BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
http://www.voetbalfreaks.com/nieuws/7565/-ook-benfica-meldt-zich-in-rotterdam-voor-aanvoerder-van-feyenoord-.html

Het is nog allesbehalve zeker dat Jordy Clasie het seizoen afmaakt bij Feyenoord. De middenvelder werd de afgelopen weken nadrukkelijk in verband gebracht met FC Porto, maar die club zet niet door in de onderhandelingen, zo meldde RTV Rijnmond zondagavond al.

Echter is Porto niet de enige geïnteresseerde club voor de aanvoerder van Feyenoord. Waar eerder al Swansea City en Fiorentina nadrukkelijk werden gelinkt aan Clasie, kan daar nu een nieuwe naam aan worden toegevoegd: Benfica. Volgens Arno Vermeulen, chef voetbal van de NOS, is de aartsrivaal van FC Porto in de race om de handtekening van de Oranje-international.

Het contract van Clasie loopt nog twee jaar door en Feyenoord is niet van plan om na Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat en Stefan de Vrij ook hem nog van de hand te doen. Afgelopen vrijdag ontbrak de geboren Haarlemmer nog op het veld tegen Heerenveen, maar zat hij wel op de tribune. Ron Smit, voorzitter van de FSV was van mening dat hij voor negen miljoen euro verkocht was aan Porto, maar Feyenoord ontkende dat in alle aarden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
.....maar Feyenoord ontkende dat in alle aarden....

Zeker de toon gemist.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 22:23   quote  deeplink  
The saga continues..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Hij kan heel goed zijn, maar daarvoor heeft hij wel een trainer nodig

jordy_clasie2.jpg

Ronald Koeman is na drie jaar Feyenoord begonnen aan een nieuw avontuur bij Southampton.

In Helden online blikt hij terug op de spelers met wie hij in Rotterdam werkte en die schitterden op het WK in Brazilië.

Jordy Clasie kreeg de laatste twee duels op het WK speeltijd van bondscoach Louis van Gaal.

Koeman: "Gelukkig heeft hij op het eind nog gespeeld op het WK. Hij kan heel goed zijn, maar daarvoor heeft hij wel een trainer nodig. De linies moeten kort op elkaar spelen, zodat hij niet te veel moet lopen. Want als Jordy veel moet lopen, komt hij niet voldoende tot zijn recht.

Dat is nog een beetje zijn zwakte, dat hij niet het loopvermogen van een Leroy Fer heeft. Klein lichaampje, fysiek nog in ontwikkeling maar in het korte spel is hij heel snel en heel slim,

Jordy overziet de situatie heel goed. Daarom zeg ik dat hij een trainer nodig heeft die zijn krachten optimaal benut en hem niet laat verzuipen. Als in trainer dat inziet, is Jordy een fantastische speler."
Bron:Heldenonline
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Weet Fred er van?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 20 augustus 2014 - 12:52   quote  deeplink  
WAT ALS JORDY CLASIE VERTREKT? ZES OPTIES OM ZIJN VERTREK OP TE VANGEN

Het lijkt erop dat Jordy Clasie deze transferperiode nog Feyenoord gaat verlaten. Volgens Voetbal International naderen FC Porto en Feyenoord een akkoord, terwijl ook Benfica geïnteresseerd zou zijn. Zeker bij het mislopen van de groepsfase van de Europa League lijkt een vertrek onvermijdbaar, en geef Clasie maar eens ongelijk. Champions League spelen en een stap vooruit maken, of (weer) een tussenjaar met Feyenoord? Maar hoe kan Feyenoord het gat dat Clasie achterlaat opvullen? Zes opties om zijn vertrek op te vangen.

1 Feyenoord haalt Toornstra, maar Vilhena vervangt Clasie

De eerste mogelijkheid is dat Feyenoord Jens Toornstra haalt van FC Utrecht, er wordt al onderhandeld over zon transfer, en vervolgens Tonny Vilhena opschuift naar de plek van Clasie, als controleur. Toornstra wordt volgens Feyenoord niet voor de positie van Clasie gehaald. In de jeugd speelde Vilhena vooral als aanvallende middenvelder en in mijn ogen speelde hij zijn beste wedstrijd in Feyenoord 1 ook op die positie (Willem II-uit, Immers was geschorst en Vilhena scoorde twee keer), maar in het eerste speelt hij als linker-centrale middenvelder. In een interview in VI gaf Vilhena eerder al aan het liefst de toekomstige 10 van Feyenoord te zijn, maar ook een positie als controleur niet uit te sluiten. Ik kan goed aanvallen, maar ook goed verdedigen, zei hij toen. Toornstra zou dan op de plek van Vilhena kunnen spelen. Dit lijkt mij het meest reële scenario, ook omdat Hakim Ziyech verteld werd dat hij eventueel als linkermiddenvelder zou gaan spelen op de plek van Vilhena dus, over wie Rutten enthousiast is en dus niet uit de basis zal gaan.

