|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Geen Feyenoord, maar opnieuw Vitesse voor Velthuizen' (ELF Voetbal)
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
Maandenlang solliciteerde Piet Velthuizen tevergeefs naar de positie onder de lat bij Feyenoord, waardoor de keeper nu kiest voor een opmerkelijke stap: een terugkeer naar Vitesse. Dit meldt De Telegraaf. De doelman, die tussen 2006 en 2010 al 108 duels voor de Arnhemmers keepte, komt transfervrij over van Hercules Alicante. Velthuizen wordt vandaag medisch gekeurd en als dat geen problemen oplevert, zet hij zijn handtekening onder een éénjarig contract bij Vitesse, zo weet de krant. Velthuizen maakte vorige week bekend dat hij zijn nog drie jaar doorlopende contract bij de Spaanse club had laten ontbinden. Velthuizen heeft nog maanden salaris tegoed van Hercules Alicante.
Gelukkig maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
blij dat die lelijke kud keeper iig niet naar ons komt |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
snap ook niet waarom geengelul dit niet op het vitesse forum plaatst. als je iedere speler die niet komt een topic moet gunnen... |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
nou ik had hem er wel bij willen hebben.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 09:31 schreef obiku010 het volgende:snap ook niet waarom geengelul dit niet op het vitesse forum plaatst. als je iedere speler die niet komt een topic moet gunnen... En dan nog ook eens een reservekeeper van een laagvlieger in Spanje. |
|
|
|
|
v1nc3nt026
|
|
|
jammer he kakkerlakken! hahaha succes volgend seizoen !! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je stinkt uit je bek. Wegwezen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
BertFeyenoordFan
|
|
|
Ik denk dat hij niet voor niets maar een jaar tekend. Hij wil zich bewijzen naar Feyenoord dan loopt ook het contract van Darley af en komt hij in Topvorm naar de Kuip |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
gemiste kans,van geel is goed bezig,,,lang leve beenhakker |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die ouwe die alleen maar zooi heeft binnengehaald? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: Ben jij dit??
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote: wat heeft van geel dan gehaald,er gaan alleen maar spelers weg |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote: Wat moet hij dan? Liever dat er straks één goede speler bij komt, dan een dozijn zuigende spelers. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: liever niks dan waar we nu het salaris van betalen door beenhakker? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan liever niks. Of wil jij nog meer toppers zoals Schaken en Auassar? |
|
|
|
|
BertFeyenoordFan
|
|
|
zijn gelukkig allebei transfervrij gehaald al heeft Auassar nooit echt een kans gehad |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote: nee tuurlijk niet,maar dost is wel nodig en als je een klasbak als piet kunt krijgen |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:03 schreef BertFeyenoordFan het volgende:zijn gelukkig allebei transfervrij gehaald al heeft Auassar nooit echt een kans gehad Kost je nog steeds geld. Transfervrij of niet. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:03 schreef bollebeer het volgende:[..] nee tuurlijk niet,maar dost is wel nodig en als je een klasbak als piet kunt krijgen Piet? Klasbak? GLASbak zul je bedoelen.. Reservekeeper bij degradant primera division. Neuh hoor, doe mij dan maar Mulder. |
|
|
|
|
bollebeer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:03 schreef BertFeyenoordFan het volgende:zijn gelukkig allebei transfervrij gehaald al heeft Auassar nooit echt een kans gehad auassar heeft tegen psv zijn kans gehad |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:03 schreef bollebeer het volgende:[..] nee tuurlijk niet,maar dost is wel nodig en als je een klasbak als piet kunt krijgen anti Dost |
|
|
|
|
BertFeyenoordFan
|
|
|
Bij VVV waren ze beide uitstekend, vooral Ruben een jaar ervoor op de rechtsbackpositie, dat ze dat nooit opnieuw geprobeerd hebben. is mij nog een raadsel |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Speelde hij rechtsback? Lijkt me verdedigend erg kwetsbaar. |
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
Obiku was de Goey zon knappert dan ?? Wat een gelul allemaal. We hebben al 3 keepers. Jammer voor dat knulletje van Vitesse, maar moet nog zien dat Piet daar in het doel komt. Zonde voor de ontwikkeling van Room. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:51 schreef jdeman het volgende:Obiku was de Goey zon knappert dan ?? Wat een gelul allemaal. We hebben al 3 keepers. Jammer voor dat knulletje van Vitesse, maar moet nog zien dat Piet daar in het doel komt. Zonde voor de ontwikkeling van Room. de goei was een echte cassanovaat! als er een knap was was hij het. afblijven van ed man. kan je niet maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:54 schreef obiku010 het volgende:[..] de goei was een echte cassanovaat! als er een knap was was hij het. afblijven van ed man. kan je niet maken Ed, de vrouwen viel in katzwijm voor Ed Konijn. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en soms niet alleen de vrouwen! ik had ed boven mijn bed!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had je zeker ook een foto van Arnold Scholten! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee man. het ging me om de vlassnor... hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:03 schreef BertFeyenoordFan het volgende:zijn gelukkig allebei transfervrij gehaald al heeft Auassar nooit echt een kans gehad Auassar kan er niks van, die verdiend geen kans.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:03 schreef bollebeer het volgende:[..] nee tuurlijk niet,maar dost is wel nodig en als je een klasbak als piet kunt krijgen Betaal jij??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: precies, hij had zich onsterfelijk kunnen maken door de wedstrijd te laten kantelen ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mooi daar komen we weer goed weg. |
|
|
|
|
BertFeyenoordFan
|
|
|
ja vvv had een paar jaar terug ook een Ruben Schaken. Hij speelde rechtsback en kwam veelvuldig op kwam langs de lijn. volgens mij is dat dezelfde |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:41 schreef BertFeyenoordFan het volgende:ja vvv had een paar jaar terug ook een Ruben Schaken. Hij speelde rechtsback en kwam veelvuldig op kwam langs de lijn. volgens mij is dat dezelfde Rechtsback nog wel! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is Milo man,die heeft een SVtje bij ons.. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
quote: Toch handig te weten dat de kans groot is dat je met dezelfde keeper van het veld afstap, en niet met tien man. haha
Laat Velthuizen maar. We hebben zelf nog een paar jonge keepers waar we het maar mee moeten doen. De eerste besparing!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 20:07 schreef Wallie1908 het volgende:[..] Toch handig te weten dat de kans groot is dat je met dezelfde keeper van het veld afstap, en niet met tien man. haha Laat Velthuizen maar. We hebben zelf nog een paar jonge keepers waar we het maar mee moeten doen. De eerste besparing!! Wallie ik dacht dat jij op de tram zat,en nu blijk je bij de marine te zitten? Jij plakte toch ook wel eens in topic help ons? |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wallie ik dacht dat jij op de tram zat,en nu blijk je bij de marine te zitten? Jij plakte toch ook wel eens in topic help ons? Huh Help mij effe!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik kan mij nog een Wallie herrineren hier op dit forum 2 jaar terug.. Plakte hier wel eens een bloot vrouwtje in het betrefende topic? |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Plakken misschien wel, maar bloot lijkt mij sterk, maar mooi dat ik nog herkend wordt na een tijdje afwezigheid!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 20:22 schreef Wallie1908 het volgende:Plakken misschien wel, maar bloot lijkt mij sterk, maar mooi dat ik nog herkend wordt na een tijdje afwezigheid!! Ga eens kijken in topic "help ons" daar is een Wallie dat weet ik zeker... |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
veldhuizen is niet goed genoeg voor ons,volgend jaar eventueel vorm transfer vrij |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
blij toe, succes in Arnhem |
|
|
|