BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:
Geweldenaart..
.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 januari 2015 - 00:34   quote  deeplink  
''Clasie, de man die Feyenoord moed brengt en zelfbewustzijn''

14ipzq9.jpg

''Hij maakte zichzelf ondergeschikt aan het teambelang en speelde zijn wedstrijd in opperste concentratie. Elke pass, elke balbehandeling verried de absolute wil om te winnen'', luidt de lofzang. ''Vooral in de eerste helft haalde Clasie een ongekend hoog niveau. Toen bleek ook dat dit speltype en dat dit Feyenoord hem past als een zachte, warme handschoen.''

Het tijdschrift hint naar een vertrek. ''Na dit seizoen zal Clasie ongetwijfeld zijn horizon willen verbreden. En bestaat de kans dat het troetelkind van Rotterdam in een ver land onderdeel van de selectie wordt. Vanuit zijn clubhart welde een kleine traan bij hem op, toen Clasie zich realiseerde dat Feyenoord het tegen ajaks weer niet had gered (0-0). Blijven of vertrekken: het dilemma is misschien wel net zo groot als toen hij een jochie van tien was.''
Nicotti
 Nicotti - dinsdag 27 januari 2015 - 01:07   quote  deeplink  
Zeker een held!
Alleen jammer dat volgens de Engelse krant, the daily mirror, interesse is van Southampton, Arsenal en Liverpool, voor de Dutch Xavi.
Nibke
 Nibke - dinsdag 27 januari 2015 - 02:03   quote  deeplink  
20 Miljoen en geen pond minder!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 januari 2015 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2015 - 02:03 schreef Nibke het volgende:
20 Miljoen en geen pond minder!
Je weet niet wat Feyenoord heeft afgesproken met Clasie toen de laatste keer het contract werd verlengd! Wordt vervolgd ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 januari 2015 - 07:27   quote  deeplink  
Is gezegd, zit geen gelimiteerde afkoopsom in!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 januari 2015 - 01:41   quote  deeplink  
ar
 ar - zaterdag 31 januari 2015 - 01:43   quote  deeplink  
hahaha..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 februari 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Clasie speelt kater niet weg: ''Nee, dit was niet goed''

2wqzvyd.jpg

Feyenoord maakte het zichzelf vandaag in De Kuip ongelooflijk lastig. De Rotterdammers kwamen tegen een uitermate zwak ADO binnen no-time op een 2-0 voorsprong, maar daarna verslapte de nummer drie uit de eredivisie. ''Het was geen goede wedstrijd'', was ook de conclusie van aanvoerder Jordy Clasie.

''We begonnen goed, met veel druk vooruit en veroverden daardoor veel ballen'', luidde ook de analyse van Clasie tegenover Fox Sports. ''Maar daarna ging het tempo naar beneden, de ruimtes werden te groot en we kwamen niet meer lekker in ons spel. Dat was eigenlijk de hele wedstrijd na twintig minuten.''

''We verslappen en brengen ADO terug in de wedstrijd. En we speelden de bal ook te vaak terug op Kenneth. Het was billenknijpen. We waren te slordig in ons positiespel.'' De overwinning poetst de kater na de onverdiende puntendeling tegen Ajaks niet weg. ''Nee, als je aan die wedstrijd denkt krijg je weer feedback. Maar we moeten door en niet blijven hangen bij een wedstrijd.''

CLASIE: DE DRIE PUNTEN ZIJN HET BELANGRIJKST
http://foxsports.nl/video/258398-clasie-de-drie-punten-zijn-het-belangrijkst.html
Bron:FoxSports

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 07:21   quote  deeplink  
Clasie over toekomst: ''Als het moment daar is, is het daar''

1sjeqr.jpg

Jordy Clasie is niet bezig met zijn toekomst. De aanvoerder van Feyenoord kijkt liever niet ver vooruit, simpelweg omdat er ook niets te melden valt. Toch lijkt het alsof de uitblinker in De Kuip bezig is aan zijn laatste maanden bij de club.

''Laat ik het zo zeggen: ook ik heb ambities en dromen, zoals iedereen. Maar een transfer? De situatie is niet zo dat ik denk: nu moet het echt gebeuren'', vertelt Clasie zelf in het Algemeen Dagblad. ''Ik wil er ook helemaal niet op een geforceerde manier mee omgaan. Als het moment daar is, is het daar. En zo niet, dan niet. Dat klinkt nuchter, maar zo sta ik er ook in.''

