|
|
Gyan010
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
jdeman
|
|
|
heb wel interesse om hem op te volgen. Ben een echte bourgondier met een bijpassende bierbuik, wel bespraakt, en snel moe. Zit/hang graag op de bank |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:47 schreef jdeman het volgende:heb wel interesse om hem op te volgen. Ben een echte bourgondier met een bijpassende bierbuik, wel bespraakt, en snel moe. Zit/hang graag op de bank mooi! kan je dat mooi doen bij de snavels. die zoeken nog een bankvullend en mollig persoon |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 13:47 schreef jdeman het volgende:heb wel interesse om hem op te volgen. Ben een echte bourgondier met een bijpassende bierbuik, wel bespraakt, en snel moe. Zit/hang graag op de bank Denk je datt je het haalt met een briefje naar de 4de man voor een wissel? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoe lang zit ie al niet in coma? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Even voor de goede orde, Bas van Noortwijk is slecht omdat....? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: te rond. we hebben strenge eissen. koeman kon net |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij niets zichtbaar toevoegt aan het elftal, hij te dik is, hij spartaan is, hij een positie bezet houdt die prima door iemand met een Feyenoord achtergrond ingevuld had kunnen worden, hij alle kaassoufflé's en frikandellen voor je neus wegkaapt.... Moet ik nog ff doorgaan? |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:38 schreef Els het volgende:[..] Hij niets zichtbaar toevoegt aan het elftal, hij te dik is, hij spartaan is, hij een positie bezet houdt die prima door iemand met een Feyenoord achtergrond ingevuld had kunnen worden, hij alle kaassoufflé's en frikandellen voor je neus wegkaapt.... Moet ik nog ff doorgaan? Omdat hij erbij is, moet Darley tijdens wedstrijden steeds op de grond zitten.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:39 schreef Let it Snoo het volgende:[..] Omdat hij erbij is, moet Darley tijdens wedstrijden steeds op de grond zitten.. En als hij zonder waarschuwing opstaat, klapt de bank omver. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Kosten aan inventaris zijn sinds zijn komst vertienvoudigd! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Van Dobben is met zijn komst de grootste leverancier van Feyenoord geworden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Liposuctie kan nu op meerdere manieren geinterpreteerd worden. |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Speciale lift moeten ontwikkelen voor in het Maasgebouw: een SPEKtakel (flauwe grap, ik weet het, maar kon het niet laten). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:49 schreef Let it Snoo het volgende:Speciale lift moeten ontwikkelen voor in het Maasgebouw: een SPEKtakel (flauwe grap, ik weet het, maar kon het niet laten). vet goeie grap. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:49 schreef Let it Snoo het volgende:Speciale lift moeten ontwikkelen voor in het Maasgebouw: een SPEKtakel (flauwe grap, ik weet het, maar kon het niet laten). echt super te gek gaaf lachen met jou hoor hee. moet je iets mee doen man! |
|
|
|
|
Bicker
|
|
|
Die Spartaanse Dobbermanskroket vervangen door Peter Houtman? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's een goeie. Houtman is een sympathieke vent. En is niet te dik en is op-en-top Feyenoorder. |
|
|
|
|
Bicker
|
|
|
Peter Houtman voegt teminste nog iets toe ook (kan onze jeugd dadelijk nog koppen ook). Trouwens iedereen liever als Ed Vetklep.(toch geen gezicht op die bank) |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: grappig om uit jouw mond te horen :-) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahah. niet zo bijdehand koekebakkert! hahahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:38 schreef Els het volgende:[..] Hij niets zichtbaar toevoegt aan het elftal, hij te dik is, hij spartaan is, hij een positie bezet houdt die prima door iemand met een Feyenoord achtergrond ingevuld had kunnen worden, hij alle kaassoufflé's en frikandellen voor je neus wegkaapt.... Moet ik nog ff doorgaan? He potver een kaasouffle daar heb ik trek in,en ik moet nog 3 dagen nu zit ik de hele week te denken aan een lekkere kaassouffle. Vrijdag effe een eten,maar nu moet ik er steeds aan denken. hebben jullie geen plaatje van zo een ding,kan ik er naar kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:19 schreef piet de paler het volgende:[..] He potver een kaasouffle daar heb ik trek in,en ik moet nog 3 dagen nu zit ik de hele week te denken aan een lekkere kaassouffle. Vrijdag effe een eten,maar nu moet ik er steeds aan denken. hebben jullie geen plaatje van zo een ding,kan ik er naar kijken Hahaha, wat kan je naar dat soort dingen verlangen, he. Ik heb de hele dag al last van beelden van Verkade chocoladerepen..