|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:26 schreef Barabas het volgende:[..] Eerlijk gezegd vind ik je lijstje een beetje flauw. Geen van je punten gaat over een concrete fout of tekortkoming. Zie je het wel helemaal helder vraag ik mij dan ook af. Vooraf twijfelen en achteraf lullen zijn wat mij betreft 2 dezelfde dingen. Is sowieso een beetje makkelijk vanuit je luie stoel. Die man weet wat hij doet en tot nu toe heeft hij het meer dan prima gedaan. a) Aan mijn helderheid mankeert niets. b) Spitsenjacht heeft heel wat onsamenhangendheid getoond (Villalba, Vossen, Zapata, nog wat namen). En steeds weer de voor de hand liggende namen: Dost, Guidetti. In het voorjaar kun je al haalbaarheid meten = fout c) en dus is een fout: pas eind september een ingespeeld team. d) Leuk voor een juist een nieuwe trainer. Faalkans voor Rutten en Feyenoord onnodig vergroot. e) jij lult net zo makkelijk vanuit je luie stoel. Geen verschil. f) je mening over van Geel is ook maar een aanname. Ik zie leemtes (Boula? Kazim?). Verkoop Verhoek???
Tot slot: leg jij van Geel's visie maar uit en neem daar doorstroming jeugd in mee. Vergeet Ricky Karsdorp niet, met zoveel keus op het middenveld komt die jongen lastig verder.
Had ik al gezegd dat er niets aan mijn helderheid mankeert? Aan mijn opinie mogelijk wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pas gisterochtend kwam de voetballer samen met zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tot een akkoord met Feyenoord. Clasie gaat daarmee tot de best verdienende spelers van de eredivisie behoren schrijft het Algemeen Dagblad, kort achter de PSV'ers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] a) Aan mijn helderheid mankeert niets. b) Spitsenjacht heeft heel wat onsamenhangendheid getoond (Villalba, Vossen, Zapata, nog wat namen). En steeds weer de voor de hand liggende namen: Dost, Guidetti. In het voorjaar kun je al haalbaarheid meten = fout c) en dus is een fout: pas eind september een ingespeeld team. d) Leuk voor een juist een nieuwe trainer. Faalkans voor Rutten en Feyenoord onnodig vergroot. e) jij lult net zo makkelijk vanuit je luie stoel. Geen verschil. f) je mening over van Geel is ook maar een aanname. Ik zie leemtes (Boula? Kazim?). Verkoop Verhoek??? Tot slot: leg jij van Geel's visie maar uit en neem daar doorstroming jeugd in mee. Vergeet Ricky Karsdorp niet, met zoveel keus op het middenveld komt die jongen lastig verder. Had ik al gezegd dat er niets aan mijn helderheid mankeert? Aan mijn opinie mogelijk wel. Het gaat mij erom dat je redenering bol staat van aannames en veronderstellingen. Je weet inhoudelijk namelijk helemaal niets over de werkzaamheden van MvG. Punt B is gebaseerd op berichten uit de media. Punt C is helemaal niet realistisch en D daarmee ook.
Kortom, een mening die niet op waarheid is gebaseerd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 13:09 schreef FR-Henk het volgende:Vindt het niet helemaal geweldig bij van Geel deze zomer. - Te laat met z'n spitsenlijstje (was die wel groot genoeg?) in werking te stellen. - Betwijfel noodzaak Boulahrouz. Risico met Kazim. - Heeft laatste-dagtransfers tot kunst verheven. Maar ook tot risico (CL en zelfs EL) - Zadelde Rutten met een probleem op. - Achteraf gezien is een meer ervaren doelman aantrekken wenselijker. - Is Rutten wel de juiste trainer? Tóch scoort ie voldoende. Spits of niet. - Te laat met z'n spitsenlijstje (was die wel groot genoeg?) in werking te stellen.
ALS het alleen de namen zijn (geweest) die zijn uitgelekt heb je een punt(je), maar we zullen waarschijnlijk nooit weten wie er allemaal op het lijstje gestaan hebben. En noem er nog maar eens eentje die Pellè zou kunnen doen vergeten die wèl haalbaar is.
