BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Dat ben ik eens met je..
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Wat is er nou mis met hardop constateren dat wij een selectie hebben waar je kampioen mee zou kunnen worden? En dat we met een scorende spits een serieuze gooi naar de titel zouden kunnen doen, of misschien zijn we dat wel aan onze stand verplicht...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Er is geen team dat kan zeggen: wij worden kampioen.
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Wij maken m.i. een zeer goede kans. Eerst maar eens de resultaten tegen Pisvee en Fietstas binnenhalen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Precies pas met de winterstop kun je daar eens naar gaan kijken, wie weet komt er nog wel een spits bij dan die het scoren wat gemakkelijker gaat maken..
Ik heb nog de verliespartijen als tegen Rijeka en WillemII nog te vers in mij geheugen, zulke offdays kunnen nu ook nog komen..
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Brrrr....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Precies, wil je kampioen worden mag je zulke wedstrijden niet verliezen natuurlijk.
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Nee. Pas na de komende maand valt met enige zekerheid iets te zeggen over onze kansen op een evt. titel. Wat ik tot nu toe gezien heb stemt mij positief.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Op het begin na dan toch wel..
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 11:46   quote  deeplink  
Stijgende lijn, inmiddels zijn we een kandidaat. Pisvee en 020 spelen beide niet overtuigend, al heeft Pisvee in Depay wel een hele goede afmaker. Het kàn....
de bluffer
 de bluffer - maandag 03 november 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Is op dit moment met zijn voetbal en instelling gewoon de beste speler van de Eredivisie, ben blij dat hij niet weg gaat met de winterstop
Nick4F
 Nick4F - maandag 03 november 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 12:10 schreef de bluffer het volgende:
Is op dit moment met zijn voetbal en instelling gewoon de beste speler van de Eredivisie, ben blij dat hij niet weg gaat met de winterstop
Ben ik helemaal met je eens, maar het is mi ook de aanwezigheid van Karim waardoor Jordi als bevrijd is en nu helemaal open bloeit. Ik denk dat hij er ook nog wel een paar in gaat schieten dit seizoen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 november 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 11:46 schreef Barabas het volgende:
Stijgende lijn, inmiddels zijn we een kandidaat. Pisvee en 020 spelen beide niet overtuigend, al heeft Pisvee in Depay wel een hele goede afmaker. Het kàn....
Ja zonde hé , zo'n Rotterdammer in Eindhovense dienst ...
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 04 november 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 17:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja zonde hé , zo'n Rotterdammer in Eindhovense dienst ...
Is niet zonder, hadden ze maar beter op moeten letten
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 november 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 12:34 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Is niet zonder, hadden ze maar beter op moeten letten
Dat is dus zonder ipv zonde ???
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 november 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Clasie staat voor raadsel:'Het is niet zo dat we ineens niet meer durven'

xmo3nc.jpg

Feyenoord won de afgelopen vijf wedstrijden in de Eredivisie, maar ging tussendoor wel onderuit in de Europa League; HNK Rijeka was twee weken geleden in Kroatië met 3-1 te sterk voor de ploeg van trainer Fred Rutten. Aanvoerder Jordy Clasie vindt dat de Rotterdammers lef moeten tonen, als Rijeka donderdag op bezoek komt in De Kuip. Daar ontbreekt het nog weleens aan, weet de middenvelder.

"Waarom dat in de competitie wel en in de Europa League minder vaak lukt, is moeilijk uit te leggen", vertelt Clasie aan Metro. "Het is niet zo dat we ineens niet meer durven als we tegen een bepaalde ploeg spelen. Het hangt voor een deel af van de tactiek van de tegenstander en soms komt het er tijdens een wedstrijd gewoon niet helemaal uit", analyseert de captain.

Feyenoord werd tijdens de eerste groepswedstrijd verslagen door Europa League-houder Sevilla, maar won vervolgens wel van Standard Luik. Door die drie punten zijn de Rotterdammers nog alleszins kansrijk in de strijd om een plaats in de volgende ronde, want Sevilla staat met slechts twee punten meer bovenaan. Standard en Rijeka verzamelden tot dusverre ieder vier punten.
Bron:Metro
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Hugo Borst: "Ik geniet van King Clasie"

(http://youtu.be/DQf4AUV4sQQ)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 november 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Ze hebben gelijk, behalve met de uitslag, dat wordt 0-2
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:22   quote  deeplink  
CLASIE: WE MOETEN NAUWKEURIGER MET DE MOGELIJKHEDEN OMGAAN

w9wlxd.jpg

Jordy Clasie speelde vanmiddag met Feyenoord 0-0 tegen Vitesse. In Arnhem kwamen beide teams niet tot scoren, ondanks dat Feyenoord in de eerste helft goede kansen creëerde. Volgens Clasie, aanvoerder van de Rotterdammers, was er bij Feyenoord sprake van een gebrek aan nauwkeurigheid.

'Je kan deze uitslag terecht noemen, zegt hij tegenover FOX Sports. 'Het was een open wedstrijd met twee teams die vol voor de overwinning gingen, dat zag je in het spel van beide teams, aldus Clasie. 'Ik vind wel dat wij de grootste kansen hadden. Als je nauwkeuriger voor de goal bent kon je hier winnen, dat is zonde. We moeten scherper zijn voor de goal. In Arnhem 0-0 spelen is niet slecht, maar als Feyenoord moet je altijd voor de winst gaan.

De aanvoerder pakte in de wedstrijd een gele kaart, waardoor Clasie de wedstrijd tegen FC Dordrecht mist. Wel is hij van de partij in de wedstrijd tegen PSV. 'Ik kreeg slidings van achteren en daar geeft de scheidsrechter geen kaarten voor. Ik hou de bal even vast en leg hem op de grond en dan krijg ik geel. Nu ben ik geschorst tegen Dordrecht, dat is dom, aldus Clasie. 'De gele kaart heb ik niet bewust gepakt, maar het is anders als je geschorst bent tegen Dordrecht of tegen PSV.

http://foxsports.nl/video/242722-clasie-we-moeten-nauwkeuriger-met-de-mogelijkheden-omgaan.html
Bron: FOXSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 17:50   quote  deeplink  
CLASIE: WIJ KREGEN DE BETERE KANSEN

34ych8x.jpg

Jordy Clasie liet er zondag na afloop van de uitwedstrijd tegen Vitesse geen misverstand over bestaan of hij teleurgesteld was over het resultaat (0-0). Natuurlijk, knikte de aanvoerder van Feyenoord. Want wij hebben de betere kansen gekregen. In de eerste helft hadden we op voorsprong moeten komen en de wedstrijd misschien zelfs wel moeten beslissen.

De kansen die Feyenoord in Arnhem vooral in de openingsfase wist te creëren, bleven in de tweede helft uit. De ploeg kon in voetballend opzicht minder overtuigen, zag ook Clasie. Of dat het gevolg was van vermoeidheid, na de wedstrijd tegen HNK Rijeka van drie dagen eerder, hield de middenvelder in het midden. Misschien, al zag ik ons ook in de slotfase van de wedstrijd nog druk vooruit zetten. Dit is gewoon heel zonde, ook omdat we hebben nagelaten verder afstand te nemen van een concurrent.

Hoewel de teleurstelling overheerste, had Clasie in Arnhem ook enkele positieve punten meegenomen uit het duel. Van dit soort wedstrijden speelden we er vorig seizoen ook een paar en dan verloren we in de slotfase nog wel eens. In mijn ogen zijn we nu stabieler, dat zie je ook terug in het aantal tegendoelpunten. Die krijgen we nauwelijks, ook omdat we weinig kansen weggeven. In dat opzicht zijn we groeiende. Nu is het zaak om als team de volgende stap te zetten, door met net wat meer gif dit soort duels ook in winst om te zetten.

Ook Terence Kongolo wees na afloop op de defensieve organisatie, die in Gelredome opnieuw stond als een huis. Het staat goed en als we een keer een foutje maken, staat er een uitstekende keeper achter ons om dat te herstellen, vertelde de verdediger, die in de tweede helft bijna de strijd moest staken wegens een kiezelharde bal op zijn onderbuik. Maar stoppen was voor mij echt geen optie. Het was een vechtwedstrijd, die twee kanten op kon. Natuurlijk is het jammer dat we hier niet hebben gewonnen, maar we hadden m ook kunnen verliezen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Jordy Clasie na afloop van Vitesse - Feyenoord

(http://youtu.be/lGaPJYfTiug)
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 19:32   quote  deeplink  
weer twee schietkansen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Aardige pegels die een beter lot verdiende..
VVout
 VVout - zondag 09 november 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Hoera, kans is groot dat je daarmee niet de drie punten mee neemt. Jammer want had nog wel op een sneaky doelpuntje gehoopt, maar daar hebben we geen neus voor schijnbaar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Jordy Clasie - Feyenoorder voor het leven

