BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Jeugd wordt bepalend voor het op een hoger plan brengen van Feyenoord'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 juli 2011 - 07:54   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=143254

Nu er een opvolger voor Mario Been is gevonden, hoopt Feyenoord in rustiger vaarwater terecht te komen. Maandag leidde Ronald Koeman zijn eerste training als hoofdcoach van de Amsterdammers en daarbij werd hij gesteund door Jean-Paul van Gastel. Giovanni van Bronckhorst, die Koeman ook zal gaan assisteren in het nieuwe seizoen, ontbrak nog.

De voormalig linksback verblijft momenteel nog in de Verenigde Staten, maar heeft wel al contact gehad met Koeman. En met Jean-Paul van Gastel heb ik in het afgelopen jaar heel nauw samengewerkt, toen ik bij hem stage liep in de jeugdopleiding van Feyenoord, zegt Van Bronckhorst in De Telegraaf. Ik heb daar kennis kunnen maken met zijn voetbalvisie en hoe hij werkt met de beste jeugdspelers van de club. Daar heb ik bewondering voor gekregen. De visie van Van Gastel is geweldig.

Gio weet waar Feyenoord zich op moet gaan richten: Het gaat vooral om het ontwikkelen van de talenten die Feyenoord als club in huis heeft en die doorstromen vanuit de jeugd. Daar moet het hardste aan worden gewerkt en dat wordt bepalend voor het op een hoger plan brengen van de club, aldus de voormalig international. Koeman gaf maandag op de persconferentie aan dat hij nog gaat proberen om Leroy Fer voor de club te behouden.

bron: voetbalzone

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door FR-Han --
Bigga
 Bigga - dinsdag 26 juli 2011 - 08:05   quote  deeplink  
020
plannetje
 plannetje - dinsdag 26 juli 2011 - 08:09   quote  deeplink  
slechte grap zeg dit
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 juli 2011 - 08:15   quote  deeplink  
voetbalzone is dus een snavelblad
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 juli 2011 - 08:37   quote  deeplink  
Ongeloofloos.
Bigga
 Bigga - dinsdag 26 juli 2011 - 08:43   quote  deeplink  
ja maar was al bekend dat het een snavelblad is als je gaat kijken naar de pols die ze hebben dan gaat het altijd alleen maar over 020 die er beter op kan worden
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 26 juli 2011 - 09:07   quote  deeplink  
VoetbalzĂ´ne? VOETBALZONDE!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 26 juli 2011 - 09:13   quote  deeplink  
goeie topic dit!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 08:15 schreef obiku010 het volgende:
voetbalzone is dus een snavelblad
Zo gaat nogal,na 5 berichten was me leven op daarzo..
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 juli 2011 - 09:33   quote  deeplink  
massaal accounten aanmaken daar dus! en massaal strijden om gebanned te worden. hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 09:33 schreef obiku010 het volgende:
massaal accounten aanmaken daar dus! en massaal strijden om gebanned te worden. hahaha
ja en dan opblazen die site

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Jeugd wordt bepalend voor het op een hoger plan brengen van Feyenoord'









0.0056900