BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - donderdag 18 december 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 02:32 schreef RenatoBos het volgende:
CLASIE: SCHEIDSRECHTER KUIPERS GAF ZIJN FOUT BIJ DE 1-1 TOE

Feyenoord-aanvoerder Jordy Clasie blikt na afloop van het met 4-3 verloren spektakelstuk in de Eredivisie tegen PSV terug op de wedstrijd.

http://foxsports.nl/video/250426-clasie-scheidsrechter-kuipers-gaf-zijn-fout-bij-de-1-1-toe.html
Bron:FoxSports
Hij hoeft van mij niets toe te geven. Laat hem gewoon beter fluiten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 december 2014 - 09:01   quote  deeplink  
Eigenlijk geeft hij niets toe, ja het is een overtreding, maar je kan niet fluiten voor wat je niet ziet. Totaal vier waarnemers en niemand zag t . Tja.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 12:09   quote  deeplink  
Jordy Clasie na afloop van PSV-Feyenoord

(http://youtu.be/__BJNh4Sn3Q)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 december 2014 - 16:46   quote  deeplink  
CLASIE: EEN OVERWINNING OP KARAKTER

Jordy Clasie na afloop van de Eredivisie-wedstrijd tussen NAC Breda en Feyenoord.

http://foxsports.nl/video/251444-clasie-een-overwinning-op-karakter.html
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 00:59   quote  deeplink  
Jordy Clasie na winst op NAC Breda (0-1)

(http://youtu.be/-bfqkupoJBA)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 01:14   quote  deeplink  
Clasie: je kunt Kazim altijd aanspelen

Reactie van Feyenoord-aanvoerder Jordy Clasie na de 1-0 uitzege op NAC Breda.

http://nos.nl/video/2010145-clasie-je-kunt-kazim-altijd-aanspelen.html
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Clasie vertrekt niet: ''En ik verwacht ook geen aankopen''

2qb4o78.jpg

Aanvoerder Jordy Clasie denkt dat Feyenoord een relatief rustige winter tegemoet gaat. De international verwacht niet dat de club zich in de winter nog gaat versterken met een nieuwe spits. "Ik verwacht geen aankopen", zegt Clasie in gesprek met De Telegraf.

"Een goede versterking is bij elk elftal welkom. Maar ik ben blij met de groep die we nu hebben en ik reken erop dat we hiermee het seizoen afmaken'', aldus de middenvelder die zelf geen plannen heeft voor een vertrek. "Ik ben er sowieso geen voorstander van om halverwege een seizoen af te haken. Ik focus me helemaal op Feyenoord.
Bron:FR12
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 15:43   quote  deeplink  
Met El Ahmadi erbij is Clasie weer top!
Was enige seizoenen terug ook zo.

Maakt óók wel duidelijk wat Clasie naast zich nodig heeft.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 december 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 15:43 schreef FR-Henk het volgende:
Met El Ahmadi erbij is Clasie weer top!
Was enige seizoenen terug ook zo.

Maakt óók wel duidelijk wat Clasie naast zich nodig heeft.
niemand kan t alleen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 15:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

niemand kan t alleen.
Gaat om welke type.
Clasie en Vilhena vorig seizoen: Clasie weinig rendement.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 december 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Dan is Clasie alleen maar gaten aan t dicht lopen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 22 december 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Nogal.
Vilhena gedraagt zich als een zondagskind.
Had Clasie last van.
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 december 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Ik denk dat Clasie verder wil en volgend seizoen vertrekt, jammer wie dan op zijn positie.
van geil
 van geil - dinsdag 23 december 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Gelukkig zien de echte analisten t beter.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 december 2014 - 00:45   quote  deeplink  
Fred Rutten.
Sensi
 Sensi - woensdag 24 december 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 17:48 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk dat Clasie verder wil en volgend seizoen vertrekt, jammer wie dan op zijn positie.
Die vraag stelde ik mezelf ook al, ik ben alleen nog niet uit het antwoord..
van geil
 van geil - maandag 29 december 2014 - 21:42   quote  deeplink  
zakgeld.jpg
ar
 ar - maandag 29 december 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Nee!
van geil
 van geil - maandag 29 december 2014 - 23:15   quote  deeplink  
oh jawel,
en deze ook,
ooievaar_met_geld.jpg
ar
 ar - dinsdag 30 december 2014 - 01:30   quote  deeplink  
Die mag wel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 januari 2015 - 18:04   quote  deeplink  
Clasie: ''We zullen alles moeten winnen als we iets willen''

or731h.jpg

Feyenoord heeft zaterdagavond het trainingskamp in Dubai afgesloten. Onder perfecte omstandigheden konden de Rotterdammers zich voorbereiden op de tweede seizoenshelft. De sterren van Real Madrid en AC Milan hadden de nodige op- en aanmerkingen, maar Hamad bin Mejren, directeur van het Dubai Events en Convention Bureau, werd vandaag persoonlijk door alle spelers van Feyenoord bedankt.

