|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoevaak is t Berghuis wel niet overkomen dit seizoen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Minstens. Soms wel twee keer per wedstrijd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie/Berghuis. zoek de verschillen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Man, op een gegeven moment was het bijna structureel dat hij 2/3 keer per wedstrijd, de verkeerde kleur aanspeelde. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Clasie , voegt aanvallend 0 toe, is 0 creatief , verdedigd slecht , is totaal geen persoonlijkheid haalt alle snelheid eruit en geeft af en toe een kut Pass. Berghuis , sterkhouder , zorgt voor veel kansen , en assists , creatief , en geeft af en toe een kut pass.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 februari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Helaas waar, Clasie overtuigt niet. Onderscheidt zich in niets, is in alles een zesje, scorend vermogen een 4.
Je hoopt dat hij die roerganger is naarmate meer ervaring, maar het heeft er nooit in gezeten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Af en toe. 80% van alle wedstrijden erger ik mezelf groen aan Berghuis.. tot die ene assist en/of doelpunt. Niet teveel ophemelen, ja hij is 1 van de belangrijkste spelers, maar speelt vaak RUK. Tis gewoon een momenten voetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens, maar ook een Berghuis heeft dit jaar uit mijn hoofd twee a drie wedstrijden gekost |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Clasie voegt werkelijk niets toe. Wat mij pijn doet, want waar is de oude Jordy gebleven.. Openingen creëren, crossballen op de stropdas, steekpasses, bijter op het middenveld.. weg |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar goed....
Ik vind dat slechts 1 enkele speler dit seizoen de kwaliteit laat zien die zij voordien wel hebben getoond:
Jorgensen, Berghuis, Clasie, St. Juste, van Beek, Botteghin, vdH, Larsson, Toornstra, Nieuwkoop. Ze waren eerdere jaren beter.
Alleen Vilhena komt langer goed uit de verf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Clasie is een prima speler....denk dat hij in Engeland beetje te veel in het krachthonk heeft gezeten. Net zoals Toornstra hier. Komt het voetbal vaak niet ten goede als je de verkeerde spieren traint. Hij heeft een speler als El Hamadi naast zich nodig, die in positie blijft en druk kan zetten. Vilhena speelt veel meer naar voren in vergelijking met El. Als je Clasie goed wilt gebruiken zul je veel compacter moeten spelen. Clasie is niet veel slechter dan toen hij vertrok (misschien nu wat minder vertrouwen). De balans op het middenveld is anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou er geen cent voor neerleggen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals Feyenoord speelt , moet er op 6 een hele creatieve speler staan ,dat is hij in de verste verte niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wellicht als keeper |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gooit ie de bal steeds terug in de goal , dat schiet niet op Ace. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit vind Jordy niet grappig. Willen jullie dit soort dingen niet meer mailen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat willen we wel. Zeg maar dat we hem straks weer ophalen uit smalland |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hier houd ik geen positief gevoel aan over hoor. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
let maar op dat v geel hem ook voor volgend jaar gaat vast leggen , martin denkt lekker hoef ik ook geen goede middevelder te scouten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 - 11:34 schreef kenny het volgende:let maar op dat v geel hem ook voor volgend jaar gaat vast leggen , martin denkt lekker hoef ik ook geen goede middevelder te scouten Die had ik reeds voorspeld idd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Transfervrij? Dan lijkt mij dat een prima optie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Volgens mij ligt ie komend seizoen nog vast in Engeland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooralsnog geen meerwaarde. Dus enkele reis terug. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zelfs voor niks geen goede optie , ik zou eerder die schouten zien op die plek |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Martin bedankt voor het huren van dit buitenkansje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn kilometerteller is nog niet boven de 10 km per uur geweest |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opdonderen met deze nietsnut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zet er iemand van een amateurclub neer die in het 6e speelt en je merkt geen verschil.
Lekker aankruipen tegen de verdedigers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, onttrekt zich volledig aan het spel, iedere keer onderbezetting op het middenveld. En dan dat fantasieloze passen van hem , in een tempo wat je bij cafe elftallen ziet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 februari 2019 - 16:47 schreef van geil het volgende:Eens, onttrekt zich volledig aan het spel, iedere keer onderbezetting op het middenveld. En dan dat fantasieloze passen van hem , in een tempo wat je bij cafe elftallen ziet. Jup. En verliest elk duel dat ie wel aangaat omdat ie 1.20m is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De beste gisteren, met voorsprong |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: eens, ook qua inzet... |
|
|
|
|
rkeactc
|
|
|
Was tegen psv ook al top. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als brekertje komt hij in dit soort wedstrijden een beetje in zijn rol, voetballend is het gewoon helemaal niets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler