BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Ik hoop nu dat Fred er uit komt met het middenveld
naar 1 September
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Met El Ahmadi en Toornstra erbij, slecht nieuws voor slecht presterende Immers, had niet verwacht dat hij zou bijtekenen. Na Depay, Wijnaldum gelukkig nog een jonge talentvolle speler welke niet te snel de stap neemt naar het buitenland. Top!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:20   quote  deeplink  
dr love kom er maar in.
JanM
 JanM - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:
dr love kom er maar in.
En al de Van Geel haters ook, want ook dit is natuurlijk niet zijn verdienste ...
Milo
 Milo - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:22   quote  deeplink  
hahaha
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:21 schreef JanM het volgende:

[..]

En al de Van Geel haters ook, want ook dit is natuurlijk niet zijn verdienste ...
Natuurlijk wel. Niet zo zwart-wit Jan. Dit heeft Van Geel prima gedaan. Maar ik vind de gaten die er nu lange tijd in de selectie zijn ontstaan, niet goed. En daar is hij alleen voor verantwoordelijk.
Wat ik mis, is het beleid. Ik had het prima gevonden als Van Geel had gezegd dat Feyenoord een bepaalde lijn heeft ingezet, en dat hij zich daaraan houdt. En dat dat dus inhoud dat de plekken die zijn vrijgevallen in de selectie in principe worden opgevuld met talenten van Varkenoord. Omdat we daarmee het eerste elftal betaalbaar en de opleiding aantrekkelijk houden. Ik had het ook begrijpelijk gevonden als hij had gezegd dat we nu financieel meer armslag hebben en de selectie op niveau wordt gebracht. Iets wat jaren niet gekund heeft. In plaats daarvan zegt hij niks, maar koopt hij kneuzen. En dat vind ik zonde van het geld en zonde van de sportieve ambitie.
En die cirkelredenatie zit me ook nog steeds dwars.
TnT the DJ
 TnT the DJ - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Laten we niet vergeten dat Clasie met zijn 23 jaar zelfs al een 'wat oudere' speler tussen al onze jonkies is. Van alle vertrokken spelers, waren hij en Pelle juist de twee die ook echt een transfer verdiend hadden en er ook klaar voor waren.

Clasie kiest er voor om de mooiste jaren van zijn carrière (in elk geval op basis van dit contract) bij Feyenoord door te brengen. En mocht er nu toch iemand komen, kan Feyenoord eindelijk eens ECHT de hoofdprijs vragen. Dit zegt heel veel over Clasie als persoon en over zijn liefde voor onze mooie club.

Jordy Clasie is voor mij echt een ultieme held!
TnT the DJ
 TnT the DJ - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:31 schreef Els het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Niet zo zwart-wit Jan. Dit heeft Van Geel prima gedaan. Maar ik vind de gaten die er nu lange tijd in de selectie zijn ontstaan, niet goed. En daar is hij alleen voor verantwoordelijk.
Wat ik mis, is het beleid. Ik had het prima gevonden als Van Geel had gezegd dat Feyenoord een bepaalde lijn heeft ingezet, en dat hij zich daaraan houdt. En dat dat dus inhoud dat de plekken die zijn vrijgevallen in de selectie in principe worden opgevuld met talenten van Varkenoord. Omdat we daarmee het eerste elftal betaalbaar en de opleiding aantrekkelijk houden. Ik had het ook begrijpelijk gevonden als hij had gezegd dat we nu financieel meer armslag hebben en de selectie op niveau wordt gebracht. Iets wat jaren niet gekund heeft. In plaats daarvan zegt hij niks, maar koopt hij kneuzen. En dat vind ik zonde van het geld en zonde van de sportieve ambitie.
Hi Els,

Van Geel maakt toch juist beleid? Hij zet vol in op onze fantastische eigen jeugd en koopt jonge, talentvolle spelers op plekken waar er niet direct een vervanger klaar staat. Bij de aankoop van 'kneusjes' Wilkshere en Boularouz gaf hij direct duidelijk aan dat dit puur overbruggingsspelers zijn. Spelers die talenten als van Beek en Lopes Cabral net even een jaartje uit de wind houden, zodat zij zich wel rustig en op een goede manier kunnen ontwikkelen. Dit in tegenstelling tot het uit nood geboren, geforceerde ontwikkelproces wat jeugdspelers de afgelopen jaren hebben moeten doorlopen.

