BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er was een een transfervrije keeper.......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rico_010
 Rico_010 - zondag 24 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Erwin Mulder, leuk keepertje, maar hij staat er bij gebrek aan beter. Elke vrije trap is er het afgelopen seizoen bij hem in gevlogen en we hebben door hem meer wedstrijden verloren dan gewonnen. De enige wedstrijd waar hij een punt heeft gepakt is de wedstrijd tegen Heracles waar hij de bal met een goede reflex buiten het doel wist te tikken in de laatste minuut.

Dan lees je een tijd geleden dat Piet Velthuizen voor een klein bedrag weg mag bij Hercules Alicante en nu lees ik zelfs dat hij clubloos en dus transfervrij is. Een doelman die in oranje zeker zal aansluiten, zolang hij maar speelt, dus eentje met kwaliteit. Hij heeft in Nu Sport zelfs als een een open sollicitatie gedaan en ook al wil Vitesse hem terug hebben, hij is er niet voor niks weggegaan. Wil hij nog wel naar FC Jordania?

De voorkeur gaat natuurlijk uit naar een nummer 10 en een nieuwe spits, maar de, voor iedere trouwe Feyenoord-supporter uitermate geschikte, transfervrije Hadouir lijkt ook niet binnengehaald te willen worden door van Geel. Is Piet Velthuizen dat niet een kleine garantie dat we in plaats van doelpunten maken, ze achter in minder snel tegen krijgen?

Ik ben al jaren een fan van deze jongen en vind hem mooi passen in het rijtje de Goey, Dudek en Zoetebier. Ik zie het gewoon niet in Erwin Mulder. Doe je shirt een keer in je broek en wordt een goede tweede keeper voor op de bank.

Piet ik blijf hopen op je komst in de Kuip!
Rovert
 Rovert - zondag 24 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Ik niet
Hup Erwin
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 juli 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:40 schreef Rico_010 het volgende:
Erwin Mulder, leuk keepertje, maar hij staat er bij gebrek aan beter. Elke vrije trap is er het afgelopen seizoen bij hem in gevlogen en we hebben door hem meer wedstrijden verloren dan gewonnen. De enige wedstrijd waar hij een punt heeft gepakt is de wedstrijd tegen Heracles waar hij de bal met een goede reflex buiten het doel wist te tikken in de laatste minuut.

Dan lees je een tijd geleden dat Piet Velthuizen voor een klein bedrag weg mag bij Hercules Alicante en nu lees ik zelfs dat hij clubloos en dus transfervrij is. Een doelman die in oranje zeker zal aansluiten, zolang hij maar speelt, dus eentje met kwaliteit. Hij heeft in Nu Sport zelfs als een een open sollicitatie gedaan en ook al wil Vitesse hem terug hebben, hij is er niet voor niks weggegaan. Wil hij nog wel naar FC Jordania?

De voorkeur gaat natuurlijk uit naar een nummer 10 en een nieuwe spits, maar de, voor iedere trouwe Feyenoord-supporter uitermate geschikte, transfervrije Hadouir lijkt ook niet binnengehaald te willen worden door van Geel. Is Piet Velthuizen dat niet een kleine garantie dat we in plaats van doelpunten maken, ze achter in minder snel tegen krijgen?

Ik ben al jaren een fan van deze jongen en vind hem mooi passen in het rijtje de Goey, Dudek en Zoetebier. Ik zie het gewoon niet in Erwin Mulder. Doe je shirt een keer in je broek en wordt een goede tweede keeper voor op de bank.

Piet ik blijf hopen op je komst in de Kuip!
Wat een onzin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door hotjumper --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 24 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
kul, Mulder staat er altijd en groeit nog steeds.
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 juli 2011 - 21:41   quote  deeplink  
geen keeper nodig,we hebben een sterke verdediging.en een hele dure Griekse doelman op de bank kost ons 1 miljard
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Geen eens basis bij Spaanse degradant
FR-Han
 FR-Han - zondag 24 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
stronttopic zeg! mulder///held!!!
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 24 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Erwin Mulder staat niet voor niets te boek als een van de grotere keeperstalenten van Nederland (met Room en die figuur van NEC).
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:42 schreef obiku010 het volgende:
stronttopic zeg! mulder///held!!!
Zeker te weten
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 juli 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat een onzin
Vooral die laatste zin.Ja ik kom naar de kuip wees maar niet bevreesd,en mijn vaste positie is achter de doelman
Ik bedoelde eigenlijk Piet kom naar de kuip