Bruno Martins Indi doet Champions League-ervaring op bij FC Porto, de club die deze zomer óók voor Clasie aanklopte. ''Maar ik heb absoluut geen spijt dat ik in de Kuip ben gebleven, ook al liggen we in de competitie ver achter op PSV en Ajaks. Bovendien spelen we deze maand nog twee prachtige wedstrijden tegen AS Roma. Ook de spelers lezen de berichten dat er gewoon vijfduizend supporters meereizen naar Italië. Schitterend.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 07:21   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als Martin het voor elkaar zou krijgen van hem het boegbeeld van Feyenoord te maken voor de komende jaren..
VVout
 VVout - woensdag 04 februari 2015 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 07:21 schreef RenatoBos het volgende:
Zou mooi zijn als Martin het voor elkaar zou krijgen van hem het boegbeeld van Feyenoord te maken voor de komende jaren..
De Totti van Rotterdam,laten we maar zeggen...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 08:36 schreef VVout het volgende:

[..]

De Totti van Rotterdam,laten we maar zeggen...
Als van Geel nou echt versterkingen zou halen van de zomer en die kan daar Clasie van overtuigen zie ik wel een kans, hij wilt tenslotte nog een grote prijs pakken met Feyenoord..
VVout
 VVout - woensdag 04 februari 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 11:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als van Geel nou echt versterkingen zou halen van de zomer en die kan daar Clasie van overtuigen zie ik wel een kans, hij wilt tenslotte nog een grote prijs pakken met Feyenoord..
Dus gaat hij Totti om te beginnen laten zien dat hij de clubheld van deze generatie is tegen Rome :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 11:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus gaat hij Totti om te beginnen laten zien dat hij de clubheld van deze generatie is tegen Rome :)
Om mee te beginnen..😃
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Jordy Clasie ziet verbeterpunt: ''Ik moet meer scoren''

33o7akn.jpg

Karim El Ahmadi stelde vorige week dat ook de middenvelders van Feyenoord meer moeten scoren. Dat vertelde de Marokkaans international naar aanleiding van het 0-0 gelijkspel tegen Ajaks, waarna spits Colin Kazim-Richards weer volop bekritiseerd werd. Aanvoerder Jordy Clasie vindt ook dat hij vaker voor het vijandige doel moet verschijnen.

''Dat is iets dat gewoon moet verbeteren'', zegt Clasie in het Algemeen Dagblad. ''Een verdedigende middenvelder is er in eerste instantie natuurlijk niet om veel te scoren. Bij andere clubs lopen er jongens rond op die positie die de vrije trappen en strafschoppen nemen, maar dat doe ik ook niet. Sergio Busquets, misschien wel de allerbeste verdedigende middenvelder, scoort ook zelden.''
Toch wil Clasie aan dat mindere punt werken, al benadrukt hij dat de focus ergens anderes moet liggen. ''Ik moet meer scoren. Alleen ga ik daar niet op een geforceerde manier naar op zoek. Ik ben in eerste instantie de controleur, ik moet de balans bewaken. Ik ga niet plotseling uit alle hoeken en standen op het doel schieten.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Off-day Feyenoord: "We moeten eerst met beide benen op de grond komen"

5ukd9e.jpg

Feyenoord heeft in de jacht op de tweede plek een keiharde tik op de neus gekregen. Door de nederlaag bij sc Heerenveen (3-1) krijgt Ajaks donderdag de kans om de aartsrivaal op acht punten te zetten. Jordy Clasie wilde het na afloop dan ook niet over plek twee hebben.

"Je hebt altijd een doel, maar ik denk dat we nu niet over de tweede plek hoeven te praten", zei Clasie bij FOX Sports. "Dat is ook niet realistisch, want dan moet je zulke wedstrijden winnen." De tweede plek zit echter nog wel in de hoofden. "Je bent de nummer drie en natuurlijk ben je dan op jacht naar plek twee. Maar dat is nu niet het allerbelangrijkste. We moeten eerst met beide benen op de grond komen."

Want vooral de tweede helft van de Rotterdammers was slecht. "We zijn gekilld op eigen fouten. In de eerste helft was er weinig aan de hand, hadden wij de controle en bepaalden wij het tempo. Maar dan valt de 1-1 en weet je dat zij gaan komen. Dat hebben we aan onszelf te wijten. We hebben het verloren op slordigheden en de counter."

