BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - maandag 17 november 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's dat Robben hartstikke goed voetbalt maar die zijn ego is ook veel te groot..
Voetbalt met grote ego's om zich heen, die het bijna stuk voor stuk waarmaken bij Bayern dus wat wil je dan.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's dat Robben hartstikke goed voetbalt maar die zijn ego is ook veel te groot..
Zal wel met zijn ego: Hij is de allerbeste Nederlandse voetballer. Met afstand.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 november 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Clasie speelde inderdaad behoorlijk goed gisteren.

De groeten aan dr. love.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:21 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mwah, die wordt steeds volwassener. Plus die heeft zich bewezen.
Das waar, en nogmaals het is een hartstikke goede voetballer, maar als ik dan zie hoe hij tegenover andere spelers reageert als het hem niet naar zijn zin gaat of gisteren tegen zo'n ballenjongen overdreven reageert vind ik het maar een heel zielig persoontje..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 november 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Robben is een fantastische voetballer. En in interviews authentiek.
Zuinig zijn op zulke gasten.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das waar, en nogmaals het is een hartstikke goede voetballer, maar als ik dan zie hoe hij tegenover andere spelers reageert als het hem niet naar zijn zin gaat of gisteren tegen zo'n ballenjongen overdreven reageert vind ik het maar een heel zielig persoontje..
Volgens mij vind je hem gewoon niet sympathiek. Kan en mag natuurlijk, maar die gebaartjes en praatjes heeft hij terecht; de helft van wat er bij staat is zoveel minder dan hem en hij wil gewoon altijd winnen. Ik snap het wel en stoor mij daar niet zo aan. Ik bewonder zijn klasse.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Met je kut kabouter
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:34 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij vind je hem gewoon niet sympathiek. Kan en mag natuurlijk, maar die gebaartjes en praatjes heeft hij terecht; de helft van wat er bij staat is zoveel minder dan hem en hij wil gewoon altijd winnen. Ik snap het wel en stoor mij daar niet zo aan. Ik bewonder zijn klasse.
Kan zijn ik stoor me er mateloos aan, en zie het waarschijnlijk alleen bij hem. Zijn voetbalkunde bewonder ik ook, schitterende doelpunten en acties weer gisteren..
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan zijn ik stoor me er mateloos aan, en zie het waarschijnlijk alleen bij hem. Zijn voetbalkunde bewonder ik ook, schitterende doelpunten en acties weer gisteren..
Ik stoor mij pas echt aan die zeurkous met zijn praatjes en gebaartjes die bij ons de spitspositie invult; die heeft in zijn kleine teen nog geen fractie van de klasse van Robben.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan zijn ik stoor me er mateloos aan, en zie het waarschijnlijk alleen bij hem. Zijn voetbalkunde bewonder ik ook, schitterende doelpunten en acties weer gisteren..
Wat hadden die Letten een butkeeper zeg... die tweede van Robben had nooit mogen zitten. Misschien een idee voor Mulder om zich te laten naturaliseren tot Let?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik stoor mij pas echt aan die zeurkous met zijn praatjes en gebaartjes die bij ons de spitspositie invult; die heeft in zijn kleine teen nog geen fractie van de klasse van Robben.
Jij zijn praatjes en gebaartjes ik die van Arjen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:48 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat hadden die Letten een butkeeper zeg... die tweede van Robben had nooit mogen zitten. Misschien een idee voor Mulder om zich te laten naturaliseren tot Let?
En dan wetende dat Robben altijd naar binnen trekt en met links uithaalt..
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 16:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En dan wetende dat Robben altijd naar binnen trekt en met links uithaalt..
Precies! Gewoon een butkeeper!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Joh wat stelde heel dat Letland nou voor, ja toch..
van geil
 van geil - maandag 17 november 2014 - 19:31   quote  deeplink  
lijkt weer belangstelling te zijn.
weg dan maar lijkt me voor n goede prijs.15+
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Eens geile dat vind ik ook wel een mooi bedrag..
van geil
 van geil - maandag 17 november 2014 - 19:50   quote  deeplink  
dat zijn echte stappen. :)
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 november 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:48 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat hadden die Letten een butkeeper zeg... die tweede van Robben had nooit mogen zitten. Misschien een idee voor Mulder om zich te laten naturaliseren tot Let?
Die had Mulder ook NOOIT gehad ;-O
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 november 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je hebt goed gezien dat de linkerflank totaal niet uit de verf kwam, maar om de rekening hiervoor bij Affelay te leggen is niet juist. Is een bijzonder goede speler. De oorzaak moet je elders zoeken. Clasie voor Blind pakte goed uit, maar als die knie heel was gebleven dan was Jordy waarschijnlijk niet van de bank gekomen. Dat van die verplichte passjes klopt namelijk niet. Die kopbal van Van Persie tegen Spanje werd voorafgegaan door bepaald geen slechte voorzet. Ik ben ook geen fan, maar goed.
Appelvlaai is niks beste Barabas !!! Puur en alleen door Guus Hiddink speelt ie in het NL elftal ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 17 november 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 09:26 schreef RenatoBos het volgende:
Ikke niet vind dat Guus beter Lex op het middenveld kan zetten samen met Jordy in plaats van Sneijder..
Dan spoor jij niet met je Lex ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Alsof jij spoort Beste L..
sevillana
 sevillana - maandag 17 november 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:34 schreef Barabas het volgende:

