|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha je bent er nog niet helemaal bij he met je hoofd |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
wie gaan er eigenlijk heen? ik in ieder geval wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: voor de toeschouwers mooie spannende wedstrijd |
|
|
|
|
FlrRico
|
|
|
ff of topic ik heb dit jaar mijn eerste seizoenskaart gekregen moet je dan nog een kaartje halen of kan je met de seizoens kaart gewoon de wedstrijd bezoeken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:52 schreef FlrRico het volgende:ff of topic ik heb dit jaar mijn eerste seizoenskaart gekregen moet je dan nog een kaartje halen of kan je met de seizoens kaart gewoon de wedstrijd bezoeken? Ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:52 schreef FlrRico het volgende:ff of topic ik heb dit jaar mijn eerste seizoenskaart gekregen moet je dan nog een kaartje halen of kan je met de seizoens kaart gewoon de wedstrijd bezoeken? met je seizoenskaart... |
|
|
|
|
FlrRico
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Geen dank Zo zijn wij |
|
|
|
|
FlrRico
|
|
|
quote: haha daarom zijn we ook feyenoord supporters |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
maak er maar 0-7 van
quote:Santi Cazorla mag zich definitief speler van Málaga noemen. Villarreal meldt dinsdagavond via de officiële kanalen de overgang van de aanvallende middenvelder naar de Andalusiërs. Met de transfer van de 26-jarige Europees kampioen is een bedrag van twintig miljoen euro gemoeid. De transfersom kan tot maximaal 22 miljoen euro oplopen. Cazorla tekent in Málaga voor vijf jaar. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Hoeveel geld is er al in dat kutmalaga gepompt? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Halen de ene na de andere topper binnen daar.. Zegt niet dat het ook een hecht collectief is; gok op 1-3 |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:44 schreef Let it Snoo het volgende:Halen de ene na de andere topper binnen daar.. Zegt niet dat het ook een hecht collectief is; gok op 1-3 Mwa, topper topper.. is overschat hoor, of 'toppers' in de nadagen (kan me een paar jaar terug ook iets van herinneren hoe dat verliep bij een andere club? :D) of 'toppers' die toch net niet 'toppers' waren.. Desalniettemin (gaaf woord!) u hebt gelijk, wordt moeilijk en ik ga voor 1-3. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Deze ploeg gaat voor europees voetbal in spanje. Mthijsen nistelrooy vs de vrij en fernandez. Met alle respect. Tis te hopen dat ze het niet te serieus nemen. Anders ga je dik verliezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 09:31 schreef scarface1979 het volgende:Deze ploeg gaat voor europees voetbal in spanje. Mthijsen nistelrooy vs de vrij en fernandez. Met alle respect. Tis te hopen dat ze het niet te serieus nemen. Anders ga je dik verliezen. MAtthijsen vind ik te slecht om voor Feyenoord te voetballen. Van Nistelrooy is 35. En als Vlaar zichzelf een oranje kandidaat vindt, mooi laat maar zien. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ze hebben het maar druk mee.
Vanavond Utrecht - Malaga Vrijdag Roda jc - Malaga Zondag Feyenoord - Malaga
3 wedstrijden in 5 dagen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 16:27 schreef KKL het volgende:Ze hebben het maar druk mee. Vanavond Utrecht - Malaga Vrijdag Roda jc - Malaga Zondag Feyenoord - Malaga 3 wedstrijden in 5 dagen en de laatste tegen ons, zijn ze net een beetje warm, das jammer. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Of ze zijn heeeel erg moe, en winnen wij met 5-0! Denken wij weer dat we kampioen worden haha! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Worden we toch ook? Ik denk 2-1.
Kampioenuh! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heel wat tot nog toe, ambitieus vertoon van een rijk geworden olieboer |
|
|
|
|
yoghurt15
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ach, . . . Malaga zit ook net in de voorbereiding, misschien gaat ons Feyenoord ons verrassen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
realistisch gezien denk ik een 0-2 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Realistisch gezien krijg jij waarschijnlijk gelijk! |
|
|
|
|
mars
|
|
|
weet iemand of die wedstrijd gratis te bezoeken is als je een seizoenkaart hebt of moet je daar apart voor betalen? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: realistisch gezien schat je feyenoord een beetje te hoog in in ga voor een 0-4 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik denk dat jij het weer wat te somber in ziet.. ik ga ook voor de 2 alleen tegen 1. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha! Dat kan ook natuurlijk! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
NEC - malaga is maar 0-1 geworden... Er is hoop!
EDIT: foutje, was mallorca!
0-3 tegen utrecht! geen hoop meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door Xapter -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 21:11 schreef Xapter het volgende:NEC - malaga is maar 0-1 geworden... Er is hoop! EDIT: foutje, was mallorca! 0-3 tegen utrecht! geen hoop meer hahahahaha ziet er niet goed uit nee pffffffff |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
Ik heb er geen vertrouwen in dat we winnen Malaga Heeft goeie aankopen gedaan dit seizoen :D |
|
|
|
|
gonzalez17
|
|
|
maar We blijven altijd achter FEYENOORD staan ook al verliezen we |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik denk dat jij het weer wat te somber in ziet.. ik ga ook voor de 2 alleen tegen 1. zie er een stuk positiever uit, . . . eens dus! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: miljoentje of 50 a 60 gok ik zo? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
4-1 ofzo joh het is voorin allemaal leuk en aardig maar achterin met matthijsen ik meot nog zien dat ie fernandez bijhoudt. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
De nul is heilig; 0 - 0 ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als Feyenoord maar de openingsgoal maakt. Zin om ff te schreeuwen en te blèren in een (hopelijk) volle Kuip.
Edit: Dat gaat niet in het scenario van @fey@010, maar reageerde daar ook niet specifiek op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
17,50 voor een oefenwedstrijd??????????
Dat is bijna 2x zo duur als vorig jaar... Sampie kostte een 10'tje. Kutzooi.
Malaga hoeft pas 21 augustus te beginnen en heeft dan al 2 wedstrijden in de benen van die week.
Feyenoord gaat dus gewoon winnen, 3-1. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Tien spelers kocht Malaga al in de winterstop, waaronder de Nederlanders Ruud van Nistelrooy en Joris Mathijsen. FC Utrecht maakte woensdagavond in Nieuwegein kennis met het gerenoveerde elftal van Manuel Pellegrini: 0-3. Ruud van Nistelrooy maakte het derde doelpunt voor de Spanjaarden.
Komende zondag is de Spaanse club de tegenstander van Feyenoord in de Kuip.
we gaan eraan!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 14:54 schreef obiku010 het volgende:Tien spelers kocht Malaga al in de winterstop, waaronder de Nederlanders Ruud van Nistelrooy en Joris Mathijsen. FC Utrecht maakte woensdagavond in Nieuwegein kennis met het gerenoveerde elftal van Manuel Pellegrini: 0-3. Ruud van Nistelrooy maakte het derde doelpunt voor de Spanjaarden. Komende zondag is de Spaanse club de tegenstander van Feyenoord in de Kuip. we gaan eraan!!! Ole Ole!!!!!! |
|
|
|