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door piet de paler --
Let it Snoo
 Let it Snoo - zondag 24 juli 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:43 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Vooral die laatste zin.Ja ik kom naar de kuip wees maar niet bevreesd,en mijn vaste positie is achter de doelman
Ik bedoelde eigenlijk Piet kom naar de kuip
haha +1
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juli 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:42 schreef hotjumper het volgende:
Geen eens basis bij Spaanse degradant
.
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 juli 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:43 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Vooral die laatste zin.Ja ik kom naar de kuip wees maar niet bevreesd,en mijn vaste positie is achter de doelman
Ik bedoelde eigenlijk Piet kom naar de kuip
Ik sta ook achter de doelman! Piet kom erbij op X doen we een biertje.
MMM
 MMM - zondag 24 juli 2011 - 22:19   quote  deeplink  
Michel Vorm is volgend jaar transfervrij
hotjumper
 hotjumper - zondag 24 juli 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 22:19 schreef MMM het volgende:
Michel Vorm is volgend jaar transfervrij
Fer ook
qwerto
 qwerto - zondag 24 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 22:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Fer ook
wie niet ? is een korter lijstje
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Ik zou als Feyenoord zijnde sowieso wachten tot de winterstop en Mulder tot die tijd de kans te geven om zijn kwaliteiten te laten etaleren. Maar ik twijfel ook aan de kwaliteiten van Mulder maar de tijd zal het leren.
Hub hub Erwin doe je ding en neem de twijfels weg.
qwerto
 qwerto - zondag 24 juli 2011 - 22:52   quote  deeplink  
genaamt Dudek ?
kom op we hebben 3 talentvolle keeprs in de personen Mulder Darley en Laprou en daarachter nog de BASIS keeper van oranje -17 Boy de jong dus niet zo zeuren !
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 24 juli 2011 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 22:52 schreef qwerto het volgende:
genaamt Dudek ?
kom op we hebben 3 talentvolle keeprs in de personen Mulder Darley en Laprou en daarachter nog de BASIS keeper van oranje -17 Boy de jong dus niet zo zeuren !
+1

Maar hoe talentvol moet nog blijken tot die tijd moeten we onze keepers steunen .
MMM
 MMM - zondag 24 juli 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 22:52 schreef qwerto het volgende:
genaamt Dudek ?
kom op we hebben 3 talentvolle keeprs in de personen Mulder Darley en Laprou en daarachter nog de BASIS keeper van oranje -17 Boy de jong dus niet zo zeuren !
Nu Mario weg is, krijgt Darley misschien ook weer eens de kans? Want vergeet niet, die heeft ook aardig wat gekost!! Lamprou vind ik persoonlijk te klein, maar blijft afwachten..

Al zou ik nu Mulder maar laten staan, bij gebrek aan beter..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 juli 2011 door MMM --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 24 juli 2011 - 23:27   quote  deeplink  
darley maakte toen die in de basisstond goede indruk alleen een keer rood en geblesseerd geraakt. mulder in het begin was drama vooral wedstrijden tegen ajax maar na overlijden van zijn vader sterk teruggekomen alleen mist hij beetje uitstraling. maar die velthuizen is geen topper maakte ook veel fouten dus dat moeten we niet doen. en die griek is toch veel te klein??
Jooppie
 Jooppie - zondag 24 juli 2011 - 23:32   quote  deeplink  
ik vind hem steeds beter worden, zou hem nu lekker de kans geven om dit jaar te gaan knallen, denk dat het er best uit kan gaan komen
Ronaldihno
 Ronaldihno - maandag 25 juli 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Groeit Mulder nog steeds?? Misschien zijn buik want verder zie ik weinig vooruitgang! Er moet meer kerel in het doel staan dus waarom velthuizen niet?
Ronaldihno
 Ronaldihno - maandag 25 juli 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Goeie topic trouwens!!!
de flh
 de flh - maandag 25 juli 2011 - 01:56   quote  deeplink  
Velthuizen met een klein salaris is een prima 2e keeper.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 25 juli 2011 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 00:08 schreef Ronaldihno het volgende:
Groeit Mulder nog steeds?? Misschien zijn buik want verder zie ik weinig vooruitgang! Er moet meer kerel in het doel staan dus waarom velthuizen niet?
er moet meer kerel in het doel staan en dan zie jij velthuizen voor je? hahahaha, vind dat nou niet echt een kerel hoor...
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 juli 2011 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 07:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

er moet meer kerel in het doel staan en dan zie jij velthuizen voor je? hahahaha, vind dat nou niet echt een kerel hoor...
laat die freggeldinho maar lullen. mulder///held!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 juli 2011 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:42 schreef obiku010 het volgende:
stronttopic zeg! mulder///held!!!
strontkeeper die Mulder! Gaat ons alleen maar punten kosten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 25 juli 2011 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 07:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

