|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:57 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat ligt er aan wat voor klus.maar meestal niet langer dan 2 weken (3dagen af plus reistijd) Best wel een lange tijd. En hoe lang blijf je dan aan de wal? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:57 schreef Els het volgende:[..] Heb je tegenwoordig geen personeelswinkels meer? Jammer. Heb bij Lever gewerkt in Vlaardingen en daar hadden ze toen een personeelswinkel. Geweldig, want alle werkmaatschappijen van Unilever watren er vertegenwoordigd. Helaas nog ruim vóór de Magnum. Al dit extra soort voordeeltjes mag niet meer toch omdat het zo lastig te belasten is.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:[..] Al dit extra soort voordeeltjes mag niet meer toch omdat het zo lastig te belasten is.... Aha, zit in een bedrijfstak waar dat absoluut niet kan. Heb die hele ontwikkeling dus gemist. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:11 schreef Els het volgende:[..] Aha, zit in een bedrijfstak waar dat absoluut niet kan. Heb die hele ontwikkeling dus gemist. in de farmaceutische industrie geen voordeeltjes? voor eigen personeel dan? ik ben op verschillende manieren al in de watten gelegd door verschillende farmaceuten.
edit: klinkt alsof ik naar de hoeren ben gestuurd maar dat bedoel ik dus niet....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:12 schreef FR-Douwe het volgende:[..] in de farmaceutische industrie geen voordeeltjes? voor eigen personeel dan? ik ben op verschillende manieren al in de watten gelegd door verschillende farmaceuten. edit: klinkt alsof ik naar de hoeren ben gestuurd maar dat bedoel ik dus niet.... Nee, helaas. Helemaal niet. Kan zelfs niet goedkoop aan de eigen medicijnen komen. Farma is wel heel erg goed met opleiding. Heb elk jaar wel een cursus, en je krijgt veel kansen om je te ontwikkelen. |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: das milo voor zijn kuurtje? hahahahahaha |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: doet me denken aan fifa man... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote: hahaha zat er op te wachten man! Jammert ook dat je nooit meer durft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door Gyan010 -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
was al klaart voor me nest. dus was offline gegaan. duurde alleen iets langert. ga nu alsnog |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
weg met deze man had solidair moeten zijn met mario hij had toch kunnen zien da het niet lekker ging binnen de groep en daar krijgt hij aardig wat stuivers voor. |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 00:50 schreef Rotterdam22 het volgende:weg met deze man had solidair moeten zijn met mario hij had toch kunnen zien da het niet lekker ging binnen de groep en daar krijgt hij aardig wat stuivers voor. Hij had het ook wel gezien..... tenminste.... als ie over z'n buik heen had kunnen kijken! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hmmm ik denk dat Bas vandaag op de tweede ring eten heeft gehaald.... Alle frikandellen, kaasdoefles, kroketten en andere snacks waren al op voordat de rust halverwege was.... Goedverdomme, nu begrijp ik het Els, hij moet weg!!! |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
optyve met die varkensface |
|
|
|