BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Baas in de Kuip?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Er heerst anarchie in De Kuip. En het lijkt structureel te zijn. Falende leiders, huisregels worden genegeerd en van fatsoensnormen is helemaal geen sprake. Door middel van een door gevaarlijke volksmenners geleide hetze werd boegbeeld Jorien van den Herik uit De Kuip en zelfs uit Rotterdam verjaagd. De heren verscholen zich achter een Feyenoord-hart, noemden zichzelf geheel ten onrechte supporters, maar vochten louter persoonlijke vetes uit. De peperdure routiniers, die de club volgens de planning naar de Champions League hadden moeten brengen, waren ontevreden over de trainingsmethode van Gertjan Verbeek. Het was een publiek geheim, iedereen wist het, behalve algemeen directeur Eric Gudde.

Toen Kevin Hofland, namens die spelers, achter de rug van de trainer en de directeur ging klagen bij president commissaris Dick van Well, escaleerde de situatie en verliet Verbeek, gefrustreerd maar met opgeheven hoofd, De Kuip. Leo Beenhakker moest een technisch beleid voeren met een lege portemonnee. Volgens een paar sponsors had hij een te grote mond. Zij waren er verantwoordelijk voor dat Don Leo, met een geweldige staat van dienst in het internationale topvoetbal, als een kwajongen op straat werd gezet.

Financieel directeur Onno Jacobs, geen beleidsbepaler, maar slechts een veredelde boekhouder, was de intimidaties van een kleine groep pseudo supporters zat en stapte op. Om het drama compleet te maken, stemden wat overbetaalde blagen, die eerder miljonair dan volwassen zijn, trainer Mario Been weg. De directie dronk een glas, deed een plas en alles bleef zoals het was. De ridicule situatie bij Feyenoord doet me denken aan mijn oude trainer bij SC Cambuur. Jan Bens, nota bene een ex-Feyenoorder, was een wijs man. Zodra de soldaten de baas worden, is de oorlog verloren, zei hij altijd.

De huidige generatie voetballers verdient onverantwoord veel geld. Ze dragen petjes, zonnebrillen en ze twitteren. Communiceren is ouderwets, ze sluiten zich van de buitenwereld af door middel van een iPod en een dominante koptelefoon. Ze koesteren de lusten van hun bestaan en hebben geen boodschap aan de lasten. En zodra er iets gebeurt wat niet in hun kraam te pas komt, schermen ze met het magische woord respect.

Kritiek, een in hun ogen te lage contractaanbieding of de status van de door de club beschikbaar gestelde auto, worden afgedaan als een gebrek aan respect. Door de zorgelijke financiële situatie van Feyenoord spelen er eigenlijk louter spelers in De Kuip die hun handen moeten dichtknijpen.

Leroy Fer is een talent en Stefan de Vrij heeft zich na een aarzelend begin als rechtsback aardig ontwikkeld als centrale verdediger. Maar al die andere nobodys moeten dolblij zijn, dat ze dankzij de problemen bij de club het klassieke Feyenoord-shirt mogen dragen en zich in dat prachtige stadion mogen profileren, voor het trouwste publiek van Nederland. Darley en Erwin Mulder zijn matige keepers, Diego Biseswar heeft zijn waanzinnige salaris, zeven ton, nooit waargemaakt en dat geldt ook voor de als een sterspeler binnengehaalde Karim El Ahmadi. Cor van der Gijp, Coen Moulijn, Willem van Hanegem, Wim Jansen, Bennie Wijnstekers, John de Wolf, Ed de Goey, Pierre van Hooijdonk en Robin van Persie, dat waren echte Feyenoorders. Publiekshelden die een rol van betekenis speelden.

Dat geldt niet voor Bart Schenkeveld, Jerson Cabral, Adil Auassar, Kelvin Leerdam, Ricky van Haaren en Bruno Martins Indi. Door gebrek aan beter, mochten ze af en toe even aan het eerste elftal ruiken, maar ze speelden nooit een rol van betekenis. Het was dan ook een verontrustende vorm van zelfoverschatting, dat deze onbeduidende gemankeerde spelers in het trainingskamp samenschoolden en hun trainer met een motie van wantrouwen opzadelden. Een krachtige leider zou het geneuzel van deze omhooggevallen lichtgewichten niet serieus nemen, maar aanvoerder Ron Vlaar greep de borrelpraat aan om zichzelf als de nieuwe leider van de pikorde te manifesteren. Vlaar is een bruikbare verdediger, waar Feyenoord nog weinig plezier aan beleefde, doordat hij constant geblesseerd was. Hij zou zich helemaal op zijn comeback moeten concentreren en hij had als een echte aanvoerder tegen die opgewonden oproerkraaiers en gekrenkte egos moeten zeggen, dat ze geen enkel recht van spreken hadden en dat ze hun grieven met Been moesten bespreken.

