BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 oktober 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Jezus, wat maakt VI toch kut stukjes tegenwoordig.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 oktober 2014 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 22:19 schreef van geil het volgende:
behalve die clausules
Ze zeggen dat er een clausule is dat hij gaat als er een topclub komt.
Logisch, dat gaat ook zonder clausule.
Gelimiteerde transfersom, dat zou nieuws zijn.
Dat is er niet.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 28 oktober 2014 - 09:51   quote  deeplink  
Ik wacht het allemaal gewoon maar af. Van Geel is geen man van de clausules. Jordi haalt nu echt een heel hoog niveau, maar Feyenoord kampioen maken is een ander verhaal. Hij is met de komst van El Ahmadi veel vrijer gaan spelen. Het is net alsof hij het gevoel heeft gekregen dat hij het nu niet meer alleen hoeft te doen. Als hij 2 jaar de beste speler op zijn positie in de eredivisie is (en dat is hij!), en mogelijk zelfs in de basis van oranje staat, dan kan hij overal heen. Als we kampioen worden, en we zijn daar echt voor in de race, dan zie ik hem volgende zomer vertrekken. Maar mocht dat niet lukken; blijven de echt grote clubs weg en biedt Feyenoord voldoende perspectief, dan zie ik Jordi hier in 2016/17 maar zo nog een seizoen spelen.
JanM
 JanM - dinsdag 28 oktober 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 09:51 schreef Nick4F het volgende:
Ik wacht het allemaal gewoon maar af. Van Geel is geen man van de clausules. Jordi haalt nu echt een heel hoog niveau, maar Feyenoord kampioen maken is een ander verhaal. Hij is met de komst van El Ahmadi veel vrijer gaan spelen. Het is net alsof hij het gevoel heeft gekregen dat hij het nu niet meer alleen hoeft te doen. Als hij 2 jaar de beste speler op zijn positie in de eredivisie is (en dat is hij!), en mogelijk zelfs in de basis van oranje staat, dan kan hij overal heen. Als we kampioen worden, en we zijn daar echt voor in de race, dan zie ik hem volgende zomer vertrekken. Maar mocht dat niet lukken; blijven de echt grote clubs weg en biedt Feyenoord voldoende perspectief, dan zie ik Jordi hier in 2016/17 maar zo nog een seizoen spelen.
Zullen we eerst maar eens kijken of hij 2015/2016 nog bij ons speelt ;-P?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 oktober 2014 - 10:00   quote  deeplink  
Haha, van mij mag ie gewoon voor altijd bij Feyenoord blijven..
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 28 oktober 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 09:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Zullen we eerst maar eens kijken of hij 2015/2016 nog bij ons speelt ;-P?
Ik sloeg idd een seizoentje over.
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 28 oktober 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 10:00 schreef RenatoBos het volgende:
Haha, van mij mag ie gewoon voor altijd bij Feyenoord blijven..
Das een nog mooiere droom.
van geil
 van geil - dinsdag 28 oktober 2014 - 11:34   quote  deeplink  
voor 15 miljoen mag hij van mij weg in de winterstop
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 oktober 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Dat is een bedrag die wij niet kunnen weerstaan natuurlijk..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 oktober 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 13:02 schreef RenatoBos het volgende:
Dat is een bedrag die wij niet kunnen weerstaan natuurlijk..
Allemaal open deuren.
van geil
 van geil - dinsdag 28 oktober 2014 - 13:59   quote  deeplink  
t tocht hier
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 29 oktober 2014 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 09:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Zullen we eerst maar eens kijken of hij 2015/2016 nog bij ons speelt ;-P?
Misschien denkt ie dat ie een jaartje verhuurd wordt ???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 22:11 schreef RenatoBos het volgende:
Spelmaker Jordy Clasie heeft clausules in nieuw contract

[ afbeelding ]

Jordy Clasie is uitgeroepen tot speler van de week in speelronde tien door Voetbal International. De spelmaker van Feyenoord is het niveau van de Eredivisie ontgroeit, stelt het voetbalblad. De assist tegen Cambuur Leeuwarden was van Europese klasse.