- Betwijfel noodzaak Boulahrouz. Risico met Kazim.
Van Beek is nog erg/te? onervaren en op RB hebben we naast Wilkshire ook alleen een jeugdspeler, dus Boulahrouz transfervrij oppikken vind ik niet verkeerd, tenzij hij een mega salaris krijgt. Kazim is gehuurd met optie tot koop. Voldoet hij, is het een prima deal, zo niet is er niet heel veel verloren lijkt mij, al weet ik de huursom niet.
- Heeft laatste-dagtransfers tot kunst verheven. Maar ook tot risico (CL en zelfs EL)
Heeft al aardig wat transfers voltooid en misschien komt er nog een last-minute spits voor een schappelijke prijs. Ik hoop nog steeds op Guidetti en als 'm dat lukt flikt hij het kunstje wederom. CL was zelfs met Pellè, BMI, De Vrij en Janmaat niet realistisch, want van Arsenal hadden ze nooit gewonnen. EL had relatief makkelijk gekund, ook met deze selectie, maar ze hebben het onnodig spannend gemaakt.
- Zadelde Rutten met een probleem op.
Net als Van Geel wist Rutten al maanden dat meerdere spelers zouden vertrekken en Feyenoord geen goedgevulde knip heeft om vervangers aan te trekken, dus hij wist m.i. waar hij aan begon. Vandaar ook zijn uitspraak dat het na 1 september pas echt begint en tot die tijd de schade beperkt moet worden. Jammer genoeg verloren we onnodig van Utrecht, maar anders hadden we met 2 verliespunten keurig bovenin gestaan.
- Achteraf gezien is een meer ervaren doelman aantrekken wenselijker.
Er is voor Hahn gekozen toen er nog geen geld was voor het kopen van spelers en zo slecht deed Mulder het vorig seizoen niet. Nu nog een keeper aantrekken zou een heel slecht signaal zijn naar Hahn.
- Is Rutten wel de juiste trainer?
Ook niet mijn gedroomde trainer, maar net als geldt voor spelers willen de toppers nou eenmaal niet naar Feyenoord komen. Ik heb heel even gedacht dat Van Gaal de ideale trainer zou zijn, maar zijn start bij ManU bewijst dat ook hij niet kan toveren. Daarnaast had hij de hele club gek gemaakt. En wie had je anders gewild dan? Adriaanse? Stevens? Ten Cate? Ik hoop dat Rutten bewijst dat hij wèl een toptrainer is en de critici de mond gaat snoeren! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:09 schreef Barabas het volgende:[..] Het gaat mij erom dat je redenering bol staat van aannames en veronderstellingen. Je weet inhoudelijk namelijk helemaal niets over de werkzaamheden van MvG. Punt B is gebaseerd op berichten uit de media. Punt C is helemaal niet realistisch en D daarmee ook. Kortom, een mening die niet op waarheid is gebaseerd. Ik zei opinie, gebaseerd op waarneming. Waarheid is dat Rutten laat getrakteerd is op een goede selectie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:36 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik zei opinie, gebaseerd op waarneming. Waarheid is dat Rutten laat getrakteerd is op een goede selectie. Dat kan toch helemaal niet anders? Of waren we niet bijna failliet? Of spelen we ineens in een aantrekkelijke competitie? Of is de transfermarkt niet pas op 1 september gesloten?