Nee, Vlaar faalde als aanvoerder, liet zich meeslepen door de emotie en stapte niet naar zijn trainer, maar dacht te scoren bij technisch directeur Martin van Geel. Dat schatte hij wel goed in. Van Geel is zo glad als een aal en belust op macht en persoonlijke roem. Het was hem een doorn in het oog, dat Been nog altijd met Beenhakker dweepte en contact onderhield. Voor de schijn sputterde hij nog even tegen om vervolgens Been met de dodelijke stemming onder zijn spelers te confronteren. Van Geel viel met zijn actie hopeloos door de mand. Hij had meteen een vergadering moeten beleggen met Been en de spelers en dan hadden die klagende wijsneuzen hun trainer maar eens met de keiharde feiten en drogredenen om de oren moeten slaan.

Dat risico wilde hij blijkbaar niet lopen. Hij liet Been opgefokt vertrekken en belegde een persconferentie. Daarin wilde hij heel hypocriet een heldenrol spelen, maar het werd een vernederende afgang. Vanaf de eerste dag in De Kuip liet Van Geel voortdurend weten, dat hij verantwoordelijk was voor alle technische beslissingen. Na het vertrek van Been waste hij plotseling zijn handen in onschuld. Hij was het niet eens met de actie van de spelers, distantieerde zich ervan, betreurde het en liet Vlaar een paar van te voren ingestudeerde open deuren intrappen. Algemeen directeur Gudde zat er bij alsof hij van een andere planeet kwam, maar daar kijkt intussen niemand meer van op. De twee directeuren acteerden teleurstelling en ongenoegen, maar ze deden er niets aan om deze onrust te voorkomen, waardoor Feyenoord een zwalkend schip is, zonder kapitein en stuurman. De supporters, sponsors en spelers bepalen het personeelsbeleid en de verantwoordelijke directeuren proberen te overleven.

Beenhakker en Been waren de ideale mensen om Feyenoord door een financieel moeilijke periode te loodsen. Vorig seizoen eindigde Been met zijn elftal in de middenmoot, meer zat er niet in. Desondanks was er geen enkele waardering voor de twee oer-Feyenoorders. Een paar op macht beluste sponsors liquideerden Beenhakker, en Been werd geslachtofferd door de spelers met wie hij zich moest behelpen. Het is onbeschaafd onrechtvaardig en de club schiet er niets mee op, al krijg ik de indruk, dat er alleen eigen belangen een rol spelen in De Kuip. Een trainer met fatsoensnormen stapt er niet in, een trainer met karakter weigert met deze druiloren, die een collega wegstuurden zonder relevante argumenten, te werken. En geen enkele trainer behaalt met deze spelers betere resultaten dan Been.

Om alle onrust de kop in te drukken zou Van Hanegem in deze situatie heel functioneel zijn. Hij heeft zich al eerder aangeboden, maar werd geheel ten onrechte door Been buiten de deur gehouden. Met zijn komst keert de rust terug en concentreert de publiciteit zich volledig op De Kromme. Hij kan met leden van de huidige technische staf een periode overbruggen. Voor Willem is het een eervolle afsluiting van zijn carrière en het geeft de saneerders rust en tijd om de club weer gezond te maken. Intussen worden de wedstrijden van Feyenoord extra boeiend, want ik ben razend benieuwd of die zelfingenomen spelers, zonder het juk van Been, de tegenstanders wel van de mat spelen. Een grote mond opzetten op een hotelkamer in de provincie, zonder tegengas, is geen verdienste, maar in een volle Kuip die grote mond waarmaken is een ander verhaal.

