BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV en leiding Feyenoord weer in gesprek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Het bestuur van de FSV heeft afgelopen donderdag een tweede gesprek gevoerd met de (technische) leiding van Feyenoord. Tijdens dit gesprek zijn o.a. een aantal actuele zaken besproken zoals het vertrek van hoofdtrainer Been en het randgebeuren daaromheen in Ermelo.

Ook deze keer zijn alle punten uit de Open brief van 6 juni jl. niet aan de orde gekomen. Het gesprek is door beide kanten als open en constructief ervaren maar heeft er, vanuit de FSV, nog niet aan bijgedragen dat het vertrouwen in de directie en RvC is hersteld.

Door de partijen is afgesproken om maandelijks een structureel overleg, in steeds dezelfde bezetting, met elkaar te houden met een vaste agenda, eventueel aangevuld met waan van de dag zaken.

Daarnaast is het ook mogelijk gemaakt om, als daar door een der partijen behoefte aan is, een of twee gasten bij een dergelijk overleg uit te nodigen om een toelichting te geven bij een agendapunt.

Bron : FSV

Bemoedigend, een goede stap.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 26 juli 2011 - 17:11   quote  deeplink  
nou, gelukkig maar. goeie topic!
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 26 juli 2011 - 17:23   quote  deeplink  
Een stap in de goeie richting.
Nou die Varkens(Groep) weer terug in het hok en gewoon achter je cluppie gaan staan en ophouden met je gelijk altijd maar willen halen. Schieten we niks mee op.
MMM
 MMM - dinsdag 26 juli 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Afwachten.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 17:36   quote  deeplink  
Vooropgesteld: ik vind het goed dat ze weer praten. Het is voor mij nu onduidelijk of ook de VG hierbij betroken is. Met een maandelijkse frequentie en een vaste agenda wordt het wel weer geïnstitutionaliseerd, ik hoop dat de wederzijdse verwachtingen ook vastgelegd worden, want als de ene partij van mening is dat het meepraat over het beleid en de andere partij denkt dat het louter informatief is, dan is een nieuwe rel weer snel geboren.
Een ezel stoot zich in het algemeen, niet 2 keer aan dezelfde steen.
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 26 juli 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Dit bericht heeft er voorlopig bij mij nog niet toe bijgedragen dat het vertrouwen in de Varkenoordgroep en de Fsv is hersteld.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 26 juli 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 17:36 schreef Els het volgende:
Vooropgesteld: ik vind het goed dat ze weer praten. Het is voor mij nu onduidelijk of ook de VG hierbij betroken is. Met een maandelijkse frequentie en een vaste agenda wordt het wel weer geïnstitutionaliseerd, ik hoop dat de wederzijdse verwachtingen ook vastgelegd worden, want als de ene partij van mening is dat het meepraat over het beleid en de andere partij denkt dat het louter informatief is, dan is een nieuwe rel weer snel geboren.
Een ezel stoot zich in het algemeen, niet 2 keer aan dezelfde steen.
Nou nou Els hier worden we weer wijzer van.

"Vooropgesteld: ik vind het goed dat ze weer praten. Het is voor mij nu onduidelijk of ook de VG hierbij betroken is" Tot zover kan ik je volgen Els, daarna niet meer.

Betekenis geïnstitutionaliseerd:
woonachtig in een psychiatrisch ziekenhuis, verpleeg- of verzorgingshuis
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - dinsdag 26 juli 2011 - 18:06   quote  deeplink  
goed nieuws!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat ze normaal gaan doen binnen de FSV. Ik mag hopen dat de VG nooit meer wordt uitgenodigd! Deze VG kan je echt niet meer serieus nemen. Van de FSV moet ik het nog afwachten hoe de zaken gaan verlopen en dat die zich niet laat leiden door een paar debielen van supporters.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:04 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Nou nou Els hier worden we weer wijzer van.

"Vooropgesteld: ik vind het goed dat ze weer praten. Het is voor mij nu onduidelijk of ook de VG hierbij betroken is" Tot zover kan ik je volgen Els, daarna niet meer.

