrij voor Ziyech. Dus handelen v.Geel!!! (Of gaan we weer wachten?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:46 schreef Nibke het volgende:Clasie gaat weg zegt D-J. Stouten, dus plaats vrij voor Ziyech. Dus handelen v.Geel!!! (Of gaan we weer wachten?) Zal wel weer wachten zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat mij opvalt er was wel openheid toen men geld nodig had maar nu......weer geheim, ik begrijp dat als je iets aankoopt je mond dichthoud maar over Clasie kunnen ze toch wat meer info geven? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Niet als ze midden in de onderhandelingen zitten. Je moet een broedende kip niet storen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tok tok wanneer komt dat ei ha ha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
1 september is de laatste dag dat transfers afgerond kunnen worden. Dus we kunnen nog wel ff wachten.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is al eerder gezegd, maar dit zijn de mooiste tijden van het jaar voor de voetbal.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je gaat dinsdag toch? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja hoor, storend alleen dat er tussendoor voetbalwedstrijden gespeeld worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, zodra een competitie start zouden er geen in of uitgaande transfers meer mogen in dat land..! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 11:46 schreef Nibke het volgende:Clasie gaat weg zegt D-J. Stouten, dus plaats vrij voor Ziyech. Dus handelen v.Geel!!! (Of gaan we weer wachten?) We zullen wel weer achter het net vissen ... Typisch Feyenoord !!! |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Als clasie vandaag vertrekt dan zal het 31 augustus zijn dat we een vervanger hebben. Net als we 3 weken moesten wachten op vervanging voor pelle, janmaat, de vrij etc. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Jordy Clasie tekent vandaag bij FC Porto'
Het lijkt er op dat Jordy Clasie zijn laatste wedstrijd in De Kuip heeft gespeeld. De middenvelder van Feyenoord zal binnen enkele uren een contract tekenen bij FC Porto. Dit meldt Angel Sanchez, redacteur van Portugese ValoraFutbol.
Clasie staat er geruime tijd in de belangstelling van de club uit Portugal en beide clubs zouden al in onderhandeling zijn. Na afloop van de wedstrijd Feyenoord - Sc Heerenveen kwam naar via Twitter naar buiten dat de clubs een akkoord hadden bereikt over een transfersom van negen miljoen euro. Het verhaal werd enige tijd later ontkracht door Feyenoord-trainer Fred Rutten. 'Het is onzin', zei de coach toen tegenover Fox Sports. De club zou de middenvelder alleen willen verkopen voor exceptionele bedragen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: net als de laatste seizoenen hè... kutPelle kutGuidetti allemaal niks waard...
zeurkous |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jordy Clasie is onderweg naar Portugal en tekent vandaag zijn contract bij FC Porto! Feyenoord neemt dan weer direct contact op met Ziyech! |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:Jordy Clasie is onderweg naar Portugal en tekent vandaag zijn contract bij FC Porto! Feyenoord neemt dan weer direct contact op met Ziyech! 9 miljoen?? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:Jordy Clasie is onderweg naar Portugal en tekent vandaag zijn contract bij FC Porto! Feyenoord neemt dan weer direct contact op met Ziyech! Mooi! Ik hoop dat dit waar is ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:Jordy Clasie is onderweg naar Portugal en tekent vandaag zijn contract bij FC Porto! Feyenoord neemt dan weer direct contact op met Ziyech! Bron ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:11 schreef Stylzz het volgende:Jordy Clasie is onderweg naar Portugal en tekent vandaag zijn contract bij FC Porto! Feyenoord neemt dan weer direct contact op met Ziyech! Dan pas? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb het over Dost en Ziyech!
Maar ik lees net op twitter dat Clasie op weg is naar Porto ... dus wie weet gaat het nu snel! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Twitter! En een transfersom van zo'n 9 miljoen euro ... koopje !!! Maar als een speler wil dan kan je hem beter laten gaan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 9 miljoen toch , wordt er genoemd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, dat is door 1man ooit geroepen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 13:16 schreef lijdensweg het volgende:[..] Twitter! En een transfersom van zo'n 9 miljoen euro ... koopje !!! Maar als een speler wil dan kan je hem beter laten gaan ... Hun boden 9. Vangeel vraagt 12 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
9 miljoen is duidelijk te weinig als dat zo is. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Beste verdediger van het WK ging ook voor veel te weinig weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In het licht van van Geel's uitspraken (alleen exorbitant hoog bod) zou 9 milj. te weinig zijn. Bevestigt tevens dat vG. met ad hocbeleid aan de gang is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi bedrag voor een club die NOOIT Europees speelt . Op de afval rondes na dan ... |
|
|
|