BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open Dag Tijd!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 26 juli 2011 - 16:39   quote  deeplink  
De Poorten gaan 11 uur open maar tot hoelaat
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 26 juli 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 16:39 schreef Roffa5314 het volgende:
De Poorten gaan 11 uur open maar tot hoelaat
Gaan niet meer dicht hahahaha.......
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 26 juli 2011 - 16:49   quote  deeplink  
Maar de poorten sluiten weer om 13.30 uur Roffa.
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 26 juli 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 16:49 schreef Suijltje het volgende:
Maar de poorten sluiten weer om 13.30 uur Roffa.
Ja maar tot hoelang Kan je erblijven
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 21:35   quote  deeplink  
De Open Dag van Feyenoord voor het seizoen 2011/2012 wordt op donderdag 28 juli gehouden. Die dag zijn de poorten van De Kuip vanaf 11.00 uur geopend voor alle supporters van Feyenoord, die in en om het stadion kunnen genieten van tal van activiteiten én de presentatie van de selectie voor het nieuwe seizoen. De spelers krijgen een prominente rol tijdens de Open Dag van dit jaar. Niet alleen in het stadionprogramma, maar ook bij de vele activiteiten die in de binnenring van De Kuip te vinden zullen zijn.

Het stadionprogramma tijdens de Open Dag zal van start gaan om 14.00 uur. Naar aanleiding van de uitkomsten van onderzoek onder de supporters is ervoor gekozen om een krachtig en spectaculair binnenprogramma tijdens de Open Dag te organiseren. De focus ligt in het stadion op de spelerspresentatie, waarbij uiteraard de nieuwe aanwinsten per helikopter zullen worden ingevlogen. Voorafgaand aan de presentatie van de selectie zijn er optredens van Lee Towers en Adlicious, bekend van het programma X Factor. Uiteraard is ook Feyenoord-mascotte Coentje aanwezig. Tijdens het stadionprogramma maken de supporters op de tribune kans op mooie prijzen, zoals gesigneerde voetballen en T-shirts.

Vanaf 15.30 uur zijn er op duidelijk aangegeven plaatsen in de binnenring van het stadion handtekeningensessies, waarbij bezoekers de handtekeningen van alle Feyenoord-spelers kunnen bemachtigen. Feyenoord organiseert bovendien tijdens de Open Dag voor het eerst twee kidspersconferenties. Voorafgaand aan het binnenprogramma krijgen tientallen kinderen de kans om tijdens een echte persconferentie in de Fred Blankemeijerzaal hun vragen te stellen aan de spelers van Feyenoord. Houd de berichtgeving op deze website in de gaten om erachter te komen hoe je in het bezit kunt komen van een kinderperskaart en toegang kunt krijgen tot een van deze exclusieve persconferenties.

Tussen 11.00 en 13.15 uur zijn de spelers al betrokken bij de vele activiteiten die in de binnenring van het stadion zijn te vinden. Zo kan er tafelvoetbal gespeeld worden tegen de spelers in de stand van Feyenoord in de Samenleving, krijgt de DJ van Radio Veronica in de Legioen-podiumwagen hulp van een van de Feyenoorders en hebben bezoekers de mogelijkheid om hun Feyenoord-shirt te laten bedrukken door een van de voetballers uit de A-selectie.

Daarnaast zijn ook Feyenoords sponsoren ASR, PUMA, Opel en AD aanwezig met eigen stands en activiteiten. Zo zal hoofdsponsor ASR de nieuwe, op Feyenoord gerichte campagne lanceren tijdens de Open Dag, terwijl supporters bij de PUMA-stand een bijzondere foto in het nieuwe thuis- of uitshirt kunnen laten maken en een afdruk meekrijgen in de stijl van de campagne van Feyenoords kledingsponsor. Uiteraard is 28 juli ook het traditionele Open Dag-tasje weer verkrijgbaar, evenals het Feyenoord-handtekeningenshirt. In het Open Dag-tasje zijn onder meer de presentatiegids voor het nieuwe seizoen en spelerskaarten van de volledige selectie te vinden. Op het nieuwe handtekeningshirt kunnen de handtekeningen van alle spelers worden verzameld.