[..]

Volgens mij vind je hem gewoon niet sympathiek. Kan en mag natuurlijk, maar die gebaartjes en praatjes heeft hij terecht; de helft van wat er bij staat is zoveel minder dan hem en hij wil gewoon altijd winnen. Ik snap het wel en stoor mij daar niet zo aan. Ik bewonder zijn klasse.
voetballen hoef je hem niet meer te leren, is een van de betere spelers op de velden de laatste jaren, zijn gedrag daarentegen kan wel iets beter, hij profileert zich wat overdreven naar mijn idee
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 23:08   quote  deeplink  
Joh..
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 17 november 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 15:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das waar, en nogmaals het is een hartstikke goede voetballer, maar als ik dan zie hoe hij tegenover andere spelers reageert als het hem niet naar zijn zin gaat of gisteren tegen zo'n ballenjongen overdreven reageert vind ik het maar een heel zielig persoontje..
hehe renato goed gezien die robben is echt een zielig ventje met een te groot ego
En hoe die op zo.n ballen jongetje reageert zielig hoor
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Clasie: ''Hij blijft tot het einde van dit seizoen''

32zv1n8.jpg

Deze week werd Jordy Clasie opnieuw gelinkt aan een Italiaanse club. Lazio Roma zou zich graag versterken met de aanvoerder van Feyenoord. De Rotterdammers hoeven niet te vrezen voor een vertrek in de winterstop, dat stelt zijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg tegenover Tutto Mercato.

"De toekomst van Clasie? In potentie kan Italië een mooie bestemming zijn, maar hij heeft net zijn contract verlengd bij Feyenoord", vertelt Weezenberg. "Het zal niet makkelijk zijn om hem daar zomaar weg te halen. Er zijn meerdere clubs geïnteresseerd, maar concreet is er niks. En hij is nu de aanvoerder, dus zijn verblijf bij Feyenoord zal tenminste tot volgende zomer duren", aldus de zaakwaarnemer van Clasie.
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 17:05   quote  deeplink  
Met of zonder Clasie is duidelijk een wereld van verschil. Bleek nu tegen Dordrecht ook wel weer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 november 2014 - 17:06   quote  deeplink  
En dat is op zich ook een zorgelijke conclusie.
van geil
 van geil - zondag 23 november 2014 - 18:03   quote  deeplink  
ik vond t wel meevallen,
tikkers genoeg.
miste eerder de onbevangenheid van Manu
Barabas
 Barabas - zondag 23 november 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 17:05 schreef tomson het volgende:
Met of zonder Clasie is duidelijk een wereld van verschil. Bleek nu tegen Dordrecht ook wel weer.
Zeker. Er ging teveel breed waar een dieptepass beter zou zijn. Sinds Karim terug is speelt Clasie bijna alles diep. Dat miste ik vandaag overduidelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 november 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 19:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zeker. Er ging teveel breed waar een dieptepass beter zou zijn. Sinds Karim terug is speelt Clasie bijna alles diep. Dat miste ik vandaag overduidelijk.
Bingo.
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 20:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bingo.
Er moet een speler opstaan die de afwezigheid van Clasie op kan vangen met een positieve spelopvatting (vooruit denkend dus) en die een lekkere steekpass in huis heeft. Het hak & breekwerk kunnen we met een gerust hart aan Karim overlaten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 november 2014 - 08:08   quote  deeplink  
Moet je Vilhena niet neerzetten. Die heeft t niet.

