BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FANdré
 FANdré - maandag 30 maart 2015 - 17:01   quote  deeplink  
Zit je in het buitenland te kijken naar PSV-Turkije met meer Turkse Nederlanders die voor Turkije zijn, dan Oranje supporters die voor Feijenoord zijn, snap jij het nog? Als iedereen zegt dat Clasie, Janmaat en Promes moeten spelen, stelt Hiddink ze niet op natuurlijk, dan heeft hij het niet bedacht. Dat hij hangt aan PSV-ers snap ik, maar niet ten koste van een hele natie. Kapitale blunder!
piet de paler
 piet de paler - maandag 30 maart 2015 - 18:08   quote  deeplink  
Verdeeldheid onder het volk en het NL elftal, tijd voor de Feyenoord verdedediging en middenveld, met wat aanvullingen. En kom op met die internationale toppers in de aanval en weg met Hiddink THE magic is over, en in geen geval blind als bondscoach
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 maart 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Feyenoorders in Oranje.
Alsof je bij een vreemde engerd gaat logeren.
piet de paler
 piet de paler - maandag 30 maart 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Een tietenknijpertje of gluurder
R()b
 R()b - maandag 30 maart 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 18:08 schreef piet de paler het volgende:
Hiddink THE magic is over,
Haha sja...
Begint nu meer een 'Tommy Cooper' figuur te worden, al vindt ik dat zielig voor Tommy.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 maart 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Cooper stierf op het podium...
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 maart 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Kwestie van tijd.
Bij Guus denkt ook iedereen dat hij nadenkt dan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 maart 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 16:58 schreef FANdré het volgende:
Het was een ware lijdensweg ;-) voor ons Feijenoorders!
Pardon maar wil je die twee niet meer in 1 zin noemen want dat hoort niet😉
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 maart 2015 - 19:15   quote  deeplink  
En nu Clasie afhaakt lopen roepen dat ie wel zou zijn opgesteld tegen Spanje, pfffff tuurlijk..
ar
 ar - maandag 30 maart 2015 - 19:45   quote  deeplink  
Gewoon zondag lekker fit zijn,veel belangrijker.
piet de paler
 piet de paler - maandag 30 maart 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Idd van mij mag oranje ach vul het maar in
Alexi
 Alexi - maandag 30 maart 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 maart 2015 - 23:18 schreef theezakje het volgende:

[..]

