BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-Malaga

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - zondag 31 juli 2011 - 17:13   quote  deeplink  
van Haaren niet bijzonder hoor...
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:13 schreef craven het volgende:
van Haaren niet bijzonder hoor...
Mag hopen dat hij geen basisspeler word..
craven
 craven - zondag 31 juli 2011 - 17:15   quote  deeplink  
ik ook niet, komt gewoon te kort
hoolie077
 hoolie077 - zondag 31 juli 2011 - 17:19   quote  deeplink  
keb dr hard hoofd in na vanmiddag ni veel beters gezien als laaste jarennnn
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 31 juli 2011 - 17:20   quote  deeplink  
Cisse verpeste met slechte balaannames vele aanvallen.Clasie, ahmadi,van haaren, Fer, Ramsteijn (niet een echte back), Leerdam en Vlaar waren goed tot voldoende. Mulder is gewoon een pechvogel en of je hem dan op doel moet houden weten we over een paar wedstrijden. Malaga was een klasse beter. Alleen Twente met Ruiz zit op dat niveau hier. Ik zeg het komt goed
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
2-0 was weer eens een fout van Mulder ja. Verwerkte de bal niet best

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door MMM --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 juli 2011 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:55 schreef Bosifyable het volgende:
Leon..! Waar was je man? FR-Douwe en ik maar zoeken :P

Wel een leuke middag gehad, ondanks de uitslag en het vertoonde spel; FR-Douwe//Held!!
was leuk idd beetje veel bier, ook nu nog in de trein.... Bosifyable//held
enne leon; waar was je nou man. Sta ik 90 minuten met bier in mijn hand.....
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:11 schreef MMM het volgende:
Ach, van Malaga verliezen is sowieso geen schande.. Eerste helft bij vlagen genoten van de goede passing, helaas zakte dat weg in de tweede helft.

Vond het duo Vlaar en de Vrij wat onzeker overkomen achterin, Ramsteijn heeft het goed gedaan als linksback. En de beste mensen aan de kant van Feyenoord waren toch El Ahmadi en Clasie hoor, hopelijk kunnen we daar plezier aan beleven!

Maar als ik dan die Cissé weer zie spelen, kan ik wel janken. Wat een onbeholpen voetballer is dat. Fysiek sterk edn heeft snelheid, maar als je weinig kan met een bal schiet je er geen moer mee op.

Geen scorend vermogen in de ploeg, dat word echt een probleem..
die Mokotjo was goed he
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:23 schreef MMM het volgende:
2-0 was weer eens een fout van Mulder ja. Verwerkte de bal niet best
Ja gelukkig had ie ook veel steun aan de verdediging.
remco1978
 remco1978 - zondag 31 juli 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja gelukkig had ie ook veel steun aan de verdediging.
Steun aan wie? ;)
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

die Mokotjo was goed he
Laten we die jongen inderdaad afschrijven op 30 minuten tegen een club als Málaga.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja gelukkig had ie ook veel steun aan de verdediging.
Daarom kan hij de bal nog wel goed verwerken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 17:51   quote  deeplink  
Hij had m toch.
Spelers moeten met hun man mee lopen.

Maar t was gewoon heel matig

Mokotjo was nog slechter dan cisse. Das knap.
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:51 schreef Stylzz het volgende:
Hij had m toch.
Spelers moeten met hun man mee lopen.

Maar t was gewoon heel matig

Mokotjo was nog slechter dan cisse. Das knap.
Als hij hem had, was ie er niet ingegaan. De spelers liepen ook niet goed mee maar als Mulder die bal goed verwerkt is er niets aan de hand.

Mokotjo was niet slechter dan Cissé. Geloof mij nou maar. Als je Mokotjo in de basis zet, hem het vertrouwen geeft kan hij geld op gaan leveren. Hij kon niet voor niets al naar de Spurs, maar koos uiteindelijk voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - zondag 31 juli 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:53 schreef MMM het volgende:

[..]

Als hij hem had, was ie er niet ingegaan. De spelers liepen ook niet goed mee maar als Mulder die bal goed verwerkt is er niets aan de hand.