2 Rick Karsdorp wordt voor de leeuwen gegooid

Rick Karsdorp is net als Tonny Vilhena van oorsprong een aanvallende middenvelder, maar krijgt, mede door zijn sterke fysiek, van trainer Fred Rutten vooralsnog vooral een verdedigende taak. In de voorbereiding speelde hij bij gebrek aan een echte rechtsback regelmatig als verdediger, en zijn verdedigende kwaliteiten zou hij ook kunnen gebruiken als controleur, een positie waar hij in de jeugd af-en-toe speelde. Echter: is het verstandig om een speler zonder Eredivisie-ervaring op een plek te zetten waar hij eigenlijk nog niet heel bekwaam is? Het zou in ieder geval een strohalm kunnen zijn, mocht het niet lukken een waardige vervanger te contracteren.

3 Matthew Steenvoorden gaat eindelijk minuten maken

Vanochtend werd duidelijk dat de inmiddels 21-jarige Matthew Steenvoorden niet mag vertrekken bij Feyenoord. Steenvoorden, die in het eerste seizoen van Ronald Koeman al meeging op trainingskamp naar Marbella, werd gelinkt aan een terugkeer bij FC Dordrecht, maar Rutten wil hem behouden. De rechtsbenige Steenvoorden kan zowel als centrale verdediger als controlerende middenvelder spelen. Dat Feyenoord hem niet wil verhuren kan erop duiden dat men in hem een mogelijke vervanger (of back-up voor een vervanger) van Clasie ziet.

4 Feyenoord haalt een oude bekende

Een vierde optie is wat mij betreft dat Feyenoord gaat verrassen en een oude bekende contracteert. Karim El Ahmadi zit bij Aston Villa op een zijspoor en gaf in het weekend aan een terugkeer naar Nederland (op termijn) zeker te overwegen. El Ahmadi is precies het type speler dat Feyenoord mist: iemand die voorop gaat in de strijd en controlerende kwaliteiten combineert met een goede techniek. Met zijn goede passes deelt hij bovendien een eigenschap met Jordy Clasie. Maar: wil hij terugkeren naar Feyenoord, en is hij betaalbaar?

Dat brengt me bij Wout Brama, de middenvelder wiens contract bij FC Twente is afgelopen en dus transfervrij is. Net als met El Ahmadi kent Rutten Brama goed, ze werkten lang samen, en dat zou hem een streepje voor kunnen geven. Rutten werkt graag met oude bekenden, zowel in zijn technische staf als spelersgroep, getuige het aantrekken van trainers Patrick Grevenaars en Arno Philips en rechtsback Luke Wilkshire, en Brama zou precies zijn wat Martin van Geel een overbruggingsspeler noemt: iemand die goedkoop opgepikt kan worden, ervaring heeft en een brug vormt tussen het vertrek van een sterkhouder en de ontwikkeling van een talent (genoeg talentvolle middenvelders in de jeugd). Nadeel is dat de controleur geblesseerd is geweest en hoge salariseisen lijkt te hebben.

5 Lex Immers gaat verdedigender spelen

De minst reële optie is dat aanvallende middenvelder Lex Immers een plek naar achteren gaat en als controleur gaat voetballen. Toen Hakim Ziyech aan Feyenoord gelinkt werd klonk dat geluid regelmatig op internet: waarom Immers niet wat meer naar achteren? Ook bij de komst van Toornstra als 10 zou dat kunnen, maar aannemelijk is dat niet (dan had Feyenoord Ziyech immers wel verteld dat hij als nummer 10 kon gaan voetballen). Bovendien liet Immers, bijvoorbeeld tegen Heracles-uit, zien te traag te zijn voor die plek en simpelweg niet goed te zijn in verdedigen.