Maar dat is natuurlijk ook een 10... (woehahaa)
tomson
 tomson - maandag 24 november 2014 - 08:26   quote  deeplink  
😝
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Aanvoerder werd gemist: ''Meer snelheid met Clasie''

2yplwmp.jpg

Het gemis van aanvoerder Jordy Clasie, die een schorsing uitzat van een wedstrijd, was tegen hekkensluiter FC Dordrecht zelfs duidelijk te merken. De middenvelder verstuurt niet elk duel een pass zoals tegen Cambuur, maar Clasie houdt het tempo hoog en speelt daarmee het vijandige middenveld kapot.

Feyenoord had zaterdagavond weinig te duchten van de regiogenoot, maar het kostte toch alle moeite om de overwinning over de streep te trekken. Doelpuntenmaker Jens Toornstra beaamt dat Clasie zo nu en doen gemist werd. ''Meer snelheid met Jordy in de ploeg? Ja, misschien misten we dat tegen FC Dordrecht af en toe, maar ik vind niet dat we het heel slecht hebben gedaan.''

Tonny Vilhena was de vervanger van Clasie in het veld. ''Jordy heeft ook aanvallend vermogen, maar hij is toch controlerender ingesteld dan ik'', zegt Vilhena in Metro. ''Maar het was niet moeilijk om zijn plek in te nemen, hoor. Als ik gewoon mijn taken uitvoer is er niets aan de hand Ik ben best tevreden over deze wedstrijd, al moet ik voor het doel nog iets rustiger worden.''
Bron:Metro
MMM
 MMM - maandag 24 november 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Blij als hij donderdag weer speelt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 00:34   quote  deeplink  
'Het wordt tijd voor een vaste basisplaats voor Clasie bij Oranje'

5b30ht.jpg

Jordy Clasie wint meer voetbalfans voor zich, als het aankomt op zijn kansen bij Oranje. Bij zijn club Feyenoord is de 23-jarige middenvelder voor het vierde seizoen op rij een vaste waarde en bovendien draagt hij tegenwoordig de aanvoerdersband. In het shirt van Nederland moet hij vooralsnog anderen voor laten gaan, maar Clasie boekt wat dat betreft progressie. De bezoekers van Voetbalzone hopen dat Feyenoorder snel uitgroeit tot een vaste basisspeler bij Oranje.

In de afgelopen dagen kon men op onze frontpage reageren op de poll 'Het is tijd voor een basisplaats voor Jordy Clasie in het Nederlands elftal' en in totaal brachten ruim 12000 bezoekers hun stem uit. Iets meer dan de helft van de stemmers is het eens met de stelling: 54% vindt het tijd dat Clasie een vaste basisplaats krijgt. 45% vindt de concurrentie op zijn positie momenteel beter. En 1% vind hem een tuinkabouter.

Twee jaar geleden debuteerde Clasie in het nationale shirt, in een oefeninterland tegen Turkije. Hij staat momenteel op elf interlands en viel eerder deze maand nog goed in tijdens de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Letland, waarin hij de geblesseerde Stekey Blind verving. Willem van Hanegem pleitte na dit duel voor een vaste basisplaats voor Clasie: "Clasie bij Wesley Sneijder in de buurt maakt het middenveld alleen maar dodelijker voor de tegenstander", schreef hij in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad. "Clasie bleek een uitstekende secondant van Sneijder te zijn. Op deze manier kunnen we niet alleen van Clasie, maar ook van Sneijder nog lang plezier beleven."
Bron:Voetbalzone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - donderdag 27 november 2014 - 05:31   quote  deeplink  
Dr Love heeft ook gestemd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 november 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 05:31 schreef van geil het volgende:
Dr Love heeft ook gestemd.
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 13:09   quote  deeplink  
2djwd4o.jpg
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 november 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Kleine grote man.. Zag net nog ff samenvatting, hoe los die al ging voor de wedstrijd met de teamspeach. Van grote waarde!
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 november 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Was gisteren uiteraard een van de beteren.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 december 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Clasie: ''Dit is een mooi begin van de decembermaand''

2iiz8na.jpg

Jordy Clasie waarschuwde vooraf nog voor onderschatting. In de rust kon de aanvoerder echter al concluderen dat daar geen sprake van was al hielp een stuntelend Excelsior ook heel erg mee. ''Deze overwinning hebben we ook een beetje aan Excelsior te danken'', concludeerde hij dan ook.

