|
|
tomson
|
|
|
Dacht laat ik t maar eens proberen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En gelijk heb je, waar zijn de normen en waarden gebleven! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die jeugd van tegenwoordig,moeten we nu alles voorkauwen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waren ze maar zo slim als een Zeeuw......neh.....onmogelijk. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
peter stijnen
|
|
|
Die Hertog zie je altijd in in kroegen en clubs rondbanjeren, en maar lachen, beetje dom, drinkt ook teveel. Zal geen blijvertje zijn den ik! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:10 schreef peter stijnen het volgende:Die Hertog zie je altijd in in kroegen en clubs rondbanjeren, en maar lachen, beetje dom, drinkt ook teveel. Zal geen blijvertje zijn den ik! Heeft ie je wijf van je afgepakt? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:10 schreef peter stijnen het volgende:Die Hertog zie je altijd in in kroegen en clubs rondbanjeren, en maar lachen, beetje dom, drinkt ook teveel. Zal geen blijvertje zijn den ik! Oh ja, welkom! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 18:10 schreef peter stijnen het volgende:Die Hertog zie je altijd in in kroegen en clubs rondbanjeren, en maar lachen, beetje dom, drinkt ook teveel. Zal geen blijvertje zijn den ik! Accountje gemaakt om dit te melden? Poewee... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig ga ik morgen naar me nieuw huis met een nieuw IP adres... Nu nog een nieuwe nick verzinnen ,shorty is back? neeeeeee |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 23 januari 2012 - 16:07 schreef Leon FR1908 het volgende:Gelukkig ga ik morgen naar me nieuw huis met een nieuw IP adres... Nu nog een nieuwe nick verzinnen ,shorty is back? neeeeeee Nieuwe huis met een nieuwe chick? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die komt nog Henny ;) Oekraine ofzo denk :P |
|
|
|