strontkeeper die Mulder! Gaat ons alleen maar punten kosten.
heb je een alternatief Lijdensweg?
Rovert
 Rovert - maandag 25 juli 2011 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:00 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je een alternatief Lijdensweg?
strontposter die lijdensweg! Gaat ons alleen maar ellende kosten.
cc-tje
 cc-tje - maandag 25 juli 2011 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:40 schreef Rico_010 het volgende:
Erwin Mulder, leuk keepertje, maar hij staat er bij gebrek aan beter. Elke vrije trap is er het afgelopen seizoen bij hem in gevlogen en we hebben door hem meer wedstrijden verloren dan gewonnen. De enige wedstrijd waar hij een punt heeft gepakt is de wedstrijd tegen Heracles waar hij de bal met een goede reflex buiten het doel wist te tikken in de laatste minuut.

Dan lees je een tijd geleden dat Piet Velthuizen voor een klein bedrag weg mag bij Hercules Alicante en nu lees ik zelfs dat hij clubloos en dus transfervrij is. Een doelman die in oranje zeker zal aansluiten, zolang hij maar speelt, dus eentje met kwaliteit. Hij heeft in Nu Sport zelfs als een een open sollicitatie gedaan en ook al wil Vitesse hem terug hebben, hij is er niet voor niks weggegaan. Wil hij nog wel naar FC Jordania?

De voorkeur gaat natuurlijk uit naar een nummer 10 en een nieuwe spits, maar de, voor iedere trouwe Feyenoord-supporter uitermate geschikte, transfervrije Hadouir lijkt ook niet binnengehaald te willen worden door van Geel. Is Piet Velthuizen dat niet een kleine garantie dat we in plaats van doelpunten maken, ze achter in minder snel tegen krijgen?

Ik ben al jaren een fan van deze jongen en vind hem mooi passen in het rijtje de Goey, Dudek en Zoetebier. Ik zie het gewoon niet in Erwin Mulder. Doe je shirt een keer in je broek en wordt een goede tweede keeper voor op de bank.

Piet ik blijf hopen op je komst in de Kuip!
Wat vind ik jou een enorme sukkel zeg! Volgens mij heb je het hier over Erwin Mulder, een gozer die nog wel eens een vrije trap uit het doel weet te houden, bewijs? Heb ik voor je... Op de eerste training van vorig jaar heeft ie in de tweede sesie (ok, tweede training voor jou...) toch echt een vrije trap gehouden!
Hoeveel heeft VAN DIJK er uit gehouden?
Of beter nog, zou jij een vrije trap kunnen houden van een eredivisie speler?
Nee, kraak die jongen maar af, echt heel goed van je...
Piet veldhuizen... Weet niet wat die gast wil verdienen, maar zeker meer dad dat we kunnen betalen...(heeft in het buitenland gewerkt dus zit er teveel loze ruimte in zn portomonai dan dat Feyenoord kan opvullen...)
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 juli 2011 - 08:04   quote  deeplink  
lijdensweg blijfeensweg!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 25 juli 2011 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:02 schreef Rovert het volgende:

[..]

strontposter die lijdensweg! Gaat ons alleen maar ellende kosten.
samen trekken we op tegen de VG/ Lijdensweg.... wie volgt? hahahaha
cc-tje
 cc-tje - maandag 25 juli 2011 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 07:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

strontkeeper die Mulder! Gaat ons alleen maar punten kosten.
zoals gewoonlijk is je comentaar weer eens hetzelfde als je forumnaam... één lange...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 25 juli 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:04 schreef obiku010 het volgende:
lijdensweg blijfeensweg!!!
zo! en dat voor een maandagochtend Biek!
cc-tje
 cc-tje - maandag 25 juli 2011 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

samen trekken we op tegen de VG/ Lijdensweg.... wie volgt? hahahaha
+1000
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 juli 2011 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:06 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zo! en dat voor een maandagochtend Biek!
ik ben paraat!! hahaha. zit echt met die leus in me kop. ik voel een spreekkoortje komen. de hele kuip: lijdensweg blijfeensweg!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 25 juli 2011 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:08 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik ben paraat!! hahaha. zit echt met die leus in me kop. ik voel een spreekkoortje komen. de hele kuip: lijdensweg blijfeensweg!
zetten we samen in!
Rovert
 Rovert - maandag 25 juli 2011 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zetten we samen in!
wat wordt de melodie?
FR-Han
 FR-Han - maandag 25 juli 2011 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:28 schreef Rovert het volgende:

[..]

wat wordt de melodie?
op de melodie van lijdensweg opzouten
bollebeer
 bollebeer - maandag 25 juli 2011 - 08:31   quote  deeplink  
beter als piet is er niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 25 juli 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:31 schreef obiku010 het volgende:

[..]

op de melodie van lijdensweg opzouten
hahahaha, mooie pakkende melodie.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 25 juli 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juli 2011 - 21:40 schreef Rico_010 het volgende:
Erwin Mulder, leuk keepertje, maar hij staat er bij gebrek aan beter. Elke vrije trap is er het afgelopen seizoen bij hem in gevlogen en we hebben door hem meer wedstrijden verloren dan gewonnen. De enige wedstrijd waar hij een punt heeft gepakt is de wedstrijd tegen Heracles waar hij de bal met een goede reflex buiten het doel wist te tikken in de laatste minuut.