Die hele Hiddink is onzin, die is gewoon zwaar anti-Feyenoord.
Heeft het werk van van Gaal compleet afgebroken met zijn maatje Blinde vink
Rechtsback positie had Janmaat moeten staan overigens, maar ja is ook een ex-Feyenoorder dus die moet je dan ook maar net zoals Clasie niet opstellen.
Eens!
Alexi
 Alexi - maandag 30 maart 2015 - 20:09   quote  deeplink  
Hiddink,opRutten! Dan maar!!
VVout
 VVout - maandag 30 maart 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 20:09 schreef Alexi het volgende:
Hiddink,opRutten! Dan maar!!
Samen naar Turkije, doei..
van geil
 van geil - maandag 30 maart 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Clasie , wij kennen Hiddink op het forum als Dr Love
Linkerd
 Linkerd - maandag 30 maart 2015 - 23:40   quote  deeplink  
Hieronder volgt een tactische bespreking voorafgaand aan Nederland-Turkije, tussen Guus Hiddink, Danny Blind en Ruud van Nistelrooij. Onderwerp van gesprek is de opstelling van Nederland, en de te volgen tactiek.
Guus: Nou ja, we moeten 11 namen op papier zetten, jongens, dus ik begin, OK? Ibrahim Affelay op rechtsbuiten, dat lijkt me duidelijk. Hij is bij mij altijd de eerste die ik op het papier zet, hij is gewoon een geweldig talent. Ja, Ibi komt er wel. Die speelt bij zijn club links in de zone, tenminste, als die lul van een trainer daar hem opstelt, dus hij is de logische keuze voor de rechterkant. Wat Robben kan, kan hij natuurlijk ook.
Danny: En Daley linkshalf, Guus. Dat lijkt me ook duidelijk, anders ga ik naar huis.
Ruud: ???
Guus: Ja, Ruud, wilde je iets zeggen?
Ruud: Nee, trainer. Ik ben hier om te leren, ik heb nog geen mening, toch?
Guus: Nee, dat is waar ook. Goed zo, jongen, jij komt er wel.
Danny: En op rechtsback Gregory van de Wiel, hé Guus? Want die Janmaat vinden wij eigenlijk een lul hé, we zijn dat foutje tegen die Tjechen nog niet vergeten, als ie dat maar weet En dat Gregory bijna nooit in de basis staat bij PSG, en meestal wel een foutje maakt waar een goal uit komt, nou ja, dat is alleen maar geroddel. Ik heb dat tenminste nog nooit gezien, hahaha, niet dat ik vaak ga kijken hoor, want dat vindt mijn vrouw niet meer goed, ik alleen naar Parijs..
Guus: Ja, hahaha, en dan vinden ze die Janmaat in Engeland de speler van de maand, die sufferds Nee, Daryl komt er mooi niet meer in, daar zorgen wij wel voor, hé Ruud? O nee, jij had geen mening.. Hahahaha..
Guus vervolgt: Die Turken vindt ik trouwens ook wel erg goed, vooral aanvallend. Ik hebt dat vanmiddag op de training ook herhaalde keren tegen de spelers gezegd. En dat is maar goed ook, de angst zit er nu goed in, dat zal ze scherp houden
Danny: Mooi zo, trainer, dan kunnen we Nigel lekker opstellen, onder het mom van dan houden we de controle achterin en slot op de deur enzo. Want anders moeten we die Feyenoorder opstellen, die Japie Klaassie, of hoe heet ie?
Ruud: Jordy Clasie, Danny.
Danny (bozig en geïrriteerd): Ja, Jordy Classies of zoiets. Ik begrijp eerlijk niet waarom die jongen al twee jaar lang de hoogste cijfers van de rapporteurs krijgt, onbegrijpelijk. Bij ons, bij Ajax dus, lopen er zo zes betere in de jeugd. Tenminste, over zes jaar. Maar ja, we moeten hem wel selecteren, anders zijn we niet geloofwaardig ofzo Die verdomde publieke opinie Nou, als ik straks de baas ben, selecteer ik hem mooi nooit meer. Dus.
Guus: Danny, nog even over Daley Linksback, is dat niet een mooi plekkie voor hem? Want ik wil Wesley graag linkshalf zetten, dat verwachten die Turken nooit Hahahaha, die denken zeker dat ik die op tien ga zetten Nou, mooi niet. Heb ik ze gelijk mooi tuk. Maar dan kan Daley dus naar achteren. en dat ie niet kan verdedigen, dat geeft niks, die Turken komen maar met één spits. Dan kan Daley mooi lange nutteloze ballen de zestien in gaan slingeren, naar Robin . Hahahahaha.
Ruud: Ja, hahahaha, goeie, trainer. Robin, ja hahahaha. Maar die is er niet bij trainer, die is geblesseerd.
Guus: Oh ja, dat is waar ook. Nou ja, we hebben Klaas Jan toch? Die doet het goed in de zestien, dus als we nou Depay en Affelay continu naar binnen laten trekken van links en rechts, wordt het lekker druk in de zestien. En misschien, misschien valt er dan wel een keer een balletje voor zn voeten. En nou, dan weet je het wel hé? Boem, raak! En dan is Guus weer het mannetje.. Goed plan, he? Ik ben er zelf best een beetje trots op. Ik hoop alleen wel dat die geweldige Turken zich een beetje in gaan houden, anders kan het nog een lastig potje worden.
Nederland verloor nét niet, Wesley Sneijder scoorde met een Lucky schot in blessuretijd de 1-1, vanaf de 10-positie. Van der Wiel, Affelay, de Jong, Blind, Depay en Narsingh faalden opzichtig, wat te voorzien was. Clasie, de beste Nederlandse speler van de eredivie, werd compleet genegeerd, er was geen diepgang in het elftal dankzij Affelay en de Jong, die overal opzichtig in de weg liepen, en de technische staf was machteloos en fantasieloos. En dankzij de vooraf geregelde opvolging van Hiddink door zijn ja-knikkers Blind en van Nistelrooij, zitten we hier nog drie jaar aan vast.
Bedankt, KNVB.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 31 maart 2015 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 23:40 schreef Linkerd het volgende:
Hieronder volgt een tactische bespreking voorafgaand aan Nederland-Turkije, tussen Guus Hiddink, Danny Blind en Ruud van Nistelrooij. Onderwerp van gesprek is de opstelling van Nederland, en de te volgen tactiek.
