BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik heb nooit een aanbieding gehad om bij te tekenen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 23 juli 2011 - 12:40
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ik heb nooit een aanbieding gehad om bij te tekenen (FR-Fanatic)

hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 juli 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
De Guzman, die in de zomer van 2010 transfervrij De Kuip uitwandelde. Dat wordt me nu door fans van Feyenoord verweten, maar ik heb nooit een aanbieding gehad om bij te tekenen. Sterker nog, ik ben anderhalve maand clubloos geweest. Totdat Mallorca me wilde.
Hier zou ik graag een inhoudelijke reactie van het bestuur op zien.
craven
 craven - zaterdag 23 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
wow mocht dit waar zijn, dan verwacht ik vuurwerk..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 23 juli 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Apart verhaal. Zou een rare actie geweest zijn.

Tegelijkertijd snap ik ook niet echt dat 'ie daar nu pas mee komt. Hij kent de reacties van het Legioen, dan had je zoiets toch al veel eerder laten vallen in een interview?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
Hm. Don't care.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 23 juli 2011 - 15:51   quote  deeplink  
is geweest
craven
 craven - zaterdag 23 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
mwah zou toch weer het een en ander in een ander daglicht stellen...
pirateatc
 pirateatc - zaterdag 23 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
hoe vervelend het ook is dat we nooit iets aan hem verdiend hebben is het zoals hierboven al gezegd is: een gepasseerd station.

Neemt niet weg dat ons cluppie best wat centjes had kunnen gebruiken. Maar gaf hij toenertijd zelf niet al lang van tevoren (net als Fer nu) dat ie weg wilde??
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 23 juli 2011 - 16:02   quote  deeplink  
Dit is toch allang bekend?? Ik ben ook nooit boos geweest op Guzman maar hier is het blijkbaar een judas.
Emile
 Emile - zaterdag 23 juli 2011 - 16:03   quote  deeplink  
ach is al zolang geleden idd
craven
 craven - zaterdag 23 juli 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:02 schreef Quiroz het volgende:
Dit is toch allang bekend?? Ik ben ook nooit boos geweest op Guzman maar hier is het blijkbaar een judas.
ssssttttt
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - zaterdag 23 juli 2011 - 16:15   quote  deeplink  
de Guzman heeft continue geroepen dat hij niet wilde bijtekenen. Ik begrijp daarom wel dat Feyenoord hem daarna geen aanbieding meer heeft gedaan. Vind ik volkomen logisch. Jammer dat de Guzman met deze uitspraak probeert de zwarte piet bij Feyenoord neer te leggen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 23 juli 2011 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:02 schreef Quiroz het volgende:
Dit is toch allang bekend?? Ik ben ook nooit boos geweest op Guzman maar hier is het blijkbaar een judas.
Even zomaar een willekeurig stukje:

De Guzman: Ik vertrek, hopelijk deze maand nog

Jonathan de Guzman arriveerde vrijdag in de Turkse badplaats Alanya om aan zijn laatste trainingskamp in dienst van Feyenoord te beginnen. De geboren Canadees wil voor het einde van de maand een nieuwe werkgever hebben gevonden.Dat zegt hij zaterdag in een interview met het AD. ,,Als Feyenoord twee miljoen voor mij krijgt, moet iedereen tevreden zijn. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Feyenoord staat open voor een vertrek en ik wil zelf ook graag een nieuwe stap zetten. Eerder ketsten transfers naar Manchester City en Valencia op het laatste moment af. Ik reken er op dat het nu wel in orde komt. Ik vertrek bij Feyenoord, hopelijk deze maand nog. Als ik nu ga, lever ik geld op. Daarnaast kan ik zes maanden wennen aan mijn nieuwe omgeving. Dat is voor iedereen de beste oplossing. -bron: AD-

Tsja het is natuurlijk wel zo dat deze transferperiode voor Feyenoord de laatste mogelijkheid is om nog iets aan De Guzman kan verdienen. Aangezien hij niet wil bijtekenen (dat zou toch nog altijd de beste optie zijn: bijtekenen, nog een half jaar spelen voor Feyenoord en dan voor 15 miljoen verkocht worden ofzo) loopt De Guzman anders na het seizoen transfervrij de deur uit.
de flh
 de flh - zaterdag 23 juli 2011 - 16:18   quote  deeplink  
Gudde oprotten!! :)))
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 23 juli 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:18 schreef de flh het volgende:
Gudde oprotten!! :)))
beetje domme opmerking vind je niet? zie het stukje van Stylzz....
de flh
 de flh - zaterdag 23 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:27 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

beetje domme opmerking vind je niet? zie het stukje van Stylzz....
Jezus, zeik niet zo man. En als je me dom vindt, zullen we dan allebei dezelfde iq-test maken? ff kijken wie er dan dom is..

je ziet de fucking smileys toch wel?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 23 juli 2011 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:29 schreef de flh het volgende:

[..]