Waarnemingsvermogen misschien een beetje van de kaart door alle stress van de laatste week? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Clasie, druk baassie hoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:49 schreef Barabas het volgende:[..] Dat kan toch helemaal niet anders? Of waren we niet bijna failliet? Of spelen we ineens in een aantrekkelijke competitie? Of is de transfermarkt niet pas op 1 september gesloten? Waarnemingsvermogen misschien een beetje van de kaart door alle stress van de laatste week? Nee. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:34 schreef JanM het volgende:[..] - Te laat met z'n spitsenlijstje (was die wel groot genoeg?) in werking te stellen. ALS het alleen de namen zijn (geweest) die zijn uitgelekt heb je een punt(je), maar we zullen waarschijnlijk nooit weten wie er allemaal op het lijstje gestaan hebben. En noem er nog maar eens eentje die Pellè zou kunnen doen vergeten die wèl haalbaar is. - Betwijfel noodzaak Boulahrouz. Risico met Kazim. Van Beek is nog erg/te? onervaren en op RB hebben we naast Wilkshire ook alleen een jeugdspeler, dus Boulahrouz transfervrij oppikken vind ik niet verkeerd, tenzij hij een mega salaris krijgt. Kazim is gehuurd met optie tot koop. Voldoet hij, is het een prima deal, zo niet is er niet heel veel verloren lijkt mij, al weet ik de huursom niet. - Heeft laatste-dagtransfers tot kunst verheven. Maar ook tot risico (CL en zelfs EL) Heeft al aardig wat transfers voltooid en misschien komt er nog een last-minute spits voor een schappelijke prijs. Ik hoop nog steeds op Guidetti en als 'm dat lukt flikt hij het kunstje wederom. CL was zelfs met Pellè, BMI, De Vrij en Janmaat niet realistisch, want van Arsenal hadden ze nooit gewonnen. EL had relatief makkelijk gekund, ook met deze selectie, maar ze hebben het onnodig spannend gemaakt. - Zadelde Rutten met een probleem op. Net als Van Geel wist Rutten al maanden dat meerdere spelers zouden vertrekken en Feyenoord geen goedgevulde knip heeft om vervangers aan te trekken, dus hij wist m.i. waar hij aan begon. Vandaar ook zijn uitspraak dat het na 1 september pas echt begint en tot die tijd de schade beperkt moet worden. Jammer genoeg verloren we onnodig van Utrecht, maar anders hadden we met 2 verliespunten keurig bovenin gestaan. - Achteraf gezien is een meer ervaren doelman aantrekken wenselijker. Er is voor Hahn gekozen toen er nog geen geld was voor het kopen van spelers en zo slecht deed Mulder het vorig seizoen niet. Nu nog een keeper aantrekken zou een heel slecht signaal zijn naar Hahn. - Is Rutten wel de juiste trainer? Ook niet mijn gedroomde trainer, maar net als geldt voor spelers willen de toppers nou eenmaal niet naar Feyenoord komen. Ik heb heel even gedacht dat Van Gaal de ideale trainer zou zijn, maar zijn start bij ManU bewijst dat ook hij niet kan toveren. Daarnaast had hij de hele club gek gemaakt. En wie had je anders gewild dan? Adriaanse? Stevens? Ten Cate? Ik hoop dat Rutten bewijst dat hij wèl een toptrainer is en de critici de mond gaat snoeren! Met die spitsencarroussel heeft Henk gewoon een punt. Het komt niet erg sterk over. Boularouz lijkt sterk op een gevalletje Mathijsen. Gelukkig zonder 3 jarig contract, maar dan weer wel met een imposante blessurehistorie. Wilkshire de dag na de wedstrijd tegen Besiktas contracteren, komt over als een paniekaankoop. Zeker als de beste man al een maand (!) zonder club was. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 14:59 schreef RenatoBos het volgende:Pas gisterochtend kwam de voetballer samen met zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tot een akkoord met Feyenoord. Clasie gaat daarmee tot de best verdienende spelers van de eredivisie behoren schrijft het Algemeen Dagblad, kort achter de PSV'ers Memphis Depay en Georginio Wijnaldum. Twee van de drie zijn TOPPERS mag jij invullen wie dan zijn KENNER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk dat WvH heel blij zal zijn dat hij nog bij Feyenoord blijft dat heeft hij een tijdje geleden in AD het geschreven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
CLASIE: MET FEYENOORD DOORGROEIEN NAAR HOGER NIVEAU
Jordy Clasie heeft maandagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuwe verbintenis, die hem tot medio 2018 aan de club verbindt. De aanvoerder bereikte vorige week al overeenstemming met Feyenoord. Met deze club wil ik doorgroeien naar een hoger niveau, zei Clasie nadat hij in het bijzijn van onder meer zijn vriendin, hun zoontje Jace en zijn zaakwaarnemer zijn handtekening had gezet onder zijn nieuwe contract.
