BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff benoemd tot commissaris bij Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Cruijff benoemd tot commissaris bij Ajax
Laatste update: 25 juli 2011 14:09 info
AMSTERDAM - Johan Cruijff is na ruim 23 jaar terug bij Ajax. Het erelid is maandag tijdens een buitengewone algemene vergadering voor aandeelhouders in de Arena benoemd tot commissaris.
Foto: ANP Hij vormt de komende vier jaar samen met de eveneens succesvol voorgedragen voorzitter Steven ten Have, Edgar Davids, Paul Römer en Marjan Olfers de nieuwe raad van commissarissen van de Amsterdamse club.

Tot grote ergenis van sommige aanwezige aandeelhouders liet Cruijff als enige van de nieuw commissarissen verstek gaan tijdens de buitengewone algemene vergadering.

Mede daardoor werd hij niet unaniem verkozen. Tien aandeelhouders stemden tegen, drie onthielden zich van stemming. De overige vier nieuwe commissarissen kregen wel alle steun.

Algemeen directeur

De nieuwe raad van commissarissen gaat de directie van Ajax controleren. Ze zijn op zoek naar een geschikte algemeen directeur, de opvolger van Rik van den Boog.

Als het aan Cruijff ligt, krijgt Tscheu La Ling het voor het zeggen. De andere commissarissen vinden dat geen goed idee.

bron: www.nu.nl

Edit:
Voortaan een duidelijkere titel gebruiken dan 'Hij is terug' en een directe link naar het artikel en niet de voorpagina.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door Booya4Afca --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Cruijff en zijn companen kunnen nu eindelijk aan de slag.

Ik hoop van harte dat vd Aadt en Slop, Coronel zo spoedig mogelijk volgen.

edit : Het is alleen wel weer jammer dat Cruijff himself niet aanwezig was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door Booya4Afca --
freakie
 freakie - maandag 25 juli 2011 - 14:25   quote  deeplink  
He he.. EIndelijk..
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 25 juli 2011 - 14:30   quote  deeplink  
Mijn excuses Thomas!
remco k
 remco k - maandag 25 juli 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Het kan me niet boeien of Cruijff op de voor of achtergrond aanwezig is, als zijn visie maar overkomt op voetbaltechnisch gebied.
alibabba
 alibabba - maandag 25 juli 2011 - 21:52   quote  deeplink  
Men moet bij AJAX niet twijfelen en gewoon luisteren naar Cruijff!!!
joduh
 joduh - maandag 25 juli 2011 - 23:10   quote  deeplink  
sukkel
Pietje
 Pietje - maandag 25 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juli 2011 - 23:10 schreef joduh het volgende:
sukkel
Wie
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 01 augustus 2011 - 10:19   quote  deeplink  
Cruijff.

http://www.depers.nl/sport/585829/Cruijf-houdt-kritiek-op-Ajax-niet-intern.html

Gaat 'm niet worden jongens. Ik voorspel dat meneer over een week of wat weer wegloopt.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 01 augustus 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Ah, en hij was al financiëel expert, dus heeft ook inzicht in de aandelenmarkt:

http://www.soccernews.nl/news/127321/Cruijff:_In_het_belang_van_Ajax_ben_ik_nu_commissaris
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2011 - 10:53   quote  deeplink  
Ik vind dit toch echt hoogst merkwaardig van JC. Hij zit nu bij Ajax en kan alles wat hij vind bij AJAX hardop roepen en proberen te veranderen. Ik zie het nut van de vuile was buiten hangen echt niet in. Maar om hier dan ook direct te stellen dat meneer weer zal gaan vertrekken vind ik wel wat ver gaan.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 01 augustus 2011 - 12:24   quote  deeplink  
Is maar een voorspelling. Hoef dus niet uit te komen.
soccer
 soccer - maandag 01 augustus 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 10:53 schreef remco k het volgende:
Ik vind dit toch echt hoogst merkwaardig van JC. Hij zit nu bij Ajax en kan alles wat hij vind bij AJAX hardop roepen en proberen te veranderen. Ik zie het nut van de vuile was buiten hangen echt niet in. Maar om hier dan ook direct te stellen dat meneer weer zal gaan vertrekken vind ik wel wat ver gaan.
ik vind het allemaal heel raar van JC. Ik denk niet dat de andere leden van RvC accepteren dat hij zijn eigen regels maakt. Als je dan ook nog de colum leest van het vriendje van JC afgelopen zaterdag in de telegraaf ,dan kun je op je vingers natellen dat er een conflict komt. Wie dan aan het kortste eindje trekt is de vraag. Alleen zal JC de schuld wel bij de andere leden leggen.
nora
 nora - maandag 01 augustus 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Het is en blijft een apart geval als voetballer al grillig maar wel geweldig nu als RVC niet aanwezig bij de stemming ook niet bij de Johan Cruyff schaal aanwezig terwijl er ook dingen georganiseerd zijn tbv van de Johan Cruyff fond. En geen een bericht wat de reden is. Volgens mij kan je zo ook geen eisen stellen en eigenregels maken als je er nooit bent zelfs de grootste Cruyff fans (ik ook) gaan twijfelen of dit wel goed gaat komen.
Ajx
 Ajx - maandag 01 augustus 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Ik vind het wel schandalig dat hij er niet was, dat absoluut, maar ik hoop ook dat hij nu eens een keer gaat doorzetten!
En zou hij niet gewoon begrijpen dat het niet echt in het belang van Ajax is dat hij niet alles wat er is binnenin de club buiten hangen nou niet bepaald positief is? Wat hij bijvoorbeeld een paar maanden geleden gedaan heeft in de Telegraaf, kan hij nu dan ook weer doen, alleen dan in een iets andere functie.
In de rvc zitten een aantal verstandige mensen, die op alle gebieden wat weten. Ik neem aan dat er ook iemand zit met veel verstand van media, ik dacht die vrouw, en die kan jc toch wel vertellen dat het niet echt psitief is?
soccer
 soccer - maandag 01 augustus 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 14:32 schreef Ajx het volgende:
Ik vind het wel schandalig dat hij er niet was, dat absoluut, maar ik hoop ook dat hij nu eens een keer gaat doorzetten!
En zou hij niet gewoon begrijpen dat het niet echt in het belang van Ajax is dat hij niet alles wat er is binnenin de club buiten hangen nou niet bepaald positief is? Wat hij bijvoorbeeld een paar maanden geleden gedaan heeft in de Telegraaf, kan hij nu dan ook weer doen, alleen dan in een iets andere functie.
In de rvc zitten een aantal verstandige mensen, die op alle gebieden wat weten. Ik neem aan dat er ook iemand zit met veel verstand van media, ik dacht die vrouw, en die kan jc toch wel vertellen dat het niet echt psitief is?
Die vrouw heeft verstand van geld;-) volgens mij is paul romer de media man.
alibabba
 alibabba - maandag 01 augustus 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Waarom geven ze bij Ajax, CRUIJFF niet de vrije hand? Zo komen we er nooit achter of ie het bij het rechte eind heeft! De laatste 10 jaar is het zonder Cruijff niet bijzonder geweest, dus om nu vrijgave te geven aan JC, zou de beste optie zijn lijkt me. Waarom altijd dat gesodemieter bij Ajax? Davids lijkt me een goeie bij de RvC, maar die andere 3 mogen de adviezen van Cruijff nooit langs zich neerleggen.