Mokotjo was niet slechter dan Cissé. Geloof mij nou maar. Als je Mokotjo in de basis zet, hem het vertrouwen geeft kan hij geld op gaan leveren. Hij kon niet voor niets al naar de Spurs, maar koos uiteindelijk voor Feyenoord.
Hij is alleen zo klein,ik geloof niet dat de buitenlandse ploegen naar een keleine voetballer
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:55 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hij is alleen zo klein,ik geloof niet dat de buitenlandse ploegen naar een keleine voetballer
Hij kon al naar de Spurs.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 17:58   quote  deeplink  
Dit is gewoon nu nog een.hele matige selectie.
sevillana
 sevillana - zondag 31 juli 2011 - 18:19   quote  deeplink  
ik was er helemaal klaar voor, . . . . de spelersgroep dus duidelijk niet. er is dus nog het nodige werk te doen voor RK, JP en Gio, hoewel ik toch wel wat positieve dingen heb gezien.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 juli 2011 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:19 schreef sevillana het volgende:
ik was er helemaal klaar voor, . . . . de spelersgroep dus duidelijk niet. er is dus nog het nodige werk te doen voor RK, JP en Gio, hoewel ik toch wel wat positieve dingen heb gezien.
Daar ben ik het met jou eens! Ongelooflijk.
sevillana
 sevillana - zondag 31 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar ben ik het met jou eens! Ongelooflijk.
geloof ik ook niet . . . . . :)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 juli 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja gelukkig had ie ook veel steun aan de verdediging.
Ik vond hem bij de eerste goal ook al op de verkeerde plek staan! Nee Mulder was niet best vandaag
sevillana
 sevillana - zondag 31 juli 2011 - 18:22   quote  deeplink  
Vlaar was daarentegen van grote klasse vanmiddag! . . . toch? :)
DY
 DY - zondag 31 juli 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Daarom kan hij de bal nog wel goed verwerken.
ben je echt zo dom en kortzichtig, ga het terug kijken, mulder loopt mee met baptista naar de achterlijn en hij geeft hem voor in tegengestelde richting, het enige wat je dan kan doen is neervallen en je hand er tegen zetten en dat doet ie, daarbij moet ie ook nog de korte hoek goed afdekken. en als iemand dus gewoon bij die verdediger staat die die bal er inschiet, dan is er idd niks aan de hand er staan 4 man lucht te dekken in dat strafschop gebied.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door DY --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 juli 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:19 schreef sevillana het volgende:
ik was er helemaal klaar voor, . . . . de spelersgroep dus duidelijk niet. er is dus nog het nodige werk te doen voor RK, JP en Gio, hoewel ik toch wel wat positieve dingen heb gezien.
Pure nieuwsgierigheid: welke dingen vond je positief?
De inzet viel mij erg mee in ieder geval.
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:23 schreef DY het volgende:

[..]

ben je echt zo dom en kortzichtig, ga het terug kijken, mulder loopt mee met baptista naar de achterlijn en hij geeft hem voor in tegengestelde richting, het enige wat je dan kan doen is neervallen en je hand er tegen zetten en dat doet ie, daarbij moet ie ook nog de korte hoek goed afdekken. en als iemand dus gewoon bij die verdediger staat die die bal er inschiet, dan is er idd niks aan de hand er staan 4 man lucht te dekken in dat strafschop gebied.
Gestopt met lezen.

Maar we eindigen toch rond plaats 3/4 volgens jou, dus je zal wel gelijk hebben!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door MMM --
sevillana
 sevillana - zondag 31 juli 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Pure nieuwsgierigheid: welke dingen vond je positief?
De inzet viel mij erg mee in ieder geval.
Clasie, Ramsteijn (op een voor hem moeilijke positie), verder was het positiespel niet slecht
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 31 juli 2011 - 18:45   quote  deeplink  
Vlaar, Clasie, de Vrij, Ramsteijn en Fernandez speelde goed. Schaken en Cabral vielen goed in. Leerdam, el Ahmadi en Fer vielen niet op. Cisse is en blijft een groot drama en Mulder had een paar slippertjes maar greep ook een aantal maal aardig in.

Feyenoord begon met het door veel mensen geprezen 4-4-2, daarmee speelde Feyenoord erg slecht vond ik. 4-3-3 met Schaken en Cabral op de vleugels en Fernandez in de punt ging het al wat beter. Alleen voortaan wel Cabral op links en Schaken op rechts! Als Biseswar weer fit is ook op rechts!
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:45 schreef Crisismanager het volgende:
Vlaar, Clasie, de Vrij, Ramsteijn en Fernandez speelde goed. Schaken en Cabral vielen goed in. Leerdam, el Ahmadi en Fer vielen niet op. Cisse is en blijft een groot drama en Mulder had een paar slippertjes maar greep ook een aantal maal aardig in.