Eerder op de dag had Clasie zich afgemeld voor het Nederlands elftal, nadat hij zich zondag in de uitwedstrijd tegen FC Twente in de slotminuut liet vervangen wegens lichte hamstringklachten. Ik voelde mijn benen vol lopen, terwijl ik al vaker wat last heb gehad. Daarom heb ik vandaag in samenspraak met de medische staf de knoop doorgehakt om niet naar Oranje te gaan, omdat ik me niet helemaal fit voel.
Volgens Clasie was de wedstrijd tegen Twente het bewijs dat het team van Feyenoord groeiende is. We hadden daar moeten winnen, maar los van het resultaat kon je zien dat het elftal progressie maakt. Vandaag zijn er bovendien twee nieuwe spelers bijgekomen (Karim El Ahmadi en Kenneth Vermeer, red.), waardoor er alleen maar meer kwaliteit in de selectie zit. We hebben een brede selectie nodig, met het oog op het programma waarin we elke donderdag en zondag spelen. Je kan dan ook te maken krijgen met blessures of schorsingen, waardoor het belangrijk is dat de invallers niet veel onder doen voor de basisspelers.
Clasie, die na het WK een zeer korte vakantie had, krijgt van Feyenoord een aantal dagen vrij en hoeft zich pas volgende week weer op de club te melden. Ik zal in die dagen optimaal mijn rust pakken, zodat ik daarna weer helemaal fris terugkeer bij de club. Bron;officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig die mini Clasie.. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Is n.m.m. de beste transfer die we gemaakt hebben. Heel verstandig om die jongen een week vrijaf te geven. Een vakantie van 9 dagen is dus beslist te weinig. Dat nemen we mee voor de toekomst. Betekent ook dat Terence een week vrijaf moet krijgen. Het moet voor die jonge jongen mentaal en fysiek nog moeilijker en zwaarder zijn geweest dan voor Jordi. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 20:17 schreef Els het volgende:[..] Met die spitsencarroussel heeft Henk gewoon een punt. Het komt niet erg sterk over. Boularouz lijkt sterk op een gevalletje Mathijsen. Gelukkig zonder 3 jarig contract, maar dan weer wel met een imposante blessurehistorie. Wilkshire de dag na de wedstrijd tegen Besiktas contracteren, komt over als een paniekaankoop. Zeker als de beste man al een maand (!) zonder club was. Ik denk dat ze het met twee jonkies centraal niet aandurven, dus je krijgt óf Van Beek met Mathijssen óf Boularouz met Kongolo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 20:59 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat ze het met twee jonkies centraal niet aandurven, dus je krijgt óf Van Beek met Mathijssen óf Boularouz met Kongolo. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 20:59 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik denk dat ze het met twee jonkies centraal niet aandurven, dus je krijgt óf Van Beek met Mathijssen óf Boularouz met Kongolo. Van Beek oogt onzekerder de laatste tijd, is te merken in zijn spel. Speelde Sven niet het beste met Kongolo naast hem..(?) Kongolo moet maar eerst eens ff goed rust pakken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik begrijp veel supporters dat ze blij zijn met zijn keuze om te blijven. ikzelf Echter denk dat de beste keus voor beide partijen Porto was geweest. zowel financieel als sportief |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Clasie Clasie Kenneth komt eraan! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 11:46 schreef van geil het volgende:Ik begrijp veel supporters dat ze blij zijn met zijn keuze om te blijven. ikzelf Echter denk dat de beste keus voor beide partijen Porto was geweest. zowel financieel als sportief Van mij had hij ook mogen gaan.
Maar ik zie een middenveld Clasie/El Ahmadi/Toornstra of Clasie/Vilhena/Toornstra of zelfs Clasie/Vilhena/El Ahmadi/Toornstra wel zitten! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Van mij had hij ook mogen gaan. Maar ik zie een middenveld Clasie/El Ahmadi/Toornstra of Clasie/Vilhena/Toornstra of zelfs Clasie/Vilhena/El Ahmadi/Toornstra wel zitten! Jawel . maar uit veel blijkt dat waarschijnlijk Vilhena kind van de rekening wordt. en El gehaald is als stand inn voor Clasie .en niet als basisspeler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 12:04 schreef van geil het volgende:[..] Jawel . maar uit veel blijkt dat waarschijnlijk Vilhena kind van de rekening wordt. en El gehaald is als stand inn voor Clasie .en niet als basisspeler. ik denk t niet! Ik denk dat Toornstra hangend op rechts gaat spelen in een valse 4-4-2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
afwachten. misschien op termijn na wat teleurstellingen. ik denk dat Fred niet zo van de snelle is met door selecteren. en t past eigenlijk niet bij t transferbeleid. met b.v bidal de Turk Manu etc.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bilal is voor de toekomst, dat is wat ik uit de teksten opmaak. Kazim is de spits, die moet t uivechten met te Vrede.
Schaken had eigenlijk weg moeten zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie krijgt paar dagen vakantie: Zoiets doet toch wat met een speler
Jordy Clasie heeft een aantal dagen vakantie gekregen van Fred Rutten. De middenvelder van Feyenoord heeft volgens de trainer een drukke periode achter de rug en doet zaterdagavond mogelijk ook niet mee in de thuiswedstrijd tegen Willem II.
"Na het WK is hij meteen doorgegaan, toen kwamen er allerlei perikelen rond wel of geen transfer. Daarbij opgeteld had hij last van allerlei kleine pijntjes. Zoiets doet toch wat met een speler", zegt Rutten tegen Voetbal International. "Nu hadden we de mogelijkheid Jordy rust te geven."
Clasie sluit donderdag weer bij de rest van de selectie aan en in onderling overleg wordt besloten of de 23-jarige controleur meedoet tegen Willem II. De tienvoudig Oranje-international kwam vorig seizoen in de Eredivisie tot 32 wedstrijden en één doelpunt. Feyenoord is het seizoen begonnen met vijf punten uit vier wedstrijden en bezet de tiende plaats. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar zal ie van opknappen, goede zaak. Middenveld is toch 'overbezet' en kan dus makkelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie: 'Het is geen schande als je af en toe wordt weggetikt'
Aanvoerder Jordy Clasie vond dat Sevilla een maatje te groot was voor dit Feyenoord. Desondanks hoefde zijn ploeg het meer dan terechte verlies (2-0) niet zo makkelijk weg te geven, zo vertelde de middenvelder tegen Radio Rijnmond.
'We waren vrij kansloos. Dit was gewoon een maatje te groot voor ons. We geven de doelpunten echter wel heel onnodig weg. Als je dat wellicht had voorkomen, had je misschien met een gelukje een punt kunnen pakken. Toornstra was bijvoorbeeld dicht bij een treffer.'
Het ging fout bij twee vrije trappen voor de Europese opponent. Er werd niet goed gedekt in de verdediging. 'Iedereen heeft in die situatie zijn zone, maar je moet niet blijven staan. Bij de vrije trappen stonden er telkens twee man vrij', concludeerde Clasie.
In De Kuip moet het vizier op zondag. 'Het is geen schande als je af en toe wordt weggetikt door Sevilla. Je weet dat je hier kunt verliezen, nu moeten we ons weer richten op Ajaks.' Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
CLASIE: WE WAREN NEGENTIG MINUTEN HEER EN MEESTER
Jordy Clasie was zondag in de eerste tien minuten van de Klassieker een van de drie spelers die namens Feyenoord de lat raakte. Al in de eerste minuut van de wedstrijd zag de aanvoerder de bal buiten bereik van Ajaks-doelman Jasper Cillessen op de bovenkant van de lat uiteenspatten, waarna ook Ruben Schaken en Sven van Beek, beiden met een kopbal, het geluk niet aan hun zijde hadden. Omdat ook in het resterende deel van de Klassieker de bal er op welke manier niet in wilde en de bezoekers wél doel troffen, bleef Feyenoord met lege handen achter (0-1). Dat is ongelofelijk frustrerend, baalde Clasie na afloop in De Kuip.