Wees eerlijk, die druk heeft bijvoorbeeld een De Vrij absoluut geen goed gedaan en dat heeft ons gewoon ook punten gekost. En nu zie je weer hetzelfde met Boëtius gebeuren. Het is in zo'n geval heerlijk dat je een goedkope, ervaren rot in de selectie hebt, die dat gat kan opvullen als het even niet lekker loopt.
Nibke
 Nibke - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Kon Clasie niet heel erg goed met Guidetti opschieten?
1+1=2!
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:43 schreef Nibke het volgende:
Kon Clasie niet heel erg goed met Guidetti opschieten?
1+1=2!
Je hebt in ieder geval de verlenging van Clasie goed...
TnT the DJ
 TnT the DJ - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:56   quote  deeplink  
Ik sluit zeker niet uit dat Jordy wel 'eisen' over een spitsje heeft neergelegd. Zeker zijn uitspraak over 'vertrouwen in de toekomst van de club' neigt toch in die richting.

Daarnaast denk ik ook dat de aankomende transfer van El Ahmadi deels uit overleg met Clasie is voortgekomen.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:42 schreef TnT the DJ het volgende:

[..]

Hi Els,

Van Geel maakt toch juist beleid? Hij zet vol in op onze fantastische eigen jeugd en koopt jonge, talentvolle spelers op plekken waar er niet direct een vervanger klaar staat. Bij de aankoop van 'kneusjes' Wilkshere en Boularouz gaf hij direct duidelijk aan dat dit puur overbruggingsspelers zijn. Spelers die talenten als van Beek en Lopes Cabral net even een jaartje uit de wind houden, zodat zij zich wel rustig en op een goede manier kunnen ontwikkelen. Dit in tegenstelling tot het uit nood geboren, geforceerde ontwikkelproces wat jeugdspelers de afgelopen jaren hebben moeten doorlopen.

Wees eerlijk, die druk heeft bijvoorbeeld een De Vrij absoluut geen goed gedaan en dat heeft ons gewoon ook punten gekost. En nu zie je weer hetzelfde met Boëtius gebeuren. Het is in zo'n geval heerlijk dat je een goedkope, ervaren rot in de selectie hebt, die dat gat kan opvullen als het even niet lekker loopt.
Ik zou er graag beleid in zien, maar tot nu toe staan matige spelers in het eerste elftal. En ze komen niet allemaal van Varkenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:17   quote  deeplink  
En al die foto analisten zitten er dus naast nu. Want oh, oh, oh, wat keek hij toch chagrijnig en wat ging hij graag weg.

Clasie, held(je)!
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:24   quote  deeplink  
Geweldig nieuws!
TnT the DJ
 TnT the DJ - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 15:05 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zou er graag beleid in zien, maar tot nu toe staan matige spelers in het eerste elftal. En ze komen niet allemaal van Varkenoord.
Heb je mijn post wel gelezen? :-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:
Clasie is een baas. Dit zegt alles over zo'n jongen. Mooi gebaar.
Precies..

Clasie///Clubicoon..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:06 schreef de bluffer het volgende:
KENNER: ik zit nu achter een heerlijk koud pilsje
ik drink namelijk omdat mijn grote vriend gebleven is
Proost Bluffie..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:31   quote  deeplink  
//held!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:15   quote  deeplink  
Jordy Clasie legt uit waarom hij zijn contract met Feyenoord met twee seizoenen heeft verlengd.

http://nos.nl/video/692411-clasie-wil-stappen-maken-bij-feyenoord.html
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Pet af voor Jordy.
Dan toon je je een clubman.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Klasse van Jordy! Ondanks al die belabberde wedstrijden dat ie dan bij tekent ...
tomson
 tomson - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:20 schreef Stylzz het volgende:
dr love kom er maar in.
Hehehe... precies wat ik ook dacht :)
tomson
 tomson - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Clubliefde bestaat dan toch nog ? Ik wil er graag zo tegenaan kijken in ieder geval..
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Heb het goede nieuws zojuist vernomen: Helemaal Top van Clasie.

Had de hoop al opgegeven...
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Dit is een goed signaal. Geeft iets meer vertrouwen voor de toekomst.
Wel mooi middenveld straks.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:42 schreef TnT the DJ het volgende:

[..]

