|
|
The Q
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 10:46 schreef GeenGelul het volgende:[..] Hier nog een trotse noorderling. Ik kom uit Emmen, 60.000 inwoners, veel Feyenoorder supporters hier, maar ook van die andere club Uit het dorp Emmen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Sneek city Zitten genoeg feyenoord supporters die net als mij vaak naar de Kuip afreizen.
Deze echte supporters steunen feyenoord elke maand met een donatie aan vrienden van Feyenoord.
Deze actie moet weer nieuw leven in worden geblazen zodat Feyenoord volgend jaar uit de problemen is. En dit seizoen nog wat spelers kan halen. Een spits natuurlijk |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Ga worst verkopen man stumper |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 13:16 schreef fer1971 het volgende:Sneek city Zitten genoeg feyenoord supporters die net als mij vaak naar de Kuip afreizen. Deze echte supporters steunen feyenoord elke maand met een donatie aan vrienden van Feyenoord. Deze actie moet weer nieuw leven in worden geblazen zodat Feyenoord volgend jaar uit de problemen is. En dit seizoen nog wat spelers kan halen. Een spits natuurlijk Ah net als Moa!!! Dat weet ik nog van Feyenoorders in heel Nederland TOPIC DEEL 1 van FTID... |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Op de markt in Coevorden zeker. hahahaha |
|
|
|
|
AlexFR69
|
|
|
Budel: 4 Feyenoorders (waarvan 2SC --> Al meer dan 20 jaar ) Hamont (B) 3 Feyenoorders (waarvan 2 SC --> Al meer dan 10 jaar)
Die 4 SC rijden dan ook elke 2 weken samen....Naar het Mooiste `Stadion van Nl |
|
|
|
|
SniRa_FR4Life
|
|
|
Dordrecht. Feyenoord supporters die ik hier ken gaan ook vaak naar de kuip. Helaas is naar mijn mening 60% voor 020... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 13:31 schreef SniRa_FR4Life het volgende:Dordrecht. Feyenoord supporters die ik hier ken gaan ook vaak naar de kuip. Helaas is naar mijn mening 60% voor 020... Ga weg, man. 60% voor 020? In Dordrecht. Is daar veel gifgrond dan? |
|
|
|
|
peter b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op dit moment zit ik 500 km van de Ierse Kust. Koud storm ,en heb de tijd om alles te lezen van en over feyenoord |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: en waar dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
peter b
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Whocares
|
|
|
Hier in Almelo ook best wel, blijven er ook nu achter staan. Loopt hier ook wel jeugd in het goeie shirt, maar natuurlijk meer in die zwart witte. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 13:47 schreef piet de paler het volgende:Op dit moment zit ik 500 km van de Ierse Kust. Koud storm ,en heb de tijd om alles te lezen van en over feyenoord zeeman? |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: nee putjes schepper |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: op zee? ik ben serieus gast. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wijnandsrade a 1000 inwoners. Ik ken er sowieso 10 die voor Feyenoord zijn. Van de 600 bejaarden die hier wonen weet ik het niet maar het aantal Feyenoorders zal dus wel hoger liggen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Nee ik weet het. Hij zit in de olie en komt straks met weer met het schip met geld.:p |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 16:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:Wijnandsrade a 1000 inwoners. Ik ken er sowieso 10 die voor Feyenoord zijn. Van de 600 bejaarden die hier wonen weet ik het niet maar het aantal Feyenoorders zal dus wel hoger liggen. Kolere, wat een gehucht haha! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zeg niet waar mijn huis woont... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 16:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:[..] Nee ik weet het. Hij zit in de olie en komt straks met weer met het schip met geld.:p Ik zou willen dat ik in de olie zat,wij verdienen alleen als het fout gaat. Bovendien heb ik best wel een redelijk bedrag gestort. |
|
|
|
|
DK
|
|
|
Rolde ongeveer 300 feyenoorders |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: wel wat je tv geeft? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 17:42 schreef piet de paler het volgende:[..] Ik zou willen dat ik in de olie zat,wij verdienen alleen als het fout gaat. Bovendien heb ik best wel een redelijk bedrag gestort. wij verdienen alleen als het fout gaat ?????? die snap ik niet.
Bovendien heb ik best wel een redelijk bedrag gestort. Goed bezig zelfde hiero. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Berging en salvage lukt alleen als iets fout gaat |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ah Smit Tak dat zijn de echte helden. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
uuuuuuhhh concurent sorry,iets kleiner |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Ah ok. Zijn ook helden hoor haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Norwegian and Irish salvage comp.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door piet de paler -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Buiten Ruud Heus is er ook een aardige Feyenoord kern in Hoorn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mbale Uganda, meer Feyenoorders dan joden..ll |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik kom uit New York, 8,3 miljoen unwoners, allemaal voor Feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Rotterdam aan de hudson! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
(ex-Vlaardingen) Nu Leersum... dorp waar 30 procent Feyenoord is 30 procent Ajax en 40 procent FC Utrecht (waarvan ineens 20 procent voor Ajax is als die club ineens kampioen is of goed presteert) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 01:14 schreef MauricioAros het volgende:(ex-Vlaardingen) Nu Leersum... dorp waar 30 procent Feyenoord is 30 procent Ajax en 40 procent FC Utrecht (waarvan ineens 20 procent voor Ajax is als die club ineens kampioen is of goed presteert) klinkt als de gemiddelde neuzen fan |
|
|
|