|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor mij is ie een held, hoop dat hij op termijn alsMr. Feyenoord op zal staan |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Zag vorig jaar bij Excelsior Feyenoord al dat Clasie een heel grote kan worden. Maar dat was nou dus 1 van de weinige keren dat ik het wel bij het rechte eind had. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tegen PSV stond het middenveld de laatste 20 minuten ook niet verkeerd. Zonder Clasie, en ook zonder Bakkal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 20:32 schreef Bosifyable het volgende:Tegen PSV stond het middenveld de laatste 20 minuten ook niet verkeerd. Zonder Clasie, en ook zonder Bakkal. We hebben het beste middenveld van Nederland. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 20:32 schreef Bosifyable het volgende:Tegen PSV stond het middenveld de laatste 20 minuten ook niet verkeerd. Zonder Clasie, en ook zonder Bakkal. Klopt, goed gezien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 20:32 schreef Bosifyable het volgende:Tegen PSV stond het middenveld de laatste 20 minuten ook niet verkeerd. Zonder Clasie, en ook zonder Bakkal. Vilhena viel best aardig in. Denkt nadrukkelijk vooruit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaa was leuk om te zien, kan wel wat worden denk ik. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Vond hem ook echt zeer goed invallen, zo jong en dan in zo'n wedstrijd. En Elvis er in. Is echt off topic, maar ik ben echt apetrots op Feyenoord. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Werd ik ook vrolijk van met oog op de nabije toekomst. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: yup. 17 jaar, viel al een keer eerder behoorlijk in. Hij speelt niet alleen mee, maar probeert wat toe te voegen. Knap uit tegen PSV. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 21:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] yup. 17 jaar, viel al een keer eerder behoorlijk in. Hij speelt niet alleen mee, maar probeert wat toe te voegen. Knap uit tegen PSV. Eens, had het idee dat ie zo meekon, het koste hem geen moeite. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Gaf ik in een ander topic ook al aan, goede speler voor zover ik heb kunnen zien. Kijken hoe hij zich ontwikkelt.
Offtopic, maar ik kon je bericht niet meer vinden; jij zag bij de derde goal niet goed dat Martins Indi last zou hebben gehad van de duw. Nu zie ik bij VI net weer de herhaling, maar je ziet duidelijk dat hij ineens vooruit schiet richting Mulder.
Wat ik denk dat de bedoeling was van hun 2, dat Mulder 'los' heeft geroepen, Martins Indi alleen Matavz af wilde schermen, maar doordat hij op Mulder afvloog de bal alsnog weg wilde trappen, waar Mulder weer van schrok. Daardoor wordt de bal slecht weggewerkt, en krijg je uiteindelijk de goal.
Is gezever achteraf, maar oké. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 17:33 schreef RenatoBos het volgende:De spectaculaire ontwikkeling van Jordy Clasie is niet onopgemerkt gebleven. Chelsea en Arsenal zouden de jonge Feyenoorder volgen. Dit weet Martijn Krabbendam, verslaggever van Voetbal International, te melden. Feyenoord wil het contract van zijn speler graag verlengen. "De gesprekken met Jordy zitten in de afrondende fase. Het is nu een kwestie van fijnslijpen", reageert technisch directeur Martin van Geel tegenover NUSport. Het contract van Clasie loopt nog tot medio 2014. De twintigjarige Clasie kwam vorig seizoen nog op huurbasis uit voor Excelsior. Bij de ploeg, ook actief in Rotterdam, kwam hij tot 32 competitieduels en twee doelpunten. Hij maakte vorig seizoen ook zijn debuut in het betaalde voetbal. Voor Feyenoord speelde hij tot dusver veertien competitieduels. Hij wist daarin één keer te scoren. NEEEEEEEEE. Blijf met je tengels van onze Jordy af ! clasie is te koop voor 30 miljoen!beetje bij ajaks alles voor veels teveel kopen en denken dat je bij feyenoord alles voor niks krijgt!opgesodemieterd kutengelsen....... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 21:10 schreef TheMenace het volgende:[..] clasie is te koop voor 30 miljoen!beetje bij ajaks alles voor veels teveel kopen en denken dat je bij feyenoord alles voor niks krijgt!opgesodemieterd kutengelsen....... Je reageert op een bericht van 3 maanden terug pik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan is hij nou 40 miljoen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 21:10 schreef TheMenace het volgende:[..] clasie is te koop voor 30 miljoen!beetje bij ajaks alles voor veels teveel kopen en denken dat je bij feyenoord alles voor niks krijgt!opgesodemieterd kutengelsen....... 30 miljoen hmmm das een hoop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 21:10 schreef Bosifyable het volgende:[..] Gaf ik in een ander topic ook al aan, goede speler voor zover ik heb kunnen zien. Kijken hoe hij zich ontwikkelt. Offtopic, maar ik kon je bericht niet meer vinden; jij zag bij de derde goal niet goed dat Martins Indi last zou hebben gehad van de duw. Nu zie ik bij VI net weer de herhaling, maar je ziet duidelijk dat hij ineens vooruit schiet richting Mulder. Wat ik denk dat de bedoeling was van hun 2, dat Mulder 'los' heeft geroepen, Martins Indi alleen Matavz af wilde schermen, maar doordat hij op Mulder afvloog de bal alsnog weg wilde trappen, waar Mulder weer van schrok. Daardoor wordt de bal slecht weggewerkt, en krijg je uiteindelijk de goal. Is gezever achteraf, maar oké. In die herhaling lijkt het er op ja. Op basis daarvan vond ik het wel een overtreding. Maar ik zag daarna weer een ander beeld, waaruit blijkt dat hij juist niet uit balans wordt gebracht. Het is heel lastig te beoordelen. Ik vind het wel opvallend dat hij totaal niet protesteerde. Ik ben niet 100% overtuigd. Zie ook het filmpje dat ik heb geplaatst in een ander topic. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Welk topic was het trouwens? Kan de discussie daar verder ;) |
|
|
|
|
RobinHood010
|
|
|
quote:Op maandag 27 februari 2012 - 20:15 schreef Quiroz het volgende:We vinden mensen nu wel erg snel een held, ben ook wel gecharmeerd van m, maar voor held is meer nodig.. Hotjumper///HELD!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Sowieso.