Hi Els,

Eens!
tomson
 tomson - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Hier gaan er een paar sneuvelen. Heftige concurrentie, goede zaak. En als dat een eigen kweek speler is so be it...
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:29 schreef tomson het volgende:
Hier gaan er een paar sneuvelen. Heftige concurrentie, goede zaak. En als dat een eigen kweek speler is so be it...
Eens. Het beste team moet opgesteld worden. Omgaan met concurrentie hoort ook bij de opleiding.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:27 schreef FR-Elmo het volgende:
Dit is een goed signaal. Geeft iets meer vertrouwen voor de toekomst.
Wel mooi middenveld straks.
Geweldig middenveld..!!
d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:43 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Eens. Het beste team moet opgesteld worden. Omgaan met concurrentie hoort ook bij de opleiding.
Dan moet je er maar voor zorgen dat je beter bent en anders net als Ziyech voor een andere club kiezen.
Sterker door strijd..!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:29 schreef tomson het volgende:
De beste moeten spelen ! Zo simpel is het spelletje ... Helaas denken de trainers niet altijd zo .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:46   quote  deeplink  
En dat snap ik dan weer niet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Clasie: 'Van geluk spreken dat we nog groepsfase bereiken'

(http://youtu.be/_3eVi7H0kEM)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Clasie was onzekerheid zat: 'Een keuze op gevoel'

71759.jpg

Het was gisteren even een goednieuwsshow in De Kuip. Aanvoerder Jordy Clasie meldde echter misschien wel het belangrijkste nieuws van de dag. Hij verlengt zijn contract bij Feyenoord tot 2018.

'Een keuze ook op gevoel', vertelt de international aan het Algemeen Dagblad. 'Er waren meer opties, maar alles afgewogen voel ik me hier het beste bij. Het schept rust en duidelijkheid. En ik denk gewoon dat ik nog niet klaar ben bij Feyenoord.'

Een aarzelend FC Porto bracht de contractverlenging in een stroomversnelling. De Portugezen twijfelden lang of ze hun bod van 8 miljoen euro op Clasie wilden verhogen. Dat duurde echter te lang, waardoor Feyenoord besloot om een concreet voorstel bij de middenvelder, die de onzekerheid ook zat was, neer te leggen. Dat accepteerde de gevleide voetballer.
Bron:AD
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:21   quote  deeplink  
18 miljoen voor Blind tja dan is 8,5 een schijntje, nu doorgroeien Jordie en dan bedoel ik niet in lengte
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:25   quote  deeplink  
Die gaat dit seizoen naast Karim he-le-maal los!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:
18 miljoen voor Blind tja dan is 8,5 een schijntje, nu doorgroeien Jordie en dan bedoel ik niet in lengte
Schijntje?

CL ervaring: Nee
Kampioenschap: Nee
Top salaris: Nee

Als Jordy CL ervaring opdoet, een titel wint en een topsalaris krijgt gaat Feyenoord vanzelf meer vangen ...

Dat is nu eenmaal de harde realiteit!!! Vandaar dat men bij de ene 20 miljoen euro vraagt en voor Jordy 10 miljoen.

Maar dat is nu ouwe kaas, Jordy blijft en daar ben ik zeer content mee.
Wat er in 020 gebeurt boeit me geen ene reet .

Feyenoord is wat telt ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door lijdensweg --
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Schijntje?

CL ervaring: Nee
Kampioenschap: Nee
Top salaris: Nee
Maar dat is nu ouwe kaas, Jordy blijft en daar ben ik zeer content mee.
Wat er in 020 gebeurt boeit me geen ene reet .
Zo werkt het, maar als hij interlands blijft spelen, scheelt dat natuurlijk ook.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:40 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Zo werkt het, maar als hij interlands blijft spelen, scheelt dat natuurlijk ook.
klopt, plus hij heeft nu echt een topsalaris gekregen tot 2018, als iemand m nu wil oppikken moeten ze de buidel trekken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Tis natuurlijk mooi dat Clasie blijft.
Maar zal hij nog wel verder ontwikkelen?
Feyenoordventje, ja, en toch vraag ik me af of hij niet al aan z'n top zit.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:57 schreef FR-Henk het volgende:
Tis natuurlijk mooi dat Clasie blijft.
Maar zal hij nog wel verder ontwikkelen?
Feyenoordventje, ja, en toch vraag ik me af of hij niet al aan z'n top zit.
Ben ik absoluut niet bang voor Henk. Die gaat veel vrijer spelen met Karim naast zich. Jordi is zo heel veel meer dan een goede controleur, maar de aanvallende aspecten heeft hij niet voldoende kunnen ontwikkelen. Hij had ook heel vaak zichtbaar angst om echt diep te gaan als de ruimte daarvoor er wel lag. Ik denk zelfs dat hij dit seizoen ook z'n doelpuntjes gaat meenemen. Hij is zo goed in de kleine ruimte; en de ruimte's rondom het vijandelijk strafschopgebied zijn altijd het kleinst. Ik vind zijn contractverlenging gezien de huidige selectie de beste transactie van het jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 11:22 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ben ik absoluut niet bang voor Henk. Die gaat veel vrijer spelen met Karim naast zich. Jordi is zo heel veel meer dan een goede controleur, maar de aanvallende aspecten heeft hij niet voldoende kunnen ontwikkelen. Hij had ook heel vaak zichtbaar angst om echt diep te gaan als de ruimte daarvoor er wel lag. Ik denk zelfs dat hij dit seizoen ook z'n doelpuntjes gaat meenemen. Hij is zo goed in de kleine ruimte; en de ruimte's rondom het vijandelijk strafschopgebied zijn altijd het kleinst. Ik vind zijn contractverlenging gezien de huidige selectie de beste transactie van het jaar.
Mogelijk Nick. Toentertijd met Bakkal en Karim kwam hij vaker op, vaker ook met schoten uit de 2e lijn.
Maar ook voor hem is er nu stevige concurrentie. Dat kan een boost extra geven.
Maar twijfel blijft.
JanM
 JanM - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:31 schreef Els het volgende:

[..]

Els, ik behoor niet tot de Van Geel haters dus mijn post was cynisch bedoeld. En ik zie weldegelijk beleid:

- Pèlle -> nieuwe spits, maar dat lukt niet dus voor het geval er geen gehaald kan worden Kazim gehuurd (+ optie tot koop)

- BMI -> Kongolo

- De Vrij -> Van Beek (+ Boulahrouz transfervrij gehaald, die ook RB kan spelen)

- Janmaat -> Wilkshire transfervrij gehaald

- Te weinig keuze op de vleugels -> Bilal gehaald

- Te weinig keuze op het middenveld en/of onvrede over Immers -> Toornstra gehaald

- Hahn gehaald i.p.v. Lamprou

- Diverse jeugdspelers toegevoegd aan de selectie

Komt hij toch nog met een (extra) spits, is het plaatje helemaal compleet!
JanM
 JanM - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Oh ja, en dan ook nog Vormer 'ingeruild' voor El Ahmadi!
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:19   quote  deeplink  
Prima analyse Jan, en een mooi cijfer voor vG, wat mij betreft.
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Een 10 als de gedroomde spits nog komt, anders een 10-
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Vindt het niet helemaal geweldig bij van Geel deze zomer.

- Te laat met z'n spitsenlijstje (was die wel groot genoeg?) in werking te stellen.
- Betwijfel noodzaak Boulahrouz. Risico met Kazim.
- Heeft laatste-dagtransfers tot kunst verheven. Maar ook tot risico (CL en zelfs EL)
- Zadelde Rutten met een probleem op.
- Achteraf gezien is een meer ervaren doelman aantrekken wenselijker.
- Is Rutten wel de juiste trainer?

Tóch scoort ie voldoende. Spits of niet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Ik hoop:
Coaching achterste linie door Boula
Middenveld, Coaching Karim en Clasie als breker Immers en niette vergeten Jens waar ik het volledig in zie zitten
Links rechtsvoor Kazim,Baci, als brekers Schaken, manu
Spits over de grond aanspeelpunt Kazim, door de lucht Mitchell ( liever een spits die beide kan maar die komt niet)
Hahn in EL laten spelen indien beter dan Mulder vul maar in

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door piet de paler --
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:09 schreef FR-Henk het volgende:

- Te laat met z'n spitsenlijstje (was die wel groot genoeg?) in werking te stellen.
- Heeft laatste-dagtransfers tot kunst verheven. Maar ook tot risico (CL en zelfs EL)

Eerlijk gezegd vind ik je lijstje een beetje flauw. Geen van je punten gaat over een concrete fout of tekortkoming. Zie je het wel helemaal helder vraag ik mij dan ook af.

Vooraf twijfelen en achteraf lullen zijn wat mij betreft 2 dezelfde dingen. Is sowieso een beetje makkelijk vanuit je luie stoel. Die man weet wat hij doet en tot nu toe heeft hij het meer dan prima gedaan.
Els
 Els - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:09 schreef FR-Henk het volgende:

Kan ik me wel in vinden. Komende dagen zullen aantonen of het een 6- of een 6+ is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

0.0297131