(http://youtu.be/6x298BWqTVI)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 14:33   quote  deeplink  
B2Ja4LkCAAAyvl0.png

AirWocUb_bigger.png Jordy Clasie@Clasie_Official
Ik weet hier zelf niets van hoor..
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 14:40   quote  deeplink  
Mooi man. Mooi ventje...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 november 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 14:33 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ] Jordy Clasie@Clasie_Official
Ik weet hier zelf niets van hoor..
Heeft dr. Love weer eens lopen frauderen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Ghehe, zou zomaar kunnen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 november 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Clasie: "Ik ben er klaar voor als de trainer me nodig heeft"

rtkpoh.jpg

Jordy Clasie speelde afgelopen zomer zijn laatste van in totaal tien interlands. Mogelijk komt daar zondag tegen Letland een elfde bij. De middenvelder is fit. De 23-jarige Clasie bleef op het WK in Brazilië lang zonder speeltijd, maar toen zijn moment kwam, bleek hij van waarde. Als invaller tegen Argentinië en als basisspeler tegen Brazilië maakte de middenvelder een uitstekende indruk. Na het WK bleef een volgend optreden in Oranje achterwege.

Voor de eerste twee interlands onder Guus Hiddink tegen Italië en Tsjechië meldde hij zich af met hamstringklachten, tegen Kazachstan en IJsland kreeg hij geen speelminuten en tegen Mexico ontbrak hij weer vanwege hamstringklachten. Zondag kan hij in het cruciale duel met Letland zijn debuut onder Hiddink maken.

Ik ben fit en voel me goed, vertelde de middenvelder vrijdag in Noordwijk aan Goal. Ik had last van mijn rechterhamstring, maar heb gisteren en vandaag volledig meegetraind. Ik ben volledig hersteld. Of zijn fitheid gelijk een basisplaats oplevert, is nog de vraag, maar met het afvallen van Nigel de Jong heeft Clasie wel een concurrent minder. Dat klopt, maar er zijn meer jongens die met de punt naar achteren op het middenveld kunnen spelen, aldus Clasie. Ik weet nog van niks. De bondscoach zal de komende dagen een keuze maken. Ik hoop in ieder geval minuten te maken.

Clasie zette de stijgende lijn van het slot van het WK voort bij Feyenoord. De Haarlemmer oogt sterker, scherper en beter dan ooit. De volgende stap kan een basisplaats bij Oranje zijn. Ik moet me blijven laten zien bij mijn club en moet me bewijzen op de trainingen. Positief is dat ik sinds het WK altijd ben opgeroepen als ik fit was. Dat is al een verbetering ten opzichte van de afgelopen jaren.

Oranje speelt zondag tegen Letland mogelijk met twee centrumspitsen, Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar, en twee man op de vleugels. Clasie denkt met dit systeem een bijdrage te kunnen leveren. In balbezit ben ik op mijn sterkst. Ik kan andere spelers aan het werk zetten. Hoe meer opties voorin om aan te spelen, hoe beter. Dat ligt me. Ik ben er klaar voor als de trainer me nodig heeft.
Bron:Goal.com
tomson
 tomson - vrijdag 14 november 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:50 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie: "Ik ben er klaar voor als de trainer me nodig heeft"

[ afbeelding ]

Jordy Clasie speelde afgelopen zomer zijn laatste van in totaal tien interlands. Mogelijk komt daar zondag tegen Letland een elfde bij. De middenvelder is fit. De 23-jarige Clasie bleef op het WK in Brazilië lang zonder speeltijd, maar toen zijn moment kwam, bleek hij van waarde. Als invaller tegen Argentinië en als basisspeler tegen Brazilië maakte de middenvelder een uitstekende indruk. Na het WK bleef een volgend optreden in Oranje achterwege.

Voor de eerste twee interlands onder Guus Hiddink tegen Italië en Tsjechië meldde hij zich af met hamstringklachten, tegen Kazachstan en IJsland kreeg hij geen speelminuten en tegen Mexico ontbrak hij weer vanwege hamstringklachten. Zondag kan hij in het cruciale duel met Letland zijn debuut onder Hiddink maken.