Ten Have die het alweer had over vergoedingen...kotsmisselijk word ik daarvan. Waarom zoiets onbenulligs aangeven. Ook het vingerwijzen naar Cruijff omtrent zijn columns...laat Cruijff gewoon zijn ding doen en bewierook die man! Wie is ten Have om over te komen als een baasje? Heeft ie zich al bewezen bij een voetbalclub? Neem zelf niet het voortouw, maar laat je leiden naar roem aan de hand van de grootste voetbalkenner van Nederland, JOHAN CRUIJFF!!!!!!!!!!!!
ktotheb
 ktotheb - maandag 01 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 20:07 schreef alibabba het volgende:
Waarom geven ze bij Ajax, CRUIJFF niet de vrije hand? Zo komen we er nooit achter of ie het bij het rechte eind heeft! De laatste 10 jaar is het zonder Cruijff niet bijzonder geweest, dus om nu vrijgave te geven aan JC, zou de beste optie zijn lijkt me. Waarom altijd dat gesodemieter bij Ajax? Davids lijkt me een goeie bij de RvC, maar die andere 3 mogen de adviezen van Cruijff nooit langs zich neerleggen.

Ten Have die het alweer had over vergoedingen...kotsmisselijk word ik daarvan. Waarom zoiets onbenulligs aangeven. Ook het vingerwijzen naar Cruijff omtrent zijn columns...laat Cruijff gewoon zijn ding doen en bewierook die man! Wie is ten Have om over te komen als een baasje? Heeft ie zich al bewezen bij een voetbalclub? Neem zelf niet het voortouw, maar laat je leiden naar roem aan de hand van de grootste voetbalkenner van Nederland, JOHAN CRUIJFF!!!!!!!!!!!!
Ik heb de laatste tien jaar ook geen rol vervuld bij Ajax, volgens jouw redenering zou ik dus de vrije hand moeten krijgen... Zo werkt het niet bij een betaald voetbalvereneging en dat is maar goed ook. Ik begin meer en meer sceptisch te worden naar Cruijf. Eerst bleek dat technische rapport een opeenstapeling van open deuren die werden ingetrapt en daarna wilde hij bijvoorbeeld Blind ontslaan. Nu wil hij weer niet stoppen met zn column. Waarom moet alles en iedereen zich aanpassen aan Cruijf? Als hij vind dat de club groter is dan alles, dan kan hij toch minstens stoppen met zn stompzinnige columnpje. Daarnaast vind ik het echt belachelijk worden dat hij altijd een grote bek heeft, maar NOOIT op de club aanwezig is. Zelfs voor Cruijf moet er een grens zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2011 door ktotheb --
alibabba
 alibabba - maandag 01 augustus 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 20:52 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tien jaar ook geen rol vervuld bij Ajax, volgens jouw redenering zou ik dus de vrije hand moeten krijgen... Zo werkt het niet bij een betaald voetbalvereneging en dat is maar goed ook. Ik begin meer en meer sceptisch te worden naar Cruijf. Eerst bleek dat technische rapport een opeenstapeling van open deuren die werden ingetrapt en daarna wilde hij bijvoorbeeld Blind ontslaan. Nu wil hij weer niet stoppen met zn column. Waarom moet alles en iedereen zich aanpassen aan Cruijf? Als hij vind dat de club groter is dan alles, dan kan hij toch minstens stoppen met zn stompzinnige columnpje. Daarnaast vind ik het echt belachelijk worden dat hij altijd een grote bek heeft, maar NOOIT op de club aanwezig is. Zelfs voor Cruijf moet er een grens zijn.
Ktotheb of Cruijff de vrije hand geven is nogal een verschil denk ik. Het is wel JOHAN CRUIJFF waar we over praten. Wie heeft er meer verstand van voetbal..ten Have of Cruijff? Olfers of Cruijff, Romer of Cruijff? Die vragen lijken mij een abc'tje.

