BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Damiën Hertog? hoofdtrainer Feyenoord A1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Hoofdtrainer Damiën Hertog zal komend seizoen geen trainer meer zijn van Excelsior Maassluis. Een dag voor de voorbereiding officieel van start gaat bij Excelsior heeft Damiën het bestuur laten weten in te gaan op een aanbieding van Feyenoord om daar komend seizoen trainer te worden van het hoogste jeugdteam. Hij maakt hierbij gebruik van de clausule in zijn contract waarin staat dat hij Excelsior kan verlaten voor een kans bij een betaald voetbalclub.

Damiën gaf aan dat dit één van de moeilijkste keuzes uit zijn leven betrof, aangezien hij bij Excelsior nog niet klaar was en een geweldige tijd beleeft, echter zijn gezonde verstand zegt dat hij deze stap moet maken.

Door de zeer recente trainersperikelen bij Feyenoord is deze trainerspositie vacant geworden en heeft Feyenoord Damiën benaderd als eerste kandidaat. Damiën, die donderdag op zijn vakantieadres in Spanje een telefoontje kreeg uit Rotterdam, heeft vrijdagochtend met Feyenoord een gesprek gehad en hierover direct het bestuur van Excelsior ingelicht. Het gesprek verliep voor zowel Damiën als Feyenoord positief.

Het bestuur van Excelsior verklaart met een dubbel gevoel kennis genomen te hebben van deze ontwikkeling. Enerzijds is het een domper dat een geweldig persoon en uitstekende trainer de vereniging al na één jaar hoofdtrainerschap gaat verlaten, anderzijds is het een schitterende stap voor Damiën in zijn nog prille trainersloopbaan om met de beste jeugdspelers van Nederland, en misschien wel van Europa in die leeftijdscategorie, te gaan werken.

Het bestuur toont veel begrip voor Damiën zijn keuze en gunt hem de mooie promotie enorm. Felicitaties zijn zeker op zijn plaats. Als vereniging zijn we ook wel een beetje trots dat we een steentje bij hebben kunnen dragen aan zijn trainersloopbaan.

Tijdens de eerste training vandaag zal Damiën nog gewoon aanwezig zijn en Demis Xanthopoulos ondersteunen. Demis neemt voorlopig de verantwoordelijkheden rondom de eerste selectie over en de komende week zal het bestuur zich in overleg met de betrokkenen buigen over de definitieve opvolging van Damiën.

Bron: V.V. Excelsior Maassluis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 januari 2012 door Leon FR1908 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 23 juli 2011 - 11:58   quote  deeplink  
konden ze daar nu niks beters voor vinden?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juli 2011 - 12:00   quote  deeplink  
Dit is wel het elftal van onze nieuwe talenten..
Ik wil de kwaliteiten niet onderschatten van deze trainer
maar waar ik een naam wel op z`n plaats had gevonden voor
de A1 is er een voor mij in iedergeval een onbekende aangetroken..

Ik denk dat hij ons gaat "VERRASSEN" haha
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 23 juli 2011 - 12:04   quote  deeplink  
Ik ken der werkelijkwaar helemaaal geen fuck van!
neliz
 neliz - zaterdag 23 juli 2011 - 12:14   quote  deeplink  
Damien Hertog heeft zich niet onverdienstelijk bewezen in het eerste van Excelsior.
Tevens heeft hij bij de SC gespeeld (en vertrok daar vandaan naar Excelsior) dus zeker iemand met binding met beide clubs!

Een goede keuze omdat hij in het veld ook een sturende speler was, heeft met Excelsior de promotie meegemaakt en heeft helaas dankzij een beenbreuk zijn carriere moeten beeïndigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door neliz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juli 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:14 schreef neliz het volgende:
Damien Hertog heeft zich niet onverdienstelijk bewezen in het eerste van Excelsior.
Tevens heeft hij bij de SC gespeeld (en vertrok daar vandaan naar Excelsior) dus zeker iemand met binding met beide clubs!

Een goede keuze omdat hij in het veld ook een sturende speler was, heeft met Excelsior de promotie meegemaakt en heeft helaas dankzij een beenbreuk zijn carriere moeten beeïndigen.
Mooi Neliz,ik krijg al vertrouwen..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 juli 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Damien Hertog (Rotterdam, 3 december 1974) is een Nederlands voormalig voetballer. De laatste club van de middenvelder was SBV Excelsior.

Hertog begon zijn carrière in 1994 bij SBV Excelsior. In 1999 maakte hij de overstap naar RBC Roosendaal waar hij sterk speelde en daardoor in 2002 naar De Graafschap vertrok om later in 2003 weer terug te keren bij RBC Roosendaal. Daar raakte hij echter uit de gratie en vertrok in 2004 naar zijn eerste liefde SBV Excelsior.