In de zomer kon hij naar FC Porto, maar hij verlengde uiteindelijk zijn contract bij Feyenoord. ''Zijn liefde voor Feyenoord, maar vooral die voor zijn zoon Jayce, hielden hem in Nederland. En óók zijn ontwikkeling. Clasie dacht nog wel wat te kunnen leren op het gebied van leiderschap. Hij wilde Feyenoord echt bij de hand nemen, op weg naar een topklassering'', schrijft het medium.

VI waarschuwt de voetballiefhebbers echter ook: ''Jordy Clasie bewijst iedere week dat hij het niveau van de Eredivisie ontgroeit. Feyenoord weet het en Clasie zelf ook. In zijn nieuwe contract zijn clausules opgenomen, bij de volgende kans is hij vertrokken. Geniet er dus van, zolang het nog duurt.''
Jordy Clasie heeft geen gelimiteerde transfersom opgenomen in zijn nieuwe contract. Dat bevestigt de middenvelder tegenover Jan Dirk Stouten zojuist. Het is voor Feyenoord daarom mogelijk om de hoofdprijs te vragen voor Clasie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2014 - 07:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze zeggen dat er een clausule is dat hij gaat als er een topclub komt.
Logisch, dat gaat ook zonder clausule.
Gelimiteerde transfersom, dat zou nieuws zijn.
Dat is er niet.
...
Barabas
 Barabas - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 13:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jordy Clasie heeft geen gelimiteerde transfersom opgenomen in zijn nieuwe contract. Dat bevestigt de middenvelder tegenover Jan Dirk Stouten zojuist. Het is voor Feyenoord daarom mogelijk om de hoofdprijs te vragen voor Clasie.
Ik begrijp niet waarom de inhoud van het contract van Clasie zo interessant is voor de buitenwacht. Wie heeft er nou eigenlijk belang bij om klinkklare leugens daaromtrent de wereld in te helpen? Clasie zelf gaf ook al aan dat sommige mensen dingen roepen en schrijven alsof ze bij het opstellen en ondertekenen van het contract partij aan tafel waren terwijl er inhoudelijk niets van klopt.

Hetzelfde gebeurt met het beoordelen van het werk van MvG. De grootste onzin wordt voor waar aangenomen en daar gaat het in de media weer dagenlang over.

Mij werd eens Calimerogedrag verweten, maar ik vind het gewoon respectloos naar de mensen en het instituut Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 15:01 schreef Barabas het volgende:

[..]

Mij werd eens Calimerogedrag verweten, maar ik vind het gewoon respectloos naar de mensen en het instituut Feyenoord.
Stopt er dan ook eens mee man..😉
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 20:41   quote  deeplink  
''IK MAAK HET SEIZOEN AF BIJ FEYENOORD''

http://foxsports.nl/video/240444-ik-maak-het-seizoen-af-bij-feyenoord.html
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 01 november 2014 - 07:15   quote  deeplink  
Citaat Clasie: 'Er is een verschil tussen willen en gaan meedoen om het kampioenschap.'
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Willen is kunnen..
van geil
 van geil - zaterdag 01 november 2014 - 10:42   quote  deeplink  
kunnen is moeten
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Aanvoerder trekt mond open: 'Ik laat mezelf gelden'

okze47.jpg

Jordy Clasie is de grote leider bij Feyenoord. Dat komt niet alleen omdat hij toevallig de aanvoerdersband draagt, nee, in de kleedkamer is de captain verbaal uiterst aanwezig. De middenvelder is in zijn rol gegroeid.

In 2013 verloren wij van Ajaks en tijdens de rust van die wedstrijd heb ik voor de eerste keer écht mijn mond opengetrokken in de kleedkamer, zegt Clasie in het Algemeen Dagblad. Ik was daar echt kwaad en wist 'nu moet ik iets zeggen, want dit kan niet'. Nu is dat anders, hoort het gewoon meer bij mijn huidige rol. Ik heb interlands achter mijn naam staan en was er bij tijdens het WK. Dan is het logisch dat je jezelf laat gelden.