Het is toch zielig om Cruijff iets te laten verbieden? Het is toch geen kleuterklas en we leven in een democratisch land. Ik ben het met je eens dat er voor me de meeste mensen een grens moet zijn, maar er zijn uitzonderingen en JC is daar één van. Luister gewoon naar CRUIJFF en alles komt goed met AJAX en daar willen we met zijn allen naartoe!!
soccer
 soccer - maandag 01 augustus 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 21:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ktotheb of Cruijff de vrije hand geven is nogal een verschil denk ik. Het is wel JOHAN CRUIJFF waar we over praten. Wie heeft er meer verstand van voetbal..ten Have of Cruijff? Olfers of Cruijff, Romer of Cruijff? Die vragen lijken mij een abc'tje.

Het is toch zielig om Cruijff iets te laten verbieden? Het is toch geen kleuterklas en we leven in een democratisch land. Ik ben het met je eens dat er voor me de meeste mensen een grens moet zijn, maar er zijn uitzonderingen en JC is daar één van. Luister gewoon naar CRUIJFF en alles komt goed met AJAX en daar willen we met zijn allen naartoe!!
ik denk dat je wel heel kort door de bocht gaat. Iemand die roept dat hij zijn eigen wetten wel maakt is volgens mij niet geschikt om in een rvc te zitten. Volgens mij heeft davids toch ook wel verstand van voetballen en van bedrijfsvoering,die stemde ook tegen. Hij wordt dan door jc weggezet als iemand die geen verstand van voetballen heeft. Ik denk dat JC zich zelf overschat heeft en nu zijn gezicht probeert te redden. Daar gebruikt hij ook zijn vriendje voor bij de telegraaf. Die is afgelopen zaterdag begonnen met het zwart maken van de voorzitter. Verder over ja abc tje. zet het eens terug naar bedrijfsvoering. hoe komt het dan uit?
alibabba
 alibabba - maandag 01 augustus 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 21:32 schreef soccer het volgende:

[..]

ik denk dat je wel heel kort door de bocht gaat. Iemand die roept dat hij zijn eigen wetten wel maakt is volgens mij niet geschikt om in een rvc te zitten. Volgens mij heeft davids toch ook wel verstand van voetballen en van bedrijfsvoering,die stemde ook tegen. Hij wordt dan door jc weggezet als iemand die geen verstand van voetballen heeft. Ik denk dat JC zich zelf overschat heeft en nu zijn gezicht probeert te redden. Daar gebruikt hij ook zijn vriendje voor bij de telegraaf. Die is afgelopen zaterdag begonnen met het zwart maken van de voorzitter. Verder over ja abc tje. zet het eens terug naar bedrijfsvoering. hoe komt het dan uit?
Het zou in het belang van Ajax zijn als JC inderdaad zijn eigen wetten maakt, want ik heb weer sterk het gevoel dat er binnen Ajax een stel onbenullen lopen, die van voetbal geen verstand hebben. Daar was Johan voor aangesteld en dan volg je zijn adviezen gewoon op. Ikzelf heb bij Ling ook twijfels eerlijk gezegd, maar het zou het beste zijn geweest als ze Ling hadden aangesteld. Je hebt nu weer een hoop gesodemieter en dat was gewoon niet nodig geweest. Als ze Ling hadden aangesteld en het mislukt, was Johan daarvoor verantwoordelijk geweest. Ik heb over Davids niks negatiefs te melden, maar bij mijn weten heeft hij niet met Ling gesproken. Hij moet zijn oren laten hangen naar Cruijff en niet naar die andere 3, want die handelen volgens het bedrijf en Ajax moet vooral gerund worden als een VOETBALCLUB!
ktotheb
 ktotheb - maandag 01 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 22:23 schreef alibabba het volgende:

[..]

Het zou in het belang van Ajax zijn als JC inderdaad zijn eigen wetten maakt, want ik heb weer sterk het gevoel dat er binnen Ajax een stel onbenullen lopen, die van voetbal geen verstand hebben. Daar was Johan voor aangesteld en dan volg je zijn adviezen gewoon op. Ikzelf heb bij Ling ook twijfels eerlijk gezegd, maar het zou het beste zijn geweest als ze Ling hadden aangesteld. Je hebt nu weer een hoop gesodemieter en dat was gewoon niet nodig geweest. Als ze Ling hadden aangesteld en het mislukt, was Johan daarvoor verantwoordelijk geweest. Ik heb over Davids niks negatiefs te melden, maar bij mijn weten heeft hij niet met Ling gesproken. Hij moet zijn oren laten hangen naar Cruijff en niet naar die andere 3, want die handelen volgens het bedrijf en Ajax moet vooral gerund worden als een VOETBALCLUB!

Er lopen bij Ajax inderdaad een aantal mensen rond die niet zoveel verstand hebben van voetbal als Cruijf en dat is maar goed ook. Het runnen van een voetbalclub vergt namelijk veel meer dan verstand hebben van voetbal. Natuurlijk heeft Cruijf veel verstand van voetbal, maar zijn hele filosofie wordt al uitgedragen door de hoofdtrainer, assistent trainers, een hele hoop jeugdtrainers, de technisch manager, Davids in de RvC en ga zo maar door. Cruijf mag van mij best een redelijk vrije hand krijgen in technische zaken, maar een beslissing als een aanstelling van een AD is echt niet voetbaltechnisch. Hij heeft verstand van voetbal, maar dat wil niet zeggen dat hij ook een goed personeelsbeleid in een bedrijf kan voeren. Bij Barcelona zie je ook dat zijn voordragingen niet altijd worden aangesteld, dat zegt ook wel iets. Laat hem de jeugdopleiding vormgeven zoals hij denkt dat het hoort.