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:22 schreef Els het volgende:[..] Hahaha, wat kan je naar dat soort dingen verlangen, he. Ik heb de hele dag al last van beelden van Verkade chocoladerepen..... De afgelopen dagen heb ik steeds het liedje Yogho Yogho in mijn hoofd Ik lust namelijk geen gepasteuriseerde melk. En zeekoeien kun je niet melken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:22 schreef Els het volgende:[..] Hahaha, wat kan je naar dat soort dingen verlangen, he. Ik heb de hele dag al last van beelden van Verkade chocoladerepen..... Ik loop wel even naar de fabriek voor je..... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
vandaag mezelf tevreden gesteld met een frikandel speciaal.... al dagen aan lopen denken. Heerlijk om het dan te kunnen eten maar het is zo snel op.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:24 schreef piet de paler het volgende:[..] De afgelopen dagen heb ik steeds het liedje Yogho Yogho in mijn hoofd Ik lust namelijk geen gepasteuriseerde melk. En zeekoeien kun je niet melken. Ik zit nog steeds met dat liedje van Stylzz in mijn hoofd: Leroy Fer met korting whohohohohoooo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:25 schreef FR-Douwe het volgende:vandaag mezelf tevreden gesteld met een frikandel speciaal.... al dagen aan lopen denken. Heerlijk om het dan te kunnen eten maar het is zo snel op.... met uitjes ??? en curry ketchup ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Haha, dank je. Da's handig, zo'n fabriek op loopafstand. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: uitjes en tomaten ketchup..... extra grote genomen (hebben ze tijdelijk bij onze cafetaria). |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hoelang zit je al op zee? het verlangen spat er vanaf.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:28 schreef FR-Douwe het volgende:[..] uitjes en tomaten ketchup..... extra grote genomen (hebben ze tijdelijk bij onze cafetaria). Potver ik ga dadelijk maar even bij Kokkie kijken. Het enige wat hij heeft is kipnuggets en vieze gehaktballen en heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeel pasta.Ik ga deze nachtwacht het heel zwaar krijgen met visioenen over frituur spul |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Heb er zelfs nog gewerkt, de vullingen vielen uit je kiezen als je binnen kwam alleen van de lucht. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Potver ik ga dadelijk maar even bij Kokkie kijken. Het enige wat hij heeft is kipnuggets en vieze gehaktballen en heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeel pasta.Ik ga deze nachtwacht het heel zwaar krijgen met visioenen over frituur spul klinkt stom maar zou graag met je ruilen.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:31 schreef hotjumper het volgende:[..] Heb er zelfs nog gewerkt, de vullingen vielen uit je kiezen als je binnen kwam alleen van de lucht. Maar hadden ze ook een personeelswinkel? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Potver ik ga dadelijk maar even bij Kokkie kijken. Het enige wat hij heeft is kipnuggets en vieze gehaktballen en heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeel pasta.Ik ga deze nachtwacht het heel zwaar krijgen met visioenen over frituur spul Hoe lang zit je per keer op zee? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Toen wel... Dat zal tegenwoordig wel niet meer mogen... Maar de oude chocolade fabriek is nu een multi functioneel gebouw geworden met restaurant, blbliotheek e.d. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat ligt er aan wat voor klus.maar meestal niet langer dan 2 weken (3dagen af plus reistijd) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:47 schreef hotjumper het volgende:[..] Toen wel... Dat zal tegenwoordig wel niet meer mogen... Maar de oude chocolade fabriek is nu een multi functioneel gebouw geworden met restaurant, blbliotheek e.d. Heb je tegenwoordig geen personeelswinkels meer? Jammer. Heb bij Lever gewerkt in Vlaardingen en daar hadden ze toen een personeelswinkel. Geweldig, want alle werkmaatschappijen van Unilever watren er vertegenwoordigd. Helaas nog ruim vóór de Magnum. |
|
|
|