Guus: Nou ja, we moeten 11 namen op papier zetten, jongens, dus ik begin, OK? Ibrahim Affelay op rechtsbuiten, dat lijkt me duidelijk. Hij is bij mij altijd de eerste die ik op het papier zet, hij is gewoon een geweldig talent. Ja, Ibi komt er wel. Die speelt bij zijn club links in de zone, tenminste, als die lul van een trainer daar hem opstelt, dus hij is de logische keuze voor de rechterkant. Wat Robben kan, kan hij natuurlijk ook.
Danny: En Daley linkshalf, Guus. Dat lijkt me ook duidelijk, anders ga ik naar huis.
Ruud: ???
Guus: Ja, Ruud, wilde je iets zeggen?
Ruud: Nee, trainer. Ik ben hier om te leren, ik heb nog geen mening, toch?
Guus: Nee, dat is waar ook. Goed zo, jongen, jij komt er wel.
Danny: En op rechtsback Gregory van de Wiel, hé Guus? Want die Janmaat vinden wij eigenlijk een lul hé, we zijn dat foutje tegen die Tjechen nog niet vergeten, als ie dat maar weet En dat Gregory bijna nooit in de basis staat bij PSG, en meestal wel een foutje maakt waar een goal uit komt, nou ja, dat is alleen maar geroddel. Ik heb dat tenminste nog nooit gezien, hahaha, niet dat ik vaak ga kijken hoor, want dat vindt mijn vrouw niet meer goed, ik alleen naar Parijs..
Guus: Ja, hahaha, en dan vinden ze die Janmaat in Engeland de speler van de maand, die sufferds Nee, Daryl komt er mooi niet meer in, daar zorgen wij wel voor, hé Ruud? O nee, jij had geen mening.. Hahahaha..
Guus vervolgt: Die Turken vindt ik trouwens ook wel erg goed, vooral aanvallend. Ik hebt dat vanmiddag op de training ook herhaalde keren tegen de spelers gezegd. En dat is maar goed ook, de angst zit er nu goed in, dat zal ze scherp houden
Danny: Mooi zo, trainer, dan kunnen we Nigel lekker opstellen, onder het mom van dan houden we de controle achterin en slot op de deur enzo. Want anders moeten we die Feyenoorder opstellen, die Japie Klaassie, of hoe heet ie?
Ruud: Jordy Clasie, Danny.
Danny (bozig en geïrriteerd): Ja, Jordy Classies of zoiets. Ik begrijp eerlijk niet waarom die jongen al twee jaar lang de hoogste cijfers van de rapporteurs krijgt, onbegrijpelijk. Bij ons, bij Ajax dus, lopen er zo zes betere in de jeugd. Tenminste, over zes jaar. Maar ja, we moeten hem wel selecteren, anders zijn we niet geloofwaardig ofzo Die verdomde publieke opinie Nou, als ik straks de baas ben, selecteer ik hem mooi nooit meer. Dus.
Guus: Danny, nog even over Daley Linksback, is dat niet een mooi plekkie voor hem? Want ik wil Wesley graag linkshalf zetten, dat verwachten die Turken nooit Hahahaha, die denken zeker dat ik die op tien ga zetten Nou, mooi niet. Heb ik ze gelijk mooi tuk. Maar dan kan Daley dus naar achteren. en dat ie niet kan verdedigen, dat geeft niks, die Turken komen maar met één spits. Dan kan Daley mooi lange nutteloze ballen de zestien in gaan slingeren, naar Robin . Hahahahaha.
Ruud: Ja, hahahaha, goeie, trainer. Robin, ja hahahaha. Maar die is er niet bij trainer, die is geblesseerd.
Guus: Oh ja, dat is waar ook. Nou ja, we hebben Klaas Jan toch? Die doet het goed in de zestien, dus als we nou Depay en Affelay continu naar binnen laten trekken van links en rechts, wordt het lekker druk in de zestien. En misschien, misschien valt er dan wel een keer een balletje voor zn voeten. En nou, dan weet je het wel hé? Boem, raak! En dan is Guus weer het mannetje.. Goed plan, he? Ik ben er zelf best een beetje trots op. Ik hoop alleen wel dat die geweldige Turken zich een beetje in gaan houden, anders kan het nog een lastig potje worden.
Nederland verloor nét niet, Wesley Sneijder scoorde met een Lucky schot in blessuretijd de 1-1, vanaf de 10-positie. Van der Wiel, Affelay, de Jong, Blind, Depay en Narsingh faalden opzichtig, wat te voorzien was. Clasie, de beste Nederlandse speler van de eredivie, werd compleet genegeerd, er was geen diepgang in het elftal dankzij Affelay en de Jong, die overal opzichtig in de weg liepen, en de technische staf was machteloos en fantasieloos. En dankzij de vooraf geregelde opvolging van Hiddink door zijn ja-knikkers Blind en van Nistelrooij, zitten we hier nog drie jaar aan vast.
Bedankt, KNVB.
Hahaha, geweldig zo'n wedstrijdbespreking !!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2015 - 20:05   quote  deeplink  
*zeur zeur zeik zeik*
MMM
 MMM - zondag 05 april 2015 - 14:45   quote  deeplink  
HELD!
Stylzz
 Stylzz - zondag 05 april 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Ook een matige wedstrijd. Deed een Muldertje bij de zijlijn.
sportverteller
 sportverteller - zondag 05 april 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:45 schreef MMM het volgende:
HELD!
Eens. Speelde weer een goede wedstrijd, ondanks het feit dat hij niet helemaal feit was. Hij kan een wedstrijd als geen ander lezen en is snel met spel voortzetting.
van geil
 van geil - zondag 05 april 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:51 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Eens. Speelde weer een goede wedstrijd, ondanks het feit dat hij niet helemaal feit was. Hij kan een wedstrijd als geen ander lezen en is snel met spel voortzetting.
was goed vandaag.
maar wat ik jammer vind, na de pass stopt hij.
hij sluit niet bij.
ben t met de critici eens dat hij altijd veilig in balbezit wil komen.
sportverteller
 sportverteller - zondag 05 april 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 16:15 schreef van geil het volgende:

[..]

was goed vandaag.
maar wat ik jammer vind, na de pass stopt hij.
hij sluit niet bij.
ben t met de critici eens dat hij altijd veilig in balbezit wil komen.
Mee eens. Het lijkt wel of hij fysiek niet sterk genoeg is. Ik vond het ook tekenend dat hij moest afhaken bij Oranje. In voorgaande seizoenen viel het nog meer op, maar ook nu manifesteert het zich schijnbaar weer.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 april 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 16:32 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Mee eens. Het lijkt wel of hij fysiek niet sterk genoeg is. Ik vond het ook tekenend dat hij moest afhaken bij Oranje. In voorgaande seizoenen viel het nog meer op, maar ook nu manifesteert het zich schijnbaar weer.
Wat een LUL verhaal !
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 april 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 16:15 schreef van geil het volgende:

[..]

was goed vandaag.
maar wat ik jammer vind, na de pass stopt hij.
hij sluit niet bij.
ben t met de critici eens dat hij altijd veilig in balbezit wil komen.
Daar ben ik het wel weer mee eens!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 april 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 april 2015 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:
Ook een matige wedstrijd. Deed een Muldertje bij de zijlijn.
Nee joh, Muldertje deed het publiek nooit bespelen ... Oh wacht het eiegen publiek irriteren dat kon ie weer wel!
Sensi
 Sensi - maandag 06 april 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Jordy Clasie had het gisteren even vriendschappelijk met een AZ-fan aan de stok. De aanvoerder van Feyenoord kon een één-tweetje niet binnen de lijnen houden en een supporter van de Alkmaarse eredivisionist vermaakte zich daar kostelijk om.

De reactie van Clasie, die zijn tong uitstak en vier vingers omhoog hield, had hij waarschijnlijk niet verwacht. ''Dat zijn reactiemomenten'', kan de middenvelder er wel om lachen tegenover Fox Sports. ''Het gebeurt in een fractie van een seconde.''

Feyenoord speelde AZ tot dat moment helemaal weg en een 0-4 tussenstand pronkte dan ook op het scorebord in het AFAS stadion. ''Ik zag iemand opstaan en mij uitschelden en dan denk ik van blijf lekker zitten en kijk de wedstrijd maar. Misschien kon ik beter gewoon teruglopen, maar op dat moment noemde ik de tussenstand even.''

Bron: fr12
Sensi
 Sensi - maandag 06 april 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Haha kleine grote held!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 april 2015 - 16:33   quote  deeplink  
Clasie: ''Ik laat mijn beslissing niet afhangen van Kuyt''

11ljxgo.jpg

Jordy Clasie kon uiteindelijk leven met het gelijke spel tegen Willem II (2-2). Tuurlijk had de aanvoerder van Feyenoord liever de drie punten meegenomen uit Tilburg, maar Clasie zag dat zijn ploeg niet het niveau kon aantikken van de afgelopen weken.

''Vergeleken met de vorige wedstrijden was dit minder'', analyseerde Clasie tegenover Fox Sports. ''Willem II is een goede ploeg die vroeg druk vooruit zet, maar het was een slordige wedstrijd die redelijk gelijk opging. Uiteindelijk kunnen we leven met de 2-2. Normaal moet je hier winnen, maar met dit niveau wordt dat moeilijk.''

Deze week werd bekend dat Dirk Kuyt Feyenoord komend seizoen komt versterken. De routinier uitte daarbij zijn hoop dat Clasie ook volgend seizoen nog in De Kuip speelt. ''Mijn keuze laat ik niet afhangen van Dirk Kuyt. Als je adviezen krijgt is dat altijd mooi, maar ik maak de beslissing met mijn familie en gezin.''

CLASIE: IK LAAT MIJN KEUZE NIET AFHANGEN VAN KUIJT
http://foxsports.nl/video/272974-clasie-ik-laat-mijn-keuze-niet-afhangen-van-kuijt.html
Bron:FoxSports
JanM
 JanM - zondag 12 april 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:
Clasie: ''Ik laat mijn beslissing niet afhangen van Kuyt''

[ afbeelding ]

Jordy Clasie kon uiteindelijk leven met het gelijke spel tegen Willem II (2-2). Tuurlijk had de aanvoerder van Feyenoord liever de drie punten meegenomen uit Tilburg, maar Clasie zag dat zijn ploeg niet het niveau kon aantikken van de afgelopen weken.

''Vergeleken met de vorige wedstrijden was dit minder'', analyseerde Clasie tegenover Fox Sports. ''Willem II is een goede ploeg die vroeg druk vooruit zet, maar het was een slordige wedstrijd die redelijk gelijk opging. Uiteindelijk kunnen we leven met de 2-2. Normaal moet je hier winnen, maar met dit niveau wordt dat moeilijk.''

Deze week werd bekend dat Dirk Kuyt Feyenoord komend seizoen komt versterken. De routinier uitte daarbij zijn hoop dat Clasie ook volgend seizoen nog in De Kuip speelt. ''Mijn keuze laat ik niet afhangen van Dirk Kuyt. Als je adviezen krijgt is dat altijd mooi, maar ik maak de beslissing met mijn familie en gezin.''