Betekenis geïnstitutionaliseerd:
woonachtig in een psychiatrisch ziekenhuis, verpleeg- of verzorgingshuis
Je zou verwachten dat iemand die claimt leiding te geven, dergelijke zinsconstructies wel zou snappen. Maar goed, ik ben de rotste niet: als ergens een 'instituut' van gemaakt wordt, dan betekent dat dat het formeel ingesteld is, met vastomlijnde gebruiken, doelstellingen, en het een regelmatig terugkerend fenomeen is enz. Met elkaar praten lijkt me prima, maar door het nu zo in te richten, loop je het gevaar weer te suggereren dat de FSV (en evt de VG) invloed heeft (cq hebben) op het beleid van Feyenoord. En daar is het nu juist de vorige keer op ontspoord. Dus ik had het handiger gevonden als er incidenteel met elkaar gesproken zou worden. En hoop dat ze nu in elk geval duidelijk hebben gemaakt wat de wederzijdse verwachtingen zijn.
Weet je zeker dat je een groot eigen bedrijf hebt met OR?
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:10 schreef lijdensweg het volgende:
Nu maar hopen dat ze normaal gaan doen binnen de FSV. Ik mag hopen dat de VG nooit meer wordt uitgenodigd! Deze VG kan je echt niet meer serieus nemen.
Nee jij bent lekker serieus
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 18:28   quote  deeplink  
@ lijdensweg: geïnstitutionaliseerd: gemaakt resp. geworden tot een gevestigde instelling.
Leren googelen is ook wel handig. Misschien wil Rovert je dat leren na die cursus spelling?
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:28 schreef Els het volgende:
@ lijdensweg: geïnstitutionaliseerd: gemaakt resp. geworden tot een gevestigde instelling.
Leren googelen is ook wel handig. Misschien wil Rovert je dat leren na die cursus spelling?
Ik wil hem leren te emigreren, na een vuilnisstortplaats Mexico city ofzo

Als ik trouwens op lijdensweg Google, kom ik op hele stompzinnige afbeeldingen van een rottende drol
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik wil hem leren te emigreren, na een vuilnisstortplaats Mexico city ofzo

Als ik trouwens op lijdensweg Google, kom ik op hele stompzinnige afbeeldingen van een rottende drol
Heb me vreselijk aan hem zitten irriteren, dus ben in een 'even niet zo heel erg aardig'modus: dat zal hem dan wel zijn, die op die afbeelding.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik wil hem leren te emigreren, na een vuilnisstortplaats Mexico city ofzo

Als ik trouwens op lijdensweg Google, kom ik op hele stompzinnige afbeeldingen van een rottende drol
hahahahahaha ik ga er wel vanuit dat er op de achtergrond nog meerdere plakkerige drollen te zien zijn..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 18:53   quote  deeplink  
fijn dat ze weer praten, ik snap dat na 1 gesprek het "vertrouwen" niet is hersteld. Ik hoop alleen dat ze niet na een paar gesprekken alles weer eenzijdig opzeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 19:09   quote  deeplink  
We houden moed, de club wordt niet beter van ruzie.
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:09 schreef FR-Henk het volgende:
We houden moed, de club wordt niet beter van ruzie.
Seks wel
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:09 schreef Rovert het volgende:

[..]

Seks wel
Punt gescoord.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:23 schreef Els het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat iemand die claimt leiding te geven, dergelijke zinsconstructies wel zou snappen. Maar goed, ik ben de rotste niet: als ergens een 'instituut' van gemaakt wordt, dan betekent dat dat het formeel ingesteld is, met vastomlijnde gebruiken, doelstellingen, en het een regelmatig terugkerend fenomeen is enz. Met elkaar praten lijkt me prima, maar door het nu zo in te richten, loop je het gevaar weer te suggereren dat de FSV (en evt de VG) invloed heeft (cq hebben) op het beleid van Feyenoord. En daar is het nu juist de vorige keer op ontspoord. Dus ik had het handiger gevonden als er incidenteel met elkaar gesproken zou worden. En hoop dat ze nu in elk geval duidelijk hebben gemaakt wat de wederzijdse verwachtingen zijn.
Weet je zeker dat je een groot eigen bedrijf hebt met OR?
657 mensen in dienst.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 26 juli 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Het lijkt af en toe wel een kleuterklas hier met lerares Els!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 19:18   quote  deeplink  
Hahahahahaha!
Rovert
 Rovert - dinsdag 26 juli 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

