|
|
Gyan010
|
|
|
Het grote geheim van onze successen komend seizoen gaan we danken aan onze teammanager Bas van Noortwijk. Deze afgetrainde, jonge gazelle is de lijm van Feyenoord. Bas is een lust voor het oog in de dugout. Bas van Noortwijk, die overigens enige gelijkenis vertoont met onze held Clemence Zwijnenberg , zorgt voor een enorme homogene en ontspannen sfeer, waardoor Feyenoord gaat knallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 21:49 schreef Gyan010 het volgende:Het grote geheim van onze successen komend seizoen gaan we danken aan onze teammanager Bas van Noortwijk. Deze afgetrainde, jonge gazelle is de lijm van Feyenoord. Bas is een lust voor het oog in de dugout. Bas van Noortwijk, die overigens enige gelijkenis vertoont met onze held Clemence Zwijnenberg , zorgt voor een enorme homogene en ontspannen sfeer, waardoor Feyenoord gaat knallen. wat/hoeveel heb jij gedronken? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De bank is niet goed bij Feyenoord ,het is een soort wip.. En om JP Gio en Koeman goed te laten zitten heb je Bas aan de andere zijde van de bank nodig. |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:De bank is niet goed bij Feyenoord ,het is een soort wip.. En om JP Gio en Koeman goed te laten zitten heb je Bas aan de andere zijde van de bank nodig. Juistem! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:De bank is niet goed bij Feyenoord ,het is een soort wip.. En om JP Gio en Koeman goed te laten zitten heb je Bas aan de andere zijde van de bank nodig. Eindelijk een medestandert... Bas//Held |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: staat tie op dan ligt de rest op de grond he... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
ik vraag me ook al een tijdje af wat deze kerel doet bij feyenoord. is het niet de broer van Clown Bassie, daar lijkt hij anders aardig op. En wie is die klaas bruinsma die ernaast loopt eigenlijk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 00:55 schreef michaelvld het volgende:ik vraag me ook al een tijdje af wat deze kerel doet bij feyenoord. is het niet de broer van Clown Bassie, daar lijkt hij anders aardig op. En wie is die klaas bruinsma die ernaast loopt eigenlijk I rest my case . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bas is teammanager. Je moet toch iemand voor lul kunnen zetten. |
|
|
|
|
ted
|
|
|
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar zijn functie-omschrijving . Zijn naam lees ik wel, maar wat tie nou doet? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 02:10 schreef ted het volgende:Ik ben ook wel nieuwsgierig naar zijn functie-omschrijving . Zijn naam lees ik wel, maar wat tie nou doet? mascotte? |
|
|
|