CLASIE: IK LAAT MIJN KEUZE NIET AFHANGEN VAN KUIJT
http://foxsports.nl/video/272974-clasie-ik-laat-mijn-keuze-niet-afhangen-van-kuijt.html
Bron:FoxSports
Logische maar beetje overbodige reactie ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 12 april 2015 - 16:47   quote  deeplink  
90 % van die voetballers hebben niks spannends te vertellen.
van geil
 van geil - zondag 12 april 2015 - 18:33   quote  deeplink  
als er nog maar n club komt
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Zenit Sint-Petersburg schijnt zich te hebben gemeld..
R()b
 R()b - donderdag 23 april 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:
Zenit Sint-Petersburg schijnt zich te hebben gemeld..
Mag van mij blijven.
Maar als hij weggaat dan wel lekker dat dit soort clubs interesse hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 april 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Van mij mag ie ook blijven..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 23 april 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Ik zou het hem bijna smeken: blijf Jordi, blijf. Wij willen ook graag kampioen worden. Verleng je contract met een jaartje en ga na het ek van volgend jaar.... Dan ben jij onsterfelijk in Rottjeknor plus dat je zelf ook de mooiste ervaring als Feyenoorder meemaakt, kampioen worden met Feyenoord... Komend jaar is de kans!!
sportverteller
 sportverteller - donderdag 23 april 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Ik denk nog steeds dat het goed voor Feyenoord is dat het doorontwikkeld. Daardoor kunnen jeugdspelers sneller ingepast worden, komen transfergelden binnen en zijn de salariskosten gemiddeld lager. Pas wanneer Feyenoord echt financieel sterk in de schoenen staat, en naar mijn mening zal dat pas het geval zij na de realisatie van een nieuw en uitgebreider voetbalstadion, zijn we in staat om spelers langer vast te houden en kwalitatief goede spelers (technisch vaardig en internationale ervaring) aan te trekken. Bij dat laatste blijf ik overigens ook van mening dat Feyenoord slechts die spelers moet aantrekken die echt nodig zijn en niet via de eigen jeugdopleiding in de behoefte kunnen voorzien.
MMM
 MMM - donderdag 23 april 2015 - 12:39   quote  deeplink  
Niet te houden.
alexis gonzalez
 alexis gonzalez - donderdag 23 april 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Als die slim is blijft die nog 1 jaar en dat verwacht ik ook met oog op het EK as je weggaat en niet speelt is het ook geen EK
Barabas
 Barabas - donderdag 23 april 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 13:02 schreef alexis gonzalez het volgende:
Als die slim is blijft die nog 1 jaar en dat verwacht ik ook met oog op het EK as je weggaat en niet speelt is het ook geen EK
Wanneer heeft Guus je dat verteld?
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 april 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Hoop oprecht dat Feyenoord vele malen meer gaat vragen dan die 12 miljoen. Laat die clubs maar lekker tegen elkaar opbieden. Als ik zie wat PSV voor Depay wil, die al een half jaar niks anders doet dan voor eigen succes gaat. Terwijl in mijn ogen veel spelers daar belangrijker zijn dan hem. Clasie is een echte teamspeler. Iemand die sterk is en de kwaliteit heeft om zijn lengte te corrigeren met slimheid. Iets wat je alleen bij spelers als Iniesta en Xavi zag. Hij is een van de beste spelers van de Eredivisie. Gewoon 20 miljoen vragen en voet bij stuk houden.
Een voordeel hebben jullie denk ik wel, ondanks Zenit schatrijk is, die ik hem daar never nooit heengaan. Best een slimme jongen. Als ie gaat, dan naar de Primera Division of de Bundesliga!
fey12
 fey12 - vrijdag 24 april 2015 - 12:08   quote  deeplink  
ja echt! minimaal 15 miljoen vragen. Daarna kijken wat er uiteindelijk geboden wordt, maar beginnen op 12 miljoen is te laag voor Clasie. Hij is 23, in de zomer is hij net 24. Hij presteert het gehele seizoen echt stabiel en uitstekend! Is al jaren international en zit zeker nog rek in voor verbetering. Ik denk dat Clasie echt tot 1 van de beste Europese middenvelders gaat behoren rond zn 27e. Hij moet een club zoeken met een hoog tempo en aanvallend voetbal, type Arsenal als het kan. Southampton zou hem ook zeker niet misstaan.
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 april 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 12:08 schreef fey12 het volgende:
ja echt! minimaal 15 miljoen vragen. Daarna kijken wat er uiteindelijk geboden wordt, maar beginnen op 12 miljoen is te laag voor Clasie. Hij is 23, in de zomer is hij net 24. Hij presteert het gehele seizoen echt stabiel en uitstekend! Is al jaren international en zit zeker nog rek in voor verbetering. Ik denk dat Clasie echt tot 1 van de beste Europese middenvelders gaat behoren rond zn 27e. Hij moet een club zoeken met een hoog tempo en aanvallend voetbal, type Arsenal als het kan. Southampton zou hem ook zeker niet misstaan.
Premier league is op Arsenal en City niks voor echt voetballend ingestelde middenvelders. Nog te vaak kick en rush als tegenstand en dat is nu net niet zijn sterke kant. Southampton staat ook nog vaak onder druk en tegenstanders spelen vaak de lange bal.

