BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - donderdag 16 juli 2015 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 00:43 schreef RenatoBos het volgende:
Kan Loeitje anders toch een voorbeeld aan nemen..
Hahaha tja dat is al helemaal geen Nederlandse spraak vertegenwoordiger.
G-child
 G-child - donderdag 16 juli 2015 - 07:25   quote  deeplink  
Het gaat je goed Clasie // Held
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 16 juli 2015 - 07:50   quote  deeplink  
Hij vind het denk wel goed
Dat louis zn engels niet best is oke die had dat vroeger op school waarschijnlijk niet
maar nu krijg je al Engels als je 9 ben
kuipje
 kuipje - donderdag 16 juli 2015 - 09:09   quote  deeplink  
http://www.saintsweb.co.uk/showthread.php?54602-Jordy-Clasie-Signs-Official#.VadYZXiGndk

Baal je toch wel.. wij hebben het idee dat we een goede deal hebben.. hier zeggen ze echt overal dat het een koopje is.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 16 juli 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Ach, anderen beheersen hun moedertaal niet eens. Zowel schriftelijk als mondeling.
kuipje
 kuipje - donderdag 16 juli 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 07:50 schreef RedDevil1990 het volgende:
Hij vind het denk wel goed
Dat louis zn engels niet best is oke die had dat vroeger op school waarschijnlijk niet
maar nu krijg je al Engels als je 9 ben
Vroeger had je juist meer talen, Engels, duits en frans... verplicht
JanM
 JanM - donderdag 16 juli 2015 - 09:33   quote  deeplink  
Heeft (of had) Jordy niet "anyting" i.p.v. "anything" op zijn arm staan? Zegt veel!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 09:09 schreef kuipje het volgende:
http://www.saintsweb.co.uk/showthread.php?54602-Jordy-Clasie-Signs-Official#.VadYZXiGndk

Baal je toch wel.. wij hebben het idee dat we een goede deal hebben.. hier zeggen ze echt overal dat het een koopje is.
als je het afspiegelt tegen transfers die binnen de landsgrenzen plaatsvinden in het VK dan is het inderdaad een koopje. Als ze zo'n speler kopen van bijvoorbeeld Newcastle, moeten ze al snel het dubbele betalen dan wanneer ze een speler uit het buitenland halen. Heeft gewoon te maken met de interne concurrentie en de belachelijke bedragen die ze krijgen vanuit media contracten. Dat drijft de prijs enorm op.

Wijnaldum had intern ook makkelijk 2x zo veel op kunnen brengen. Kijk maar naar wat ze voor Sterling betalen. Is die nu ZO veel beter?
R()b
 R()b - donderdag 16 juli 2015 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 09:09 schreef kuipje het volgende:
http://www.saintsweb.co.uk/showthread.php?54602-Jordy-Clasie-Signs-Official#.VadYZXiGndk

Baal je toch wel.. wij hebben het idee dat we een goede deal hebben.. hier zeggen ze echt overal dat het een koopje is.
Gaat ook om het gunnen in dit verhaal denk ik.
Buitenom dat een mooi bedrag, en vergeet de schouder van Jordy niet.
kuipje
 kuipje - donderdag 16 juli 2015 - 09:57   quote  deeplink  
Joe Thomlinson ‏@joethomlinson 12h12 hours ago
There are issues with #Clasie's hamstrings and hip region, but they were only minor & due to a poor training regime at Feyenoord. #SaintsFC

#Clasie is fit, but slightly overcooked due to playing far too many minutes last season at Feyenoord. Just needs time to recover. #SaintsFC

Deze berichten zeggen ook wel wat
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Schijnt onzin geweest te zijn.
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Succes Jordy.
Bedankt, en tot ziens.
van geil
 van geil - donderdag 16 juli 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Het transferbedrag lijkt toch tegen te vallen?
12,8 miljoen euro lees ik nu .
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 juli 2015 - 12:55   quote  deeplink  
Het echte bedrag zullen we nooit weten.
JanM
 JanM - dinsdag 21 juli 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Voor altijd onze kleine GROTE HELD!

