|
|
Quiroz
|
|
|
Gelderland
1. Vitesse 2. Ajax 3. NEC 4. Feyenoord
denk ik... |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
nieuw-amsterdam (drenthe) ook veel feijenoord suporters maar helaar ook heel veel teletex suporters die noemen we hier ook wel joden |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Bram Goudkamp
|
|
|
Nou ik woon in gelderland en ken 1 iemand die voor vitesse is en geen 1 die vooor nec is.. Kom zelf uit apeldoorn en helft is feyenoord supporter. En helft voor ajax ongeveer. Maar ajax supporters zijn over het algemeen geen egte voetbal liefhebber:') |
|
|
|
|
TheDuke
|
|
|
252 kilometer van de Kuip in noordelijke richting, de meesten zijn FCG-boeren, maar mijn kinderen in ieder geval Feyenoord-supporter. Kwestie van opvoeding. |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 14:52 schreef TheDuke het volgende:252 kilometer van de Kuip in noordelijke richting, de meesten zijn FCG-boeren, maar mijn kinderen in ieder geval Feyenoord-supporter. Kwestie van opvoeding. mee eens bij joden en pisvee supp is dat gebrek in opvoeding zo zegt mijn pa dat ook altijd hahahaha |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Naaldwijk, 18.000 inwoners en 50-50 wat betreft feyenoord ajax.. de helft zal wel geen verstand ervan hebben |
|
|
|
|
klazienaveen
|
|
|
In klazienaveen ook vrij veel feyenoorders denk 40% en ook 40%van die andere. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Coevorden 1/3 Feyenoord 1/3 020 en 1/3 Twente 1% voor pisveee 35000 inwonenrs |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
fuck he, veel mensen uit de buurt!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ehh.. 1/3 + 1/3+ 1/3 + 1% = 101%? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
|
|
|
pirateatc
|
|
|
Papendrecht ; gok 25000 supporters van de 32500 ongeveer |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
realgert
|
|
|
Ik woon in Veendam (groningen) voor zover ik het kan inschatten zitten hier een stuk of 200/300 feyenoord supporters |
|
|
|
|
kuunder
|
|
|
Kuinre klein dorp in kop van Ov. 950 inwoners groot aantal hiervan voor Feyenoord. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ik woon nu sinds 3 jaar in arnhem daarvoor in maurik GLD ik zie hier regelmatig een Feyenoord shirt dus de aanhang zit ook hier in de thuisbasis van vites ik ben nu 54 jaar en mijn hele leven al voor feyenoord hoe het komt weet ik niet maar ik weet wel dat ik er ziek van ben als ze verliezen mijn 1e wedstrijd die ik gezien heb van Feyenoord was utrecht- feyenoord 1-2 nog met coentje en willem erbij en de kampioens wedstrijd Feyenoord- fc twente 3-2 en daarna nog meerdere gezien |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote: hahaha ja en mijn stiefdochter en ik ken er zelf nog een stuk of 4 uit zwolle
dus zijn er ook wel meer |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
heeswijk - dinther ik denk zo'n 7500 inwoner en ik denk zo'n 10 a 20 feyenoorders |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Vroeger in vlissingen veel feyenoord, tegenwoordig steeds meer 020. Heel sporadisch een pisveer |
|
|
|
|
fuchs
|
|
|
Ook uit heeswijk-dinther maar ik ken er al een stuk of 40. meeste voor pisvee o20 heel weinig |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Zwijndrecht, van de 40.000 inwoners zijn denk ik 3/4 feyenoordsupporters.. Goeie gemeenschap. Kijkend naar het aantal mensen die uit de trein stappen bij wedstrijddagen zijn er heel veel seizoenkaarthouders. |
|
|
|
|
cato
|
|
|
amstelveen,verschrikkelijk veel neuzen hier! ben zeker niet de enige feyenoorder, er lopen nog heel wat gasten met karakter hier!!! |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
quote: waarom heet je dan beempjerotterdam? |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
Rotterdam.. in mijn wijk is 85% voor Feyenoord en van de niet feyenoorders zijn het meestal negers die zijn voor die joden..vanwege davids seedorf enzo. Maar je zal nooit iemand met een jodenshirt tegenkomen |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Nijmegen, behoorlijk wat Feyenoord. Daarnaast natuurlijk veel NEC'ers met net als wij een grondige hekel aan ajakkes. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
quote: Echt niet, de nummer één van Gelderland is al jaren NEC en zeker niet die fietstassen... |
|
|
|
|
Masters
|
|
|
Haarsteeg IEDEREEN voor feyenoord |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Gemeente West Maas en Waal Dreumel, Wamel, Beneden Leeuwen een omgeving met een groot aantal Feyenoord supporters Een aantal durf ik niet te geven |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 12:14 schreef Bosifyable het volgende:Valkenswaard (bij Eindhoven): Ken naast mezelf 1 Feyenoorder, en 1 meeloper. Als ik hem zou zeggen dat ik voortaan voor Cambuur zou zijn, zou hij het ook zijn. Verder alleen maar PSV'ers, m.a.w. geen verstand van voetbal. Schat dat er wel meerdere zijn, maar ik ken ze niet. Ga ook altijd alleen naar de Kuip, af en toe gaat die andere (als 'ie geld heeft) ook mee. jaja valkenswaard, zijn er niet veel maar ze zijn er wel!, |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Meteren de Betuwe, 3 seizoenkaarthouders en 1 clubkaarthouder in mijn straat. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
zoals je weet woon ik in oldebroel gelderland moeilijk te schatten. maar ik weet wel dat er veel feyenoord supp wonen. zelf jaren een kaart gehad wegens ouderdom niet meer .maar eens een feyenoorder voor altijd. mijn kinderen ook.houden zo groetjes. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
en zoveel straten hebben we hier niet |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
kwam al bij f toen eddy pg er nog doelman was |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Oh ja, nog iemand uit het gezelligste dorp van Zuid-Oost Brabant? ;) |
|
|
|
|
johanspanje
|
|
|
De enige in Rota, Zuid Spanje.