Liefst drie persoonlijke fouten bezorgden Feyenoord mede de comfortabele 0-3 voorsprong bij rust. ''Normaal zijn dit soort wedstrijden heel erg lastig. Maar we begonnen fel en zetten goed druk. De eerste twee doelpunten kregen we eigenlijk cadeau, waardoor de wedstrijd al gespeeld was'', analyseerde Clasie tegenover Fox Sports.

In de tweede helft scoorden beide ploegen nog twee maal waardoor een eindstand van 2-5 bereikt werd. ''Na de pauze waren we heel slordig. We wilden de nul houden, maar wij gaven die twee tegendoelpunten heel onnodig weg. Maar dit is uiteindelijk een mooi begin van een prachtig decemberprogramma.''

CLASIE: REDELIJK MAKKELIJKE OVERWINNING
http://foxsports.nl/video/247770-clasie-redelijk-makkelijke-overwinning.html
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 december 2014 - 23:51   quote  deeplink  
CLASIE: DE TELEURSTELLING OVERHEERST

v4bfdh.jpg

Heel even was zondagavond de ontlading groot bij Jordy Clasie, nadat hij in de slotminuten van de thuiswedstrijd tegen AZ met een verwoestende uithaal een punt had gered voor Feyenoord. Toch stapte de aanvoerder enkele minuten later, toen de scheidsrechter een einde had gemaakt aan een spectaculair voetbalgevecht, met een kater het veld af. Zeker gezien het spelbeeld in de eerste helft hadden we deze wedstrijd moeten winnen, baalde Clasie in De Kuip. Daarom overheerst bij mij en bij de ploeg de teleurstelling.

We begonnen heel goed en agressief, waardoor zij geen moment lucht kregen en geen ruimte kregen om te voetballen, vervolgde de middenvelder zijn nabeschouwing. Vervolgens hebben we de hele eerste helft gedomineerd, alleen stonden we bij rust wel met 2-0 achter. Binnen vijf minuten kregen we twee tegengoals, waarbij we niet goed stonden. In de rust hebben we elkaar opgepept en de koppies omhoog gehouden. Uiteindelijk hebben we met alles wat we in ons hadden een punt uit het vuur gesleept, mede dankzij goed keeperswerk van Kenneth.

Clasie doelde daarbij vooral op de beide keren dat Kenneth Vermeer in de tweede helft AZ-spits Muamer Tankovic van scoren afhield, op het moment dat de Zweed alleen voor hem opdook. Hoewel de doelman daarmee een belangrijk aandeel had in het punt dat Feyenoord uiteindelijk had overgehouden, wilde hij daar niet te lang bij stil staan. Op dit moment kan ik daar niet van genieten, omdat dit voor ons een slecht resultaat is', zei Vermeer. 'We gingen voor de winst en zeker als je naar de eerste helft kijkt, hadden we daar ook recht op. Hopelijk kunnen we woensdag tegen PSV wel de drie punten pakken. Ons doel is om daar te winnen.

28lq1rn.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 december 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Clasie: "Alles aan gedaan om goede serie voort te zetten"

4nf3r.jpg

Feyenoord speelde vandaag 2-2 tegen AZ. In De Kuip kwam de club uit Alkmaar in de eerste helft op een 2-0 voorsprong. De Rotterdammers vochten zich terug naar een 2-2 gelijkspel. Jordy Clasie was de doelpuntenmaker van de gelijkmaker. Zeker spannend, zegt hij tegenover FOX Sports.

We begonnen goed aan de wedstrijd, zegt de aanvoerder tegenover de sportzender. We begonnen agressief en AZ kreeg weinig ruimte. We zaten er kort op en de twee doelpunten van AZ waren daardoor onnodig, zegt hij. We stonden niet goed. We domineerden in de eerste helft en we wisten dat AZ op de counter zou spelen.