6 Ruud Vormer krijgt eindelijk een basisplaats

Ruud Vormer kwam in 2012 met grote verwachtingen naar Feyenoord, hij was bij Roda JC uitgegroeid tot een goede middenvelder in de Eredivisie, maar heeft in twee seizoenen nooit kunnen overtuigen. Regelmatig werd hij gebruikt als vervanger van Clasie, maar nimmer kon hij aan zijn niveau tippen. Ook afgelopen vrijdag niet, toen hij bij afwezigheid van Clasie wederom als controleur werd opgesteld. Wil Feyenoord vooruit, kan Vormer nooit de daadwerkelijke vervanger zijn. Maar nood breekt wetten, en als het binnenhalen van een werkelijke controleur onmogelijk blijkt, kan Vormer zomaar eindelijk de basisspeler worden die hij wil zijn.

(via feyenoord.wordpress.com)
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Leuk stukje met alle opties. Maar in alle opties blijft Immers in de basis staan..
JanM
 JanM - woensdag 20 augustus 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 12:58 schreef MMM het volgende:
Leuk stukje met alle opties. Maar in alle opties blijft Immers in de basis staan..
M.i. alleen bij opties 1 en 5: bij 1 vervangt Toornstra Vilhena en blijft Immers op 10 en bij 5 gaat Immers op de plaats van Clasie spelen. In alle andere gevallen verdwijnt Immers bij de komst van Toornstra m.i. (uiteindelijk) op de bank ...
JanM
 JanM - woensdag 20 augustus 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Optie 4 lijkt mij wel een mooie: als Clasie vertrekt El Ahmadi en Toornstra halen!
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 13:13 schreef JanM het volgende:

[..]

M.i. alleen bij opties 1 en 5: bij 1 vervangt Toornstra Vilhena en blijft Immers op 10 en bij 5 gaat Immers op de plaats van Clasie spelen. In alle andere gevallen verdwijnt Immers bij de komst van Toornstra m.i. (uiteindelijk) op de bank ...
Van Steenvoorden is ook niet goed genoeg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 13:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Van Steenvoorden is ook niet goed genoeg
Denk je?
Ik vond m vorig jaar af en toe wel erg sterk hoor.
MMM
 MMM - woensdag 20 augustus 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Vond hem erg matig en dan nu bij Feyenoord, komt tekort.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 augustus 2014 - 18:45   quote  deeplink  
El Ahmadi terug!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Vind ik ook een optie Henk..
JanM
 JanM - woensdag 20 augustus 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:45 schreef FR-Henk het volgende:
El Ahmadi terug!!!
+1908!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 augustus 2014 - 20:34   quote  deeplink  
8 milj ik zeg kassa, even kijken of er nog oudere niet fitte spelers zijn......de Zeeuw, El ahmadi, Lazovic?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:34 schreef piet de paler het volgende:
8 milj ik zeg kassa, even kijken of er nog oudere niet fitte spelers zijn......de Zeeuw, El ahmadi, Lazovic?
Ik ben niet oud Piet..d:-(
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 augustus 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:34 schreef piet de paler het volgende:
je vergeet van Hanegem.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Clasie: 'Dit komt voor iedereen hier in De Kuip hard aan'

large_86f8d51af9f28941b9f2a1e961e8152831a755f2.jpg

Feyenoord verloor vandaag pijnlijk in De Kuip van FC Utrecht. Aanvoerder Jordy Clasie begon sterk aan de wedstrijd. 'We beginnen goed, de eerste helft zijn we heer en meester en dan moeten we de voorsprong uitbreiden. Als je in het voetbal niet scoort maak je het jezelf lastig en zij scoren dan wel', aldus de middenvelder tegenover FOX Sports.

Vlak voor rust kwam FC Utrecht op gelijke hoogte met Feyenoord. 'In de tweede helft waren we minder en kwamen we steeds te laat. Dit verlies komt hard aan, je speelt thuis in de Kuip en dan moet je altijd winnen. Nu heb je het jezelf onnodig moeilijk gemaakt', aldus de middenvelder.

Clasie wil niks loslaten na de wedstrijd over zijn aanstaande transfer naar FC Porto. 'Wie weet, Ik ben nu nog bezig met Feyenoord en daar gaat het voor mij om', zegt hij . 'Ik snap dat de mensen willen weten hoe de situatie is, maar in het voetbal gaat het om duidelijkheid en dat is er nu nog niet.'
Bron:FoxSport
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Clasie: Het verschil na rust was heel groot

http://www.dailymotion.com/video/x24gw0s_24-08-2014-het-verschil-na-rust-was-heel-groot_sport
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
'Clasie neemt na donderdag beslissing over toekomst'

600x400-01704420.jpg

Jordy Clasie zal aanstaande donderdag een beslissing nemen over zijn toekomst, dat meldt het Portugese O Jogo. Feyenoord hoopt zich die dag te kwalificeren voor de groepsfase van de Europa League door Zorya Luhansk uit te schakelen. Als de Rotterdammers er inderdaad in weten te slagen door te dringen tot het hoofdtoernooi, dan zou de kans groter zijn dat Clasie dit seizoen bij de Stadionclub blijft.