"Of dit een off-day was? Ik denk het wel. Het verschil tussen de eerste en tweede helft was te groot. We verloren veel duels, waren overal een stapje te laat. Daardoor hebben we verloren", aldus de aanvoerder van Feyenoord.
CLASIE: WE HOEVEN NIET TE PRATEN OVER DE TWEEDE PLEK
http://foxsports.nl/video/259212-clasie-we-hoeven-niet-te-praten-over-de-tweede-plek.html
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 21:48   quote  deeplink  
GROOT VERSCHIL TUSSEN EERSTE EN TWEEDE HELFT

2n1v0up.jpg

In de openingsfase was er woensdagavond voor Feyenoord geen vuiltje aan de lucht in Heerenveen, zo zag ook Jordy Clasie. Aan de hand van de aanvoerder kwamen de Rotterdammers prima uit de startblokken, met als beloning het prachtige openingsdoelpunt van Colin Kazim-Richards. Hoe het duel vervolgens uit handen werd gegeven, kon Clasie na afloop maar moeilijk verklaren. Er zat een te groot verschil tussen de eerste en de tweede helft.

Op het veld voelde Clasie dat het elftal richting het einde van de eerste helft al langzaam de controle kwijtraakte, waardoor de gelijkmaker van Heerenveen niet uit de lucht kwam vallen. In die fase was het zaak om in elk geval met een voorsprong de rust in te gaan, verzuchtte de middenvelder. In de tweede helft hebben we niet meer gevoetbald, terwijl bovendien alle duels werden verloren. Dat maakt dit een heel teleurstellende avond.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 februari 2015 - 03:14   quote  deeplink  
Jordy Clasie na afloop van Heerenveen - Feyenoord

http://youtu.be/SqUOj2R_AHw
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 05 februari 2015 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2015 - 03:14 schreef RenatoBos het volgende:
Jordy Clasie na afloop van Heerenveen - Feyenoord
[ filmpje ]
http://youtu.be/SqUOj2R_AHw
Tja Jordy, zegt dan gelijk dat je ook niet meer aan de plekken 3 t/m 8 hoeft te denken ... Wel makkelijk zijn commentaar!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 februari 2015 - 07:24   quote  deeplink  
Jouw commentaar is anders meer voorspelbaar..
van geil
 van geil - zaterdag 07 februari 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Clasie verkopen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 13:38   quote  deeplink  
Natuurlijk, hoewel ik hem toch graag zie blijven..
van geil
 van geil - zaterdag 07 februari 2015 - 17:22   quote  deeplink  
als je wilt groeien exit.
Barabas
 Barabas - zaterdag 07 februari 2015 - 17:53   quote  deeplink  
Of hormonen... Hebben ze bij Messi toch ook gedaan?!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 17:22 schreef van geil het volgende:
als je wilt groeien exit.
groei is ook kampioen worden met Feyenoord..
van geil
 van geil - zaterdag 07 februari 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

groei is ook kampioen worden met Feyenoord..
voor een Clasie heb je Gudelj en Cherry terug en nog ruim geld over.
veel meer goals meer opties n speler meer en n nog betere balans.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 februari 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Is wel waar, hoe jammer ik t ook zou vinden voor mijn oudste dochter :)
Barabas
 Barabas - zaterdag 07 februari 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:24 schreef van geil het volgende:

[..]

voor een Clasie heb je Gudelj en Cherry terug en nog ruim geld over.
veel meer goals meer opties n speler meer en n nog betere balans.
Ja maar.... Is Gudelj niet een reserveneus? Vindt hem ook goed, maar hoef hem niet als het klopt wat ik gelezen heb.

En of er dan geld over is... Die twee kosten samen minstens 12 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2015 door Barabas --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 07 februari 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:24 schreef van geil het volgende:

[..]

voor een Clasie heb je Gudelj en Cherry terug en nog ruim geld over.
veel meer goals meer opties n speler meer en n nog betere balans.
Waarom Gudelje en Chery ???
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 februari 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:56 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom Gudelje en Chery ???
Nee Gudelj.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 18:24 schreef van geil het volgende:

[..]

