|
|
El Jardinero
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De competitie en de beker, daar draait het om!! |
|
|
|
|
Felbm
|
|
|
Ik hoop gewoon op voetbal dat perspectief biedt. Blijft toch vriendschappelijk. Als het vertoonde spel maar positief is. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Douwe en Leon zijn er ook bij? Eerste rondje bier loop ik wel haha! |
|
|
|
|
zzzzzzzzzzzz
|
|
|
ik wil een keihard werkend team zien onder leinding van captain Vlaar en als ze er alles aan gedaan hebben en bebloed en bezweet het veld aflopen kan ik leven met elke willekeurige uitslag. Wedstrijd zal ook in het teken staan van afscheid van spelers: JDT / Bahia komen zeker laten we ze een afscheid geven wat ze verdienen HELDEN!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Daar kan Leroy Fer jaloers op worden dat afscheid. Als 'ie alles wat beter zou hebben aangepakt, had hij het van mij ook mogen krijgen.
Hoop alleen al voor die 2 dat de Kuip zo goed als vol zit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een post hier van lijdensweg? nergens te vinden .. Hij noemt zich de.fan maar is eigenlijk een nono in het kwadraat...
Lijdensweg interesseerd zich niet voor voetbal gerelateerde topics. Is enkel en alleen gefrustreerd dat Feyenoord en z`n aanhang niet lijkt op de favoriete van zijn dochters ...K3 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 14:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Een post hier van lijdensweg? nergens te vinden .. Hij noemt zich de.fan maar is eigenlijk een nono in het kwadraat... Lijdensweg interesseerd zich niet voor voetbal gerelateerde topics. Is enkel en alleen gefrustreerd dat Feyenoord en z`n aanhang niet lijkt op de favoriete van zijn dochtershttp://www.youtube.com/watch?v=fM6kMcCGPKA&feature=player_detailpage ...K3 Ha ha ha, wat een kleuter reactie! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 14:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Een post hier van lijdensweg? nergens te vinden .. Hij noemt zich de.fan maar is eigenlijk een nono in het kwadraat... Lijdensweg interesseerd zich niet voor voetbal gerelateerde topics. Is enkel en alleen gefrustreerd dat Feyenoord en z`n aanhang niet lijkt op de favoriete van zijn dochters ...K3 hehehehehehe..........leon////HELD |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: En hier kleuter no. 2 |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
moet jij niet buitenspelen ofzo? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
on topic: Biseswar zondag in de spits . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja en Fernandez dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: [begint] op de bank als ik 't goed begrepen heb |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ach jee we krijgen weer experimentjes? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het kan geen kwaad denk ik Sevi? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Hier nr. 3!!! Vieze jood, ga dood!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: wat een rare nederlandse zin. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Lijdensweg is vol van kleuters....verdacht |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Beter dat, dan andersom |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vind het maar vaag.. Zeker omdat Biseswar het vorig seizoen erg goed deed als rechtsbuiten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
tegen Roda nu op EL 1, Roda komt er afentoe nog wel knap uit |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: geen zin om te zoeken, wat is er aan de hand? :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: moet echt ff kijken, is echt leuk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb gekeken hahaha er zou een topic van gemaakt moeten worden,wat een clown |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, heb je weer eens gelijk gekregen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Lijdensweg////Don Quichot? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Wie is bram? Zelfde bram als jaar geleden die ziek was geworden? zo niet, hoe is het eigenlijk met hem? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:27 schreef Xapter het volgende:Wie is bram? Zelfde bram als jaar geleden die ziek was geworden? zo niet, hoe is het eigenlijk met hem? dat is niet de Bram die ik bedoel, maak geen gein over zieke mensen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ook niet als ze net alsof doen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dan maak ik ze af en dat meen ik serieus. Geen gein over ziekte of doen alsof. haat ik en degene die dat doet maakt me kwaad mee. En geloof me: dat gebeurt bijna nooit en dat wil je ook niet. grrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:36 schreef FR-Douwe het volgende:[..] dan maak ik ze af en dat meen ik serieus. Geen gein over ziekte of doen alsof. haat ik en degene die dat doet maakt me kwaad mee. En geloof me: dat gebeurt bijna nooit en dat wil je ook niet. grrrrrrrrrr Dan is het maar goed dat je 'ons bram' niet kent |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: voor hem dan ja als het zo'n lul is die daar iets over zegt... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Was dat hele verhaal van 2 miljoen opgehaald.. businessmensen.. restaurantje hier, restaurantje daar.. blokland benaderen en slokdarmkanker uit ze duim gezogen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:44 schreef Xapter het volgende:Was dat hele verhaal van 2 miljoen opgehaald.. businessmensen.. restaurantje hier, restaurantje daar.. blokland benaderen en slokdarmkanker uit ze duim gezogen? behalve het laatste (dat weet ik niet): ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 21:44 schreef Xapter het volgende:Was dat hele verhaal van 2 miljoen opgehaald.. businessmensen.. restaurantje hier, restaurantje daar.. blokland benaderen en slokdarmkanker uit ze duim gezogen? Uitgenaste bloedzuigert was het! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Feyenoord-trainer Ronald Koeman zal zondag tegen Málaga toch geen beroep doen op Dani Fernandez als rechtsback. De verdediger wordt gespaard en zal met de A1 in een oefenduel aantreden.
Fernandez mag met het hoogste jeugdelftal een uur meedoen. Eerder was het de bedoeling dat de verdediger in het eerste elftal wedstrijdritme op zou doen, maar daar wordt nu toch van afgeweken.
Naast Fernandez speelt ook Bart Schenkeveld met het A1-elftal. De jonge verdediger zal een helft in actie komen. Zowel Fernandez als Schenkeveld komt terug van een zware knieblessure. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: wat een idioot!
Mensen hadden toch geld zitten in zijn 'project' en hebben sommige geen geld aan hem verloren door aan zijn 'feyenoord op handen' stichting over te maken? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 22:38 schreef Xapter het volgende:[..] wat een idioot! Mensen hadden toch geld zitten in zijn 'project' en hebben sommige geen geld aan hem verloren door aan zijn 'feyenoord op handen' stichting over te maken? Denk het niet. Het is nooit tot een oprichting gekomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 - 22:38 schreef Xapter het volgende:[..] wat een idioot! Mensen hadden toch geld zitten in zijn 'project' en hebben sommige geen geld aan hem verloren door aan zijn 'feyenoord op handen' stichting over te maken? Nee maar mensen hebben zich wel ingezet en bedrijven bereid gevonden om te investeren. Dat moest later weer afgezegt worden waardoor die mensen voor joker stonden.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|