Na met SBV Excelsior in 2006 naar de Eredivisie gepromoveerd te zijn brak hij in een oefenduel met SBV Excelsior tegen het Westlands elftal (7-2) in Naaldwijk zijn kuitbeen en liep een zware enkelblessure op. Daardoor is hij in de seizoenen 2006/2007 en 2007/2008 niet in actie gekomen voor SBV Excelsior. Hierdoor was hij genoodzaakt zijn carrière te beëindigen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 23 juli 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dit is wel het elftal van onze nieuwe talenten..
Ik wil de kwaliteiten niet onderschatten van deze trainer
maar waar ik een naam wel op z`n plaats had gevonden voor
de A1 is er een voor mij in iedergeval een onbekende aangetroken..

Ik denk dat hij ons gaat "VERRASSEN" haha
dat bedoel ik dus
KKL
 KKL - maandag 25 juli 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Excelsior Maassluis???

De oude club van Gudde?

Toch wel handig zo'n directeur met al zijn connecties in de voetballerij!
de flh
 de flh - maandag 25 juli 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Tja...
gladdeharry
 gladdeharry - maandag 25 juli 2011 - 13:27   quote  deeplink  
van Gastel had enorm veel trainerservaring zeker? Niet dus!
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 13:27 schreef gladdeharry het volgende:
van Gastel had enorm veel trainerservaring zeker? Niet dus!
Van Gastel heeft ook niet op niveau gevoetbald.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 juli 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 13:05 schreef KKL het volgende:
Excelsior Maassluis???

De oude club van Gudde?

Toch wel handig zo'n directeur met al zijn connecties in de voetballerij!
Toeval.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 13:05 schreef KKL het volgende:
Excelsior Maassluis???

De oude club van Gudde?

Toch wel handig zo'n directeur met al zijn connecties in de voetballerij!
klopt idd...
Maar het is wel een regionale toppert he Excelsiort Massluis :)
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 26 juli 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Dus als je op niveau hebt gespeeld ben je een goede trainer en anders niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 09:46 schreef gladdeharry het volgende:
Dus als je op niveau hebt gespeeld ben je een goede trainer en anders niet?
nee hoor ,zie van gaal en adriaanse het zegt niks
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Er liep dus niemand op Varkenoord die in staat was de A1 te trainen en daarom moest de hoofdtrainer van Excelsior Maassluis overkomen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Wat kunnen we ook zeiken met zn allen zeg ongelooflijk.
We branden al iemand af voor ie uberhaupt de kans heeft zich te bewijzen.

Nog even en we moeten godverdomme blij zijn als nog iemand wil komen!
craven
 craven - dinsdag 26 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
+1
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Dus nou mag er ook al geen kritiek geleverd worden op een aanstelling. Wat is dat nou?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Ik snap dat bijvoorbaat ingebakken wantrouwen t.a.v. nieuwelingen niet.
Ik wil het ook niet snappen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 11:30 schreef de flh het volgende:
Dus nou mag er ook al geen kritiek geleverd worden op een aanstelling. Wat is dat nou?
we hebben overal kritiek op.
Zelfs volgens mij op de koffiejuf, die t randje mist bij t pijpen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

we hebben overal kritiek op.
Zelfs volgens mij op de koffiejuf, die t randje mist bij t pijpen.
Hahahahaha...
Alhoewel, vond dat ze het wel goed deed.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 12:05 schreef Stylzz het volgende:

[..]

we hebben overal kritiek op.
Zelfs volgens mij op de koffiejuf, die t randje mist bij t pijpen.
Dit is één vd belangrijkste posities bij de jeugd bij een club die zich vooral op de jeugd richt. Iets belangrijker dan de orale vaardigheden vd koffiejuffrouw. Nu gaat om de gerechtvaardigde vraag of de nieuwe trainer de algemeen directeur pijpt. De schijn van belangenverstrengeling is ..
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 12:31   quote  deeplink  
De schijn van belangenverstrengeling is iig gewekt en dat is al kwalijk genoeg.
Los vd vraag of 't een competente trainer is.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2011 - 13:08   quote  deeplink  
Wat een gelul man. Wat boeit t nou dat die ook toevallig bij Excelsior Maasluis vandaan komt.
Hertog is ook oud prof voetballer en blijkbaar gelicenseerd trainer.
Dat is toch wat telt?

Slak --> zout
craven
 craven - dinsdag 26 juli 2011 - 13:13   quote  deeplink  
pfffff je zal je er maar druk om maken...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 12:27 schreef de flh het volgende:

[..]