De middenvelder kon zich van de afgelopen jaren geen Klassieker herinneren waarin Feyenoord zo overtuigend voor de dag was gekomen, ook niet tijdens de gewonnen editie in 2012. We waren negentig minuten lang heer en meester, dat is wel eens anders geweest, knikte Clasie. We hebben Ajaks geen moment het gevoel gegeven dat er wat te halen viel, omdat we vanaf de eerste minuut hebben uitgestraald dat we baas in eigen huis wilden zijn. Het is heel frustrerend dat we vergaten te scoren, waardoor de beloning voor een uitstekend optreden is uitgebleven.
Zeker in de eerste helft kwam Feyenoord zeer goed voor de dag in De Kuip. Aan niets was te merken dat de ploeg last had van bijvoorbeeld extra druk, na de tegenvallende resultaten van de voorbije weken. Clasie: Zeker de afgelopen week was voor ons niet goed verlopen, met nederlagen tegen Willem II en Sevilla. Daarom wisten we dat het vandaag moest gebeuren en we als ploeg moesten opstaan om vol gas te geven. Dat hebben we ook gedaan, helaas zonder resultaat. Toch geeft deze wedstrijd vertrouwen om de komende weken punten te gaan pakken.
Een stuk verderop in de catacomben van het stadion was ook van het gezicht van Kenneth Vermeer de teleurstelling af te lezen. De doelman was vol ongeloof over het uiteindelijke resultaat. Ajaks is er vandaag geen moment aan te pas gekomen, sprak hij. We hebben de hele wedstrijd gedomineerd en tevens een groot aantal kansen afgedwongen. Dan is het extra vervelend dat zij vanuit een vrije trap wel het doel vinden. Toch had ik tot de laatste minuut het gevoel dat we de stand om konden buigen.
Voor Vermeer was het een bijzondere editie van de Klassieker, aangezien hij het voor de eerste keer opnam tegen zijn voormalige ploeggenoten. Daarom was ik extra gebrand op een overwinning. Niet alleen ik, maar het hele team heeft daar alles voor gegeven. Het is ongelofelijk zuur dat we onszelf niet hebben beloond. Het zit de laatste tijd qua resultaten niet mee, maar als we zo blijven spelen ben ik ervan overtuigd dat we punten gaan pakken. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nog ff over die Schreuder... Kunnen ze die gast niet naar Noord Irak sturen? Wat een ontzettende grote NEUS is die gast zeg. Komt net als Speknek Jack bijna klaar als ie een Ajaksiet mag interviewen.... of er alleen al naast mag staan. Minstens zo erg als Van Gangelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima pot hoor, zat er fel op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Clasie gaat weer beter spelen met Karim aan zijn zijde..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 september 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Klopt. En samen met Toornstra is het een prima hart van de ploeg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zie dat liever meer wedstrijden achtereen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kut kabouter , kneus! die bal moet er in. overschatte Midget |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist en neemt die Boutius ook mee naar de jeugd Wesley.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
jullie snappen niks die rutte moet manu niet en die turk is te snel te vrede haha omdat ie stoer doet maar boularoes mag niet van wegen complot en die dwerg likt de kont van fred. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
allemaal door de manier van choaching van r.koeman. Feyenoord zal eindigen de 17a16 plaats. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij overschat je je eigen inzicht en kennis van het spelletje. Dit is de zoveelste bevestiging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je dit al niet snapt. dan ben je pas echt de weg kwijt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: zijn jullie suports van de clup? altijd elkaar omlaag douwe. alleen v.geel is een smiegt denkt alleen maar aan geld voor ze vette salaris. en waarom is selectie niet helemaal nederlands. is fred ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
domhoofden alles is onstaan door selectie van dei weggooimidget,ellendig ventje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
zie wel steets meer supps zienb clasie een rutte kontenaaier. toornstra is slimme speler en die el ammaddi ook is alleen geen nl. maar word tijd dat jullie is mij lezen want zo komen we nergens. |
|
|
|