Jezus, zeik niet zo man. En als je me dom vindt, zullen we dan allebei dezelfde iq-test maken? ff kijken wie er dan dom is..

je ziet de fucking smileys toch wel?
IQ test lijkt me voor jou niet zo zinvol.... als je het verschil niet eens weet tussen een opmerking en een persoon (waar ik niets over gezegd heb)is dat misschien verspilde moeite.
Fucking smileys zie ik niet.
de flh
 de flh - zaterdag 23 juli 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:39 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

IQ test lijkt me voor jou niet zo zinvol.... als je het verschil niet eens weet tussen een opmerking en een persoon (waar ik niets over gezegd heb)is dat misschien verspilde moeite.
Fucking smileys zie ik niet.
Je weet toch wel dat waarnemingen ook onderdeel uitmaken van een iq-test.
Een opmerking staat niet zelfstandig, maar wordt gemaakt door een persoon. Dus als je een opmerking volledig diskwalificeert, dan impliceer je daarmee ook een diskwalificatie met betrekking tot de persoon die deze opmerking maakt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 23 juli 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:48 schreef de flh het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat waarnemingen ook onderdeel uitmaken van een iq-test.
Een opmerking staat niet zelfstandig, maar wordt gemaakt door een persoon. Dus als je een opmerking volledig diskwalificeert, dan impliceer je daarmee ook een diskwalificatie met betrekking tot de persoon die deze opmerking maakt.
niet eens, als een speler een waardeloze voorzet geeft dan is het ook niet meteen een waardeloze speler.
de flh
 de flh - zaterdag 23 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
Nou dan alleen spelers in Feyenoord 1 die waardeloos spelen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 23 juli 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:53 schreef de flh het volgende:
Nou dan alleen spelers in Feyenoord 1 die waardeloos spelen.
en daarvan zijn sommige waardeloze gasten hahahaha
de flh
 de flh - zaterdag 23 juli 2011 - 16:55   quote  deeplink  
:))
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 23 juli 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:55 schreef de flh het volgende:
:))
he, ik zie fucking smileys!!
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 23 juli 2011 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 16:00 schreef pirateatc het volgende:
hoe vervelend het ook is dat we nooit iets aan hem verdiend hebben is het zoals hierboven al gezegd is: een gepasseerd station.

Neemt niet weg dat ons cluppie best wat centjes had kunnen gebruiken. Maar gaf hij toenertijd zelf niet al lang van tevoren (net als Fer nu) dat ie weg wilde??
precies, dus hij moet nu niet lullen. Hij wilde weg, had hij allang gezegd.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 juli 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Maar waarom laten ze die Fer dan niet weg gaan nu? Stel dat ze nu nog 2 miljoen pakken, volgend jaar pakken ze niks. En laten we wel wezen, 2 miljoen is best veel geld voor Feyenoord nu.
rob010
 rob010 - zaterdag 23 juli 2011 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 17:19 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

precies, dus hij moet nu niet lullen. Hij wilde weg, had hij allang gezegd.
Exact.

de Guzman heeft continue geroepen dat hij niet wilde bijtekenen. Ik begrijp daarom wel dat Feyenoord hem daarna geen aanbieding meer heeft gedaan.
en voor ongeveer 9 ton aan salaris zou ik dat ook niet doen,veel geblesseerd, en alsie speelde ook geen 9 ton waard.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 juli 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 17:39 schreef rob010 het volgende:

[..]

