|
|
dr. Love
|
|
|
Martin van geel haal alles uit de kast om deze spits voor feyenoord en r.koeman u kunt met. deze speler heel hoog eindigen min landtitel en volgenjaar zeker de championsleage championsleage halen en voor koeman u bent en wordt een betere choach dan v.gaal, b.katwijk en vele anderen die alleen hopen dat de club miljoenen investeren en in een gespreid bed in komen dat is geen kwaliteit trainer. En van geel haal doe podolski en je snoert voorgoed de smoel van die deriksen grote mond wanneer de bekritiseerde niet aanwezig is |
|
|
|
|
Fr4Fr
|
|
|
Volgens mij heb je wat gebruikt? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ist alles OK?? ein gutes Topic!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Zeer goeie spits!! Heeft in intervieuw aangegeven Feyenoord een mooie club te vinden met een geweldig publiek!! Hij wil salaris inleveren om bij Feyenoord te kunnen voetballen net als Bellamy.... |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Wat voor pillen gebruik jij ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hij schijnt ze te delen met Ronaldihno ,, |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Ik zeg lees is een krant over de grens dat had je dat kunnen weten!! Is geen hallucinerende pil voor nodig!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:12 schreef Ronaldihno het volgende:Ik zeg lees is een krant over de grens dat had je dat kunnen weten!! Is geen hallucinerende pil voor nodig!! ik weet het dat van hem en Bellamy///Held nu al 2 jaar ,heb jij iemand zien komen van naam de laatste 2 jaar???En waarom kwamen ze niet ????? |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Juist je hebt het door!!! Allemaal lul verhalen dus..... Iedereen roept maar wat en er komt niemand! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
die gaste bestaan niet! net als Bellamy grote bek ma gebeurd helemaal niks. Als Bellamy zoograag bij ons wou voetballen ja. Had hij al 35 keer gebeld naar Feyenoord. Geld ook voor Podolski. Zijn zeer mooie spelers, ben ik mee eens. Ma het zijn ook gewoon gaste die grote bek hebben maar niks waar maken Dus leg je sprookjesboek weg. En kijk na Realiteit jo! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 17:45 schreef dr. Love het volgende:Martin van geel haal alles uit de kast om deze spits voor feyenoord en r.koeman u kunt met. deze speler heel hoog eindigen min landtitel en volgenjaar zeker de championsleage championsleage halen en voor koeman u bent en wordt een betere choach dan v.gaal, b.katwijk en vele anderen die alleen hopen dat de club miljoenen investeren en in een gespreid bed in komen dat is geen kwaliteit trainer. En van geel haal doe podolski en je snoert voorgoed de smoel van die deriksen grote mond wanneer de bekritiseerde niet aanwezig is hahahahhaa. seroquel gast... beginnend met 150 milligram 3 x daags. wat een witte pakken vent ben jij. hahahahahhahaha |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Gelukkig iemand die zichzelf leuk vind!! Sommige mensen zijn erg goedlachs! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha heb je je eigen paardelach wel eens gezien trouwens? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Ja dat is tenminste humor! Goed om te zien dat je dat ook beheerst |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:19 schreef Beempjerotterdam het volgende:die gaste bestaan niet! net als Bellamy grote bek ma gebeurd helemaal niks. Als Bellamy zoograag bij ons wou voetballen ja. Had hij al 35 keer gebeld naar Feyenoord. Geld ook voor Podolski. Zijn zeer mooie spelers, ben ik mee eens. Ma het zijn ook gewoon gaste die grote bek hebben maar niks waar maken Dus leg je sprookjesboek weg. En kijk na Realiteit jo! half mee eens... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:04 schreef Ronaldihno het volgende:Zeer goeie spits!! Heeft in intervieuw aangegeven Feyenoord een mooie club te vinden met een geweldig publiek!! Hij wil salaris inleveren om bij Feyenoord te kunnen voetballen net als Bellamy.... waarom heb ik iedere keer als er een onzin topic is en jij reageert vervolgens met: goeie topic... dat je meerdere accounts hebt? andere nick zelfde persoon? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Dit is typisch zoon topic waarom ik de laatste weken zo weinig post |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:12 schreef Ronaldihno het volgende:Ik zeg lees is een krant over de grens dat had je dat kunnen weten!! Is geen hallucinerende pil voor nodig!! Gozer, lees eens een krant ?? ik kom dagelijk allerlei kranten tegen in de scheepvaart, van italiaans tot engels, dus lees genoeg kranten :-)
Meer mensen willen geld inleveren voor Feyenoord zeggen ze, maar als het puntje bij paaltje komt hebben ze ineens een leuke aanbieding van een andere club of ze moeten iets of iemand onderhouden waar ze veel geld voor nodig hebben.
