BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen nieuwe aankopen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
henk K
 henk K - zondag 24 juli 2011 - 15:46   quote  deeplink  
kan ik begrijpen alleen zie ik het dan erg donker in met deze selectie het seizoen in word rechterrijtje en dan kunnen we nog zoveel hopen maar realistisch zijn hoort er ook bij
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 24 juli 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Gebruik in godsnaam toch leestekens!
craven
 craven - zondag 24 juli 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Dude....
Xapter
 Xapter - zondag 24 juli 2011 - 15:47   quote  deeplink  
komt nog wel wat uit de grote mouw van van Geel.. zijn té veel mensen die graag naar feyenoord willen

ik hoop alleen op drenthe.. we kunnen (naast vlaar) wel wat extra gif gebruiken die het publiek ook opzweept! (misschien ook wel een beetje me hoop aangezien we niet voor de voetbalkwaliteiten naar de kuip gaan dit jaar)
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 24 juli 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Hoop dat er nog wel wat komt, maar verwacht niet te veel meer eigenlijk. Gaan een zwaar seizoen tegemoet met deze selectie.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 24 juli 2011 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:47 schreef Xapter het volgende:
komt nog wel wat uit de grote mouw van van Geel.. zijn té veel mensen die graag naar feyenoord willen

ik hoop alleen op drenthe.. we kunnen (naast vlaar) wel wat extra gif gebruiken die het publiek ook opzweept! (misschien ook wel een beetje me hoop aangezien we niet voor de voetbalkwaliteiten naar de kuip gaan dit jaar)
jammer dat we daar dan weer een speler voor nodig hebben....
craven
 craven - zondag 24 juli 2011 - 15:50   quote  deeplink  
Een mogelijkheid zou kunnen zijn een jaar huren met optie tot koop, maar verwacht niks
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 15:52   quote  deeplink  
Ik mag toch hopen dat van Geel nog wat spelers haalt binnen het huidige budget.Feyenoord betaald niet voor niks zijn salaris lijkt me.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 24 juli 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:47 schreef Xapter het volgende:
komt nog wel wat uit de grote mouw van van Geel.. zijn té veel mensen die graag naar feyenoord willen

ik hoop alleen op drenthe.. we kunnen (naast vlaar) wel wat extra gif gebruiken die het publiek ook opzweept! (misschien ook wel een beetje me hoop aangezien we niet voor de voetbalkwaliteiten naar de kuip gaan dit jaar)
Helemaal waar.
Drenthe is een type speler die we nodig hebben.
En ook vind ik dat Martin gewoon Ryo nog een jaartje moet proberen te huren.
Heb je een iets bredere aanvallers keuze.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 24 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik mag toch hopen dat van Geel nog wat spelers haalt binnen het huidige budget.Feyenoord betaald niet voor niks zijn salaris lijkt me.
Anders levert hij zen eigen salaris maar in he hahaha
Xapter
 Xapter - zondag 24 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik mag toch hopen dat van Geel nog wat spelers haalt binnen het huidige budget.Feyenoord betaald niet voor niks zijn salaris lijkt me.
... zucht!

feyenoord heeft nog steeds geen geld hoor
Van Geel is ook voor de toekomst gehaald en voor het verlengen van contracten..
dus als van geel niet WAT nieuwe spelers haalt is hij slecht?

Die vent heeft op dit moment al meer bereikt dan beenhakker in 2 jaar.. Alle negatieve opmerkingen over van Geel zijn belachelijk!
Xapter
 Xapter - zondag 24 juli 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:49 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jammer dat we daar dan weer een speler voor nodig hebben....
ja dat is inderdaad een beetje klote.. maar vraag me af wie het dit jaar kan brengen op vlaar na.. alhoewel ik wel denk dat die clasie een gifventje kan zijn!
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juli 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Uniek topic
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 24 juli 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Indi dan? Als die vertrouwe krijgt van Koeman.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Anders levert hij zen eigen salaris maar in he hahaha
zo is dat haha
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:55 schreef Xapter het volgende:

[..]

... zucht!

feyenoord heeft nog steeds geen geld hoor
Van Geel is ook voor de toekomst gehaald en voor het verlengen van contracten..
dus als van geel niet WAT nieuwe spelers haalt is hij slecht?