voor een Clasie heb je Gudelj en Cherry terug en nog ruim geld over.
veel meer goals meer opties n speler meer en n nog betere balans.
Twee mooie namen dat wel, maar als je de kans krijgt Clasie te kunnen overtuigen 1 jaar langer te blijven is voor mij de keuze makkelijk, zoals ie nu bij ons speelt kan ie nog best groeien, zeker wat captainsschap betreft, waarom zou je de beste middenvelder, met Karim samen een genot om te zien, willen verkopen, daar komen je supporters voor, niet voor het geld. Een komst van Kuyt zou voor hem best leerzaam kunnen zijn denk ik. En dan Toornstra erbij op het middenveld. Zo hoeft ie van mij helemaal niet meer weg te gaan..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 07 februari 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 19:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Twee mooie namen dat wel, maar als je de kans krijgt Clasie te kunnen overtuigen 1 jaar langer te blijven is voor mij de keuze makkelijk, zoals ie nu bij ons speelt kan ie nog best groeien, zeker wat captainsschap betreft, waarom zou je de beste middenvelder, met Karim samen een genot om te zien, willen verkopen, daar komen je supporters voor, niet voor het geld. Een komst van Kuyt zou voor hem best leerzaam kunnen zijn denk ik. En dan Toornstra erbij op het middenveld. Zo hoeft ie van mij helemaal niet meer weg te gaan..
Dan moet Clasie zelf wel willen en daar heb ik mijn twijfels over !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 19:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan moet Clasie zelf wel willen en daar heb ik mijn twijfels over !
Een volgende stap ligt voor de hand, maar Feyenoord mag van mij best ver gaan om hem te behouden..
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 07 februari 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 19:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een volgende stap ligt voor de hand, maar Feyenoord mag van mij best ver gaan om hem te behouden..
Die stap heeft Feyenoord al gezet met zijn laatste contractverlenging.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 februari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Kan nog verder..
van geil
 van geil - woensdag 11 februari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Ik weet niet of t klopt,
maar vinden we 13,5 miljoen genoeg?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 februari 2015 - 20:04   quote  deeplink  
Ik vind t een broodje aap.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Feyenoord bedragen noemt buiten transferperiodes.
Nibke
 Nibke - woensdag 11 februari 2015 - 20:10   quote  deeplink  
Volgens mij noemt v.Geel zowiezo geen bedragen, dus die 10 miljoen is zo uit de lucht gegrepen.
Nogmaals 20 miljoen en geen pond minder!
Nibke
 Nibke - woensdag 11 februari 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Ook zo uit de lucht gegrepen.
van geil
 van geil - woensdag 11 februari 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Clasie heeft n contract t/m 2017?
ar
 ar - woensdag 11 februari 2015 - 20:21   quote  deeplink  
10 miljoen pond,aldus the mirror..........
ar
 ar - woensdag 11 februari 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 20:18 schreef van geil het volgende:
Clasie heeft n contract t/m 2017?
2018
van geil
 van geil - woensdag 11 februari 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 20:21 schreef ar het volgende:

[..]

2018
dan kunnen ze in principe de jackpot vragen.
3 maal jaarsalaris maal 10.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 februari 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 20:23 schreef van geil het volgende:

[..]

dan kunnen ze in principe de jackpot vragen.
3 maal jaarsalaris maal 10.
Daarom, bron is ook dubieus hoor.
ar
 ar - woensdag 11 februari 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2015 - 20:23 schreef van geil het volgende:

[..]

dan kunnen ze in principe de jackpot vragen.
3 maal jaarsalaris maal 10.
Als hij bij de neuzen had gespeeld was hij voor dat bedrag weggegaan.
van geil
 van geil - woensdag 11 februari 2015 - 20:39   quote  deeplink  
dan inderdaad maar niet speculeren, en t echte werk afwachten.
:)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 11 februari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Weet niet wat ik er van moet vinden, maar ondanks dat hij duidelijk de Eredivisie ontgroeid is, heeft hij amper Europese ervaring en speelt hij niet alle wedstrijden in Oranje.
Barabas
 Barabas - woensdag 11 februari 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Hij is klaar om in een grote competitie te spelen.

Of hij gaat is de vraag, maar als MvG en Fred het goed aanpakken en het team daadwerkelijk versterken op de juiste posities dan zou hij bij het bereiken van de voorronde CL zomaar kunnen besluiten om te blijven.

Wat mij weer bij het volgende brengt: Stel dat Kuijt en Kalou komen en we weten nóg 2 of 3 kwalitatieve verbeteringen aan te trekken, dan maken we m.i. een zeer serieuze kans om het hoofdtoernooi te bereiken. Ook denk ik dat we met zo'n selectie geen modderfiguur slaan. Toch?
ar
 ar - woensdag 11 februari 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0409049