Ik kan ook zeggen ik wil veel geld inleveren, maar ik ga niet voor een hongerloontje werken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juli 2011 door D-010 -- |
|
|
|
|
zero10
|
|
|
Vandaar dat er sommige topspelers in de 2nd league gaan spelen in Engeland omdat ze dat zo leuk vinden. alles draait om de poen, zeker in de eindfase van je carriere...zie meer spelers naar Dubai gaan en Katar dan naar de rotterdamse haven....
helaas zullen we het ook zonder deze podolski moeten doen.... |
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
jij leest zeker veel stripverhalen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 18:12 schreef Ronaldihno het volgende:Ik zeg lees is een krant over de grens dat had je dat kunnen weten!! Is geen hallucinerende pil voor nodig!! Das fabeltjes krant |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Oké mischien podolski niet haalbaar dan everton van heracles een type suares en denilson dan. |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Oké ik denk dat ik het weet v. Geel heeft eerder verteld dat geld geen rol speelde Nou hier komt tie dan messi, hulk , klose , rapid fire , speedy consales, astrix en obelix voor de verdediging. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
veel onzin,zou zijn peniskoker klemmen? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kokertje.... zou kunnen ja. hahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 03:57 schreef dr. Love het volgende:Oké ik denk dat ik het weet v. Geel heeft eerder verteld dat geld geen rol speelde Nou hier komt tie dan messi, hulk , klose , rapid fire , speedy consales, astrix en obelix voor de verdediging. Ga terug in je darkroom! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik denk dat hij er beter uit kan komen met z`n kokert |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 17:45 schreef dr. Love het volgende:Martin van geel haal alles uit de kast om deze spits voor feyenoord en r.koeman u kunt met. deze speler heel hoog eindigen min landtitel en volgenjaar zeker de championsleage championsleage halen en voor koeman u bent en wordt een betere choach dan v.gaal, b.katwijk en vele anderen die alleen hopen dat de club miljoenen investeren en in een gespreid bed in komen dat is geen kwaliteit trainer. En van geel haal doe podolski en je snoert voorgoed de smoel van die deriksen grote mond wanneer de bekritiseerde niet aanwezig is En hij heeft behalve alles ook een aardig prijskaartje? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ach, als dr.lovert zijn aarsje achter het centraal station verkoopt hebben we hem zo binnen. de.fan zorgt wel dat het geld in het transfer potje komt |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Damn!!! Net terug van 3 weken vakantie, maar er is niks veranderd hier. Nou ja buiten het feit dat ik ineens zag dat Been vervagen was door Koeman.... Maarja kleinigheidje houd je toch. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is enorm veel veranderd. Ben alleen vergeten wat.... Feyenoord is in ieder geval in het Jeugdjournaal geweest. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Maar niet op dit forum, er wordt nog steeds de ene onzin post na de andere geopend. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:57 schreef Pietje1 het volgende:Maar niet op dit forum, er wordt nog steeds de ene onzin post na de andere geopend. eens! word er ook gek van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:57 schreef Pietje1 het volgende:Maar niet op dit forum, er wordt nog steeds de ene onzin post na de andere geopend. Ja, mee eens. Wordt steeds minder interessant. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:57 schreef Pietje1 het volgende:Maar niet op dit forum, er wordt nog steeds de ene onzin post na de andere geopend. Afgelopen 3 weken niet, maar het is er de laatste uren niet op vooruit gegaan. |
|
|
|