|
|
Pascal1892
|
|
|
ik vind van wel ik denk dat je met een kaliber als velthuizen top keeper in huis heeft dan tenslotten heeft piet het geweldig gedaan bij vitesse |
|
|
|
|
willemjoke
|
|
|
|
|
|
Maussie1980
|
|
|
Natuurlijk ! Piet terug halen... Kan alleen nog maar beter worden en schat hem beter/hoger in dan Room. Meerits of Room verhuren of verkopen ! |
|
|
|
|
tolliver
|
|
|
Natuurlijk moet Piet terug in Arnhem. Hij is een goede keeper. Iedereen mag wel eens een inschattingsfout maken. Buitenlands avontuur lijkt leuk, maar je weet het maar nooit! Geen rare fratsen meer, maar gewoon lekker keepen bij ons Vitesse! |
|
|
|
|
Dicky 1983
|
|
|
Dat zou de eerste goeie aktie van van leeuwen zijn deze zomer. Dus ik hoop het wel maar verwacht het niet. |
|
|
|
|
arnhem naar de top
|
|
|
zou geweldig zijn piet piet piet piet hahah voel de sfeer al in de gelredome als hij er weer een uit haalt en iedereen zijn naam roept piet piet piet piet piet |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
HIJ HAD NOOIT WEG MOETEN GAAN BIJ JULLIE!! |
|
|
|
|
vitesseman
|
|
|
ik weet het niet jongens ik ben een groot vitesse fan maar ik denk dat we weer voor de gek gehouden worden hup vitesse gr p |
|
|
|
|
willemjoke
|
|
|
ja eindelijk voor de keuring zeggen ze dus |
|
|
|
|
vitesseman
|
|
|
piet kom maar als die kom |
|
|
|
|
vitesseman
|
|
|
ze hebben nu begroting van 26 miljoen mooi koop spelers |
|
|
|
|
bassvit
|
|
|
ik vind dat ze piet sowieso terug moeten halen. room vind ik zo'n ongelofelijke slechte keeper, dus verkoop room maar en dan meerits tweede keeper. |
|
|
|
|
Vites4ever
|
|
|
Wat mij betreft mag de veredelde handbalkeeper op de tribune blijven zitten. Room doet het goed! Hij kan tenminste hoge ballen van de zijkant klemvast VANGEN!! Hetgeen Pietje niet zo makkelijk doet. Voor de show, ja dat is leuk voor ZUID, maar daar wordt Vites niet beter van. Geef Room (jonge keeper) wat meer credits en hij gaat het maken (dan maar met wat minder poespas). |
|
|
|
|
manuel58
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 09:22 schreef Vites4ever het volgende:Wat mij betreft mag de veredelde handbalkeeper op de tribune blijven zitten. Room doet het goed! Hij kan tenminste hoge ballen van de zijkant klemvast VANGEN!! Hetgeen Pietje niet zo makkelijk doet. Voor de show, ja dat is leuk voor ZUID, maar daar wordt Vites niet beter van. Geef Room (jonge keeper) wat meer credits en hij gaat het maken (dan maar met wat minder poespas). Vites4ever je slaat de spijker op z'n kop. Piet is een duikelaar met veel branie. Geef Room een kans. Hij is een veel completere keeper. |
|
|
|
|
Maussie1980
|
|
|
Vd Brom ziet het duidelijk niet zitten in Room, Piet is nu definitief terug, denk ook dat dit betekent dat de kansen voor Room erg klein geworden zijn... |
|
|
|
|
v1nc3nt026
|
|
|
|
|
|
Ettenleurse Zot
|
|
|
Niks definitief. 'Ik wil me bij Vitesse in de kijker spelen voor een grote nederlandse club of buitenland"......... |
|
|
|