+1
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heerlijk man,,,,eerste doelpunt in de kuip! opsteker voor die kanjer |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Eindelijk een goal! Als hij ook nog eens meer in de buurt van de 16 komt word het een geweldenaar. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Het schaap is over de dam. Laat er maar vele volgen kleine geweldenaar! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Hij is nu al een held in het veld, dat ze nu al de schoen gaan ophalen tijdens de wedstrijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vanavond om 22.00 uur bij leven als n prof |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1 ons nieuwe boegbeeld! |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Goed zo!
Nu z'n voornaam invullen; J...y |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet gelijk alles willen Henk, ik vind het al knap dat ie de achternaam van onze held kan spellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:34 schreef RenatoBos het volgende:[..] Niet gelijk alles willen Henk, ik vind het al knap dat ie de achternaam van onze held kan spellen. Heeft ie gecopieerd van topic-titel.
Zal 'm anders eerst een makkelijke geven: L.L |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:[..] Heeft ie gecopieerd van topic-titel. Zal 'm anders eerst een makkelijke geven: L.L Ghehe LOL. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fout. Niet Analfabert helpen Renato. Hij moet het eerst zelf durven.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfff lul een beetje helpen dat ventje mag best d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Wat een prachtig stukje tv gisteren. Zag je de genegenheid en het respect tussen Van Hanegem en Clasie? Clasie HELD, Van Hanegem HELD. Ik heb echt genoten (ook wel van zijn vriendin overigens).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 maart 2012 door Henny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2012 - 20:49 schreef Henny het volgende:Wat een prachtig stukje tv gisteren. Zag je de genegenheid en het respect tussen Van Hanegem en Clasie? Clasie HELD, Van Hanegem HELD. Ik heb echt genoten (ook wel van zijn vriendin overigens). Jordy en z'n pa ook geweldige verstandhouding. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iedereen zou toch trots zijn op zo'n jong? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dat wist ik al, ook prachtig, maar dat van Hanegem zo oprecht veel van hem houdt vond ik vooral prachtig. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2012 - 08:27 schreef Henny het volgende:[..] Dat wist ik al, ook prachtig, maar dat van Hanegem zo oprecht veel van hem houdt vond ik vooral prachtig. Typisch Willem toch.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: +1! Schijnt iets met z`n tattoe te zijn? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie: "Feyenoord is mijn tweede huis"
Feyenoorder Jordy Clasie is als van jongs af aan verbonden met Feyenoord. Als klein jongetje uit Haarlem kwam hij binnen en hij is altijd verbonden gebleven aan de club. De middenvelder is erg dankbaar voor de kansen die hij heeft gekregen. "Dit is mijn tweede huis", aldus Clasie in gesprek met Joep Schreuder van de NOS. "Hier ben ik eigenlijk ook voor een groot deel opgevoed en groot geworden. Ik ben begonnen bij de F-pupillen. Ik kom uit Haarlem en daar woon ik nu steeds. Mijn vader bracht me altijd naar een wegrestaurant en daar werd ik dan opgehaald. 's Avonds werd ik dan weer netjes thuis afgezet. Dat begon ik toen ik acht was."
Er was even sprake van een vertrek bij de club uit Rotterdam. "In de C kreeg ik te horen dat ik moest uitkijken naar een andere club. Er waren een aantal punten waarop ze me niet goed vonden. Uiteindelijk kreeg ik toch het vertrouwen. Daar was ik heel blij mee want ik voelde me goed en wilde niet weg. Ik ben natuurlijk niet de grootste maar dat moet je compenseren met andere dingen. Ik lees het spelletje redelijk en goed positiespel helpt altijd. Net iets eerder zijn dan je tegenstander zijn. De bal net eerder onderscheppen en ik zat ook in het krachthonk."
"Ik ben mijn trainer van de jeugd erg dankbaar want ze hebben me veel bijgeleerd en gesteund. Bij Feyenoord is een geweldige staf die voor ons als jonge jongens veel hebben geleerd. Ik ben Feyenoord erg dankbaar". In het seizoen 2011/2012 was Clasie als publiekslieveling een vaste waarde in het elftal van de Rotterdammers.
Soccernews.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|