Maar het ergste van alles vind ik nog steeds dat hij NOOIT op de club is. Hoe kan je nou Ajax neerzetten en er zelf nooit zijn. Als je je echt commit, laat je gezicht dan zien. Praat met de mensen, analyseer. Maar nee, hij is nergens te bekennen.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - maandag 01 augustus 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Volgens mij verwart onze Johan de RvC met een plekkie op de bank langs het veld. En met de uitlatingen in de Telegraaf toont hij niet echt zijn meest intelligente kant, om me maar eens zacht uit te drukken.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 00:25   quote  deeplink  
En waarom hij niet slim bezig is: http://www.depers.nl/sport/586008/Cruijff-onder-n-vergrootglas.html
Stanley
 Stanley - dinsdag 02 augustus 2011 - 08:11   quote  deeplink  
feit, het vorige bestuur en het bestuur daarvoor maakte er een zooitje van.

Er moest wat gebeuren. Iets geforceerd worden.

Er is bij Ajax maar 1 persoon toe in staat: Joahan Cruijff.

Na veel machtsvertoon en vuilspuiterij waren de obstakels voor een Cruijffiaans beleid uit de weg.

Is iedereen zover om Cruijff het nu eens te laten zien.

Maar door de constructie van een beursgenoteerd bedrijf zijn kan je niet zonder poppetjes als v.d BOog en nu dan Tenhave. En die functie maakt blijkbaar een soor machtswellust los waardoor gepaste bescheidenheid niet meer bestaat.

Had Cruijff er niet geweest dan zat die kale klerelijer echt niet bij Ajax!!!!

Natuurlijk heb ik ook wel mijn twijfels op sommige punten, maar laat Cruijff nu eens zijn geniale gang gaan of gigantisch op zijn bek.

Maar niet nog eens een bestuur dat we straks uitkotsen!

Misschien zijn er hele goede redenen dat ze Ling niet wilden, maar wees hier open in. Daar hebben wij supprters na alle drama's recht op!!!!!!

Conclusie, ik snap wel degelijk waarom Cruijff verstek laat gaan.

Oprotten met die glijers, zou ik ook hebben als Cruijff!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 08:36   quote  deeplink  
Zucht, we hebben het over een beursgenoteerd bedrijf (helaas), niet de plaatselijke hengelsport club.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 02 augustus 2011 - 08:44   quote  deeplink  
Het wordt in mijn ogen eens tijd dat ook Ten Have eens op zijn plek wordt gezet met zn popiejopie gedrag. Als je Cruijff zover krijgt om deel te nemen aan de RvC, benut hem dan ook en ga niet alles tegenwerken.

Die gladjakkus heeft een vlotte babbel, en zal best verstand hebben van een aantal dingen, gezien zijn titels, maar van voetbal heeft hij natuurlijk 0,0 verstand.

Dat moet hij dan ook aan Cruijff en in mindere mate Davids overlaten.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 02 augustus 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 08:36 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Zucht, we hebben het over een beursgenoteerd bedrijf (helaas), niet de plaatselijke hengelsport club.
Een bedrijf waar het spelletje dat voetbal heet nog altijd het uithangbord is.

Ik voorzie grote onrust als blijkt dat men Cruijff totaal negeert, tot gevolg dat Cruijff opstapt.
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 02 augustus 2011 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2011 - 14:32 schreef Ajx het volgende:
Dus omdat de schaal toevallig de Johan Cruijff schaal heet, moet hij er bij zijn? Die men heeft ook een eigen leven. Misschien is hij wel lekker met Danny op vakantie, weet jij veel.

Het probleem met de huidige RvC is het feit dat er weinig voetbalverstand in zit (zonder Cruijff). Het is dan jammer en zeer spijtig om te zien dat er niet of nauwelijks naar hem geluisterd wordt ondanks de energie die Cruijff en zijn kompanen er in hebben gestopt.

Hoe kan het toch dat wij altijd van het ene uiterste, naar het ander uiterste gaan wat betreft bestuur?

Nooit eens rust in de tent, of een duidelijke visie. Goh wat mis ik de tijden waar van Praag het voor het zeggen had.

Overigens is Cruijff ook zo eigenwijs om niet naar dat media dametje te luisteren, maar dat terzijde ;).
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 00:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:
En waarom hij niet slim bezig is: http://www.depers.nl/sport/586008/Cruijff-onder-n-vergrootglas.html
Kan je mijn uitleggen wat Cruijff hier dan fout doet? Wat nu afspeelt, was toch juist de reden van Cruijff om een "Revolutie" aan te kondigen?

Beleidsbepalers binnen het bestuur nemen beslissingen op voetbal gebied, terwijl ze er 0,0 verstand van hebben. Dat was onder Coronel en vd Boog het geval, en is in principe nu nog steeds het geval.

Alleen is de ene gladde aal (vd Boog) afgelost door een gladde kakker met weet ik veel hoeveel titels. Ten Have is dan welliswaar voorzitter van de RvA, maar in principe is er weinig veranderd.

Als je dan als RvC er alles aan doet op Ling buiten de deur te houden, en kiest voor Been!!, is het niet zo gek dat Cruijff teleurgesteld is want nu is hij weer terug bij het punt waar dit allemaal begon.

Maar goed, ik ben bang dat Cruijff binnenkort ECHT denkt van "Krijg allemaal maar de vinketering met jullie Ajax", en definitief afstand neemt om lekker van zijn leven te gaan genieten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door Booya4Afca --
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 08:11 schreef Stanley het volgende:

Na veel machtsvertoon en vuilspuiterij waren de obstakels voor een Cruijffiaans beleid uit de weg.

Maar door de constructie van een beursgenoteerd bedrijf zijn kan je niet zonder poppetjes als v.d BOog en nu dan Tenhave. En die functie maakt blijkbaar een soor machtswellust los waardoor gepaste bescheidenheid niet meer bestaat.