Ik ben fit en voel me goed, vertelde de middenvelder vrijdag in Noordwijk aan Goal. Ik had last van mijn rechterhamstring, maar heb gisteren en vandaag volledig meegetraind. Ik ben volledig hersteld. Of zijn fitheid gelijk een basisplaats oplevert, is nog de vraag, maar met het afvallen van Nigel de Jong heeft Clasie wel een concurrent minder. Dat klopt, maar er zijn meer jongens die met de punt naar achteren op het middenveld kunnen spelen, aldus Clasie. Ik weet nog van niks. De bondscoach zal de komende dagen een keuze maken. Ik hoop in ieder geval minuten te maken.

Clasie zette de stijgende lijn van het slot van het WK voort bij Feyenoord. De Haarlemmer oogt sterker, scherper en beter dan ooit. De volgende stap kan een basisplaats bij Oranje zijn. Ik moet me blijven laten zien bij mijn club en moet me bewijzen op de trainingen. Positief is dat ik sinds het WK altijd ben opgeroepen als ik fit was. Dat is al een verbetering ten opzichte van de afgelopen jaren.

Oranje speelt zondag tegen Letland mogelijk met twee centrumspitsen, Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar, en twee man op de vleugels. Clasie denkt met dit systeem een bijdrage te kunnen leveren. In balbezit ben ik op mijn sterkst. Ik kan andere spelers aan het werk zetten. Hoe meer opties voorin om aan te spelen, hoe beter. Dat ligt me. Ik ben er klaar voor als de trainer me nodig heeft.
Bron:Goal.com
Lekker hoor, nu bij oranje spelen. Als Hiddink nu niet voor de bijl gaat is het de volgende ronde wel.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 november 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Hij stelt m toch niet op. Zijn lieve Ibi moet spelen
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 14 november 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 18:59 schreef tomson het volgende:

[..]

Lekker hoor, nu bij oranje spelen. Als Hiddink nu niet voor de bijl gaat is het de volgende ronde wel.
Clasie kan zich beter afmelden dan voor Janlul mee doen met die drama's ...
Barabas
 Barabas - vrijdag 14 november 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Hiddink.... Ouwe zak.

Weg met die man. Wat hebben die jonge gasten nou met een voetbalbejaarde?
ar
 ar - vrijdag 14 november 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Het leed is al geschied volgens mij,of ze zondag nu winnen of verliezen.
MMM
 MMM - zondag 16 november 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Prima jongens, laat Clasie lekker even uitrusten. Volgende week geschorst en daarna vlammen tegen PSV.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Heeft die jongen wel verdient inderdaad, heeft een drukke zomer gehad met dat WK..
impreza
 impreza - zondag 16 november 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Clasie op de plaats van die Blind,Clasie is 2 klasse beter,
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Nee joh , laat die blind lekker voor schut gaan tegen Letland, stel je voor dat Jordy speelt, straks winnen we nog..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 11:33   quote  deeplink  
''Ik wilde Feyenoord op de laatste dag niet verlaten''

euixwo.jpg

De ontwikkeling van Jordy Clasie is versneld door alle ervaringen op het WK in Brazilië. Een volgende stap in zijn carrière leek aanstaande, maar Feyenoord wilde niet akkoord gaan met het aanbod van FC Porto. De aanvoerder verlengde vervolgens zijn verbintenis in De Kuip.

''Ik wilde niet tot de laatste dag van de transferperiode wachten en dan twee minuten voor de deadline Feyenoord verlaten. Zo zit ik niet in elkaar'', blikt Clasie nog eenmaal terug tegenover Goal. ''Vier dagen voor het sluiten van de transfermarkt ging ik met Feyenoord praten en twee dagen later kwamen ze met een voorstel. Dat was voor mij de beste optie.''

Met het vertrek van vele bepalende spelers is Clasie de absolute leider in het elftal van trainer Fred Rutten. "De verwachtingen zijn hoger, omdat ik een WK heb gespeeld", vertelt hij. "Dat is logisch, maar daarin heb ik mezelf niet extra druk op gelegd. Als leider probeer ik te doen wat nodig is in mijn ogen. Bij Feyenoord ben ik een van de jongens die de kar moet trekken."