Die vent heeft op dit moment al meer bereikt dan beenhakker in 2 jaar.. Alle negatieve opmerkingen over van Geel zijn belachelijk!
Ik zeg absoluut niet dat hij het slecht doet en ik ben het met je eens dat van Geel al meer bereikt heeft dan Beenhakker.
Maar je hoort en leest steeds weer dat er wat mogelijk is al is het heel summier.
Je zou kunnen denken aan huur van spelers met optie tot koop.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
Nou doe je ding van Geel zou ik zeggen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 juli 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Er moet in ieder geval een een kuitenbijter op het middenveld bij komen! Trouwens het liefst ook nog een grote, kopsterke spits! (al is het maar voor pinchhitter)
D-010
 D-010 - zondag 24 juli 2011 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:55 schreef Xapter het volgende:

[..]

... zucht!

feyenoord heeft nog steeds geen geld hoor
Van Geel is ook voor de toekomst gehaald en voor het verlengen van contracten..
dus als van geel niet WAT nieuwe spelers haalt is hij slecht?

Die vent heeft op dit moment al meer bereikt dan beenhakker in 2 jaar.. Alle negatieve opmerkingen over van Geel zijn belachelijk!
+1

Vind van Geel goed bezig, jammer dat er waarschijnlijk geen nieuwe komen maar zo kom je wel sneller uit de shit!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 24 juli 2011 - 16:37   quote  deeplink  
Er gaan er verschillende weg en er moet echt wat ervaring bij komen.
Had hij beter 2 van die oud excelsior spelers daar kunnen laten voor een jaar.
Gaat uiteindelijk om salaris want er zijn genoeg transfervrije spelers die naar Feyenoord willen. En anders de vrienden van Feyenoord toch eens aanspreken voor de 1.5 miljoen voor Vormer bijvoorbeeld!
Zonder verdere versterking en met komende vertrek van Fer (na de Cler, Bruins, Wijnaldum, Castaignos, Meeuwis, Miyaichi en Bahia)Is onze selectie alles behalve bij mekaar gebleven en naar mijn mening ook nog meer verzwakt!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:47 schreef Xapter het volgende:
komt nog wel wat uit de grote mouw van van Geel.. zijn té veel mensen die graag naar feyenoord willen

ik hoop alleen op drenthe.. we kunnen (naast vlaar) wel wat extra gif gebruiken die het publiek ook opzweept! (misschien ook wel een beetje me hoop aangezien we niet voor de voetbalkwaliteiten naar de kuip gaan dit jaar)
Over extra gif gesproken.Zou perfect passen bij dit jonge Feyenoord. Ik zou het (nog) maar is proberen.
http://www.soccernews.nl/news/126826/Bellamy:_Eerlijk_gezegd_wil_ik_niet_weer_verhuurd_worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door JoopieKlepzeikerT --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 24 juli 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:46 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Over extra gif gesproken.Zou perfect passen bij dit jonge Feyenoord. Ik zou het (nog) maar is proberen.
http://www.soccernews.nl/news/126826/Bellamy:_Eerlijk_gezegd_wil_ik_niet_weer_verhuurd_worden
vergeet het maar. Komt toch niet.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:48 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

vergeet het maar. Komt toch niet.
Ja ik weet het maar zou wel spectaculair zijn en uh wie niet waagt wie niet wint en wie niet neukt krijgt geen kind.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 24 juli 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ja ik weet het maar zou wel spectaculair zijn en uh wie niet waagt wie niet wint en wie niet neukt krijgt geen kind.
dat laatste kan ook iemand anders voor je doen...
De Pater
 De Pater - zondag 24 juli 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Hou het simpel en haal Dost en Schone en verkoop Fer, totale kostenplaatje komt dan rond de 1,5 a 2 miljoen uit, dat moet toch te doen zijn. Deze investering is verantwoord en niet te gek. Met een sterke nummer 10 en een goaltjesdief erbij zal de rest van het elftal ook beter gaan functioneren. Ik snap niet dat het al niet gebeurd is.. VvF zal dit ook zien, als Dost echt doorbreekt halen ze dat geld dubbel en dwars weer terug en op de plek van Fer kunnen spelers als Leerdam en/of Mokotjo doorbreken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door De Pater --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat laatste kan ook iemand anders voor je doen...
Hahaha de buurman of de postbode met roest aan zijn pijpje. Staat mooi op het familie portret