Natuurlijk heb ik ook wel mijn twijfels op sommige punten, maar laat Cruijff nu eens zijn geniale gang gaan of gigantisch op zijn bek.

Misschien zijn er hele goede redenen dat ze Ling niet wilden, maar wees hier open in. Daar hebben wij supprters na alle drama's recht op!!!!!!

Uitstekend verhaal!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 09:12 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Kan je mijn uitleggen wat Cruijff hier dan fout doet? Wat nu afspeelt, was toch juist de reden vna Cruijff om een "Revolutie" aan te kondigen?

Beleidsbepalers binnen het bestuur nemen beslissingen op voetbal gebied, terwijl ze er 0,0 verstand van hebben. Dat was onder Coronel en vd Boog het geval, en is in principe nu nog steeds het geval.

Alleen is de ene gladde aal (vd Boog) afgelost door een gladde kakker met weet ik veel hoeveel titels. Ten Have is dan welliswaar voorzitter van de RvA, maar in principe is er weinig veranderd.

Als je dan als RvC er alles aan doet op Ling buiten de deur te houden, en kiest voor Been!!, is het niet zo gek dat Cruijff teleurgesteld is want nu is hij weer terug bij het punt waar dit allemaal begon.

Maar goed, ik ben bang dat Cruijff binnenkort ECHT denkt van "Krijg allemaal maar de vinketering met jullie Ajax", en definitief afstand neemt om lekker van zijn leven te gaan genieten.
100% EENS!!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 02 augustus 2011 - 11:55   quote  deeplink  
I rest my case. Tegen zoveel domheid kan ik geen argumenten meer verzinnen.
soccer
 soccer - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 09:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

100% EENS!!!!
ik denk dat hij dat inderdaad doet. Maar meer door het feit dat de klus moeilijker is dan dat hij verwacht had. Dat er meer bij komt kijken om een voetbalclub(bedrijf) te leiden van 70 miljoen omzet. Dat je niet alleen voetbal verstand moet hebben. De andere leden van de RvC waren tegen Ling denk jij dat Davids daar niet overnagedacht heeft? En zwaar wegende argumenten had om tegen te stemmen. Tenminste dat mag ik wel verwachten van iemand met een MBA opleiding.
Wat heeft JC nu eigenlijk gedaan ? Een hoop heibel getrapt de verantwoordelijk op de jeugdopleiding verwijderd. Was dat nodig? de jeugdopleiding is niet slecht. Alleen er stromen te weinig aanvallers door. Maar dat ligt volgens mij aan de trainer van het eerste en niet aan de hoofd jeugdopleidingen.
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 02 augustus 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 09:12 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Kan je mijn uitleggen wat Cruijff hier dan fout doet? Wat nu afspeelt, was toch juist de reden van Cruijff om een "Revolutie" aan te kondigen?

Ik wil wel proberen uit te leggen wat Cruijf nu fout doet. Wat hij in mijn ogen fout doet is ten eerste dat hij nooit op de club aanwezig is, maar wel als hardste schreeuwt wat er allemaal fout gaat. Ten tweede bemoeit hij zich met dingen die niet uitluitend voetbaltechnisch zijn (aanstelling AD bijvoorbeeld). Maar wat hij op dit moment het meeste fout doet is gewoon doorgaan met zijn column. Hij blijft Ajax van ongevraagde kritiek dienen, waardoor ik elke week weer allemaal negatieve verhalen over Ajax moet lezen in de media. Bovendien geeft hij in zijn column aan dat hij zijn eigen regels moet gaan maken. Dat is niet alleen heel arrogant (en mijns inziens maakt hij zichzelf hiermee belangrijker dan het clubbelang), maar ook gewoon strafbaar. Als hij gevoelige informatie die nog niet via officiele kanalen bekend is gemaakt opschrijft in zijn column, is dat niet alleen schadelijk voor de club, maar ook nog eens strafbaar volgens de Wet Financieel Toezicht. Als hij het alleen voor het zeggen wil hebben bij Ajax, moet hij een andere functie gaan bekleden en full-time op de club komen.
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:35 schreef soccer het volgende:

[..]