Feyenoord begint met een zichzelf schromelijk overschattende en laffe spelersgroep de competitie. Die spelers zijn zo beperkt, dat het eigenlijk niet uitmaakt welke trainer er wordt aangesteld, doordat bijna iedere trainer zo goed is als het beschikbare materiaal. De aanvoerder heeft geen enkele invloed op de groep en de directeuren acteren wanhopig krachtige leiders. Gudde zit dankzij een paar sponsors middenin de broodnodige sanering, als boegbeeld stelt hij niets voor. En Van Geel, die zich zo graag als een autoriteit presenteert, heeft deze zinloze spelersopstand dusdanig uit de hand laten lopen, dat hij niet meer serieus te nemen is. Intussen vraag ik me af wie werkelijk de baas is in De Kuip. Voorlopig is Feyenoord het enige bedrijf in Nederland, waar de directieleden zich distantiëren van belangrijke beslissingen.

Johan Derksen

(Bron: vi.nl
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 14:43   quote  deeplink  
Zit Derksen nu ook al bij de VG?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 14:46   quote  deeplink  
Het is een zienswijze. En hier en daar aannemelijk, maar dan nog niet waar.
Ik geloof minder in Derksen's zienswijze, maar ook de mijne is dan nog niet waar.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 14:58   quote  deeplink  
Hij heeft een paar prima punten
Flowie
 Flowie - dinsdag 26 juli 2011 - 15:00   quote  deeplink  
Paar rake punten maar te suggestief om geloofwaardig te zijn.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2011 - 15:02   quote  deeplink  
Tja een zienswijze.Maar wat schiet Johan D hiermee op ?
Is hij geholpen als een grote voetbalclub weg zou vallen ?
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:02 schreef piet de paler het volgende:
wat schiet Johan D hiermee op ?
Is hij geholpen als een grote voetbalclub weg zou vallen ?
Waar staat dat hij dat hoopt/zou willen?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 juli 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Of Derksen heeft meegeprofiteerd van de afluisterpraktijken in Engeland of hij heeft zijn onuitputtelijke duim weer eens geraadpleegd.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:07 schreef Pietje1 het volgende:
Of Derksen heeft meegeprofiteerd van de afluisterpraktijken in Engeland of hij heeft zijn onuitputtelijke duim weer eens geraadpleegd.
Derksen probeert de situatie te analyseren. Op zijn manier.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:07 schreef Pietje1 het volgende:
Of Derksen heeft meegeprofiteerd van de afluisterpraktijken in Engeland of hij heeft zijn onuitputtelijke duim weer eens geraadpleegd.
Wat jokt hij dan denk je?

Ik vermoed dat hij beter geïnformeerd is dan dat jij dat bent
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 26 juli 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Derksen probeert de situatie te analyseren. Op zijn manier.
Analyseren? Hij vertelt een gedetailleerd verhaal over hoe alles in zijn werk gegaan is. Hij verteld het zo gedetailleerd, dat zie je alleen in boeken van Robert Ludlum.

Hij gaat mij weer eens veel te ver. Zijn uitspraken zijn insinuerend, verontrustend, laster en nergens goed voor. Makkelijk scoren bij "het grote publiek". Precies waar hij Genee altijd van beschuldigt.

Naar mannetje.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:43 schreef hotjumper het volgende:
Zit Derksen nu ook al bij de VG?
5,00001% ???
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:12 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Analyseren? Hij vertelt een gedetailleerd verhaal over hoe alles in zijn werk gegaan is. Hij verteld het zo gedetailleerd, dat zie je alleen in boeken van Robert Ludlum.

Hij gaat mij weer eens veel te ver. Zijn uitspraken zijn insinuerend, verontrustend, laster en nergens goed voor. Makkelijk scoren bij "het grote publiek". Precies waar hij Genee altijd van beschuldigt.

Naar mannetje.
Je gelooft hem of niet, je gaat er in mee of niet. Hij zet mensen wel neer, brandt mensen af.
Effe plassen en het leven gaat weer door. Het zijn maar letters.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:58 schreef Rovert het volgende:
Hij heeft een paar prima punten
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:12 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Analyseren? Hij vertelt een gedetailleerd verhaal over hoe alles in zijn werk gegaan is. Hij verteld het zo gedetailleerd, dat zie je alleen in boeken van Robert Ludlum.

Hij gaat mij weer eens veel te ver. Zijn uitspraken zijn insinuerend, verontrustend, laster en nergens goed voor. Makkelijk scoren bij "het grote publiek". Precies waar hij Genee altijd van beschuldigt.