Het binnenprogramma van de Open Dag eindigt om 15.00 uur. Het buitenprogramma gaat door tot 17.00 uur. Verkeers- en vervoersinformatie voor de Open Dag 2011 volgt later via deze website.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Veel plezier!
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Ik weet het niet, heb geen zin in vg-acties, ook al sta ik er misschien achter
MMM
 MMM - dinsdag 26 juli 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Ik weet nog niet of ik ga.. Het is elk jaar hetzelfde, al ben ik de laatste 2 jaar ook niet geweest.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Ik ga wel ff kijken. Gewoon, checken of alles er nog is, het vak er een beetje aardig bijstaat, dat soort dingen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 22:48   quote  deeplink  
moet werken...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 22:54   quote  deeplink  
Ga naar Engeland!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:37 schreef Rovert het volgende:
Ik weet het niet, heb geen zin in vg-acties, ook al sta ik er misschien achter
+1
El Jardinero
 El Jardinero - dinsdag 26 juli 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Normaal ga ik altijd met mijn dochter, maar over dit jaar twijfel ik nog! idd geen zin in van die vg acties met mijn dochter erbij.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:03 schreef El Jardinero het volgende:
Normaal ga ik altijd met mijn dochter, maar over dit jaar twijfel ik nog! idd geen zin in van die vg acties met mijn dochter erbij.
Ik verwacht eigenlijk geen opvallende acties. Je kan toch met je dochter een strategische plek kiezen?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 23:11   quote  deeplink  
ik snap het wel, wat je ook van de vg acties vind. Ze hadden ook gezegd tijdens de 1e training niets te zullen doen dus maak me geen illusies over de open dag. zou het schofterig vinden want er komen inderdaad ook kleine kinderen. bewaar je acties voor andere momenten. En een strategische plek kiezen: helaas zul je wel moeten maar vind dat het op een open dag niet thuishoort.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:11 schreef FR-Douwe het volgende:
ik snap het wel, wat je ook van de vg acties vind. Ze hadden ook gezegd tijdens de 1e training niets te zullen doen dus maak me geen illusies over de open dag. zou het schofterig vinden want er komen inderdaad ook kleine kinderen. bewaar je acties voor andere momenten. En een strategische plek kiezen: helaas zul je wel moeten maar vind dat het op een open dag niet thuishoort.
schofterig is een groot woord Douwe er hing een spandoek,dat valt nou te relativeren...
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 23:16   quote  deeplink  
als het gebeurd vind ik het wel schofterig. juist omdat er kleine kinderen bij zijn en ze volgens mij aangegeven hebben op de open dag niets te zullen doen.
Er hing bij de 1e training niet een spandoek hoor, de vg aanhangers (om het maar een naam te geven) liepen toen massaal weg na de 12e minuut, terwijl ze aangegeven hadden geen actie te zullen voeren.
Ik vind dat niet echt betrouwbaar toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:16 schreef FR-Douwe het volgende:
als het gebeurd vind ik het wel schofterig. juist omdat er kleine kinderen bij zijn en ze volgens mij aangegeven hebben op de open dag niets te zullen doen.
Er hing bij de 1e training niet een spandoek hoor, de vg aanhangers (om het maar een naam te geven) liepen toen massaal weg na de 12e minuut, terwijl ze aangegeven hadden geen actie te zullen voeren.
Ik vind dat niet echt betrouwbaar toch?
ff voor de duidelijkheid,96 doden na een schietpartij valt te relativeren en dit is schofterig....
Ik ga nu een tukkie doen om er even over na te denken...no offence Douwe!!
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:11 schreef FR-Douwe het volgende:
ik snap het wel, wat je ook van de vg acties vind. Ze hadden ook gezegd tijdens de 1e training niets te zullen doen dus maak me geen illusies over de open dag. zou het schofterig vinden want er komen inderdaad ook kleine kinderen. bewaar je acties voor andere momenten. En een strategische plek kiezen: helaas zul je wel moeten maar vind dat het op een open dag niet thuishoort.
Ik ben het met je eens dat ze de Open dag een feest moeten laten zijn voor de doelgroep waar het het meest voor bedoeld is, kinderen tot een jaar of 10. Dus geen herrie en geen spandoeken die voor vaders en moeders niet uit te leggen zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ff voor de duidelijkheid,96 doden na een schietpartij valt te relativeren en dit is schofterig....
Ik ga nu een tukkie doen om er even over na te denken...no offence Douwe!!
hahahaha, heb je ook weer gelijk in. De strekking bedoelde ik bij de noren wel wat anders hoor. Slaap lekker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:24 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahaha, heb je ook weer gelijk in. De strekking bedoelde ik bij de noren wel wat anders hoor. Slaap lekker.
truste man ;)
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 26 juli 2011 - 23:44   quote  deeplink  
n Tot Hoelaat blijven de spelers en welke spelers zijn er?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door Roffa5314 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:44 schreef Roffa5314 het volgende:
n Tot Hoelaat blijven de spelers en welke spelers zijn er?
Tot hoe laat weet ik niet.