Clasie houdt staf Southampton op: 'Feyenoorder' wil niet op 020-fiets stappen
dinsdag 21 juli 2015 om 20:57

Een zogenaamde 020-fiets heeft voor de nodige ophef gezorgd in De Lutte. Niet alleen was dat de uitvalsbasis voor 020, dat daar traditiegetrouw een trainingskamp belegde, ook Southampton vertoefde in De Lutte. En Jordy Clasie deed van zich spreken.

De voormalige captain van Feyenoord, die onlangs door The Saints werd opgehaald uit Rotterdam-Zuid, weigerde om op een fiets met 020-logo te stappen. Op het vervoersmiddel was een sticker geplakt met het logo van de aartsrivaal. Clasie liet zien dat hij voor altijd een Feyenoorder blijft en wilde onder geen beding op de fiets stappen.

Vandaar dat de staf van Southampton moest opdraven om de sticker van de fiets te verwijderen, waarna Clasie alsnog naar het hotel reed met zijn mountainbike. De middenvelder is een belangrijke aankoop volgens trainer Ronald Koeman van Southampton, dat tussen de twaalf en vijftien miljoen betaalde voor zijn komst.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 06:01   quote  deeplink  
Doet ie goed..
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 08:50   quote  deeplink  
Respect, principes niet overboord zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Clasie: ''Het legioen maakt Feyenoord zo fantastisch''

2v12cfn.jpg

Jordy Clasie (24) neemt morgen in de oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Southampton afscheid van het legioen. ''Ik zal ze missen, de mensen hebben me altijd gesteund en maken Feyenoord tot de fantastische club die het is, míjn club. Dat blijft zo'', stelt hij in Voetbal International.

''Ik vertrek als aanvoerder, heb me op alle fronten ontwikkeld, thuis zitten een vrouw en straks twee kindertjes... Ja, ik ben best trots op mezelf'', zegt de middenvelder verder. ''Tegelijkertijd heb ik inderdaad niets gewonnen. Dat steekt, omdat ik vind dat het er juist wel heeft ingezeten.''

''En niet één keer. Het rare was dat we er in de topwedstrijden meestal wel stonden, het ging mis tegen de zogenoemde kleinere clubs. Het laatste stapje konden we maar niet zetten. Daarmee hebben we iedereen tekortgedaan. Hoe het kan? Ik weet het ook niet. Misschien was het gemakzucht, onderschatting.''

Clasie hoopt dat Dirk Kuyt, die vandaag zijn 35e verjaardag viert, eventuele gemakzucht kan wegnemen. ''Hij weet wat erbij komt kijken prijzen te winnen, wat er wordt gevraagd, wat je ervoor moet doen en vooral laten. Ik hoop dat hij dat kan overbrengen op die jonge gasten. Die kunnen echt wat van hem leren en ik geef ze hierbij het advies dat ook te doen.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 juli 2015 - 09:09   quote  deeplink  
Geweldenaart..!!!
VVout
 VVout - woensdag 22 juli 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Eventuele gemakzucht weg nemen, pffff zegt wel wat als je er in staat voor Feyenoord. Ik kan me voorstellen dat hij het moeilijk gehad heeft met de instelling van deze personen en het zou gewoon niet mogen gvd.
Barabas
 Barabas - woensdag 22 juli 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Mooi verhaal van die fiets trouwens.... Doet ie goed!
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 23 juli 2015 - 19:32   quote  deeplink  
Rijsdijk ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:56   quote  deeplink  
Clasie in tranen bij rentree in De Kuip

zk03tx.jpg

Jordy Clasie hield het niet droog bij zijn rentree in De Kuip. De middenvelder barstte in tranen uit tijdens de warming-up voor het duel tussen Southampton en zijn voormalige werkgever Feyenoord.