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door JoopieKlepzeikerT --
Suijltje
 Suijltje - zondag 24 juli 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:58 schreef De Pater het volgende:
Hou het simpel en haal Dost en Schone en verkoop Fer, totale kostenplaatje komt dan rond de 1,5 a 2 miljoen uit, dat moet toch te doen zijn. Deze investering is verantwoord en niet te gek. Met een sterke nummer 10 en een goaltjesdief erbij zal de rest van het elftal ook beter gaan functioneren. Ik snap niet dat het al niet gebeurd is.. VvF zal dit ook zien, als Dost echt doorbreekt halen ze dat geld dubbel en dwars weer terug en op de plek van Fer kunnen spelers als Leerdam en/of Mokotjo doorbreken..
Eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 juli 2011 - 17:41   quote  deeplink  
Verkoop Fer niet en haal Royston Drenthe transfervrij indien mogelijk..
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 24 juli 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 17:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Verkoop Fer niet en haal Royston Drenthe transfervrij indien mogelijk..
Drenthe heeft toch nog een contract voor een jaar? ik zag straks ook iemand posten dat hij misschien gratis te halen is aan het einde van de transferperiode maar dat klopt toch niet?
craven
 craven - zondag 24 juli 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:58 schreef De Pater het volgende:
Hou het simpel en haal Dost en Schone en verkoop Fer, totale kostenplaatje komt dan rond de 1,5 a 2 miljoen uit, dat moet toch te doen zijn. Deze investering is verantwoord en niet te gek. Met een sterke nummer 10 en een goaltjesdief erbij zal de rest van het elftal ook beter gaan functioneren. Ik snap niet dat het al niet gebeurd is.. VvF zal dit ook zien, als Dost echt doorbreekt halen ze dat geld dubbel en dwars weer terug en op de plek van Fer kunnen spelers als Leerdam en/of Mokotjo doorbreken..
oneens: zout op met die kudt dost!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 17:46 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Drenthe heeft toch nog een contract voor een jaar? ik zag straks ook iemand posten dat hij misschien gratis te halen is aan het einde van de transferperiode maar dat klopt toch niet?
nee dat klopt maar het ligt eraan hoe graag Madrid mee zou wilen werken aan zijn vertrek..
Liever transfervrij met een doorverkoop percentage dan 3 miljoen salaris betalen voor niks.Als Drenthe dit echt wil werk Madrid graag mee
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:37 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Er gaan er verschillende weg en er moet echt wat ervaring bij komen.
Had hij beter 2 van die oud excelsior spelers daar kunnen laten voor een jaar.
Gaat uiteindelijk om salaris want er zijn genoeg transfervrije spelers die naar Feyenoord willen. En anders de vrienden van Feyenoord toch eens aanspreken voor de 1.5 miljoen voor Vormer bijvoorbeeld!
Zonder verdere versterking en met komende vertrek van Fer (na de Cler, Bruins, Wijnaldum, Castaignos, Meeuwis, Miyaichi en Bahia)Is onze selectie alles behalve bij mekaar gebleven en naar mijn mening ook nog meer verzwakt!
noem die transfervrije spelers eens dan?
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 24 juli 2011 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 15:55 schreef Xapter het volgende:

[..]

... zucht!

feyenoord heeft nog steeds geen geld hoor
Van Geel is ook voor de toekomst gehaald en voor het verlengen van contracten..
dus als van geel niet WAT nieuwe spelers haalt is hij slecht?

Die vent heeft op dit moment al meer bereikt dan beenhakker in 2 jaar.. Alle negatieve opmerkingen over van Geel zijn belachelijk!
dit ben ik helemaal met je eens v.geel held in wording
MMM
 MMM - zondag 24 juli 2011 - 18:34   quote  deeplink  
Slecht topic
cc-tje
 cc-tje - maandag 25 juli 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 16:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Ja ik weet het maar zou wel spectaculair zijn en uh wie niet waagt wie niet wint en wie niet neukt krijgt geen kind.
Dan kun je wel over ronaldo etc gaan speculeren... Als mn zuster een kutje had gehad... had het mn verklede broer niet geweest...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Geen nieuwe aankopen









0.0071668