|
|
Roffa5314
|
|
|
Ik wil weten of de Open dag op donderdag geld kost Zoja Hoeveel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
open dag kost nooit geld,zal nu niet anders zijn. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Kost in principe niks, maar als je een kind meeneemt moet je wel voorbereid zijn op de merchandising..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Omdat ik jou wel mag, mag jij er voor 5 euro in! Contant bij mij afrekenen, bij poort 24 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
15.000 bezoekers vorig jaar. Vond het echt kut. Dit jaar meer? |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 19:46 schreef Rovert het volgende:[..] Omdat ik jou wel mag, mag jij er voor 5 euro in! Contant bij mij afrekenen, bij poort 24 Hahahahahahahha Echt een feyenoordfan |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
zal niet meer dan 15.000 zijn denk ik. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Fernandez, Nelom en Koeman komen uit die helikopter... Trekt elk jaar minder supporters... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:54 schreef Crisismanager het volgende:Fernandez, Nelom en Koeman komen uit die helikopter... Trekt elk jaar minder supporters... Clasie ,en misschien willen de heren Cissè en D.Fernandez het ook nog eens proberen.. En wellicht vind Isoufi het ook grappig.. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:54 schreef Crisismanager het volgende:Fernandez, Nelom en Koeman komen uit die helikopter... Trekt elk jaar minder supporters... Hoorde dat Gudde ook meegaat ..
Mocht het niet verklappen maar Nelom schopt hem eruit :-) |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Clasie ,en misschien willen de heren Cissè en D.Fernandez het ook nog eens proberen.. En wellicht vind Isoufi het ook grappig.. Ja Leon of Podolski hahahah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oja was ik ff vergeten ,misschien hahaha |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Hahaha nou als je paddo's op heb dan heb je een grote kans dat je hem ziet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
D-010
|
|
|
Dan adviseer ik je toch om naar Keulen te rijden als je hem wil zien hahaha, of je moet een ander middeltje nemen :P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Jij woont toch on een paddenstoel? Naast kabouter Milo. |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen Zat kabouter Spillebeen, heen en weer te wippen "Krak", zei toen de paddestoel, met een diepe zucht Allebei de beentjes hopla in de lucht |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen Zat kabouter Spillebeen, heen en weer te wippen "flop", zei toen de paddestoel, en hij slaakte een kreet die grote dikke paddestoel zat muurvast in zijn reet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2011 - 21:57 schreef D-010 het volgende:[..] Hoorde dat Gudde ook meegaat .. Mocht het niet verklappen maar Nelom schopt hem eruit :-) Zal een goede actie zijn van hem |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 08:02 schreef obiku010 het volgende:Op een grote paddenstoel, rood met witte stippen Zat kabouter Spillebeen, heen en weer te wippen "flop", zei toen de paddestoel, en hij slaakte een kreet die grote dikke paddestoel zat muurvast in zijn reet Lol :P |
|
|
|