Maar lekker achter FEYENOORD!!!!!!
Hand in hand..... |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Hendrik Ido Ambacht: bijna 28.000 inwoners, waarvan een grote meerderheid wel Feyenoordfan is. Gok op 10.000 - 12.000? |
|
|
|
|
margarita Peet
|
|
|
Isla Margarita (vroeger Naaldwijk, destijds vrijwel alleen maar Feyenoordsupporters). Met dank aan ESPN Latim America is Nederlands voetbal hier redelijk populair (2 live wedstrijden per week), maar voornamelijk PSV (aangezien zij het meest uitgezonden worden). Het enige Feyenoordshirtje wat je hier ziet is dat van mijn zoontje. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Net als craven uit zoetermeer. Er zijn hier best wel Feyenoord supporters. Maar een tijdje geleden op zwarte zondag zag ik opeens uit alle hoeken en grotten knullen met zo'n neuzenshirt lopen. Gadverdamme!!!! Nu zie ik dat gelukkig niet meer, de ratten zijn weer terug in hun hol. Wel supercool dat we door heel het land zo sterk vertegenwoordigd zijn. En de mensen uit Zwolle en Friesland enzo die naar de wedstrijden komen, hebben mijn groot respect. Grote klasse, jullie zijn super supporters!!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:34 schreef salemi het volgende:Net als craven uit zoetermeer. Er zijn hier best wel Feyenoord supporters. Maar een tijdje geleden op zwarte zondag zag ik opeens uit alle hoeken en grotten knullen met zo'n neuzenshirt lopen. Gadverdamme!!!! Nu zie ik dat gelukkig niet meer, de ratten zijn weer terug in hun hol. Wel supercool dat we door heel het land zo sterk vertegenwoordigd zijn. En de mensen uit Zwolle en Friesland enzo die naar de wedstrijden komen, hebben mijn groot respect. Grote klasse, jullie zijn super supporters!!!! Ze gaan zelf zo ver weg wonen, mensen uit Rotterdam en omstreken ook respect! Grote klasse, jullie zijn super supporters!!! |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:39 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Ze gaan zelf zo ver weg wonen, mensen uit Rotterdam en omstreken ook respect! Grote klasse, jullie zijn super supporters!!! Dat ik mensen die ver weg wonen en de moeite nemen om naar Feyenoord te komen supersupporters vind, wil nog niet zeggen dat ik andere supporters die dichterbij wonen geen supersupporters vind.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:34 schreef salemi het volgende:Net als craven uit zoetermeer. Er zijn hier best wel Feyenoord supporters. Maar een tijdje geleden op zwarte zondag zag ik opeens uit alle hoeken en grotten knullen met zo'n neuzenshirt lopen. Gadverdamme!!!! Nu zie ik dat gelukkig niet meer, de ratten zijn weer terug in hun hol. Wel supercool dat we door heel het land zo sterk vertegenwoordigd zijn. En de mensen uit Zwolle en Friesland enzo die naar de wedstrijden komen, hebben mijn groot respect. Grote klasse, jullie zijn super supporters!!!! meestal jonge kneusjes... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geloof dat ik wel een geinige topic geopend heb. Geweldig te merken dat Feyenoorders overal zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 01:34 schreef FR-Henk het volgende:Geloof dat ik wel een geinige topic geopend heb. Geweldig te merken dat Feyenoorders overal zitten. goeie topic Henk!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
Hier In nijmegen ook een Hoop Feyenoorders XD |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
Gelderland :
1.Nec 2.Vitesse 3.Feyenoord 4.Ajax |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Zandvoort, wel aantal Feyenoorders maar meeste voor 020.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
In de buurt waar ik zit is het veel meer Vitesse en Ajax dan NEC en Feyenoord.. De ouderen zijn meestal voor Feyenoord ik ben een van de weinige jongelingen hiero... Maakt geen reet uit FEYENOORD TILL I DIE!!! |
|
|
|