BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 10 juni 2015 - 09:47   quote  deeplink  
Ik snap dat je met een andere inslag dit graag op het veld zou willen trainen omdat dit anders is, maar vermoeid en over je limit gaan is niet gewenst.

Hoe zou jij dit oplossen, ogen dicht en gewoon verder trainen en oefenwedstrijden afjakkeren?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 juni 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Nee, ik ben het met je eens dat ze vermoeid zijn, maar de planning van een programma waar zo'n oefenwedstrijd in zit wordt ruim van tevoren gemaakt. Ook kost het de KNVB natuurlijk geld, dus zal het sowieso moeten doorgaan. Ook denk ik dat Hiddink hier een moeilijke keuze in heeft, want hij moet zijn team op elkaar ingespeeld krijgen in die veel te korte tijd, maar hij heeft ook met vermoeidheid te maken... tja, wat is dan wijsheid...? Zal het team zoveel fitter zijn als ze idd. lekker niets doen? Ik denk het niet. Ze hebben gewoon het seizoen in de benen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - woensdag 10 juni 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Gewoon hopen dat ze het pakken, anders missen onze spelers belangrijke wedstrijden om ervaring op te doen.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juni 2015 - 12:17   quote  deeplink  
A-Sales.jpg
tomson
 tomson - vrijdag 12 juni 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Deze niet lul ! Hoofdprijs pakken voor zover mogelijk na alle collectieve wanprestaties in de 2e seizoenshelft ..
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 12 juni 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Helemaal mee eens het nu niets meer met verwachtingen te maken ze zijn het gewoon verplicht. Anders kunnen zij weer opnieuw beginnen.
ar
 ar - zondag 14 juni 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Max 12 miljoen denk/hoop ik.
Persoonlijk vindt ik Italie de beste competitie voor hem.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 juni 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Of een competitie waar je niet hoeft te kunnen scoren.
ar
 ar - zondag 14 juni 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Hij is een verdedigende middenvelder dan hoeft dat niet persé.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 14 juni 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Dan kan Jordy overal terecht. De spelers die bij de kampioenen van Engeland, Spanje en Duitsland op zijn plek staan (Nemanja Matic, Sergio Busquets en Xabi Alonso) scoren ook niet.

Clasie 2 in 31 wedstrijden
Matic 1 in 36 wedstrijden
Busquets 1 in 33 wedstrijden
Xabi Alonso 2 in 26 wedstrijden.
ar
 ar - zondag 14 juni 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Dus.
van geil
 van geil - donderdag 18 juni 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Lekker naar Spanje gaan.
mooi land , leuke mensen , goed klimaat.
van geil
 van geil - dinsdag 23 juni 2015 - 20:11   quote  deeplink  
lekker doen, familie mee.
zeilvakantie-spanje-l.jpg
MMM
 MMM - dinsdag 23 juni 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Haken al wat clubs af..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 juni 2015 - 23:44   quote  deeplink  
Tja als je er een prijskaartje van 18 miljoen aanhangt zal dat best clubs afschrikken..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 23 juni 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 23:44 schreef RenatoBos het volgende:
Tja als je er een prijskaartje van 18 miljoen aanhangt zal dat best clubs afschrikken..
Niks mis mee.
Lekker bij ons blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 juni 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2015 - 23:56 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Niks mis mee.
Lekker bij ons blijven.
Prima, wat mij betreft nog een jaartje of anders voor het leven. Maar niet als aanvoerder..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 juni 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 00:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Prima, wat mij betreft nog een jaartje of anders voor het leven. Maar niet als aanvoerder..
Zou niet weten waarom hij geen aanvoerder zou kunnen blijven. Al zou wellicht Kuyt een nog geschiktere kandidaat zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 juni 2015 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 00:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom hij geen aanvoerder zou kunnen blijven. Al zou wellicht Kuyt een nog geschiktere kandidaat zijn.
Ik vind hem geen geschikte aanvoerder, zal misschien ook wel aan Rutten hebben gelegen, maar heb hem niet op zien staan toen het nodig was. Vind hem een prima voetballer overigens. Kuyt is zeker geschikter maar zal Gio Jordy paseren..(?)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 24 juni 2015 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 00:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind hem geen geschikte aanvoerder, zal misschien ook wel aan Rutten hebben gelegen, maar heb hem niet op zien staan toen het nodig was. Vind hem een prima voetballer overigens. Kuyt is zeker geschikter maar zal Gio Jordy paseren..(?)
Er is wellicht verbetering mogelijk bij hem, maar toch, op het veld vind ik hem wel een leider. Al mist hij eigenlijk een stukje internationale ervaring.

