|
|
piet de paler
|
|
|
reactie van mij is iets langer onderweg,en mijn oog toetsenbord is langzamer. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: We zijn in bradford geeindigd
En dat is geen plek om wat-dan-ook te eindigen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hahahahahahahahaha woensdag ga ik weer heen.
En Newcastle Brown ale werkt perfect als laxeer middel... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:Hahahahahahahahaha woensdag ga ik weer heen. En Newcastle Brown ale werkt perfect als laxeer middel... Doe mij er maa 3 dan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 21:41 schreef Rovert het volgende:[..] We zijn in bradford geeindigd En dat is geen plek om wat-dan-ook te eindigen Rovert Newcastle is wel leuk eerst in de outlet onzin kopen,dan een lekkere Indiaase cury eten Bier drinken lelijke dikke trollen kijken,weer bier drinken en dan met zo een trol dansen weer bier drinken een beetje vechten,en dan met een trol naar huis.Weer bier drinken haar huis onder kotsen en dan weer naar huis |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 21:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Rovert Newcastle is wel leuk eerst in de outlet onzin kopen,dan een lekkere Indiaase cury eten Bier drinken lelijke dikke trollen kijken,weer bier drinken en dan met zo een trol dansen weer bier drinken een beetje vechten,en dan met een trol naar huis.Weer bier drinken haar huis onder kotsen en dan weer naar huis Had dat eerder gezegd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 21:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Rovert Newcastle is wel leuk eerst in de outlet onzin kopen,dan een lekkere Indiaase cury eten Bier drinken lelijke dikke trollen kijken,weer bier drinken en dan met zo een trol dansen weer bier drinken een beetje vechten,en dan met een trol naar huis.Weer bier drinken haar huis onder kotsen en dan weer naar huis klinkt als manchester |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik ken een hoop havensteden in Engeland en ze zijn allemaal hetzelfde.....wel leuk |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ook niet gezien/geweest |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Klinkt als Sheffield |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je echt Engelsen wil zien op vakantie is Blackpool een aanrader. Op een terrasje mensen kijken geweldig |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ook niet gezien/ geweest |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 21:56 schreef piet de paler het volgende:Als je echt Engelsen wil zien op vakantie is Blackpool een aanrader. Op een terrasje mensen kijken geweldig Ook niet geweest |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 21:56 schreef piet de paler het volgende:Als je echt Engelsen wil zien op vakantie is Blackpool een aanrader. Op een terrasje mensen kijken geweldig Die stoeltjes schijnen lekker te gooien....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze liggen niet goed in de hand,slaan is beter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2011 - 21:56 schreef piet de paler het volgende:Als je echt Engelsen wil zien op vakantie is Blackpool een aanrader. Op een terrasje mensen kijken geweldig Daar is toch die pier? Zeg maar scheveningen plus voor tokkies |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz