|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn ze overal, de Feyenoorder-supporters? Dus ook op dit Forum? In het noorden, oosten, zuiden, westen? Maastricht, Groningen, Den Helder, Goes?
Laat weten in welke gebied, stad, dorp, gehucht jij woont. Laat óók weten of er veel meer Feyenoord-supporters wonen. En doe eens een schatting.
Ik woon in Zaanstad, aantal Feyenoord-supporters: ik schat 5.000 op 135.000 inwoners. De rest heeft geen verstand van voetbal. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Valkenswaard (bij Eindhoven): Ken naast mezelf 1 Feyenoorder, en 1 meeloper. Als ik hem zou zeggen dat ik voortaan voor Cambuur zou zijn, zou hij het ook zijn.
Verder alleen maar PSV'ers, m.a.w. geen verstand van voetbal.
Schat dat er wel meerdere zijn, maar ik ken ze niet. Ga ook altijd alleen naar de Kuip, af en toe gaat die andere (als 'ie geld heeft) ook mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
klaakos
|
|
|
drachten 52000 inwoners denk ongeveer 4000 feyenoord supporters |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:14 schreef Bosifyable het volgende:Valkenswaard (bij Eindhoven): Ken naast mezelf 1 Feyenoorder, en 1 meeloper. Als ik hem zou zeggen dat ik voortaan voor Cambuur zou zijn, zou hij het ook zijn. Verder alleen maar PSV'ers, m.a.w. geen verstand van voetbal. Schat dat er wel meerdere zijn, maar ik ken ze niet. Ga ook altijd alleen naar de Kuip, af en toe gaat die andere (als 'ie geld heeft) ook mee. Hehe, Valkenswaard, reed er vorige week nog doorheen, richting Lommel-kolonie. Omrijden vanwege kermis. |
|
|
|
|
patjefr1908
|
|
|
Ik woon in bergambacht van de 10000 inwoners zeker 8000 voor feyenoord denk uit ons dorp zeker 150 sc houders waarvan 15 in vakkie s samen met mij feyenoord till i die |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:26 schreef FR-Henk het volgende:[..] Hehe, Valkenswaard, reed er vorige week nog doorheen, richting Lommel-kolonie. Omrijden vanwege kermis. Yup, eerste keer dat het centrum werd afgesloten.
Wel jammer, kom oorspronkelijk uit Delft; had ik wat meer mede-Feyenoorders gehad. Gelukkig sta ik wel m'n mannetje als die boeren weer eens beginnen te zeiken :P |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
Beilen, geen idee hoeveel inwoners en hoeveel feyenoord supporters, maar volgens mij aardig wat |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Zoals wel bekend woon (wonen mijn vrouw, zoon en ik dus)ik in Drunen! Buiten ons drieen zijn van de 0ng. 16000 inwoners nog wel meer supporters/fans! Hoeveel weet ik niet, maar denk tóch wel meer dan alleen ons drieen hahaha! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kop van Noord Holland, in een dorpje van ca. 4500 inwoners. Redelijk aantal feyenoord supporters hier. Helaas ook veel joden en kaasjoden. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Zwolle 114.000 inwoners. 2 Feyenoordsupporters: D@@N en ik hahahahaha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:45 schreef Stylzz het volgende:Kop van Noord Holland, in een dorpje van ca. 4500 inwoners. Redelijk aantal feyenoord supporters hier. Helaas ook veel joden en kaasjoden. Tja.........kleinigheidje hou je toch he |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hier in Rotterdam ook best wel wat Feyenoord supporters! |
|
|
|
|
zwembroek
|
|
|
Drachten ;) Tegenwoordig Leeuwarden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja t mooie is dat de hoeveelheid aldoor van links naar rechts en vice versa verschuift. Maar t aantal Feyenoorders wat ik ken blijft altijd gelijk. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Zoetermeer, geen idee hoeveel |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
willian_fr
|
|
|
zevenbergen, vvlakbij breda. er wonen hier best veel feyenoorders, en ik ken er ook wel een aantal, dit is een dorp war ze voor psv 020 en meerendeels naccers |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Reeuwijk, Zuid-Holland. ca 13000 inwoners
Helaas aardig wat neuzen hierzo |
|
|
|
|
feyenoord for life
|
|
|
capelle aan den ijssel en volgens mij 90 procent voor feyenoord |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ga je toch verhuizen finsend????????! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ja!!! Snap je toch niet :) |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: haha nee joh, zit hier prima. Is toch mooi om met je feyenoordshirt rond te lopen hier.
En het is ook weer niet zo dat 70% neusie is hoor ;) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 13:03 schreef finsend het volgende:[..] haha nee joh, zit hier prima. Is toch mooi om met je feyenoordshirt rond te lopen hier. En het is ook weer niet zo dat 70% neusie is hoor ;) Okee dan......! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Beneden leeuwen! Bij Nijmegen!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Rotterdam, minus een paar 100 onruststokers. Die lid zijn van de VG en FSV |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Geloof ik niet! Zijn meer de raddraaiers die er zitten. Haha |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Landgraaf is een plaats en gemeente in het zuiden van Limburg. De gemeente telt 38.121 inwoners (1 april 2011, bron: CBS).
Ik schat rond de 500 Feyenoordsupporters en 10 seizoenkaarthouders. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:12 schreef FR-Henk het volgende:Ik woon in Zaanstad, aantal Feyenoord-supporters: ik schat 5.001 op 135.000 inwoners. De rest heeft geen verstand van voetbal. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Vollenhove, gemeente Steenwijkerland, 30 kilometer voorbij Zwolle! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
in Beneden Leeuwen. Bij Nijmegen |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
sorry, ik zie dat ik papagaaien soep op heb aangezien ik herhaal hahah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn daar meerdere Feyenoord-supporters of ben je de enige? |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
ik heb 1 oom en 1 maatje die voor Feyenoord is. Rest van Familie & vrienden Nec natuurlijk. Maar in de Gemeente west maas en waal hier iets verder wel heel veel Feyenoorders |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Mijn ex woont daar en is overwegend supporter ;) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Waar ik op reageerde; Beneden-Leeuwen. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
egt:p ik dus ook whahaha. wie is jou ex dan?:$ |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Dan ken je Alphen en Dreumel ook wel ofniet? Daar zitten heel veel Feyenoorders |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
Hier in het uiterste noorden van Friesland en hier zijn heel veel Feyenoord-supporters. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ga geen namen noemen op het forum natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Feyenoorders zijn overal! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Vlaardingen, onder de smog van pernis e.o ik denk 75% van de 70.000 inwoners Feyenoorders |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 13:27 schreef gladdeharry het volgende:Hier in het uiterste noorden van Friesland en hier zijn heel veel Feyenoord-supporters. die hebben daaro zeker geen tv ! in fryslan |
|
|
|
|
Flowie
|
|
|
Granada, stuk of 240.000 inwoners, voor zover ik weet ben ik de enige Feyenoorder. |
|
|
|
|
gladdeharry
|
|
|
We doen het hier nog met alleen radio-verslag. Valt de ellende nog mee van het vertoonde spel. |
|
|
|
|
mitchell88
|
|
|
Capelle a/d ijssel
Denk 85% FEYENOORD |
|
|
|
|
hoolie077
|
|
|
horst aan de maas bij venlo veel psvers hier 18000 inwoners feyenoorders zat helaas ook van die neuseschat hier in limburg toch n vrij grote groep feyy sup zitten |
|
|
|