Dit is één vd belangrijkste posities bij de jeugd bij een club die zich vooral op de jeugd richt. Iets belangrijker dan de orale vaardigheden vd koffiejuffrouw. Nu gaat om de gerechtvaardigde vraag of de nieuwe trainer de algemeen directeur pijpt. De schijn van belangenverstrengeling is ..
Wél met je eens dat een uitleg erbij hoort. Immers, geeft nu teveel ruimte aan verdachtmakingen (want dat moet kennelijk altijd). Gudde, Hertog, Excelsior M....Vriendjespolitiek?
Maar als Hertog een goeie cv kan overleggen wat is er dan mis om iets van dichtbij te halen?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Ik kom bij dezelfde ex-werkgever vandaan als de directeur.
BELANGENVERSTRENGELING! VRIENDJESPOLITIEK!
(ken de hele beste man niet, maar zelfde discussie)
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
hersenlozen hier vergeten dat Damien in de jeugd bij de SC heeft gevoetbald. Betekend dit nu ook dat hij automatisch tegen het bestuur is?

Dit lijkt me wel aangezien de andere conclusies hier ook nergens op slaan!

Voor Hertog! Tegen het bestuur!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Ik had het wel leuk gevonden als ze een oude held van ons hadden aangenomen....
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:27 schreef Stylzz het volgende:
Ik kom bij dezelfde ex-werkgever vandaan als de directeur.
BELANGENVERSTRENGELING! VRIENDJESPOLITIEK!
(ken de hele beste man niet, maar zelfde discussie)
Doe ff niet zo gevoelig of ben jijzelf soms de koffiejuffrouw? Kheb niks gezegd over vriendjespolitiek, maar je bent toch wel met me eens dat er zonder uitleg iig een Schijn van belangenverstrengeling is? Uit z'n CV blijkt bijv niet waarom
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Uit z'n CV blijkt bijv niet waarom hij beter is dan bijv Gaston Taument. Zo kan je net zo goed Hans Kraay jr halen.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2011 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:45 schreef de flh het volgende:
Uit z'n CV blijkt bijv niet waarom
Omdat hij bij Feyenoord en bij Excelsior heeft gevoetbald en aanvoerder is geweest bij de laatste club.

Het mag niet zo zijn dat in de samenwerking tussen Feyenoord en Excelsior, Feyenoord altijd de club is die de trainers mag kiezen.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:52 schreef neliz het volgende:

[..]
Het mag niet zo zijn dat in de samenwerking tussen Feyenoord en Excelsior, Feyenoord altijd de club is die de trainers mag kiezen.
??????

Wie's er hier nou hersenloos? Binnenkort gaan ze in Ghana zeker ook eisen stellen? Hahaha
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 juli 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Van Gastel heeft ook niet op niveau gevoetbald.
Allebei bij de Graafschap gespeeld, dus het niveau is gelijk. ;-)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 juli 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:50 schreef de flh het volgende:
Uit z'n CV blijkt bijv niet waarom hij beter is dan bijv Gaston Taument. Zo kan je net zo goed Hans Kraay jr halen.
wat een onzin.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 11:23 schreef de flh het volgende:
Er liep dus niemand op Varkenoord die in staat was de A1 te trainen en daarom moest de hoofdtrainer van Excelsior Maassluis overkomen.
Gaaaaaaap
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:57 schreef de flh het volgende:

[..]

??????

Wie's er hier nou hersenloos? Binnenkort gaan ze in Ghana zeker ook eisen stellen? Hahaha
Zucht.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Een gaap en een zucht en daarmee waren ineens alle argumenten van tafel geveegd.

Doei, ben klaar met deze discussie. Wat een arrogantie wéér.
neliz
 neliz - dinsdag 26 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 17:05 schreef de flh het volgende:
Een gaap en een zucht en daarmee waren ineens alle argumenten van tafel geveegd.

Doei, ben klaar met deze discussie. Wat een arrogantie wéér.
Welke argumenten zijn er van jouw kant gekomen?
Ik heb er in ieder geval geen gezien van jouw kant.

Hertog mag komen, flh is de zwakste schakel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door neliz --
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 17:05 schreef de flh het volgende:
Een gaap en een zucht en daarmee waren ineens alle argumenten van tafel geveegd.

Doei, ben klaar met deze discussie. Wat een arrogantie wéér.
Doei, wegloper
Milano08
 Milano08 - woensdag 27 juli 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Jezus, wat een gezeik allemaal.

Damien is een kuitenbuitertje zelfde type als van Gastel alleen die kon beter voetballen.