En nog steeds heeft deze jongen potentie. Een Valencia, Schalke, Leverkusen, Sevilla, die clubs, passen perfect bij zijn stijl! Ik zie hem zelfs nog wel als je opvolger van Koke bij Atletico. Schat deze jongen echt hoog in! Plus een hele intense mentaliteit die zeker in Spanje gewaardeerd wordt. Jongen moet echt in een voetballende competitie
tomson
 tomson - vrijdag 24 april 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Nounou Loetje dat is wel een heel groot compliment aan Clasie's adres... maar 20 miljoen kunnen we gevoeglijk vergeten. Daarvoor zijn de prijsverschillen tussen ons en Ajax/PSV al jaren veel te groot. En Depay is simpelweg enorm gehyped, zowel bij PSV als bij oranje. Hoe Clasie door Hiddink behandeld wordt werd de laatste wedstrijd tegen Turkije wel duidelijk.
JanM
 JanM - vrijdag 24 april 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Tomasson zei het perfect: zolang Clasie niet wekelijks de beste is kan hij beter nog bij Feyenoord blijven!
tomson
 tomson - vrijdag 24 april 2015 - 20:49   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/onbegrip-over-uitlekken-transferbedrag-clasie-erg-dom-17182/
van geil
 van geil - vrijdag 24 april 2015 - 20:54   quote  deeplink  
De "Jackpot" van de Euroloterij is hoger
Loetje
 Loetje - vrijdag 24 april 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 18:55 schreef tomson het volgende:
Nounou Loetje dat is wel een heel groot compliment aan Clasie's adres... maar 20 miljoen kunnen we gevoeglijk vergeten. Daarvoor zijn de prijsverschillen tussen ons en Ajax/PSV al jaren veel te groot. En Depay is simpelweg enorm gehyped, zowel bij PSV als bij oranje. Hoe Clasie door Hiddink behandeld wordt werd de laatste wedstrijd tegen Turkije wel duidelijk.
Toch is het zo. Hij zal geen wereldster worden maar hij heeft wel iets wat vele middenvelders niet hebben. Altijd opendraaien en vooruit spelen en lengte camoufleren met slimheid. Dat is uniek zeg ik je
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 10:36   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Clasie: ''Dan kan hij net zo goed blijven''

15mmmpl.jpg

Een vertrek van Jordy Clasie uit De Kuip is geen abc'tje. De aanvoerder van Feyenoord laat al het gehele seizoen zien dat hij de Eredivisie ontgroeid is, maar echt alles moet kloppen om de middenvelder uit zijn vertrouwde omgeving te halen.

''Jordy moet naar een club die hem wil hebben, waar hij zelf naartoe wil, de kans op speeltijd groot is en die een afkoopsom kan betalen. Als een van die componenten ontbreekt, heeft het weinig zin. Dan kan hij net zo goed bij Feyenoord blijven'', stelt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg in de nieuwe Voetbal International.

Southampton, Newcastle United en een handvol Italiaanse clubs tonen interesse bij Feyenoord, dat zijn spelmaker schaalt op zo'n 12,5 miljoen euro. ''Speculeren heeft geen zin. Hij moet eerst derde worden met Feyenoord, daarna is er ruimte na te denken over de toekomst. We wachten gewoon af welke clubs zich straks officieel melden voor Jordy en pas als er iets bij zit waar hij naartoe wil, zullen we aan de slag gaan.''
MMM
 MMM - woensdag 29 april 2015 - 10:37   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij een mooie transfer maakt, als er bij ons geen kwaliteit bij komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door MMM --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0385060