Het vertrouwen van het gespeelde WK helpt ook mee. Dat duel (Argentinië, red.) heeft mij in elk geval een enorme dosis zelfvertrouwen gegeven, aldus de 10-voudig international. Het was het podium waarop je als voetballer overeind wilt blijven. Met de beste speler ter wereld als directe tegenstander. Dat lukte. Als ik in die halve finale door de mand was gevallen, was voor veel mensen duidelijk geworden dat ik niets te zoeken heb op dat hoge niveau.

Toch blijft Clasie voorlopig actief in de eredivisie. Het is niet zo dat ik daar nu voor de volle honderd procent wél iets heb te zoeken, dat hoor je mij niet zeggen. Maar een paar maanden eerder speelden we tegen Frankrijk en zag ik op het middenveld Paul Pogba en Blaise Matuidi voortdurend voorbij razen. Tijdens het WK bleven we als team en individueel wel op de been. Maar ik heb na het WK echt nog geen seconde gedacht: dit is maar de eredivisie. Ik kan me hier nog volop ontwikkelen.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Jordy Clasie wil niet over titelkansen en vertrek praten

osefyr.jpg

Jordy Clasie is de grote dirigent op het middenveld van Feyenoord. De aanvoerder moet zijn ploeg ook tegen PEC Zwolle weer van ideeën voorzien. ''De trainer verwacht dat ik het spel verdeel, ballen afpak en rust in de ploeg breng'', zet Clasie zijn rol uiteen.

Met Karim El Ahmadi ontstaat een opvallend goede klik. ''Ik heb met veel middenvelders lekker samengespeeld bij Feyenoord, maar de klik met Karim is er altijd geweest. Als ik de bal niet vooruit kan spelen, kan ik altijd bij hem terecht. Dat voelt goed. Zoals ik mij sowieso prima voel'', vertelt de international verder in het Algemeen Dagblad.

Feyenoord is bezig aan een sterke serie, maar Clasie wil niet te ver vooruitkijken.
''Aan het begin van het seizoen heeft de club de sportieve doelstelling geformuleerd. We willen meedoen om de titel. Maar er is een verschil tussen wíllen meedoen en gáán meedoen om de prijzen. We hebben nu vier duels op rij gewonnen, vorig seizoen werd er dan vaak meteen geroepen dat wij zouden meedoen om de titel. En dan ging het vaak mis. We moeten daar nu niet mee bezig zijn, eigenlijk ook helemaal niet over praten.''

Net zoals hij liever niet over een eventueel vertrek bij Feyenoord wil praten. ''Afgelopen zomer met die interesse van FC Porto werd ik er op een gegeven moment gek van dat het steeds over mijn toekomst ging. Ik heb toen met mijn volle verstand bijgetekend. Tot het einde van het seizoen blijf ik zeker in de Kuip. Daarna zien we wel verder.''
Bron:AD
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 10:16 schreef RenatoBos het volgende:
Willen is kunnen..
Dat moet blijken ... iedereen wil wel! Maar niet iedereen kan het ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 10:42 schreef van geil het volgende:
kunnen is moeten
moeten is willen?
van geil
 van geil - zaterdag 01 november 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Clasie moet een hele grote stap zetten alvorens n goede middenvelder te zijn.
namelijk scoren scoren scoren
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 11:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat moet blijken ... iedereen wil wel! Maar niet iedereen kan het ...
Onzin..ze kunnen allemaal voetballen..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 november 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 11:26 schreef van geil het volgende:
Clasie moet een hele grote stap zetten alvorens n goede middenvelder te zijn.
namelijk scoren scoren scoren
Niet elke goede middenvelder scoort.
Clasie is een controleur.
Zoek de statistieken maar na.
Denk aan Gatusso, scoorde nooit.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 november 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 11:26 schreef van geil het volgende:
Clasie moet een hele grote stap zetten alvorens n goede middenvelder te zijn.
namelijk scoren scoren scoren
Je hebt gewoon de pik op hem....