ik denk dat hij dat inderdaad doet. Maar meer door het feit dat de klus moeilijker is dan dat hij verwacht had. Dat er meer bij komt kijken om een voetbalclub(bedrijf) te leiden van 70 miljoen omzet. Dat je niet alleen voetbal verstand moet hebben. De andere leden van de RvC waren tegen Ling denk jij dat Davids daar niet overnagedacht heeft? En zwaar wegende argumenten had om tegen te stemmen. Tenminste dat mag ik wel verwachten van iemand met een MBA opleiding.
Wat heeft JC nu eigenlijk gedaan ? Een hoop heibel getrapt de verantwoordelijk op de jeugdopleiding verwijderd. Was dat nodig? de jeugdopleiding is niet slecht. Alleen er stromen te weinig aanvallers door. Maar dat ligt volgens mij aan de trainer van het eerste en niet aan de hoofd jeugdopleidingen.
Cruijff is niet degene die heibel trapt. Hij is nog van de oude stempel, die een voetbalclub naar zijn hand wil zetten en hij kan dat als de beste. Beter dan een ten Have, Olfers of een Romer, die enkel en alleen handelen als een bedrijf, waar AJAX al meer dan 10 jaar de dupe van is. Als je dat niet ziet, zowel intern als op het veld, snap ik er helemaal niets meer van. Een bal trappen over 10 meter is bij sommige al een probleem. Het niveau holt achteruit en dat verschil is duidelijk te zien als Ajax moet aantreden in Europa. Wanneer Cruijff zich dadelijk terugtrekt..laten we dat niet hopen, want dan is het gedaan met Ajax en zijn we overgeleverd aan een stel onbenullen die puur handelen in het belang van zichzelf. Cruijff handelt puur in het belang van AJAX. Het word eens tijd dat iedereen dat gaat inzien anders is zo direct te laat!!
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 12:40 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ik wil wel proberen uit te leggen wat Cruijf nu fout doet. Wat hij in mijn ogen fout doet is ten eerste dat hij nooit op de club aanwezig is, maar wel als hardste schreeuwt wat er allemaal fout gaat. Ten tweede bemoeit hij zich met dingen die niet uitluitend voetbaltechnisch zijn (aanstelling AD bijvoorbeeld). Maar wat hij op dit moment het meeste fout doet is gewoon doorgaan met zijn column. Hij blijft Ajax van ongevraagde kritiek dienen, waardoor ik elke week weer allemaal negatieve verhalen over Ajax moet lezen in de media. Bovendien geeft hij in zijn column aan dat hij zijn eigen regels moet gaan maken. Dat is niet alleen heel arrogant (en mijns inziens maakt hij zichzelf hiermee belangrijker dan het clubbelang), maar ook gewoon strafbaar. Als hij gevoelige informatie die nog niet via officiele kanalen bekend is gemaakt opschrijft in zijn column, is dat niet alleen schadelijk voor de club, maar ook nog eens strafbaar volgens de Wet Financieel Toezicht. Als hij het alleen voor het zeggen wil hebben bij Ajax, moet hij een andere functie gaan bekleden en full-time op de club komen.
Ja laten we onze voetbalicoon lekker in de bak zetten omdat hij het bij rechte eind heeft...allemaal die regeltjes en wetjes..wat een kleutergedrag man. Cruijff zal zeker zijn foutjes maken, maar is oprecht en eerlijk en handelt puur in het belang van Ajax. Wat is de Wet Financieel Toezicht? Daar zou ik wel eens binnen willen lopen..ik garandeer je dat ze 7 kleuren stront schijten. Opzouten met dat volk! Het is te hopen dat Cruijff zich nog meer distantieert en dat hij gesteund word door de juiste mensen, zodat hij volledig zijn gang kan laten gaan, want ik wil weer een Ajax zien dat Europese successen haalt!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:54   quote  deeplink  
weet je wat HET probleem is? Zo lang de VOETBALCLUB AJAX een TE groot deel blijft van het beursgenoteerde BEDRIJF AJAX, zal er altijd strijd blijven wat wel en niet goed is voor de club en/of het bedrijf. Eerst zal er een duidelijk verschil moeten komen tussen voetbalclub en bedrijf. de mensen binnen AJAX moeten Johan Cruijff zijn laten gaan en hem niet tegenwerken. Gaat het dan fout met de club, is het voor altijd over en uit met JC. Maar gaat AJAX weer echt meetellen, dan zal het beursgenoteerde bedrijf AJAX ook floreren.

Laat Johan zijn ding doen en het komt goed!!!

AJAX FOREVER!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 08:11 schreef Stanley het volgende:

Mooi verhaal Stanley, ik geef je helemaal gelijk.
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 13:54 schreef Ronald 1960 het volgende:
weet je wat HET probleem is? Zo lang de VOETBALCLUB AJAX een TE groot deel blijft van het beursgenoteerde BEDRIJF AJAX, zal er altijd strijd blijven wat wel en niet goed is voor de club en/of het bedrijf. Eerst zal er een duidelijk verschil moeten komen tussen voetbalclub en bedrijf. de mensen binnen AJAX moeten Johan Cruijff zijn laten gaan en hem niet tegenwerken. Gaat het dan fout met de club, is het voor altijd over en uit met JC. Maar gaat AJAX weer echt meetellen, dan zal het beursgenoteerde bedrijf AJAX ook floreren.

Laat Johan zijn ding doen en het komt goed!!!

AJAX FOREVER!!!
EENS
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:12   quote  deeplink  
En sorry dat ik zo fel van leer trek maar ik heb het gewoon niet op dat beursgenoteerd gezelschap. Ik kan goed begrijpen waarom Cruijff wegblijft, want ik zou me ook niet thuisvoelen bij zo'n eng gezelschap. Die mensen zullen best aardige mensen zijn maar ik vind ze gewoon niet bij Ajax passen. Ik wel mensen zien als Cruijff, Molenaar en v.Duivenbode. Mensen die maar één belang hebben en dat is onze mooie club AJAX. Ajax is nu eenmaal beursgenoteerd en daar moeten we mee leven, maar laat dat werk zoveel mogelijk op de achtergrond en dan mogen ze van mij gerust een aardige cent verdienen, maar loop er niet mee te koop aub. Ajacieden zijn alleen geinteresseerd in hetgeen wat op dat veld gebeurt en daar draait het ook allemaal om. Als dat namelijk goed in mekaar steekt, komen de miljoenen vanzelf. JOHAN CRUIJFF is de perfecte man om het spel in de Arena te perfectioneren. Laat die man aub zijn gang gaan!!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Cruijff heeft natuurlijk niet altijd gelijk, maar verstand van voetbal?? Tja ik denk niet dat er iemand op aarde is die meer verstand heeft van voetbal heeft dan Johan Cruijff. Het mooie vind ik dat zelfs op zijn leeftijd hij nog meegaat met de voetbal evolutie. Een goed voorbeeld is de manier waarop men in zijn ogen tegenwoordig moet spelen. Ipv een aanvallende middenvelder die hij zelf ontworpen had bestaat in zijn ogen niet meer, door de evolutie kan je nu beter met een links en rechtmidden spelen die 1 voor 1 opkomen, daarmee toont hij maar weer zijn genialiteit aan en zijn visie op voetbal gebied. Zijn voetbal adviezen zijn zo belangrijk voor Ajax net als het advies over hoe je spelers moet opleiden. Winnen als team (zolang het niet Ajax 1 is) is niet belangrijk, maar de ontwikkeling van het individu moet voorop staan.. simpel, maar geniaal!! Nee geef hem maar de vrije hand op voetbalgebied en laat iedereen die geen voetbal achtergrond heeft zijn kop houden.