Dit was een topweek, vertelt aanvoerder Jordy Clasie na de training tegenover Voetbal International. We hebben uitstekend kunnen werken op weg naar de wedstrijd tegen FC Twente, maar of het de moeite waard is geweest, zal moeten blijken. We zullen alles moeten winnen als we iets willen, eerst van Twente, daarna van Ajaks.

Clasie wil zich niet uitlaten over eventuele hoop op een inhaalrace. Ik wil niet praten over de race om de titel. Dat had ik willen doen als we van PSV hadden gewonnen. Nu we dat niet voor elkaar hebben gekregen, is de achterstand van twaalf punten gewoon erg groot. We moeten dus zelf winnen, de druk opvoeren en hopen dat de teams boven ons misstappen begaan, zo simpel is het.
Bron:VI
Barabas
 Barabas - zaterdag 10 januari 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Alles winnen.... Eerst Ajakkes maar eens verslaan.
VVout
 VVout - zaterdag 10 januari 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 januari 2015 - 18:07 schreef Barabas het volgende:
Alles winnen.... Eerst Ajakkes maar eens verslaan.
Eh, Twente mischien?
Barabas
 Barabas - zaterdag 10 januari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Ook.... maar ik schat 020 hoger in. Als je alles wil winnen dan moet je de sterkste ook verslaan.
ar
 ar - dinsdag 20 januari 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Gaat er eentje maken.
van geil
 van geil - vrijdag 23 januari 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Penalty's opeisen van af nu.
MMM
 MMM - vrijdag 23 januari 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 11:50 schreef van geil het volgende:
Penalty's opeisen van af nu.
Toornstra.
van geil
 van geil - vrijdag 23 januari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 12:07 schreef MMM het volgende:

[..]

Toornstra.
die miste er 2 van de 4
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Geweldenaart..
sportverteller
 sportverteller - zondag 25 januari 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:
Geweldenaart..
Ja echt.
MMM
 MMM - zondag 25 januari 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Geweldige speler. Onvervangbaar volgend seizoen.
Els
 Els - zondag 25 januari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 januari 2015 - 12:41 schreef van geil het volgende:

[..]

die miste er 2 van de 4
Da's dan toch beter dan Feyenoord.
van geil
 van geil - zondag 25 januari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
;)
van geil
 van geil - zondag 25 januari 2015 - 16:45   quote  deeplink  
Ik heb genoten van je Clasie!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 16:48   quote  deeplink  
+1908
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 januari 2015 - 16:48   quote  deeplink  
Hij was geweldig vandaag
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 januari 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Ik denk volgend seizoen weg is, en er staat altijd weer iemand op
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 17:28   quote  deeplink  
CLASIE NA KLASSIEKER: DIT IS ENORM FRUSTREREND

20jke20.jpg

Het gezicht waarmee Jordy Clasie zondagmiddag na afloop van Ajaks Feyenoord (0-0) in de mixed-zone van de Amsterdom aRENa de pers te woord stond, sprak boekdelen. De aanvoerder kon zijn frustratie en teleurstelling nauwelijks verbergen, nadat Feyenoord ondanks een groot overwicht had nagelaten om de rivaal te verslaan. Iedereen die deze wedstrijd heeft gezien, zal dezelfde conclusie trekken. Er was maar één ploeg die verdiende te winnen en dat waren wij, sprak Clasie duidelijke taal. Zelf was de middenvelder een van de grote uitblinkers aan Feyenoord-zijde.

Hoewel Feyenoord in Amsterdom inderdaad negentig minuten lang de bovenliggende partij was geweest, had de ploeg het aan zichzelf te wijten dat het met slechts één punt het veld afstapte, erkende ook Clasie. Als je zoveel beter bent, moet je jezelf belonen. In grote delen van de wedstrijd hebben we Ajaks overklast, ze zijn nauwelijks bij onze goal geweest. Daarvoor verdienen we als team complimenten, maar die tellen nu eenmaal niet in het voetbal. Het gaat om de punten en we hebben er slechts één, dat is te weinig na een wedstrijd als deze.

Tijdens de wedstrijd gingen de gedachten van Clasie meermaals terug naar de eerdere editie van de Klassieker van dit seizoen, toen Ajaks onterecht als winnaar van het veld stapte. De wedstrijd van vandaag verliep bijna volgens hetzelfde scenario. Toen zij in de slotfase nog een kans kregen, dacht ik even: het zal toch niet? Hoe het kan dat we twee keer negentig minuten beter zijn en toch niet winnen, weet ik niet. Het is in elk geval doodzonde.

Gevolg van het gelijkspel in de aRENa is dat Feyenoord de achterstand op koploper PSV verder zag oplopen, terwijl het gat met Ajaks acht punten blijft. Daarom moeten we de komende tijd niet naar de ranglijst kijken en ook niet over de plaatsen boven ons praten, zei Clasie. We staan op grote achterstand, dat is duidelijk. We moeten naar onszelf kijken en ons focussen op de punten die in alle overige wedstrijden nog te halen zijn.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Emotionele Jordy Clasie: ''De frustratie zit heel diep''

r7nndc.jpg

Jordy Clasie was aan het zoeken naar woorden om het gelijkspel tegen Ajaks te omschrijven. De aanvoerder was zichtbaar geëmotioneerd dat Feyenoord er wederom niet in slaagde om de aartsvijand te pijnigen. ''Ze werden door hun eigen publiek uitgefloten. We moesten winnen met 3 of 4-0'', vertelde de aanvoerder.