Clasie (24) krijgt donderdagavond net als Graziano Pellè zijn officiele afscheid van Feyenoord met een oefenduel tussen zijn nieuwe club Southampton en zijn oude werkgever. In een bomvol stadion werd hij warm onthaald. 'Als kind van de club zullen ze hem een mooi afscheid geven', voorspelde Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst al voor de camera van FOX Sports.
Technisch directeur Martin van Geel sprak daarna nog lovende woorden over de middenvelder, die in De Kuip uitgroeide tot international en zichtbaar geëmotioneerd raakte toen hij luid werd toegezongen door Het Legioen. 'We hopen dat je ooit, net als Dirk Kuijt, terugkeert bij de club', wenste Van Geel.

Emotionele Clasie neemt afscheid van Het Legioen
http://www.foxsports.nl/video/emotionele-clasie-neemt-afscheid-van-het-legioen/
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:56   quote  deeplink  
JORDY IS EEN FEYENOORDER!

21oc26v.jpg

Jordy Clasie heeft geen woorden nodig om zijn liefde voor Feyenoord uit te drukken. Diep ontroerd was hij, vanaf de eerste stap die hij donderdagavond op het veld van De Kuip zette voor zijn officiële afscheid.

Peter Houtman noemde hem een kind van de club, technisch directeur Martin van Geel zag een zoon het ouderlijk huis verlaten en het legioen herkende in de middenvelder in Southampton-shirt één van hen. Jordy is een Feyenoorder! klonk het vanuit het hart van alle Feyenoord-supporters op de volgepakte tribunes. Jordy is een Feyenoorder!

Kippenvel, dat had Graziano Pellè even daarvoor, toen speciaal voor hem de spelerstunnel openging, enkele minuten voor de aftrap van de Openingswedstrijd tussen Feyenoord en Southampton. Van Geel bedankte de Italiaanse aanvalsleider voor de enorme impact die hij heeft gehad in de twee jaar dat hij het Feyenoord-shirt droeg: We zullen jou nooit vergeten en je zult altijd welkom blijven bij Feyenoord.

Pellè maakte nog snel een ereronde langs de supporters die hij tientallen keren liet juichen, voordat hij de catacomben van De Kuip opzocht om met zijn ploeggenoten van The Saints op te komen voor de voor de aftrap al gedenkwaardige wedstrijd.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 00:57   quote  deeplink  
Clasie: ''Apart, na vijftien jaar tegen je eigen club''

30v2of6.jpg

Jordy Clasie kreeg vandaag een fantastisch afscheid bij Feyenoord. Ook na afloop voor de camera van Fox Sports was de middenvelder nog geëmotioneerd. ''Het was apart natuurlijk'', begon de voormalig aanvoerder van de Rotterdammers.

''Voor het eerst in vijftien jaar tegen je eigen club'', beschreef Clasie, die met Southampton het oefenduel met 0-3 won, de dag. ''Het deed me veel, maar dat is logisch. De supporters staan altijd als een blok achter de ploeg en vandaag achter mij. Vandaag kwamen alle emoties bij elkaar, zowel verdriet als trots.''

Het was in eerste instantie nog twijfelachtig of Clasie er vandaag bij zou zijn. Zijn vriendin staat namelijk op het punt van bevallen. ''Ik word goed op de hoogte gehouden. Ik word morgen vader'', zei de international, die dat bijna met tranen in zijn ogen zei.


http://youtu.be/wBhz6zVxU3I

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 01:21   quote  deeplink  
Jordy Clasie na afloop van Feyenoord - Southampton

(http://youtu.be/ABYh-DqsSlk)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 08:08   quote  deeplink  
Ghehe, die geile Jordy had toch op meer kusjes gerekend..😂

RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 08:30   quote  deeplink  
Succes vandaag maatje met de bevalling van je vrouw, hopelijk gaat je kind net zo'n dijk als jou worden..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 09:48   quote  deeplink  
Clasie voor de tweede keer uit helikopter: ''Geen beloftes''

wmbehe.jpg

Jordy Clasie werd donderdagavond voorafgaand aan de wedstrijd tegen Feyenoord (0-3 winst) toegesproken door Martin van Geel. De technisch directeur van de Rotterdammers sprak uit dat hij verwacht dat Clasie ooit terugkeert bij de club.

De middenvelder, die onlangs een contract tot de zomer van 2020 ondertekende bij Southampton, wilde echter geen belofte doen. "Dat zijn mooie momenten natuurlijk. Maar goed, ik heb nu een contract getekend voor vijf jaar. Zover wil ik nu nog niet vooruit lopen", liet Clasie weten aan de NOS. "Maar laten we zeggen dat als ik ooit naar een Nederlandse club terugkeer, dan zal dat hier zijn.''
VVout
 VVout - vrijdag 24 juli 2015 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 08:30 schreef RenatoBos het volgende:
Succes vandaag maatje met de bevalling van je vrouw, hopelijk gaat je kind net zo'n dijk als jou worden..
Dat alles soepeltjes mag verlopen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 12:39   quote  deeplink  
YNWA Jordy
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 12:41   quote  deeplink  
20f4vp0.jpg
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juli 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Toch jammer.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 24 juli 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Dochtertje met de naam Lhoé. Van harte gefeliciteerd familie Clasie.
VVout
 VVout - vrijdag 24 juli 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Mooi man, veel succes en gefeliciteerd Clasie's.
tripleseven777
 tripleseven777 - vrijdag 24 juli 2015 - 15:04   quote  deeplink  
Hij komt over een paar jaar terug. Let maar op
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 24 juli 2015 - 15:17   quote  deeplink  
Familie clasie van hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter
en zusje Lhoé ik hoop dat alles is goed gegaan, en dat jij Jordy over een paar jaar
weer in de kuip uit de helikopter komt om dan nog een paar jaar komt te spelen
veel succes en bedankt voor die prachtige jaren zowel in de jeugd als in het eerste
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 15:17 schreef de bluffer het volgende:
Familie clasie van hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter
en zusje Lhoé ik hoop dat alles is goed gegaan, en dat jij Jordy over een paar jaar
weer in de kuip uit de helikopter komt om dan nog een paar jaar komt te spelen
veel succes en bedankt voor die prachtige jaren zowel in de jeugd als in het eerste
Mooi gezegd maatje..+1908..!!
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 24 juli 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Mooi gezegd maatje..+1908..!!
baaaaaaaaaaaaankt Gr. KENNER
een fijne vakantie tot over 17 dagen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Fijne vakantie bluffie, waar gaat de reis dit keer naar toe..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 01:07   quote  deeplink  
Clasie bij rentree direct weer geblesseerd

mkw6f6.jpg

Jordy Clasie is bij zijn rentree voor Southampton maandagavond direct weer geblesseerd van het veld gegaan. Southampton maakt op de eigen website melding van de opgelopen blessure, maar meldt nog niets over de exacte diagnose.

Tijdens het heenduel in de Europa League met Vitesse liep Clasie al een hamstringblessure op. Maandagavond maakte Clasie zijn rentree tijdens het duel van Southampton Onder-21 met de leeftijdgenoten van Manchester City (2-2), maar daarin werd hij drie minuten na de pauze direct naar de kant gehaald. City-speler Brandon Barker werd ten val gebracht, waarbij hij botste met Clasie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 augustus 2015 - 01:08   quote  deeplink  
Pffff ook al..
VVout
 VVout - dinsdag 11 augustus 2015 - 01:50   quote  deeplink  
Naweeën van een slopend seizoen?
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Het lijkt er wel op. Was de hele selectie soms overtraind?

Zou nog een reden kunnen zijn voor de terugval van onze jonge spelers.
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
En ook nog een concurrent erbij... lekker dan!

Gelukkig heeft hij meer dan eens bewezen dat hij een goede "fighting spirit" heeft!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 augustus 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Speelt niet meer bij ons. Onbelangrijk.
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 16:01   quote  deeplink  
Speelt in de toekomst vast weer bij ons.
nr 10
 nr 10 - woensdag 12 augustus 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Tuurlijk was de hele selectie overtraind. Doe leipe slisser heeft dat bij elke club voor elkaar gekregen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 augustus 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Helden zullen altijd herrinerd blijven..
Barabas
 Barabas - woensdag 12 augustus 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Precies.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Clasie // Held topic









0.0690910