Hij heeft dan geen kaas gegeten van Marketing of financien, maar heeft overal wel een mening over, laat hem die mening hebben, net als andere een mening hebben over voetbal, maar geef hem daarin NIET de vrije hand, daar zijn de andere knappe koppen voor, media marketing, financien etc..

JC hoeft van mij echt niet altijd bij Ajax te zijn, zolang hij af en toe maar even kijkt hoe men het daar doet, dan ben ik tevreden.

De beste combinatie is om bij Ajax een AD te hebben die ook op topniveau heeft gevoetbald, daar geef ik hem ook gelijk in, alleen is die lastig te vinden. Ik zou wel willen weten waarom Ling niet voldoet aan de eisen?

Verder moeten we niet teveel nadruk leggen of hij er wel of niet is, het gaat erom dat hij er is voor Ajax op de meest belangrijkste momenten. Davids is er ook niet elke dag, net als die andere RVC's.

Ik zie het helemaal goed komen met Ajax, alleen zijn er teveel mensen die zich met Ajax bemoeien. Ik hoop dat Cruijff de mensen die mogelijke schade aanrichten bij Ajax en/of aan de stoelpoten zagen van de voetbalkenners bij Ajax, monddood kan maken via zijn columns!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 14:12 schreef alibabba het volgende:
En sorry dat ik zo fel van leer trek maar ik heb het gewoon niet op dat beursgenoteerd gezelschap. Ik kan goed begrijpen waarom Cruijff wegblijft, want ik zou me ook niet thuisvoelen bij zo'n eng gezelschap. Die mensen zullen best aardige mensen zijn maar ik vind ze gewoon niet bij Ajax passen. Ik wel mensen zien als Cruijff, Molenaar en v.Duivenbode. Mensen die maar één belang hebben en dat is onze mooie club AJAX. Ajax is nu eenmaal beursgenoteerd en daar moeten we mee leven, maar laat dat werk zoveel mogelijk op de achtergrond en dan mogen ze van mij gerust een aardige cent verdienen, maar loop er niet mee te koop aub. Ajacieden zijn alleen geinteresseerd in hetgeen wat op dat veld gebeurt en daar draait het ook allemaal om. Als dat namelijk goed in mekaar steekt, komen de miljoenen vanzelf. JOHAN CRUIJFF is de perfecte man om het spel in de Arena te perfectioneren. Laat die man aub zijn gang gaan!!!!
+1
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 14:20 schreef Ajax we love you het volgende:
Cruijff heeft natuurlijk niet altijd gelijk, maar verstand van voetbal?? Tja ik denk niet dat er iemand op aarde is die meer verstand heeft van voetbal heeft dan Johan Cruijff. Het mooie vind ik dat zelfs op zijn leeftijd hij nog meegaat met de voetbal evolutie. Een goed voorbeeld is de manier waarop men in zijn ogen tegenwoordig moet spelen. Ipv een aanvallende middenvelder die hij zelf ontworpen had bestaat in zijn ogen niet meer, door de evolutie kan je nu beter met een links en rechtmidden spelen die 1 voor 1 opkomen, daarmee toont hij maar weer zijn genialiteit aan en zijn visie op voetbal gebied. Zijn voetbal adviezen zijn zo belangrijk voor Ajax net als het advies over hoe je spelers moet opleiden. Winnen als team (zolang het niet Ajax 1 is) is niet belangrijk, maar de ontwikkeling van het individu moet voorop staan.. simpel, maar geniaal!! Nee geef hem maar de vrije hand op voetbalgebied en laat iedereen die geen voetbal achtergrond heeft zijn kop houden.

Hij heeft dan geen kaas gegeten van Marketing of financien, maar heeft overal wel een mening over, laat hem die mening hebben, net als andere een mening hebben over voetbal, maar geef hem daarin NIET de vrije hand, daar zijn de andere knappe koppen voor, media marketing, financien etc..

JC hoeft van mij echt niet altijd bij Ajax te zijn, zolang hij af en toe maar even kijkt hoe men het daar doet, dan ben ik tevreden.

De beste combinatie is om bij Ajax een AD te hebben die ook op topniveau heeft gevoetbald, daar geef ik hem ook gelijk in, alleen is die lastig te vinden. Ik zou wel willen weten waarom Ling niet voldoet aan de eisen?

Verder moeten we niet teveel nadruk leggen of hij er wel of niet is, het gaat erom dat hij er is voor Ajax op de meest belangrijkste momenten. Davids is er ook niet elke dag, net als die andere RVC's.