Naar mannetje.
Geef eens een voorbeeld waarin hij te ver gaat?
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 15:35   quote  deeplink  
Het lijkt erop, dat een aantal van ons nog gelooft dat de absolute waarheid bestaat. Word volwassen. Derksen geeft zijn mening, zoals zovelen hier hun mening geven. Door te luisteren en na te denken over de mening van anderen, leer je de andere kant van iets kennen, begrijpen en inzien. Doe nou niet net alsof iemand het of bij het rechte eind heeft, of er volstrekt naast zit. Gewoon lezen, afwegen tov je eigen mening, eigen mening aanpassen of aanvullen of de beweringen van een ander naast je neer leggen, omdat je er niets mee kunt. De wereld is over het algemeen niet zwart-wit.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:12 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Analyseren? Hij vertelt een gedetailleerd verhaal over hoe alles in zijn werk gegaan is. Hij verteld het zo gedetailleerd, dat zie je alleen in boeken van Robert Ludlum.

Hij gaat mij weer eens veel te ver. Zijn uitspraken zijn insinuerend, verontrustend, laster en nergens goed voor. Makkelijk scoren bij "het grote publiek". Precies waar hij Genee altijd van beschuldigt.

Naar mannetje.
Tip: stop met het lezen van Ludlum, je gaat er niet op vooruit.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 juli 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:35 schreef Els het volgende:

[..]

Tip: stop met het lezen van Ludlum, je gaat er niet op vooruit.
de tristan strategie is best goed. infiltreren in moeder rusland, en een relatie met svetlana. het lezen meer als waard hoor ;-)
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:38 schreef obiku010 het volgende:

[..]

de tristan strategie is best goed. infiltreren in moeder rusland, en een relatie met svetlana. het lezen meer als waard hoor ;-)
Ik wil niets met Svetlana en ben al met Feyenoord in Rusland geweest. Mag ik het dan overslaan?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 15:43   quote  deeplink  
FSV en de VG denken toch dat ze de baas zijn!!
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:43 schreef lijdensweg het volgende:
FSV en de VG denken toch dat ze de baas zijn!!
Als ik alles in de media goed gevolgd heb, denken ze dat de bazen niet zo goed zijn. Maar ik geef mijn mening voor een betere.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:43 schreef lijdensweg het volgende:
FSV en de VG denken toch dat ze de baas zijn!!
Heb jij een -iq ?
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:53 schreef Rovert het volgende:

[..]

Heb jij een -iq ?
Bestaat dat, een negatief iq? Of is dit de uitzondering die de regel bevestigd?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 juli 2011 - 15:58   quote  deeplink  
Hm, het begin van t stuk begon goed. Tot t bij Vlaar kwam en daarna van Geel. Toen wist ik meteen wie dit geschreven had et voila, de snor.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:58 schreef Stylzz het volgende:
Hm, het begin van t stuk begon goed. Tot t bij Vlaar kwam en daarna van Geel. Toen wist ik meteen wie dit geschreven had et voila, de snor.
Had je het bij Bens nog niet door?
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 26 juli 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Op zich is het een vrij sterk stuk, onderbouwd van de nodige in-site information, je herkent Derksen erin door zijn ouderwetse, zeer kritische kijk op Feyenoord. Je kunt tegenwoordig ook uit alles wat hij zegt en schrijft over de Kromme opmaken dat hij erg opgelucht en blij is dat zijn relatie met Willem weer hersteld is, louter positieve dingen nog over de Kromme. Ik had hem ook graag gezien, maar hij komt niet, klaar.
pirateatc
 pirateatc - dinsdag 26 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Cor van der Gijp, Coen Moulijn, Willem van Hanegem, Wim Jansen, Bennie Wijnstekers, John de Wolf, Ed de Goey, Pierre van Hooijdonk en Robin van Persie, dat waren echte Feyenoorders. Publiekshelden die een rol van betekenis speelden.

Dat geldt niet voor Bart Schenkeveld, Jerson Cabral, Adil Auassar, Kelvin Leerdam, Ricky van Haaren en Bruno Martins Indi. Door gebrek aan beter, mochten ze af en toe even aan het eerste elftal ruiken, maar ze speelden nooit een rol van betekenis.

Leuke lijstjes van Derkie maar waar op gebaseerd?? Prestaties in het eerste denk ik want in het tweede lijstje staan toch echt wat namen die uit onze eigen jeugdopleiding komen (niet allemaal) en dat kan over de namen in het eerste lijstje niet altijd gezegd worden.

