|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Wat is dit voor iets! |
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Feyenoord vandaag vrij, woensdag en donderdag ook, en dan zondag tegen Malaga?????? Nou..........ik reken op minimaal 10-0! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
1-0. Malaga is de sterkste tegenstander die wij hebben gehad in de voorbereiding. Maak je tieten maar nat mensen. Want hun hebben een zeer goed team vol kwaliteiten. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 17:52 schreef Beempjerotterdam het volgende:1-0. Malaga is de sterkste tegenstander die wij hebben gehad in de voorbereiding. Maak je tieten maar nat mensen. Want hun hebben een zeer goed team vol kwaliteiten. Wij ook! Zeker als ze maar 3/4x per week trainen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 17:31 schreef Suijltje het volgende:Feyenoord vandaag vrij, woensdag en donderdag ook, en dan zondag tegen Malaga?????? Nou..........ik reken op minimaal 10-0! dream on . . .
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: voor de reserve doelpaal? |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Borrel/fles teveel op Sevi........? was sarcastisch bedoeld he! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh . . . . . . . was je de :) vergeten? (en wat de borrel betreft, nee hoor, tijdstip was wat vroeg, hè :) ) |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 01:39 schreef sevillana het volgende:[..] oh . . . . . . . was je de :) vergeten? (en wat de borrel betreft, nee hoor, tijdstip was wat vroeg, hè :) ) Okee, sorry, no hard feelings he........:) |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap niet waar dat vertrouwen vandaan komt dat we wel ff zouden winnen. Ik ben bang dat het weer een aanfluiting wordt. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Lezen jullie eigenlijk wel? Ik bedoelde alleen maar: "zaterdag geen training, woensdag hadden ze al geen training, donderdag open dag dus geen training! Maandag komt Koebeest, die zou dan moeten zeggen (lijkt mij!): okee donderdag open dag? dan gaan we woensdag wél trainen! Mario gaf ze ook al zoveel vrij, snappie????? Het vuur moet opgepookt worden! en die 10-0 was uiteraard sarcastisch bedoeld, want zó komen we er niet he....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja ik lees t, maar wat moet je dr op zeggen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zo ongeveer is wel te verwachten |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Wat jij wil......wel ff serieus, Feyenoord is toch ook serieus bezig? hahaha |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Ben er bang voor ja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 10:01 schreef Suijltje het volgende:[..] Wat jij wil......wel ff serieus, Feyenoord is toch ook serieus bezig? hahaha ja, maar ik kan de hele dag gaan roepen dat t een kudt seizoen word, maar dat gaat ook vervelen.
kampioenuh. enzo. je weet wel. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 10:05 schreef Stylzz het volgende:[..] ja, maar ik kan de hele dag gaan roepen dat t een kudt seizoen word, maar dat gaat ook vervelen. kampioenuh. enzo. je weet wel. Ja, helaas, da's ook waar! Ik zou ze wel naar de top willen schreeuwen, maar of 't helpt?????? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: no hard feelings, idd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 09:39 schreef Suijltje het volgende:Lezen jullie eigenlijk wel? Ik bedoelde alleen maar: "zaterdag geen training, woensdag hadden ze al geen training, donderdag open dag dus geen training! Maandag komt Koebeest, die zou dan moeten zeggen (lijkt mij!): okee donderdag open dag? dan gaan we woensdag wél trainen! Mario gaf ze ook al zoveel vrij, snappie????? Het vuur moet opgepookt worden! en die 10-0 was uiteraard sarcastisch bedoeld, want zó komen we er niet he....... Ze hadden met verheyen een programma opgesteld, die is weg, programma ook dus, dus geen training... Logisch |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 11:57 schreef hotjumper het volgende:[..] Ze hadden met verheyen een programma opgesteld, die is weg, programma ook dus, dus geen training... Logisch Weet het niet meer....is dat "logisch" Jumper??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: tuurlijk, er is geen lijn in te ontdekken dus als mensen weggaan zal het meteen stil komen te liggen... |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 12:32 schreef FR-Douwe het volgende:[..] tuurlijk, er is geen lijn in te ontdekken dus als mensen weggaan zal het meteen stil komen te liggen... Tja......... |
|
|
|
|
1qwerty2
|
|
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Zal een lastige wedstrijd worden. |
|
|
|
|
fer1971
|
|
|
Wordt niet blij van die Fernandez en de mateloze inzet van El Ahmadi Ze kunnen zo goed voetballen maar laten het tot nu toe afweten man |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 13:17 schreef fer1971 het volgende:Wordt niet blij van die Fernandez en de mateloze inzet van El Ahmadi Ze kunnen zo goed voetballen maar laten het tot nu toe afweten man Fernandez heeft op 1 wedstrijd na elke wedstrijd nog gescoord voor Feyenoord! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fernandez miste een hoop kansen, voordeel is, hij stond tenminste in de spits in plaats van overal behalve daar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben thuis en ik verheug me er op. Even kijken waar Feyenoord kan komen zonder versterkingen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 13:30 schreef GeenGelul het volgende:[..] Fernandez heeft op 1 wedstrijd na elke wedstrijd nog gescoord voor Feyenoord! prima toch? . . . en zeker als ie dat ook in de competitie kan handhaven |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:Fernandez miste een hoop kansen, voordeel is, hij stond tenminste in de spits in plaats van overal behalve daar. Hij moet nu centraal spelen en als aanspeelt punt fungeren. Dat zijn niet zijn kwaliteiten. Kun je hem dan iets kwalijk nemen? |
|
|
|
|
feyenoordbuddy
|
|
|
ik de dat het 3-2 wordt voor feyenoord |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Zou 'prettig' zijn! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Fuck, ik kan niet....... Iemand 2 kaarten nodig? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb er zin an,weet iemand of er nog nieuwe snacks in het assortiment zijn gekomen. en of er beter wc papier is.......... Ja jongens dit wordt een roemrucht seizoen |
|
|
|
|
DY
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 14:39 schreef sevillana het volgende:[..] prima toch? . . . en zeker als ie dat ook in de competitie kan handhaven als je er 10 kan maken bij excelsior dan moet je er hier toch meer kunnen scoren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Malaga heeft aardig ingekocht, zal lastig worden.. Als ze er maar voor gaan! |
|
|
|