Maar ja he de allom gelouterde Bert heeft ook bij TOPclubs gevoetbald ,...

Jongens Damien was buiten hoofdtrainer al bertokken bij de Feyenoord Academy waardoor zijn kwaliteiten al bekend waren bij Feyenoord op het gebied van zijn trainers capaciteit.

Buiten het feit dat ik Damien ken, (zat bij me in de klas vroeger) weet ik dat hij niet iemand is die van vriendjes politiek houd en al helemaal niet van zichzelf omhoog pijpen.

Of hij de kwaliteiten heeft om onze jeugd te latten pieken zal zich moeten uitwijzen, maar dat is altijd zo.

Hertog was afgelopen seizoen al werkzaam op de Feyenoord Academy als assistent-trainer van alle juniorenelftallen dus geen vriendjes politiek en beste DE FLH er liep dus wel iemand bij Feyenoord zelf rond ,... DAMIEN

leer eerst je feiten kennen voor je gaat blaten

En waarschijnlijk liggen de kwaliteiten van Taument meer bij de jeugd onder de 16
Gaston is ook niet van de harde hand
de flh
 de flh - woensdag 27 juli 2011 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 08:46 schreef Milano08 het volgende:
Jezus, wat een gezeik allemaal.

Damien is een kuitenbuitertje zelfde type als van Gastel alleen die kon beter voetballen.

Maar ja he de allom gelouterde Bert heeft ook bij TOPclubs gevoetbald ,...

Jongens Damien was buiten hoofdtrainer al bertokken bij de Feyenoord Academy waardoor zijn kwaliteiten al bekend waren bij Feyenoord op het gebied van zijn trainers capaciteit.

Buiten het feit dat ik Damien ken, (zat bij me in de klas vroeger) weet ik dat hij niet iemand is die van vriendjes politiek houd en al helemaal niet van zichzelf omhoog pijpen.

Of hij de kwaliteiten heeft om onze jeugd te latten pieken zal zich moeten uitwijzen, maar dat is altijd zo.

Hertog was afgelopen seizoen al werkzaam op de Feyenoord Academy als assistent-trainer van alle juniorenelftallen dus geen vriendjes politiek en beste DE FLH er liep dus wel iemand bij Feyenoord zelf rond ,... DAMIEN

leer eerst je feiten kennen voor je gaat blaten

En waarschijnlijk liggen de kwaliteiten van Taument meer bij de jeugd onder de 16
Gaston is ook niet van de harde hand
Kijk hier zitten goeie argumenten tussen.

En verder over die vriendjespolitiek:
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:45 schreef de flh het volgende:

[..]

Kheb niks gezegd over vriendjespolitiek, maar je bent toch wel met me eens dat er zonder uitleg iig een Schijn van belangenverstrengeling is? Uit z'n CV blijkt bijv niet waarom
Milano08
 Milano08 - woensdag 27 juli 2011 - 11:35   quote  deeplink  
DE FLH,

Nu je mijn post gelezen hebt, is misschien duidelijk waarom er voor hem gekozen is en wellicht had Feyenoord wat meer kunnen vertellen over zijn werk bij de academy.

Maar ach een beetje speuren en je komt er zelf achter ( op de site van de academy bijvoorbeeld )]
de flh
 de flh - woensdag 27 juli 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:35 schreef Milano08 het volgende:

wellicht had Feyenoord wat meer kunnen vertellen over zijn werk bij de academy.

Dat had iig veel discussie gescheeld. Nog niet al m'n vragen zijn beantwoord, maar bedankt voor je post. ik zal iig volgende keer iemand goed door de zoekmachine halen nadat ik een bericht van feyenoord lees:))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door de flh --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2011 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 12:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Dat had iig veel discussie gescheeld. Nog niet al m'n vragen zijn beantwoord, maar bedankt voor je post. ik zal iig volgende keer iemand goed door de zoekmachine halen nadat ik een bericht van feyenoord lees:))
+1
ewoutje
 ewoutje - dinsdag 03 januari 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Nou het is wel een klein mannetje, en die kunnen knap fanatiek zijn hoor! Net als kleine hondjes.....
tomson
 tomson - dinsdag 03 januari 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 januari 2012 - 13:15 schreef ewoutje het volgende:
Nou het is wel een klein mannetje, en die kunnen knap fanatiek zijn hoor! Net als kleine hondjes.....
Nou ewoutje,dan ben jij ook een kleintje zeker? We hebben hier ook een voorstel topic:Wie zitten er hier op t forum?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 16:55   quote  deeplink  
Forum Polizei!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Damiën Hertog? hoofdtrainer Feyenoord A1









0.0064048