Ik vind dat hij absoluut de band nog waard is. Trouwens, ik zie geen betere kandidaat. Op Kuyt na dan.
MMM
 MMM - woensdag 24 juni 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Misschien hopen op een verkoop zodat je je kan versterken op andere posities. Maar wel voor het juiste bedrag.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 24 juni 2015 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 00:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind hem geen geschikte aanvoerder, zal misschien ook wel aan Rutten hebben gelegen, maar heb hem niet op zien staan toen het nodig was. Vind hem een prima voetballer overigens. Kuyt is zeker geschikter maar zal Gio Jordy paseren..(?)
Als hij bij Feyenoord blijft dan niet
en dat gok ik van wel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2015 door de bluffer --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 juni 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 02:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Er is wellicht verbetering mogelijk bij hem, maar toch, op het veld vind ik hem wel een leider. Al mist hij eigenlijk een stukje internationale ervaring.

Ik vind dat hij absoluut de band nog waard is. Trouwens, ik zie geen betere kandidaat. Op Kuyt na dan.
Ik zie eerlijk gezegd ook geen betere kandidaat, misschien Vermeer..
Ik vind het hem kwalijk te nemen dat ie juist geen leiderschap toont. De laatste wedstrijden hebben we het laten lopen en hij heeft daar alleen maar in mee gedeeld, kreeg het niet voor elkaar om de ploeg aan het voetballen te krijgen tijden s een wedstrijd..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 25 juni 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2015 - 11:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik zie eerlijk gezegd ook geen betere kandidaat, misschien Vermeer..
Ik vind het hem kwalijk te nemen dat ie juist geen leiderschap toont. De laatste wedstrijden hebben we het laten lopen en hij heeft daar alleen maar in mee gedeeld, kreeg het niet voor elkaar om de ploeg aan het voetballen te krijgen tijden s een wedstrijd..
Dat is dan misschien ook wel teveel gevraagd van hem, om in zijn eentje het team aan het voetballen te krijgen.

Clasie heeft zeker punten waarop hij zich kan en moet verbeteren, maar het zwakke Feyenoord, met name aan het slot van vorig seizoen, wrijf ik hem niet in grote mate aan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 juni 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Das zeker teveel gevraagd als hij dat alleen zou moeten kunnen oplossen. Dat verlang ik ook niet. Maar wel dat ie het probeert maar ook dat zie ik niet terug tijdens een wedstrijd. Kopje gaat hangen net als de anderen. Er moet mijn inziens een sterkere persoonlijkheid staan..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 juli 2015 - 14:45   quote  deeplink  
Vreemd dat de vraagprijs ineens van 18 naar 12,5 miljoen euro zakt als van Gaal aan de deur klopt voor Jordy, of zou van Geel een serieuze kandidaat zien in Manchester. Ik bedoel de prijs reduceert met bijna 1/3. 12,5 miljoen is overigens een mooi bedrag mochten we dat vangen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 juli 2015 - 14:57   quote  deeplink  
Allemaal media gelul
van geil
 van geil - vrijdag 03 juli 2015 - 20:24   quote  deeplink  
Clasie zit in een talentenpool
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 20:24 schreef van geil het volgende:
Clasie zit in een talentenpool
Was toch al jaren bekend?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 juli 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Ik zie overal 'nieuwsberichten' erover verschijnen, maar dat Clasie in zo'n pool zit, zou geen verrassing moeten zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 03 juli 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 20:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Was toch al jaren bekend?
had ik zelf gemist
R()b
 R()b - vrijdag 03 juli 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 20:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Was toch al jaren bekend?
Ja man
Els
 Els - vrijdag 03 juli 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 20:24 schreef van geil het volgende:
Clasie zit in een talentenpool
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat allemaal achter ons was. Kan me ook vaag herinneren dat Van Geel zoiets na een transfer gezegd had, dat vanaf nu alles naar Feyenoord kwam.
Heeft Stouten misschien achterhaalde info?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juli 2015 door Els --
ar
 ar - vrijdag 03 juli 2015 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 23:46 schreef Els het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat dat allemaal achter ons was. Kan me ook vaag herinneren dat Van Geel zoiets na een transfer gezegd na, dat vanaf nu alles naar Feyenoord kwam.
Heeft Dtouten misschien achterhaalde info?
Daar staat me ook iets van bij ja wat betreft van Geel.
R()b
 R()b - zaterdag 04 juli 2015 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 23:46 schreef Els het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat dat allemaal achter ons was. Kan me ook vaag herinneren dat Van Geel zoiets na een transfer gezegd na, dat vanaf nu alles naar Feyenoord kwam.
Heeft Stouten misschien achterhaalde info?
Interessant verhaal, één van beide heren zit er dus naast.
Mulder zit er sowieso in, dus wellicht bedoeld Stouten Mulder?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juli 2015 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 23:46 schreef Els het volgende:

[..]

Ik dacht eerlijk gezegd dat dat allemaal achter ons was. Kan me ook vaag herinneren dat Van Geel zoiets na een transfer gezegd had, dat vanaf nu alles naar Feyenoord kwam.
Heeft Stouten misschien achterhaalde info?
Nee joh, we hebben toen de halve jeugd belegd.
Vanaf generatie Slabbekoorn etc is het pas weer van ons.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 04 juli 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 06:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee joh, we hebben toen de halve jeugd belegd.
Vanaf generatie Slabbekoorn etc is het pas weer van ons.
Volgens mij ook ja. Bij spelers als Van Beek, Kongolo, Vilhena en Boëtius moet Feyenoord ook nog een deel inleveren.
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2015 - 16:26   quote  deeplink  
Al verkocht?
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 14:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja. Bij spelers als Van Beek, Kongolo, Vilhena en Boëtius moet Feyenoord ook nog een deel inleveren.
Worden die vanaf de C al betaald dan?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 juli 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 16:26 schreef ar het volgende:
ar verkocht?
Yessssssssss..!!😁
ar
 ar - zaterdag 04 juli 2015 - 16:36   quote  deeplink  
whoehahaha:))
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 juli 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 16:30 schreef van geil het volgende:

[..]

Worden die vanaf de C al betaald dan?
Dat is niet echt hoe die Talentpool werkt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juli 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Nee .Volgens mij elders al eens gepost...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 juli 2015 - 17:22   quote  deeplink  
Speciaal nog een keer...

Talentpool III: De beloftenpool
Besloten werd om nog een derde pool op te zetten: de beloftenpool. Deze is voor Feyenoord acht jaar na dato een blok aan het been. Investeerder konden zich voor hetzelfde bedrag, verzekeren van 18,33% van de transferopbrengsten van alle jeugdspelers vanaf de generatie 1995. Zodoende heeft de club vorig jaar flink moeten afstaan bij de transfers van Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij. Feyenoord is echter nog niet van de gevolgen van de beloftenpool af; ook bij de transferopbrengsten van Kongolo, Boëtius, Vilhena, van Beek, Nelom, Achahbar en Dammers zal de club genoegen moeten nemen met 81,67%.
van geil
 van geil - zaterdag 04 juli 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Ik had t nooit echt gevolgd.
Dit is wel n bizar stukje management geweest.
Nou ja , het is gebeurt.
Uitzitten dan maar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 18:49   quote  deeplink  
CLASIE: HOOP NOG STEEDS OP EEN PRIJS MET FEYENOORD

118d14y.jpg

Nadat hij de eerste week van de voorbereiding aan zich voorbij mocht laten gaan, voegde Jordy Clasie zich maandag bij de selectie van Feyenoord. De aanvoerder kreeg langer vrijaf dan de meeste andere spelers, omdat hij na afloop van het vorige seizoen nog verplichtingen kende met het Nederlands elftal. Feyenoord.nl vroeg hem tijdens de tweede dag van het trainingskamp in Oostenrijk naar zijn ervaringen tot dusver én zijn eigen toekomstplannen.