Heel Nederland ziet zijn kwaliteiten en die erkennen ze ook.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 november 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Hij laat zijn kwaliteiten eindelijk weer zien.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Onzin..ze kunnen allemaal voetballen..
Voetballen wel, maar niet op het niveau die hier vereist is ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 11:26 schreef van geil het volgende:
Clasie moet een hele grote stap zetten alvorens n goede middenvelder te zijn.
namelijk scoren scoren scoren
Elke middenvelder hoeft niet te kunnen scoren, ook op een ander gebied kan een speler belangrijk zijn ...
van geil
 van geil - zaterdag 01 november 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Niet elke goede middenvelder scoort.
Clasie is een controleur.
Zoek de statistieken maar na.
Denk aan Gatusso, scoorde nooit.
Clasie komt dit seizoen vaak vrij bij de 16.
dan moet je vaker scoren.
van geil
 van geil - zaterdag 01 november 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:25 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je hebt gewoon de pik op hem....

Heel Nederland ziet zijn kwaliteiten en die erkennen ze ook.
jij kraamt weer n's onzin uit, ik gaf je de gele kaart.
dus snap al überhaupt niet dat je op me reageert.
en iedereen die al tijdje op t forum zit weet dat ik juist Clasie een van de betere spelers vind, al jaren.
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 november 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 19:47 schreef van geil het volgende:

[..]

en iedereen die al tijdje op t forum zit weet dat ik juist Clasie een van de betere spelers vind, al jaren.
Je zeikt hem dit seizoen wel vaker af. Mensen die al een tijdje op het forum zitten moet dat ook opgevallen zijn.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 01 november 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 23:23 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je zeikt hem dit seizoen wel vaker af. Mensen die al een tijdje op het forum zitten moet dat ook opgevallen zijn.
Vergeleken met het Lexie-topic zijn dit peanuts ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:21   quote  deeplink  
Clasie verklaart goede tweede helft: 'Door fanatieke aanhang'

28hmx6h.jpg

Feyenoord had in de eerste helft veel moeite met tegenstander PEC Zwolle, maar in de tweede helft was het krachtsverschil groot in Rotterdams voordeel. Aanvoerder Jordy Clasie had daar een hele opvallende verklaring voor.

''Misschien dat het komt omdat we in de tweede helft in de richting van de fanatieke aanhang speelden. Die supporters geven ons nieuwe energie. Je krijgt extra kracht door de supporters die je massaal naar voren schreeuwen'', luidde de analyse van de middenvelder, die een winters vertrek bij Feyenoord al uitsloot, tegenover Fox Sports.

Door de 2-0 overwinning vervolgt Feyenoord een imposante zegereeks. ''Dit is vijf. We zijn een goede serie aan het neerzetten. Het was een verdiende overwinning'', vertelde Clasie verder. Het vertrouwen groeit. ''We kunnen hartstikke goed voetballen. Dit geeft vertrouwen, want we spelen gedurfd en met risico's.''

Over de titel wil Clasie nog niet praten. ''Elk jaar is er iets mogelijk geweest, maar op de beslissende momenten haakten wij af. Dit jaar willen we weer bovenin meedoen. Misschien dat er nu meer inzit. Maar we moeten ons iedere week weer enkel op de volgende tegenstander concentreren.''

Jordy Clasie na afloop van Feyenoord-PEC Zwolle.
http://foxsports.nl/video/240748-clasie-het-fanatieke-publiek-in-de-kuip-helpt-ons-vaak.html
Bron:FOXSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:34   quote  deeplink  
Jordy Clasie na afloop van Feyenoord - PEC Zwolle

(http://youtu.be/Plu7UHUiOUY)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:22   quote  deeplink  
Clasie heeft ambities: 'Maar kampioen word je niet zomaar'

wjgv94.jpg

Jordy Clasie denkt dat het beter is als hij en zijn teamgenoten het niet gaan hebben over de landstitel. De middenvelder van Feyenoord wil dat zijn team zich gewoon richt op de wedstrijden die komen gaan, zo vertelde hij aan Metro.

"Het is beter om daar als spelers niet over te praten. De directie heeft zich uitgesproken, maar wij richten ons gewoon op de wedstrijden. Wij hebben echt honderd procent concentratie nodig om te winnen", liet Clasie weten.