De 23-jarige middenvelder wordt al wekenlang in verband gebracht met FC Porto, maar dat zou niet de enige club zijn die het zou zien zitten in Clasie. Ook Benfica wordt regelmatig genoemd, terwijl ook Southampton, de club van hoofdtrainer Ronald Koeman, na een vertrek van middenvelder Morgan Scheiderlin de interesse in Clasie kenbaar zou gaan maken.

Verder verwacht het medium uit Portugal dat FC Porto deze week een nieuw bod zal uitbrengen als het zich dinsdagavond weet te kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League. De topclub uit Portugal, met onder meer Bruno Martins Indi in de gelederen, speelt dinsdagavond de return tegen het Franse Lille.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Zou tijd raken ook, deze transferperiode komt zijn spel niet ten goede..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:48   quote  deeplink  
oh joh?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Not sure if serious..(?)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:42   quote  deeplink  
26 Augustus 2014 om 13:37 - Barbara Barend is van mening dat Jordy Clasie dit seizoen beter bij Feyenoord kan blijven. De middenvelder wordt gelinkt aan FC Porto, Benfica en Southampton en vooral Porto zou concrete interesse hebben in de 23-jarige speler. Barend denkt niet dat het voor Clasie een goede keuze zou zijn om naar Portugal te vertrekken.
http://www.soccernews.nl/news/270953/Clasie_moet_een_voorbeeld_nemen_aan_zijn_generatiegenoten_bij_Ajax_en_PSV

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Dan moet ie dan wel zelf beslissen om te blijven en zich niet laten beïnvloeden door anderen. Tijd dat zijn kop leegraakt..
Alexi
 Alexi - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:17   quote  deeplink  
Pffff, wat een gedoe ook!
Van mij mag die transferperiode allang over zijn!
Dan is het voor iedereen snel duidelijk!
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 12:52 schreef Bosifyable het volgende:
WAT ALS JORDY CLASIE VERTREKT? ZES OPTIES OM ZIJN VERTREK OP TE VANGEN

1 Feyenoord haalt Toornstra, maar Vilhena vervangt Clasie

2 Rick Karsdorp wordt voor de leeuwen gegooid

3 Matthew Steenvoorden gaat eindelijk minuten maken

6 Ruud Vormer krijgt eindelijk een basisplaats

Ruud Vormer kwam in 2012 met grote verwachtingen naar Feyenoord, hij was bij Roda JC uitgegroeid tot een goede middenvelder in de Eredivisie, maar heeft in twee seizoenen nooit kunnen overtuigen. Regelmatig werd hij gebruikt als vervanger van Clasie, maar nimmer kon hij aan zijn niveau tippen. Ook afgelopen vrijdag niet, toen hij bij afwezigheid van Clasie wederom als controleur werd opgesteld. Wil Feyenoord vooruit, kan Vormer nooit de daadwerkelijke vervanger zijn. Maar nood breekt wetten, en als het binnenhalen van een werkelijke controleur onmogelijk blijkt, kan Vormer zomaar eindelijk de basisspeler worden die hij wil zijn.

(via feyenoord.wordpress.com)
Optie 1 is een mogelijke oplossing maar dan zou ik optie 2 zeker ook uitproberen.

Opties 3&6 zijn wat mij betreft géén opties want ze komen beide tekort.
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:44   quote  deeplink  
De opperpot, je weet wel, dochter van de opperjid, heeft ook een mening over voetbal. Clasie kan beter doen zoals Depay en die overloper; nog een seizoen eraan vastplakken.

De rest van het stuk is kut... Maar dat is niet gek van zo'n pot.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 14:44 schreef Barabas het volgende:
De opperpot, je weet wel, dochter van de opperjid, heeft ook een mening over voetbal. Clasie kan beter doen zoals Depay en die overloper; nog een seizoen eraan vastplakken.

Nee die kan t inderdaad beter bij scharen houden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 14:44 schreef Barabas het volgende:

Let maar eens op die overlopert gaat straks nog naar PSG.., kans dat Depay dan ook nog vertrekt..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Hopelijk op de laatste speeldag..
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 augustus 2014 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 14:56 schreef RenatoBos het volgende:
Hopelijk op de laatste speeldag..
En dàt..... Hoop ik nou ook!