Dat gaat niet vanzelf. "Ik ben van nature geen grote prater, maar dit is mijn vierde jaar in het eerste Feyenoord, ik heb tien interlands gespeeld. Dan heb je al dingen geleerd", aldus Clasie. "Ik begin nu steeds meer mijn momenten te kiezen om te praten. Wanneer ik denk dat het nodig is. Daarin heb ik ook stappen gemaakt. In het begin praatte ik eigenlijk helemaal niet. Nu doe ik dat steeds meer, maar ik merk ook dat ik nog meer grote stappen kan zetten."
Bron:Goal.com
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 november 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 19:02 schreef Stylzz het volgende:
Hij stelt m toch niet op. Zijn lieve Ibi moet spelen
hatseflats
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 07:41   quote  deeplink  
Inbrengen Clasie keerpunt:'Dit duo moet vast koppel worden'

34te3cj.jpg

Jordy Clasie mocht gisteren al vroeg invallen door een blessure van middenvelder Daley Blind. Het Nederlands elftal had via Robin van Persie toen al de leiding genomen in de interland tegen Letland, maar toch vond Willem van Hanegem het inbrengen van de Feyenoord-aanvoerder een keerpunt in de wedstrijd. Als het aan De Kromme ligt laat de bondscoach het koppel Wesley Sneijder en Clasie voorlopig staan.

''Dat liep voortreffelijk, heerlijk om naar te kijken. Ik hoop dat dit duo een vast koppel op het middenveld blijft'', schrijft Van Hanegem in het Algemeen Dagblad. ''Sneijder speelde nu in de punt naar achter en heeft daar constant het spel voor hem liggen. Dan is hij echt op zijn best, dan maakt hij het team sterker, hoe lang roep ik dat al niet? Clasie bij hem in de buurt maakt het middenveld alleen maar dodelijker voor de tegenstander. ''
''Kijk er de wedstrijd nog maar eens op na. Elke eerste bal van die mannen gaat vooruit; niks breed en al helemaal niet terug, vooruit die bal, druk zetten'', vervolgt hij. ''Dat moeten we ook wel omdat we achterin nu eenmaal niet van internationale topkwaliteit zijn. Weg van je goal dus. Dat pakte goed uit na het inbrengen van Clasie, die een uitstekende secondant van Sneijder bleek te zijn. Op deze manier kunnen we niet alleen van Clasie, maar ook van Sneijder nog lang plezier beleven.''
Bron:AD
impreza
 impreza - maandag 17 november 2014 - 08:36   quote  deeplink  
Ben het helemaal met Willem eens.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 09:26   quote  deeplink  
Ikke niet vind dat Guus beter Lex op het middenveld kan zetten samen met Jordy in plaats van Sneijder..
salemi
 salemi - maandag 17 november 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Willem van Hanegem heeft het helemaal goed gezien. Clasie voor Blind scheelde enorm. Inderdaad met Jordy de druk naar voren, waar Blind altijd maar die verplichte passjes in de breedte geeft. Jens Toornstra had ook zeker niet misstaan in dit elftal!
Maar wat is die Affelay een over het paard getild kereltje. Speelde een heel matige wedstrijd. Maar ja, het lievelingetje van Guus......
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:09 schreef salemi het volgende:
Willem van Hanegem heeft het helemaal goed gezien. Clasie voor Blind scheelde enorm. Inderdaad met Jordy de druk naar voren, waar Blind altijd maar die verplichte passjes in de breedte geeft. Jens Toornstra had ook zeker niet misstaan in dit elftal!
Maar wat is die Affelay een over het paard getild kereltje. Speelde een heel matige wedstrijd. Maar ja, het lievelingetje van Guus......
Je hebt goed gezien dat de linkerflank totaal niet uit de verf kwam, maar om de rekening hiervoor bij Affelay te leggen is niet juist. Is een bijzonder goede speler. De oorzaak moet je elders zoeken. Clasie voor Blind pakte goed uit, maar als die knie heel was gebleven dan was Jordy waarschijnlijk niet van de bank gekomen. Dat van die verplichte passjes klopt namelijk niet. Die kopbal van Van Persie tegen Spanje werd voorafgegaan door bepaald geen slechte voorzet. Ik ben ook geen fan, maar goed.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Affelay was verschrikkelijk slecht. Ego te groot. Te veel voor zichzelf.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 17 november 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Snap uberhaubt niet wat ze met die affelai moeten wat een slechte beurt en wat een kapsones
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:
Affelay was verschrikkelijk slecht. Ego te groot. Te veel voor zichzelf.
Ti's dat Robben hartstikke goed voetbalt maar die zijn ego is ook veel te groot..
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's dat Robben hartstikke goed voetbalt maar die zijn ego is ook veel te groot..
Mwah, die wordt steeds volwassener. Plus die heeft zich bewezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0341138