Ik zie het helemaal goed komen met Ajax, alleen zijn er teveel mensen die zich met Ajax bemoeien. Ik hoop dat Cruijff de mensen die mogelijke schade aanrichten bij Ajax en/of aan de stoelpoten zagen van de voetbalkenners bij Ajax, monddood kan maken via zijn columns!
Ze hadden het inderdaad gewoon moeten proberen met Ling. Als het niet werkt, weet je dat binnen 2 jaar. Nu krijg je een ander en blijf je in twijfel. Hoe was het gegaan met Ling i.c.m. Cruijff en zou Cruijff gelijk hebben gehad met zijn keuze voor Ling? Je moet gewoon een keuze maken en ergens voor gaan. Het proces blijft zich maar uitstellen en daar is Ajax niet bij gebaat!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 augustus 2011 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 14:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ze hadden het inderdaad gewoon moeten proberen met Ling. Als het niet werkt, weet je dat binnen 2 jaar. Nu krijg je een ander en blijf je in twijfel. Hoe was het gegaan met Ling i.c.m. Cruijff en zou Cruijff gelijk hebben gehad met zijn keuze voor Ling? Je moet gewoon een keuze maken en ergens voor gaan. Het proces blijft zich maar uitstellen en daar is Ajax niet bij gebaat!
Eens
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Waarom kunnen wij (supporters) het wel eens worden met elkaar en die paar mensen die een bedrijf moeten leiden niet. Ik zit voor m'n werk dagelijks redelijk dicht bij de ArenA vandaan (5 minuten met de auto) maar zou het hier vandaan van het dak willen schreeuwen;

LAAT JOHAN ZIJN GANG GAAAAAAAAN!!!! HIJ (en de rest van het team uit de gouden tijd) HEEFT AJAX GROOT GEMAAKT EN DOET HET ZO WEER!!!
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:36   quote  deeplink  
Ik word er nu echt moe van, ik dacht serieus ( beetje naief achteraf) dat het gezeik nu wel een keer voorbij zou zijn, die hele Ten Have had er niet gezeten onder Cruijff, en nu gaan we gewoon weer verder waar we met v/d Boog waren gebleven...

Triest word ik er van om Ajax zo te zien struiklen over haar eigen benen.
ktotheb
 ktotheb - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 13:39 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ja laten we onze voetbalicoon lekker in de bak zetten omdat hij het bij rechte eind heeft...allemaal die regeltjes en wetjes..wat een kleutergedrag man. Cruijff zal zeker zijn foutjes maken, maar is oprecht en eerlijk en handelt puur in het belang van Ajax. Wat is de Wet Financieel Toezicht? Daar zou ik wel eens binnen willen lopen..ik garandeer je dat ze 7 kleuren stront schijten. Opzouten met dat volk! Het is te hopen dat Cruijff zich nog meer distantieert en dat hij gesteund word door de juiste mensen, zodat hij volledig zijn gang kan laten gaan, want ik wil weer een Ajax zien dat Europese successen haalt!!
Ik snap je frustratie alibaba, maar ik heb die wetten ook niet verzonnen. Je kan wel zeggen gezeik met regeltjes enzo, maar het zijn gewoon Nederlandse wetten. Ik denk bovendien niet dat ze erg bang van je zullen zijn daar, aangezien ze zich bezighouden met financiële misdrijven. Een voetbalsupporter met een honkbalknuppel zou daar niet veel indruk maken. Kijk ik ben ook pro cruijff, maar niet onvoorwaardelijk. Hij moet een vrije hand krijgen in het technische gedeelte, dus misschien moet die term eerst afgebakend worden. Daarnaast moet hij stoppen met die column, want wat wint hij daar nou mee. Als laatste moet hij meer aanwezig zijn. Als hij aan die voorwaarden voldoet kan hij de technische kant van Ajax goed neerzetten. Naar hij heeft grootheidswaanzin en denkt dat hij alles weet over alles zonder daarvoor überhaupt aanwezig te zijn. Mijn mening is dat het zo niet werkt en dat ook Cruijff zich aan bepaalde regels moet houden
Booya4Afca
 Booya4Afca - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:46 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ik snap je frustratie alibaba, maar ik heb die wetten ook niet verzonnen. Je kan wel zeggen gezeik met regeltjes enzo, maar het zijn gewoon Nederlandse wetten. Ik denk bovendien niet dat ze erg bang van je zullen zijn daar, aangezien ze zich bezighouden met financiële misdrijven. Een voetbalsupporter met een honkbalknuppel zou daar niet veel indruk maken. Kijk ik ben ook pro cruijff, maar niet onvoorwaardelijk. Hij moet een vrije hand krijgen in het technische gedeelte, dus misschien moet die term eerst afgebakend worden. Daarnaast moet hij stoppen met die column, want wat wint hij daar nou mee. Als laatste moet hij meer aanwezig zijn. Als hij aan die voorwaarden voldoet kan hij de technische kant van Ajax goed neerzetten. Naar hij heeft grootheidswaanzin en denkt dat hij alles weet over alles zonder daarvoor überhaupt aanwezig te zijn. Mijn mening is dat het zo niet werkt en dat ook Cruijff zich aan bepaalde regels moet houden
Eens, al mag hij van mij lekker doorgaan met zijn column. En Cruijff hoeft van mij echt niet wekelijks op de Toekomst te lopen, daar heeft ie tenslotte "zijn mensen" voor. (Jonk, Bergkamp)

Maar ik ben het wel met Remco eens. Denk je door de komst van Cruijff van al het gezeik af te zijn, beginnen ze doodleuk opnieuw, en is de revolutie door Cruijff, geen centimeter opgeschoten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2011 door Booya4Afca --
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 augustus 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2011 - 15:36 schreef remco k het volgende:
Ik word er nu echt moe van, ik dacht serieus ( beetje naief achteraf) dat het gezeik nu wel een keer voorbij zou zijn, die hele Ten Have had er niet gezeten onder Cruijff, en nu gaan we gewoon weer verder waar we met v/d Boog waren gebleven...

Triest word ik er van om Ajax zo te zien struiklen over haar eigen benen.
Ik word er ook triest van Remco en dat schuif ik niet onder stoelen of banken. Voor mij doet het goed als ik het kan uiten en het is puur mijn gevoel zoals ik erover denk. Ik zou niets liever willen dan alleen maar positief over AJAX te schrijven. AJAX zit bij mij zo diep dat ik er echt ziek van kan worden als er weer gesodemieter is!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff benoemd tot commissaris bij Ajax

0.0169129