Maar:
quote:

Vanaf 15.30 uur zijn er op duidelijk aangegeven plaatsen in de binnenring van het stadion handtekeningensessies, waarbij bezoekers de handtekeningen van alle Feyenoord-spelers kunnen bemachtigen.
Staat allemaal in het stukje van Els
quote:

Tussen 11.00 en 13.15 uur zijn de spelers al betrokken bij de vele activiteiten die in de binnenring van het stadion zijn te vinden. Zo kan er tafelvoetbal gespeeld worden tegen de spelers in de stand van Feyenoord in de Samenleving, krijgt de DJ van Radio Veronica in de Legioen-podiumwagen hulp van een van de Feyenoorders en hebben bezoekers de mogelijkheid om hun Feyenoord-shirt te laten bedrukken door een van de voetballers uit de A-selectie.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door hotjumper --
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 26 juli 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Thanksss!
cc-tje
 cc-tje - woensdag 27 juli 2011 - 08:03   quote  deeplink  
De opendag...

Vroeger keek ik er naar uit. Het spectakel dat van start ging met veel bombarie, spelers die uit een helikopter komen... helemaal tegek.
Alleen jammer dat we op dit moment alleen op die manier ons nog maar weten te onderscheiden van de voetbaltop van Nederland.
Morgen ga ik ook weer, niet voor mijzelf, maar voor mijn oudste zoon. Ik hoef niet zo nodig, maar voor zo'n elf jarige telt er maar een woord... Mn jongste gaat ook mee. 4 en een halve week oud, laat hem de lucht van de oude kuip maar ruiken. Is dat misschien wat er schort aan die jongelingen in het eerste...? Is het allemaal niet modern genoeg...? Moet het allemaal met een dak dat open en dicht kan...?

De spelers kwamen uit de helikopter, proefden door dit spectakkel meteen de sfeer in de kuip en hadden op die manier meteen de conectie met het legioen. Ook stonden ze meteen weer met bijde benen op de grond. Dat is wel een beetje anti van wat er nu gebeurt. Ik hoop dat we uit de helikopter een groep spelers krijgen die met een grijns op hun bek uit dat ding stappen en het gras opvreten! Met die grijns laten zien, je kan me één keer passeren op dit veld, en dat is als je net iets sneller de tunnel uit loopt, daarna laat ik je alle hoeken van het veld zien!
Dié blik, dié instelling en dié mentalieteit zal Feyenoord goed doen. Ik hoop dat uit de helikopter stappen op die nieuwelingen overkomt als een blikje "red bull" geven aan een adhd-tje...
Laat dat dan weer besmettelijk zijn voor de rest van de groep...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door cc-tje --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2011 - 09:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat de Kuip vol zit.
Rovert
 Rovert - woensdag 27 juli 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:23 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat ze de Open dag een feest moeten laten zijn voor de doelgroep waar het het meest voor bedoeld is, kinderen tot een jaar of 10. Dus geen herrie en geen spandoeken die voor vaders en moeders niet uit te leggen zijn.
dank je Els
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:38   quote  deeplink  
Mijn vrouw en dochters waren naar de eerste training gegaan en die waren geschrokken van die actie in de 12de minuut in de kuip! 2 dochters van 7 en 8 jaar. Normaal gaan ze altijd met mij mee naar de open dag en nu willen ze niet. Dus bedankt VG en FSV
Maar ik wenst iedereen een plezierige en fijne open dag in en rond de kuip.
Rovert
 Rovert - woensdag 27 juli 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:38 schreef lijdensweg het volgende:

Maar ik wenst iedereen een plezierige en fijne open dag in en rond de kuip.
Een zelfverklaard iq van boven de 160 en dan ik wenst met een t

het is: "ik wens", drol dat je bent
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:38 schreef lijdensweg het volgende:
Mijn vrouw en dochters waren naar de eerste training gegaan en die waren geschrokken van die actie in de 12de minuut in de kuip! 2 dochters van 7 en 8 jaar. Normaal gaan ze altijd met mij mee naar de open dag en nu willen ze niet. Dus bedankt VG en FSV
Maar ik wenst iedereen een plezierige en fijne open dag in en rond de kuip.
Dus je vrouw en dochters zijn bang voor mensen die de kuip uitlopen?

Gaan ze ook altijd in de 85e minuut al weg omdat t anders te eng is?
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:38 schreef lijdensweg het volgende:
Mijn vrouw en dochters waren naar de eerste training gegaan en die waren geschrokken van die actie in de 12de minuut in de kuip! 2 dochters van 7 en 8 jaar. Normaal gaan ze altijd met mij mee naar de open dag en nu willen ze niet. Dus bedankt VG en FSV
Maar ik wenst iedereen een plezierige en fijne open dag in en rond de kuip.
Schrikken van mensen die de tribune verlaten? Is dit nou echt de waarheid, of probeer je je standpunt wat harder te maken door even flink te overdrijven?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 juli 2011 - 12:08   quote  deeplink  
hahahahaha open zelf een soorte van dubbele topic

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Open Dag Tijd!









0.0118408