Goed dat je er weer bent, Jordy. Hoe was je vakantie?

Clasie: Goed, eigenlijk precies zoals een vakantie hoort te zijn. Ik heb goed kunnen ontspannen en mijn rust gepakt. Mijn vriendin is hoogzwanger en mocht nog net vliegen, dus we zijn nog een weekje naar Turkije geweest. De zwangerschap verloopt gelukkig helemaal goed. Mijn vriendin is eind deze maand uitgerekend, we verwachten een meisje.

Heb je tijdens de vakantie de nare afloop van het vorige seizoen kunnen wegstoppen?

Vrijwel direct na de uitschakeling in de play-offs moest ik me melden bij het Nederlands elftal, dus daardoor verdween de teleurstelling met Feyenoord redelijk snel naar de achtergrond. Toch zijn er ook tijdens mijn vakantie nog momenten geweest waarop ik terugdacht aan de laatste wedstrijden, dat lijkt me logisch. Hoe hebben we onze goede uitgangspositie zó kunnen verspelen?, was een van de vragen die ik mezelf stelde. Antwoorden vinden was lastig. Het leek wel of de kracht weg was en de ervaring ontbrak om het tij nog te keren. Het verschil met de periode ervoor, waarin we wonnen van PSV en AZ, was enorm. In de play-offs hebben we onze rug gerecht, maar helaas was het niet genoeg. Dat we dit seizoen geen Europees voetbal spelen is een gemis voor iedereen bij Feyenoord, zeker na de mooie campagne van vorig jaar.

Heb je het idee dat de frisheid in de groep weer helemaal terug is?

Zeker. Het is een voordeel dat iedereen de kans heeft gehad om minimaal drie weken vakantie te pakken en zijn hoofd leeg te maken. Vorige zomer was dat een aantal jongens niet gegeven. Nu oogt iedereen fris en dat moet ook. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zo zie ik het. Wat in elk geval anders moet dan de periode van vorig seizoen is dat we tijdens wedstrijden moeten inzien wat er gevraagd wordt om te winnen. Wat dat betreft is de komst van Dirk Kuyt natuurlijk heel positief.

Behalve Kuyt is ook Marko Vejinovic nieuw. De concurrentie in de groep is groot

Dat vind ik alleen maar fijn en bovendien hoort dat bij een grote club. Met elf man red je het niet in een heel seizoen. Voor elke positie hebben we meerdere spelers en dat biedt de trainer veel opties. Iedereen zal zich willen en moeten bewijzen.

Dit wordt jouw zesde seizoen in de Eredivisie. Zie jij nog uitdaging bij Feyenoord?

Ik wil nog steeds heel graag een prijs winnen bij deze club, daar hoop ik heel erg op. Wel is het zo dat ik open sta voor een nieuwe stap in mijn carrière en dat heb ik ook kenbaar gemaakt. Ik ben 24 en heb vijf seizoenen Eredivisie achter de rug. Als er iets moois voorbij komt, zal ik daar samen met mijn gezin over nadenken. Maar het plaatje moet compleet zijn, alles moet kloppen. Ik ga niet zomaar ergens naartoe en ook voor mijn gezin moet alles goed voelen. En als er niet zoiets voorbij komt, blijf ik met een blij hart bij Feyenoord.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Gaat ie of gaat ie niet..
ar
 ar - dinsdag 07 juli 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Ik denk dat de kans 20% is dat ie blijft.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 juli 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Het geld wat we kunnen gaan vangen is natuurlijk lekker en wenselijk, maar ik zal niet treuren als ie bleef..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 juli 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Voor hemzelf is een nieuwe stap maken beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0414690