Ondanks de achterstand van 2-0, kwamen de Rotterdammers terug. We moesten onze kop omhoog houden. Het is fijn om alsnog te scoren maar voor mij zijn de drie punten het belangrijkst. We wilden onze goede serie voortzetten en we hebben er alles aan gedaan. Het is toch fijn dat we een puntje hebben gehaald, maar we moeten, zeker thuis, altijd voor de winst gaan, besluit hij.

CLASIE: TELEURSTELLING, WE GINGEN VOOR DE DRIE PUNTEN
http://foxsports.nl/video/249722-clasie-teleurstelling-we-gingen-voor-de-drie-punten.html

CLASIE: BEIDE TEGENDOELPUNTEN WAREN ONNODIG
http://foxsports.nl/video/249740-clasie-beide-tegendoelpunten-waren-onnodig.html
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 15 december 2014 - 00:56   quote  deeplink  
Feyenoord - AZ de 2-2 van Jordy Clasie 14-12-2014

(http://youtu.be/cancglWGlaQ)
VVout
 VVout - maandag 15 december 2014 - 10:33   quote  deeplink  
VVout: DE TELEURSTELLING OVERHEERST !!!

maar dapper gestreden tot het einde.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 december 2014 - 00:19   quote  deeplink  
"Frustrerend om achter de feiten aan te lopen"

fnbrew.jpg

De inhaalwedstrijd van Feyenoord tegen PSV is volgens aanvoerder Jordy Clasie zeer belangrijk. Het gat met de koploper uit Eindhoven bedraagt namelijk al negen punten ''Willen we echt nog meedoen bovenin, en dat willen we, moeten we PSV verslaan.''

De international weet dat zijn team woensdagavond in Brabant op zijn best moet zijn. ''PSV heeft veel individuele kwaliteiten.Het zal niet makkelijk zijn, maar we gaan er heen om te winnen. Dat is duidelijk. We weten dat we een aantal punten achter staan en willen we dat goedmaken, kunnen we dat direct tegen een concurrent als PSV doen'', aldus Clasie.

Feyenoord beleefde onder trainer Fred Rutten geen goede competitiestart en verloor direct al punten op de concurrentie. ''Het is heel vervelend. Wij moesten de thuiswedstrijden tegen Willem II, FC Utrecht en SC Heerenveen gewoon winnen.

Zeker in De Kuip mogen wij zulke duels nooit verliezen. Net als in de voorgaande jaren hebben we een slechte start gehad en lopen we weer achter de feiten aan. Dat is heel frustrerend en vervelend, maar het is gebeurd en we moeten weer omhoog kijken. Het gat mag niet te groot worden, maar ik vind de achterstand van negen punten nog te overbruggen.''

Niet alleen verloren de Rotterdammers in de laatste competitiewedstrijd nog twee punten, het raakte ook Jens Toornstra tot de winterstop kwijt. ''Jens was heel belangrijk voor ons. Natuurlijk met zijn goals en assists, maar ook met in het postitiespel had hij een grote rol in dit elftal. Een groot gemis, maar ik denk dat we genoeg spelers hebben om dat op te vangen'', besluit de middenvelder.

Jordy Clasie blikt vooruit op de topper tegen PSV

(http://youtu.be/qZscpscjV7w)
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 02:31   quote  deeplink  
Clasie 'hartstikke boos' na late treffer PSV

Feyenoord-aanvoerder Jordy Clasie na de verloren uitwedstrijd tegen PSV (4-3).

http://nos.nl/video/2009540-clasie-hartstikke-boos-na-late-treffer-psv.html
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 02:32   quote  deeplink  
CLASIE: SCHEIDSRECHTER KUIPERS GAF ZIJN FOUT BIJ DE 1-1 TOE

Feyenoord-aanvoerder Jordy Clasie blikt na afloop van het met 4-3 verloren spektakelstuk in de Eredivisie tegen PSV terug op de wedstrijd.

http://foxsports.nl/video/250426-clasie-scheidsrechter-kuipers-gaf-zijn-fout-bij-de-1-1-toe.html
Bron:FoxSports
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 08:33   quote  deeplink  
Passes waren fenomenaal, vooral de assist bij de 1-2.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0341901