Exact.

de Guzman heeft continue geroepen dat hij niet wilde bijtekenen. Ik begrijp daarom wel dat Feyenoord hem daarna geen aanbieding meer heeft gedaan.
en voor ongeveer 9 ton aan salaris zou ik dat ook niet doen,veel geblesseerd, en alsie speelde ook geen 9 ton waard.
Maar waarom heeft de club dat toen niet gezegt? Dat had een hoop gezeik gescheelt. Voor hetzelfde geld lopen er nu mensen Fer te bedreigen omdat hij niet bijtekent terwijl Feyenoord hem een whopper en een proef abo op het AD biedt als hij blijft omdat ze het verder niet met hem zien zitten.....
rob010
 rob010 - zaterdag 23 juli 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 17:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar waarom heeft de club dat toen niet gezegt? Dat had een hoop gezeik gescheelt. Voor hetzelfde geld lopen er nu mensen Fer te bedreigen omdat hij niet bijtekent terwijl Feyenoord hem een whopper en een proef abo op het AD biedt als hij blijft omdat ze het verder niet met hem zien zitten.....
is idd vreemd Jumpert,maarja zijn wel meer vreemde dingen gebeurt in het verleden.
Betreft Fer, probeer er 3 mijloen uit te peuteren en strik erom heen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 23 juli 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 17:48 schreef rob010 het volgende:

[..]

is idd vreemd Jumpert,maarja zijn wel meer vreemde dingen gebeurt in het verleden.
Betreft Fer, probeer er 3 mijloen uit te peuteren en strik erom heen.
Je moet bij Munsterman nog niet opgeven.
Dit is precies wat hij wil.
van Geel is nie gek.
Dat hoge bodje van Twente komt nog wel let maar op.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 17:56 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Je moet bij Munsterman nog niet opgeven.
Dit is precies wat hij wil.
van Geel is nie gek.
Dat hoge bodje van Twente komt nog wel let maar op.
Munsterman is slim, hij ziet gerust dat Fer geen ruggegraat heeft en daarom niet meer waard is....
craven
 craven - zaterdag 23 juli 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 18:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Munsterman is slim, hij ziet gerust dat Fer geen ruggegraat heeft en daarom niet meer waard is....
dan is 2 miljoen best veel
Marsco
 Marsco - zaterdag 23 juli 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Dit is helemaal geen nieuws. Was destijds al bekend.
De Guzman is er meermalen voor uitgekomen in dat laatste jaar dat tie niet wilde blijven. En geld voor een aanbieding om hem over de streep te trekken was er niet. Met oogpunt op zijn verleden, zou het een onverantwoord risico geweest te zijn om hem grootverdiener te maken. Er is daarom geen aanbieding gedaan, dat klopt. Maar van de kant van De Guzman erg gemakkelijk om het nu af te schuiven op het feit dat hij geen aanbieding had gekregen. Dat is nogal ongenuanceerd. Als hierboven al aangegeven, hij heeft zelf meermalen te kennen gegeven weg te willen.

Het is natuurlijk wel weer een prima gelegenheid voor een lekkere kop voor de VG: "De Guzman hekelt Feyenoord directie". Dat is AD niveau, namelijk suggestief.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 juli 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Maar dat is nooit zo door het bestuur naar buiten gebracht....
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 juli 2011 - 20:42   quote  deeplink  
En dan begrijp ik al helemaal niet dat ze hem toen niet voor die 15 miljoen hebben weg gedaan.
salemi
 salemi - zaterdag 23 juli 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Ik denk dat van Geel een heel duidelijk statement aan de spelers van Feyenoord maakt. Ik vind het te zot voor woorden dat de clubs gewoon gegijzeld worden door de spelers en die verdomde zaakwaarnemers. Met die dreigementen van " dan lopen we volgend jaar gratis weg." Ik denk dat Feyenoord voor Fer vijf miljoen vraagt, hetzelfde als voor die Wijnaldum, dat is gewoon de marktprijs. Waarom zou Feyenoord opeens spelers voor onder de prijs moeten verkopen? Als Twente hem zo graag wil, trekken ze toch gewoon de knip. Centen zat die Monsterman. Hij verkoopt gewoon weer advertentieruimte in die blaadjes van hem en pats... kan hij weer een speler kopen.
Martin van Geel: HELD.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juli 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juli 2011 - 20:41 schreef hotjumper het volgende:
Maar dat is nooit zo door het bestuur naar buiten gebracht....
Jawel want zijn aanbieding had lager geweest dan zijn huidige contract dus
vonden ze het overbodig om het aan te bieden..
Ik geloofde het toen niet ,maar blijkt dan toch waar te zijn..
Ik vraag af of directie toendertijd altijd voor een ander dacht..
Nu zullen we het nooit weten of de Guzman met een verminderd nieuw
contract was gebleven....
Beter had geweest om hem aan City het jaar daarvoor te verkopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juli 2011 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - zaterdag 23 juli 2011 - 23:37   quote  deeplink  
De Guzman, LEUGENAAR!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik heb nooit een aanbieding gehad om bij te tekenen









0.0072069