|
|
igor korneev
|
|
|
quote: ok nog maar 2 wedstrijden krijg je de kans dus dit seizoen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Tegen psv speelde hij een aardige wedstrijd...voor de rest was het net zo slecht als de andere spelers. Als Berghuis slecht speelt, komt het door de andere. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 - 20:00 schreef CobusIII het volgende:[..] Tegen psv speelde hij een aardige wedstrijd...voor de rest was het net zo slecht als de andere spelers. Als Berghuis slecht speelt, komt het door de andere. Hahaha ja je heb een punt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weten de andere spelers het al? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat is de waarschuwing dan? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zie het meer als aanmoediging richting Ayoub.
Clasie gaat echt stap voor stap goed kant op, komt goed. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij gaf 2 fantastische cross ballen op larsson....ja ja samenvatting youtube....en v persie 90 min gemaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 10:27 schreef netsurfer het volgende:[..] Zie het meer als aanmoediging richting Ayoub. Clasie gaat echt stap voor stap goed kant op, komt goed. Ik weet het niet, dit is altijd zijn stijl van voetballen geweest, op zich prima. Maar het past er niet bij bij ons, zo hebben we er al velen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus een waarschuwing voor alle middenvelders? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 10:44 schreef van geil het volgende:[..] Ik weet het niet, dit is altijd zijn stijl van voetballen geweest, op zich prima. Maar het past er niet bij bij ons, zo hebben we er al velen. Middencirkel (dat is zijn gebied) voetballer verder niet heeft zijn jaren gehad nooit gehaald moeten worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Clasie komt er wel. Moet zijn draai nog even vinden, voor de rest is het lulkoek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, als Ayoub dit aankan tenminste 90 minuten , en dan iets meer op souplesse in plaats van arbeid. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, je moet er weer direct staan. Na 4 wedstrijdn. En ja, wie stelt hem op? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De koffie vliegt uit mn handen , Hahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, daar houd het weer op. As usual. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja natuurlijk , als hij op de bank had gezeten had je Gio nog meer verwenst |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En Ayoub en Tapia waren geblesseerd weet je |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Denk jij wel vaker voor anderen? Het is niet raar een speler eerst langzaam te brengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ... En Amrabat weet je , hoop ik. En de schorsing van Vilhena etc etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 10:44 schreef van geil het volgende:[..] Ik weet het niet, dit is altijd zijn stijl van voetballen geweest, op zich prima. Maar het past er niet bij bij ons, zo hebben we er al velen. vind juist dat er wel wat meer aanjagerij in het middenveld mag, dus Ayoub lijkt wel te stroken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het ging over Clasie beste Igor |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
a ok duidelijk.
Clasie heeft de wil, de leeftijd, en het verleden om er binnen niet te lange tijd weer bij zijn oude niveau te komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 17:25 schreef igor korneev het volgende:a ok duidelijk. Clasie heeft de wil, de leeftijd, en het verleden om er binnen niet te lange tijd weer bij zijn oude niveau te komen. Echter nu het probleem. Krijgt hij daar de tijd voor. Met een trappelende Ayoub in zijn nekje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ayoub kan op plek Vilhena |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
juist, die 2 moeten er iig in. beetje schuiven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vilhena banken dus, logisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T hele middenveld is er rijp voor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wordt verkocht jonguh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat zou de enige reden kunnen zijn. Een van je beste en duurste spelers op de bank zetten is niet echt een aanrader. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 18:13 schreef van geil het volgende:[..] Dat zou de enige reden kunnen zijn. Een van je beste en duurste spelers op de bank zetten is niet echt een aanrader. Maar dat zei ik ook niet. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De positie die Ayoub bij Utrecht had zit tussen die van Clasie en Toornstra in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Laat Ayoub maar eens op de plek van Toornstra spelen dan...hij is ook een harde werker, kan een doelpuntje maken en heeft basistechniek... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie liever Clasie eruit, die voegt niets toe. Toornstra vind ik n stille kracht en heeft scorend vermogen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar Ayoub moet het ook maar eens laten zien, dit was n kwartiertje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afjagen en aanspeelbaarheid Toornstra is een waarde. En heeft karakter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 21:28 schreef van geil het volgende:Ik zie liever Clasie eruit, die voegt niets toe. Toornstra vind ik n stille kracht en heeft scorend vermogen. Andere invulling. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik niet. Wel te vaak nog roofbouw op z'n eigen energie aan het plegen. Technisch gezien wat slordiger. @ar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 21:28 schreef van geil het volgende:Ik zie liever Clasie eruit, die voegt niets toe. Toornstra vind ik n stille kracht en heeft scorend vermogen. Nee, Clasie zie ik liever voor het CV-duo en Ayoub meer naar voren....Toornstra heb ik compleet afgeschreven....ik heb er is een wedstrijdje of 10 speciaal op zitten letten, maar hij heeft geen wapens (af en toe eens en goed schot) en een wanstaltige balaanname. Hij is traag en heeft geen diepgang. Het lijkt een harde werker omdat hij overal net te laat komt..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 21:37 schreef CobusIII het volgende:[..] Nee, Clasie zie ik liever voor het CV-duo en Ayoub meer naar voren....Toornstra heb ik compleet afgeschreven....ik heb er is een wedstrijdje of 10 speciaal op zitten letten, maar hij heeft geen wapens (af en toe eens en goed schot) en een wanstaltige balaanname. Hij is traag en heeft geen diepgang. Het lijkt een harde werker omdat hij overal net te laat komt..... Toornstra poogt nog druk te zetten. Maar alleen is maar alleen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben het eens met Henk, ook al is Toornstra eigenlijk ook niet goed genoeg. |
|
|
|