''We waren de enige ploeg die wilde voetballen'', constateerde Clasie tegenover Fox Sports. ''We waren de enigen die voor de overwinning gingen. Maar dan moet je de bal er wel inschieten. Het klinkt heel simpel, maar het gebeurt niet.''

Clasie kon het niet geloven. ''De frustratie zit heel diep. Ze hebben geen één kans gehad tot het einde. Van onze kant was het in ieder geval Klassieker-waardig. We hebben één punt, maar dat is te weinig''. De interviewer vroeg de middenvelder ook nog naar zijn toekomst. ''Ik ga in de winter niet weg''

CLASIE: AJAKS WERD UITGEFLOTEN DOOR HET EIGEN PUBLIEK, DAT ZEGT IETS OVER ONS

Jordy Clasie na afloop van de Eredivisie-wedstrijd Ajaks-Feyenoord

http://foxsports.nl/video/256622-clasie-ajax-werd-uitgefloten-door-het-eigen-publiek-dat-zegt-iets-over-ons.html
Bron:FoxSports

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Clasie: niet met PSV of Ajaks bezig zijn

De reactie van Feyenoord-middenvelder Jordy Clasie na het gelijkspel bij Ajaks (0-0).

http://nos.nl/video/2015313-clasie-niet-met-psv-of-ajax-bezig-zijn.html
Bron:NOS
ar
 ar - zondag 25 januari 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:00 schreef piet de paler het volgende:
Ik denk volgend seizoen weg is, en er staat altijd weer iemand op
haha..dan mag jij mij vertellen wie.
MMM
 MMM - zondag 25 januari 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Onvervangbaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 januari 2015 - 23:39   quote  deeplink  
Clasie en El Ahmadi: die twee versterken elkaar. Was aantal jaar terug ook al zo.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 00:06   quote  deeplink  
Klopt..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Hij speelde weergaloos!! (El Ahmadi ook, behalve het begin. Toen was hij nog wat aan het zoeken, maar vanaf minuut vijftien, twintig was ook hij erg sterk...).

Ik vond Clasie echt heel erg goed. Hij was de hele wedstrijd door fel op de bal, waardoor hij menig duel won plus dat hij constant oog voor medespelers had. In mijn ogen had hij een negen, misschien zelfs wel een tien! Alhoewel, dat kan niet, omdat zijn optreden niet bekroond is met een overwinning...
FANdré
 FANdré - maandag 26 januari 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Eens Arie! El-Ahmadi vond ik tegenvallen in de eerste duels en laat zich zoals ook bij zijn salaris past, nu goed gelden. We vergeten onze Keep! die de hele wedstrijd, zoals voorspeld werd uitgefloten. Die paar keer dat ze voor ons doel stonden te prutsen, hield hij het hoofd weer cool.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 13:04 schreef FANdré het volgende:
Eens Arie! El-Ahmadi vond ik tegenvallen in de eerste duels en laat zich zoals ook bij zijn salaris past, nu goed gelden. We vergeten onze Keep! die de hele wedstrijd, zoals voorspeld werd uitgefloten. Die paar keer dat ze voor ons doel stonden te prutsen, hield hij het hoofd weer cool.
Nu vond ik dat uitfluiten wel erg karig om te laten merken dat je het verraad van de bovenste plank vind....

Ik neem trouwens aan dat je met 'eerste duels' de duels in de wedstrijd bedoelt? Want daar had ik het over... In het begin van de wedstrijd stond Karim er nog niet helemaal (alsof hij de kat nog uit de boom aan het kijken was), maar vrij snel pakte hij het toch op en hoe!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Tot wanneer loopt Clasie's contract eigenlijk? Ik hoop dat hij nog lang bij ons blijft, want hij is echt wel heel erg goed hoor... En hij is echt wel beter geworden ten opzichte van het afgelopen seizoen. Hij demonstreert dat een speler van een wk/ek wel degelijk stukken beter kan worden... (hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Wijnaldum).
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 13:17   quote  deeplink  
2018..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 13:42   quote  deeplink  
01 januari? Oftewel, we kunnen nog wel even van hem genieten, tenzij er toch iemand over de brug komt...? Mooi. Hij is voor mij toch het boegbeeld van het huidige Feyenoord. Hij is het bewijs dat eigen jeugd wel degelijk kan slagen. Hij is een winnaar, een leider en zal het duel nooit uit de weg gaan... Past precies bij ons. Heerlijk ventje, nog lekker puur (zie mijn zijn reactie na de wedstrijd van gister: heerlijk dat hij zijn adrenaline maar net de baas kan)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0369908