Dan lees je een tijd geleden dat Piet Velthuizen voor een klein bedrag weg mag bij Hercules Alicante en nu lees ik zelfs dat hij clubloos en dus transfervrij is. Een doelman die in oranje zeker zal aansluiten, zolang hij maar speelt, dus eentje met kwaliteit. Hij heeft in Nu Sport zelfs als een een open sollicitatie gedaan en ook al wil Vitesse hem terug hebben, hij is er niet voor niks weggegaan. Wil hij nog wel naar FC Jordania?

De voorkeur gaat natuurlijk uit naar een nummer 10 en een nieuwe spits, maar de, voor iedere trouwe Feyenoord-supporter uitermate geschikte, transfervrije Hadouir lijkt ook niet binnengehaald te willen worden door van Geel. Is Piet Velthuizen dat niet een kleine garantie dat we in plaats van doelpunten maken, ze achter in minder snel tegen krijgen?

Ik ben al jaren een fan van deze jongen en vind hem mooi passen in het rijtje de Goey, Dudek en Zoetebier. Ik zie het gewoon niet in Erwin Mulder. Doe je shirt een keer in je broek en wordt een goede tweede keeper voor op de bank.

Piet ik blijf hopen op je komst in de Kuip!
Waar zit jij met he gedachten dat veldhuizen in het rijtje de g0eij dudek zou passen,als die zo goed zou zijn dan had die wel een club.
Kijk eens na oude beelden toen die nog bij vitesse op het veld stond.
Hoeveel ballen had die nu werkelijk vast,het is een stompende keeper die bij alicante niet bij machte was om een basisplaats te bemachtigen
En dat plaats jij in het rijtje dudek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Droom maar lekker verder,eigenlijk is het jammer dat de fabeltjes krant er niet meer is,anders zou je beter daar fan van kunnen worden want een veldluis in de kuip pfffff piets patent ellende zonder end
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 25 juli 2011 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:51 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

Waar zit jij met he gedachten dat veldhuizen in het rijtje de g0eij dudek zou passen,als die zo goed zou zijn dan had die wel een club.
Kijk eens na oude beelden toen die nog bij vitesse op het veld stond.
Hoeveel ballen had die nu werkelijk vast,het is een stompende keeper die bij alicante niet bij machte was om een basisplaats te bemachtigen
En dat plaats jij in het rijtje dudek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Droom maar lekker verder,eigenlijk is het jammer dat de fabeltjes krant er niet meer is,anders zou je beter daar fan van kunnen worden want een veldluis in de kuip pfffff piets patent ellende zonder end
beetje chagrijnig wakker geworden Flipje?
plannetje
 plannetje - maandag 25 juli 2011 - 09:07   quote  deeplink  
MULDER!!! IN ORANJE!!!
Suijltje
 Suijltje - maandag 25 juli 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Er was eens een vogelvrije lijdensweg...........
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 juli 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

zetten we samen in!
Ach die paar tegenstanders! meer dan 10 zullen het er niet zijn. Maar we zullen wel WEER zien wie er gelijk krijgt! IK ZEG DAT ERWIN MULDER PUNTEN GAAT KOSTEN....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 juli 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:05 schreef cc-tje het volgende:

[..]

zoals gewoonlijk is je comentaar weer eens hetzelfde als je forumnaam... één lange...
Dat ik de waarheid vertel is voor vele hier één lange ..........
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 08:00 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb je een alternatief Lijdensweg?
In ieder geval is er binnen Feyenoord een betere: Darley. Alleen jammer dat ie zo gauw geblesseerd is. Maar heeft in ieder geval flair en uitstraling. En dat is net wat ik bij Erwin Mulder mist! Het is net een houten klaas in het doelgebied. En van Kostas Lamprou weet ik nog niet wat ik er van moet denken. Maar ik heb bij Erwin Mulder elke keer weer het idee als dat maar goed afloopt. En dan heb ik het gevoel dat de verdedigers dat ook denken in het veld. Dus vandaar mijn mening over Erwin Mulder en dat dit anderen niet aanstaat , jammer dan
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 juli 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 09:07 schreef plannetje het volgende:
MULDER!!! IN ORANJE!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er was een een transfervrije keeper.......









0.0093650