|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja....Is Clasie nog wel Clasie? Huur is een verstandige optie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja vooruit ..........met deze enorme kwaliteits injectie ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bij 020 halen ze blindie terug voor 16M....Dat is pas een blunder... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
16 miljoen voor een blinde. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is dat met of zonder geleidehond? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nee, dan komt er nog 10M bovenop... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
21 mln (inclusief bonussen) voor een linksback van 28. Knettergek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vervelende blijft wel dat die klojo's zich die uitgave makkelijk kunnen veroorloven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 - 10:15 schreef FR-Henk het volgende:Vervelende blijft wel dat die klojo's zich die uitgave makkelijk kunnen veroorloven. Maar dat geld zijn ze nu kwijt, als ze er nu ook nog eens weinig plezier aan gaan beleven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HELAMAAL niets helemaal niets.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 - 10:27 schreef VVout het volgende:[..] Maar dat geld zijn ze nu kwijt, als ze er nu ook nog eens weinig plezier aan gaan beleven. Als altijd gunnen we ze dát van harte toe. Dat is onze gunfactor naar 020. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Och ik gun ze zoveel enkel dat kan ik hier niet vermelden.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En t is niet eens een echte back |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aan de grijns van ♥ Martin te zien met de vraag of.. zie ik Clasie binnenkort wel aansluiten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Welkom terug Clasie! Ik ben blij met je terug keer! Dat was ik met Kuyt, dat was ik met van Persie! En nu jij! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 juli 2018 - 12:42 schreef Milo het volgende:Welkom terug Clasie! Ik ben blij met je terug keer! Dat was ik met Kuyt, dat was ik met van Persie! En nu jij! Is ie er al dan ? Of heb jij m opgehaald ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien een zitverhogertje gespot in de spelersbus? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffffffffffffffffffffff Clasie heeft lang niet gevoetbalt Heel kleine middenveldertjes............................ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een gezeur allemaal is 27 jaar en 1,69m nou nou, dan tel je niet meer mee in de Nederlandse competitie, beter op Kabouterpensioen zenne pfffffff.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kleine baas. Die gaat vlammen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Om hem nu gelijk met zijn eerste rol op de brandstapel te gooien vind ik wel ver gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kom maar snel Clasie ,met de punt naar voren ,met de punt naar achteren. Wat een gezeik.. Steekpasses hebben we nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij komt woensdag speciaal voor ar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha ja ik hoop het voor hem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is al gesignaleerd in Nederland !!!!!!!!!!!!!!!! Land van Laaf . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij moet eerdt wennen, en conditie op doen , en wennen aan het spelsysteem( wat er niet is) dus na de winterstop als we al 7 e staan komt hij. En wordt Vilhema verkocht, en Berghuis of is dit te zwartgallig ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2018 - 13:48 schreef piet de paler het volgende:Hij moet eerdt wennen, en conditie op doen , en wennen aan het spelsysteem( wat er niet is) dus na de winterstop als we al 7 e staan komt hij. En wordt Vilhema verkocht, en Berghuis of is dit te zwartgallig ? Zwartkijker. Wennen waaraan? De Kuip, Feyenoord: beiden is hij niet vergeten dus niet nodig. Conditie? Clasie kennende staat hij er gewoon qua conditie, hij heeft gewoon meegetraind tnt. Spelsysteem heeft hij zo onder de knie. Dus ja je bent te zwartgallig |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Not, Clasie kan in rol van El A spelen, Fer niet. Clasie is creatiever, denk dat het een goed klik met Robin en Steven wordt. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: LieFer Clasie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2018 door PieterBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wie is die blinde ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je leest nergens iets officieel over een hande zijnde keuring of ondertekening van een huur contract niets niets niets |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Engelse krant meldde t. Dat was t |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
zou wel weer eens een maximale winst kunnen wezen voor feyenoord. meer dan 10 miljoen verdienen aan clasie, hem een jaartje huren tot zijn contract is afgelopen en dan transfervrij met bescheiden salaris binnen harken. Van Geel heeft zo zijn goede zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Water drinken, en even uit de zon Igor. |
|
|
|