Feyenoord begon met het door veel mensen geprezen 4-4-2, daarmee speelde Feyenoord erg slecht vond ik. 4-3-3 met Schaken en Cabral op de vleugels en Fernandez in de punt ging het al wat beter. Alleen voortaan wel Cabral op links en Schaken op rechts! Als Biseswar weer fit is ook op rechts!
Vlaar en de Vrij wel goed noemen en El Ahmadi dan weer niet?
sevillana
 sevillana - zondag 31 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:55 schreef Bosifyable het volgende:
Leon..! Waar was je man? FR-Douwe en ik maar zoeken :P

Wel een leuke middag gehad, ondanks de uitslag en het vertoonde spel; FR-Douwe//Held!!
heb je 'm niet over 't hoofd gezien?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat is dit voor iets!

quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:45 schreef sportdwaas het volgende:
Het was al beter dan die kansloze 5-1 tegen Benfica vorig jaar. Mulder daar ben ik toch wel een beetje ongerust over. Hij is zo wisselvallig. Ben niet blij met Lodewijks als Ktrainer
Ligt niet aan lodewijks. Mulder komt gewoon tekort voor dit niveau, het zou een goeie voor BV NEC zijn. Dat is zijn niveau
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat is dit voor iets!

quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:45 schreef sportdwaas het volgende:
Het was al beter dan die kansloze 5-1 tegen Benfica vorig jaar. Mulder daar ben ik toch wel een beetje ongerust over. Hij is zo wisselvallig. Ben niet blij met Lodewijks als Ktrainer
Uitkijken, nu krijg je z'n broer DY op je dak.
@fey@010
 @fey@010 - zondag 31 juli 2011 - 18:48   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat is dit voor iets!

We lopen nu al tijden van alles af te zeiken, Over Beehakker, Been, Gudde, VG, Investerders, van Geel ect. ect. Iedereen mag zijn mening hebben, echter we kunnen niet ontkennen dat er iets moest gebeuren; zo is de schuldenlast voor een groot gedeelte aangepakt. Vlaar en de Vrij zijn gebleven ! We hebben een nieuwe trainer met een eigen visie. Een nieuwe TD met een DUIDELIJKE visie !!! Dus nogmaals kom op laten we achter onze club gaan staan. We shall not be moved !!!
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zondag 31 juli 2011 - 19:05   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat is dit voor iets!

Oud Drents spreekwoord: Een schaap is een lief dier, maar je kunt er niet mee ploegen. Zo ook met deze selectie. We doen net of we barsten van het talent, maar er komt (behalve de Vrij), helemaal niks door. En al die z.g.n. vrienden van Feijenoord, met Blokland voorop, steken geen hand uit om een "Feijenoord-waardig" elftal neer te zetten. Die hebben gewoon geinvesteerd om straks hun geld met reuzewinst terug te krijgen. Wat we nodig hebben is een betrouwbare keeper, een sterke, fanatieke middenvelder en een veelscorende spits. Maar ja, waar haal je die, zeker met dit visieloze bestuur, zo maar vandaan.
Crisismanager
 Crisismanager - zondag 31 juli 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 18:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Vlaar en de Vrij wel goed noemen en El Ahmadi dan weer niet?
Achja.. het was ook een zouteloze wedstrijd, heb niet heel aandachtig zitten kijken. Kleine rectificatie: de Vrij viel ook niet op maarja dat kan dus ook aan mij liggen ;-)
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zondag 31 juli 2011 - 19:26   quote  deeplink  
het was vanmidag weer niet veel, je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te zien dat wij een SPITS nodig hebben. bal werd een beetje rondgetikt en had niet het idee dat ze 1 fatsoenlijke aanval konden inleiden. vond clasie het wel goed doen, maar na de wissels was het van niveau Feyenoordshirt onwaardig, met erwin mulder hierin voorop deze jongen kan absoluut niet keepen dit gaat weer punten kosten, geef die andere jongen ook maar eens een kans slechter dan erwin kan die niet wezen. verder ben ik vrijdag en volgende thuiswedsrijden er gewoon weer bij, want Feyenoord stroomt door miin aderen.
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 31 juli 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Mijn knuffelmarokkaantje was 1 van de betere samen met clasie.. !
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
T was gewoon Kudt
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zondag 31 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
het afscheid van jhon dal vond ik wel mooi ,deze jongen heeft echt wat betekend voor feyenoord . ik ga het nu niet alemaal opnoemen de meeste van ons weten wat ik bedoel
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 19:35   quote  deeplink  
Tot aan de wedstrijd was mooi.
FEY-Esm
 FEY-Esm - zondag 31 juli 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Sjaggo.. :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Ja. Hoe meer ik er over na denk hoe slechter t was.
craven
 craven - zondag 31 juli 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:42 schreef Stylzz het volgende:
Ja. Hoe meer ik er over na denk hoe slechter t was.
en je was nog wel zo positief
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 juli 2011 - 20:03   quote  deeplink  
Nou inderdaad
de flh
 de flh - zondag 31 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Goed gespeeld tot aan de wissels. 1e goal was natuurlijk een lucky.
Wissels vielen goed in, maar veldbezetting werd meteen slecht helaas.