Zou echt een goede mop zijn... net als Minderzicht van 020... Gun ik ze wel!
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Enkele uitspraken van Clasie en zijn zaakwaarnemer

28 April 2014
Ik blijf in de Kuip

7 Mei 2014
Als ik zeg. dat ik blijf en ik vertrek.
ben ik een verrader

19 Juli 2014
Zaakwaarnemer: Hij heeft voorkeur
voor Fc. Porto

23 Juli 2014
Rond mij speelt niks

31 Juli 2014
Ik ben hier al vier jaar en wil
graag hoger spelen

2 Augustus 2014
Zaakwaarnemer: Clasie wil weg bij Feyenoord

10 Augustus 2014
Natuurlijk is Porto een grote club
maar ik geef geen antwoord

Nou hoop ik dat deze uitspraken niet 100% zijn
en dat hij gewoon bij ons blijft

31 Juli 2014
Ik ben hier vier jaar en wil graag hoger op

2 Augustus 2014

10 Augustus 2014
maar ik geef geen antwoord"
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 26 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
De laatste drie moet je zien als een opmaak fout SORRY
Fart
 Fart - dinsdag 26 augustus 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 17:39 schreef de bluffer het volgende:
Enkele uitspraken van Clasie en zijn zaakwaarnemer

28 April 2014
Ik blijf in de Kuip

7 Mei 2014
Als ik zeg. dat ik blijf en ik vertrek.
ben ik een verrader

19 Juli 2014
Zaakwaarnemer: Hij heeft voorkeur
voor Fc. Porto

23 Juli 2014
Rond mij speelt niks

31 Juli 2014
Ik ben hier al vier jaar en wil
graag hoger spelen

2 Augustus 2014

10 Augustus 2014
maar ik geef geen antwoord

Nou hoop ik dat deze uitspraken niet 100% zijn
en dat hij gewoon bij ons blijft

31 Juli 2014
Ik ben hier vier jaar en wil graag hoger op

2 Augustus 2014

10 Augustus 2014
maar ik geef geen antwoord"
Damzz dan hebbie veel vrije tijd
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
Op 7 mei 2014 sprak hij wijze woorden;

'Ik weet zeker dat ik bij Feyenoord ook nog wel een stap kan zetten. Ik heb gezegd dat ik niet weg hóéf, niet dat ik voor honderd procent zeker blijf', nuanceert hij de berichtgevingen van eerdere media. ' Feyenoord heeft ook wat te willen. Stel dat er een club komt die een paar miljoen voor me overheeft. Dan kan ik me goed voorstellen dat Feyenoord zegt: Oké, ga maar dan.'

'Ik hoorde overal dat ik zou hebben gezegd dat ik zeker bij Feyenoord blijf. Het is wel mijn intentie, alleen heb ik het niet in de hand. Ik doe het toch nooit goed. Als ik zeg dat ik blijf en ik word verkocht, ben ik een verrader. Als ik zeg dat ik weg wil en blijf, hoeven ze me niet meer.'

Hier is wat mij betreft alles mee gezegd.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Nou maar hopen dat ie dit leest..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Porto vanavond toch?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:
Porto vanavond toch?
Yep..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:06 schreef RenatoBos het volgende:
Nou maar hopen dat ie dit leest..
Je bedoelt de bluffer? Dat hij onderhand eens begrijpt wat er gezegd is/wordt? ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Na vanavond weten we dan waar we aan toe zijn met Jordy, normaliter.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:16 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je bedoelt de bluffer? Dat hij onderhand eens begrijpt wat er gezegd is/wordt? ;)
Aight..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:20 schreef Stylzz het volgende:
Na vanavond weten we dan waar we aan toe zijn met Jordy, normaliter.
Porto gaat toch wel door..
Fart
 Fart - dinsdag 26 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
En zodra die beklonken is wordt onze nieuwe spits aangetrokken
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:50   quote  deeplink  
1-0 Porto.

Daag Clasie!
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 20:27 schreef Fart het volgende:
En zodra die beklonken is wordt onze nieuwe spits aangetrokken
Eerst El Ahmadi...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:
1-0 Porto.

Daag Clasie!
Yep, kannen/kruiken
Nicotti
 Nicotti - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:55   quote  deeplink  
10 miljoen??
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 augustus 2014 - 21:55   quote  deeplink  
Veel succes en plezier bij Fc Porto beste Jordy !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

0.0286910