Dus kunnen we mijn inziens pas achteraf bepalen of de namen in het tweede lijstje "echte" Feijenoorders zijn of niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 18:57   quote  deeplink  
heeft iemand ook een samenvatting? ben te moe om het hele stuk te lezen...
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:57 schreef FR-Douwe het volgende:
heeft iemand ook een samenvatting? ben te moe om het hele stuk te lezen...
In het kort staat er; Feyenoord rocks, Ajax sux, megan fox is lekker en lijdensweg stinkt naar een geit
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

In het kort staat er; Feyenoord rocks, Ajax sux, megan fox is lekker en lijdensweg stinkt naar een geit
goed stuk dus.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:13 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

goed stuk dus.
Niet voor de geit
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:53 schreef Rovert het volgende:

[..]

Heb jij een -iq ?
Een IQ van 162 heb ik wel en jij?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 14:43 schreef hotjumper het volgende:
Zit Derksen nu ook al bij de VG?
volgens mij ook hahaha
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een IQ van 162 heb ik wel en jij?
Hahaha, spelling zat zeker niet in de test?
Ik heb absoluut geen behoefte om hier mee te gaan in dat zandbakniveau van jou, ik hoef me niet te bewijzen ten koste van anderen. Laat ik aan jou over.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 26 juli 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

volgens mij ook hahaha
hij heeft wel grotendeels gelijk
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:36 schreef Els het volgende:

[..]

Hahaha, spelling zat zeker niet in de test?
Ik heb absoluut geen behoefte om hier mee te gaan in dat zandbakniveau van jou, ik hoef me niet te bewijzen ten koste van anderen. Laat ik aan jou over.
Boeien dan! Mooi toch als jij het zo veel beter weet.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een IQ van 162 heb ik wel en jij?
Ongeloofwaardig. In alle opzichten.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Boeien dan! Mooi toch als jij het zo veel beter weet.
Ja, dat vind ik ook wel mooi.
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 juli 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 15:35 schreef Els het volgende:
Het lijkt erop, dat een aantal van ons nog gelooft dat de absolute waarheid bestaat. Word volwassen. Derksen geeft zijn mening, zoals zovelen hier hun mening geven. Door te luisteren en na te denken over de mening van anderen, leer je de andere kant van iets kennen, begrijpen en inzien. Doe nou niet net alsof iemand het of bij het rechte eind heeft, of er volstrekt naast zit. Gewoon lezen, afwegen tov je eigen mening, eigen mening aanpassen of aanvullen of de beweringen van een ander naast je neer leggen, omdat je er niets mee kunt. De wereld is over het algemeen niet zwart-wit.
tsja Els, . . . dat luisteren en nadenken hè, . . dat valt dus niet echt mee hè :)
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

tsja Els, . . . dat luisteren en nadenken hè, . . dat valt dus niet echt mee hè :)
Nee, dat valt niet mee. Maar voor de één is het lastiger als voor de ander ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een IQ van 162 heb ik wel en jij?
hehehehehehaha?:/
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:37 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hij heeft wel grotendeels gelijk
zekerss
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een IQ van 162 heb ik wel en jij?
en dan kon je dit niet voorkomen?

http://forum.headliner.nl/topic-22217/ pagina 7 hahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 26 juli 2011 - 19:51   quote  deeplink  
hehehehehehehehe
sevillana
 sevillana - dinsdag 26 juli 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:43 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, dat valt niet mee. Maar voor de één is het lastiger als voor de ander ;-)
blijkbaar ja :)
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 26 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Of je het nu wel of niet met hem eens bent, hij is (bijna) altijd objectief en natuurlijk is het makkelijk scoren betreffende Feyenoord, maar er gebeuren zoveel aparte dingen dat je niets stil kan houden. Iedereen roept maar dat de club baat heeft bij rust en elke keer komen er weer onderwerpen naar buiten waardoor de onrust blijft. Het enige waar men bij onze club op kan hopen is dat, na de afgelopen periode, het sportieve overheerst. Alleen bij sportief succes kan men de randzaken binnenshuis houden, wat dat betreft mag het seizoen wel weer beginnen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een IQ van 162 heb ik wel en jij?
Infantiliteit quotiënt ?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:39   quote  deeplink  
Lees door de polemiek heen en er is niets aan gelogen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:39 schreef hotjumper het volgende:
Lees door de polemiek heen en er is niets aan gelogen.
Nou, Beenhakker en Been...Die bron was wel opgedroogd.
yoghurt15
 yoghurt15 - dinsdag 26 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
echt zo zielig dat mannetjes van 18 been eruit gooit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Baas in de Kuip?









0.0081448