In de eredivisie gaan Cissé en Fernandez het veel makkelijker krijgen. Vond ze desondanks toch sterk aanwezig. Acties Cissé leverde bijv 2 à 3 corners op.
MMM
 MMM - zondag 31 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 20:09 schreef de flh het volgende:
Goed gespeeld tot aan de wissels. 1e goal was natuurlijk een lucky.
Wissels vielen goed in, maar veldbezetting werd meteen slecht helaas.

In de eredivisie gaan Cissé en Fernandez het veel makkelijker krijgen. Vond ze desondanks toch sterk aanwezig. Acties Cissé leverde bijv 2 à 3 corners op.
En dat na 65 minuten spelen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 juli 2011 - 20:24   quote  deeplink  
vond het erg gezapig allemaal, el ahmadi viel me positief op. Verder geen voorhoede gezien. Is echter wel tegen een spaanse subtopper dus kan je nog niet teveel over zeggen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 19:05 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat is dit voor iets!

Oud Drents spreekwoord: Een schaap is een lief dier, maar je kunt er niet mee ploegen. Zo ook met deze selectie. We doen net of we barsten van het talent, maar er komt (behalve de Vrij), helemaal niks door. En al die z.g.n. vrienden van Feijenoord, met Blokland voorop, steken geen hand uit om een "Feijenoord-waardig" elftal neer te zetten. Die hebben gewoon geinvesteerd om straks hun geld met reuzewinst terug te krijgen. Wat we nodig hebben is een betrouwbare keeper, een sterke, fanatieke middenvelder en een veelscorende spits. Maar ja, waar haal je die, zeker met dit visieloze bestuur, zo maar vandaan.
Niks visieloos aan dit bestuur! Eerst de schulden aflossen en dan verder naar boven gaan kijken en investeren. En anders stort jij toch even gauw 43 miljoen euro!
Pietje1
 Pietje1 - zondag 31 juli 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 16:28 schreef fer1971 het volgende:
haal aub een nieuwe keeper man
Wat een drama die vent. Haal gewoon Vorm voor een paar miljoen
Wat een idioot ben jij net alsof Mulder iets had kunnen doen aan beide doelpunten!!

De eerste was puur mazzel van die Spanjolen een verkeerde voorzet dwarrelt per ongeluk via de paal er in en die tweede .... wat deed die vent daar in zijn eentje voor het doel? Waar was de verdediging? Mulder heeft een paar goede ballen gepakt en een vent die alleen op hem afkwam toch maar gestopt.

Vorm is echt wel minder dan Mulder, ga alstjeblieft weer gauw terug onder je steen.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 31 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2011 - 17:11 schreef MMM het volgende:
Ach, van Malaga verliezen is sowieso geen schande.. Eerste helft bij vlagen genoten van de goede passing, helaas zakte dat weg in de tweede helft.

Vond het duo Vlaar en de Vrij wat onzeker overkomen achterin, Ramsteijn heeft het goed gedaan als linksback. En de beste mensen aan de kant van Feyenoord waren toch El Ahmadi en Clasie hoor, hopelijk kunnen we daar plezier aan beleven!

Maar als ik dan die Cissé weer zie spelen, kan ik wel janken. Wat een onbeholpen voetballer is dat. Fysiek sterk en heeft snelheid, maar als je weinig kan met een bal schiet je er geen moer mee op.

Geen scorend vermogen in de ploeg, dat word echt een probleem..
Helemaal mee eens!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 31 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 juli 2011 - 18:50 schreef timmiefeyenoord het volgende:
kameraden ,

Wij stoppen pas met actie als het bestuur opgestapt is.
Daarom hebben we een volgende actie gepland.

As zondag spelen we om 14.30 tegen Malaga thuis , Wij hebben een actie voor deze wedstrijd , wij vinden deze wedstrijd het beste moment , het moet gewoon nu gebeuren. We zitten nu nog in de voorbereiding , het kan beter nu gebeuren dan dat we dadelijk weer onrust hebben midden in het seizoen.

Dus Kameraden ,
Zondag willen wij na de wedstrijd dus om 16.15 nog 1 statement maken,
Het plan is : Iedereen die deze actie steunt komt naar de gele zijde.
En daar blijven wij tot dat er een antwoord komt , wat wij willen horen.

FEYENOORD IS VAN ONS !!!

Zondag een afterparty !!! Dus vergeet je spandoeken en stem niet mee te nemen!!!
Ik moet zeggen: de actie was geslaagd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-Malaga









0.0097579