Toch kan de middenvelder niet ontkennen dat zijn team graag de landstitel in ontvangst zou nemen. "Natuurlijk hebben wij als groep ook ambities. Iedereen wil dolgraag kampioen worden, maar we moeten ons ook beseffen dat dat niet zomaar even gebeurt", beëindigde Clasie zijn relaas.
Bron:Metro
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Met zo'n jonge groep is dat ook beter ook denk ik, weet niet of die jonkies met de druk kunnen omgaan om kampioen te moeten worden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 november 2014 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:23 schreef RenatoBos het volgende:
Met zo'n jonge groep is dat ook beter ook denk ik, weet niet of die jonkies met de druk kunnen omgaan om kampioen te moeten worden..
Zo jong is de groep eigenlijk ook niet.. kijk es naar onze min of meer vaste 11 (tussen haakjes de leeftijd):

Vermeer (28)
Wilkshire (33)
Van Beek (20)
Kongolo (20)
Nelom (24)
Clasie (23)
El Ahmadi (29)
Immers (28)
Toornstra (25)
Kazim (28)
Manu (21)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Je hebt gelijk, ik doelde ook meer op Sven, Terence, Manu, Boëtius, Vilhena en dan de pas ingevoegde jeugdspelers..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 november 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:38 schreef RenatoBos het volgende:
Je hebt gelijk, ik doelde ook meer op Sven, Terence, Manu, Boëtius, Vilhena en dan de pas ingevoegde jeugdspelers..
mja, aan de andere kant kan ik op dit gebied wel in de woorden van bv Van Hanegem vinden. Als je niet uitstraalt dat je kampioen kan en wil worden, ga je dan echt meedoen om het kampioenschap? Je wordt niet per ongeluk kampioen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 november 2014 - 10:42   quote  deeplink  
De joden al vier keer op rij.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Haha juist..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 november 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Maar die spreken zich wel uit. En zij hebben zeker de laatste jaren niet meer kwaliteit dan wij, maar worden dus wel kampioen.

Ik denk dat het er wel aan bijdraagt dat daar het echte geloof net wat meer aanwezig is/was.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mja, aan de andere kant kan ik op dit gebied wel in de woorden van bv Van Hanegem vinden. Als je niet uitstraalt dat je kampioen kan en wil worden, ga je dan echt meedoen om het kampioenschap? Je wordt niet per ongeluk kampioen..
Okay, maar het is toch ook al vaker gebleken dat toen we over kampioenschappen begonnen de resultaten ineens minder werden. Toen was de groep ook nog wel wat jonger natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maar die spreken zich wel uit. En zij hebben zeker de laatste jaren niet meer kwaliteit dan wij, maar worden dus wel kampioen.

Ik denk dat het er wel aan bijdraagt dat daar het echte geloof net wat meer aanwezig is/was.
En die moeten van hun supporters kampioen worden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 november 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Okay, maar het is toch ook al vaker gebleken dat toen we over kampioenschappen begonnen de resultaten ineens minder werden. Toen was de groep ook nog wel wat jonger natuurlijk..
Ook dat ja. Maar goed, sommige spelers lieten zich ook tot uitspraken verleiden die dan vervolgens de hele week onder het vergrootglas gelegd worden. Je kan ook ambitieus zijn zonder de media voer te geven. Herhaal gewoon de woorden van Van Geel bijvoorbeeld. Want als je te vrijblijvend bent in de communicatie naar buiten dan ontbreekt dat beetje spanning/druk dat je nodig hebt om top te kunnen presteren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:54   quote  deeplink  
Zulke uitspraken zullen altijd onder een vergrootglas worden gelegd, zowel bij de media als bij de supporters..
Denk dat Clasie gelijk heeft met te zeggen dat ze van wedstrijd naar wedstrijd moeten leven..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 november 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:54 schreef RenatoBos het volgende:
Zulke uitspraken zullen altijd onder een vergrootglas worden gelegd, zowel bij de media als bij de supporters..
Denk dat Clasie gelijk heeft met te zeggen dat ze van wedstrijd naar wedstrijd moeten leven..
Das natuurlijk prima voor het moment in het seizoen. Daarmee koopt hij als het ware tijd voor het team. Maar goed, ik bedoelde dat je in de communicatie met de media af en toe slim moet zijn en dat je niet al teveel op de vlakte moet blijven. Je moet wel ambitieus zijn en dat uitstralen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0402050