657 mensen in dienst.
Haha je lult, simpel ventje dat je bent
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

657 mensen in dienst.
wat voor sector zit je?
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:17 schreef lijdensweg het volgende:
Het lijkt af en toe wel een kleuterklas hier met lerares Els!
Ja, en de grootste kleuter is continu bezig met een wedstrijdje ver pissen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:18 schreef FR-Henk het volgende:
Hahahahahaha!
gluipertje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 19:56   quote  deeplink  
enge man
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Gaat het FSV weer het liefste jongetje van de klas spelen?
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 26 juli 2011 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:23 schreef Els het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat iemand die claimt leiding te geven, dergelijke zinsconstructies wel zou snappen. Maar goed, ik ben de rotste niet: als ergens een 'instituut' van gemaakt wordt, dan betekent dat dat het formeel ingesteld is, met vastomlijnde gebruiken, doelstellingen, en het een regelmatig terugkerend fenomeen is enz. Met elkaar praten lijkt me prima, maar door het nu zo in te richten, loop je het gevaar weer te suggereren dat de FSV (en evt de VG) invloed heeft (cq hebben) op het beleid van Feyenoord. En daar is het nu juist de vorige keer op ontspoord. Dus ik had het handiger gevonden als er incidenteel met elkaar gesproken zou worden. En hoop dat ze nu in elk geval duidelijk hebben gemaakt wat de wederzijdse verwachtingen zijn.
Weet je zeker dat je een groot eigen bedrijf hebt met OR?
Je zou verwachten dat iemand die claimt leiding te geven???
Weet je zeker dat je een groot eigen bedrijf hebt met OR???

Nu volg ik je helemaal niet meer Els.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 26 juli 2011 - 20:21   quote  deeplink  
Volgens mij verwart ze je met lijdensweg ;)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 26 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:16 schreef hotjumper het volgende:
Gaat het FSV weer het liefste jongetje van de klas spelen?
altijd toch
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

gluipertje
Inderdaad je kent jezelf goed. Ik heb afgekeken.
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 26 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:21 schreef Bosifyable het volgende:
Volgens mij verwart ze je met lijdensweg ;)
Ah nu zie/lees ik het ook. :P
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:17 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Je zou verwachten dat iemand die claimt leiding te geven???
Weet je zeker dat je een groot eigen bedrijf hebt met OR???

Nu volg ik je helemaal niet meer Els.
Wat Bosyfiable zegt.....
Rest van het betoog blijft staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door Els --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
enge man
Je haalt rare dingen in je hoofd.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je haalt rare dingen in je hoofd.
Ik ook, ik dacht even dat Feyenoord een gezonde club was....
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ook, ik dacht even dat Feyenoord een gezonde club was....
Als we ongezond gaan denken niet natuurlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 19:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

gluipertje
Kijk, met dit soort dingen laat je heel erg kennen. Als ik een opmerking leuk vind dan laat ik dat zien. En het is me om het even wie.
Jij echter hebt je voorkeuren. Moet jij weten.
De echte gluiperd ben jij, met zulke posts althans.
Heeft allemaal geen zin.
Als jij een allergie hebt, effe krabben en verder niet reageren. Pijnig jezelf niet zo man.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Leon heeft jeuk omdat het gras onder zijn oksels kietelt.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kijk, met dit soort dingen laat je heel erg kennen. Als ik een opmerking leuk vind dan laat ik dat zien. En het is me om het even wie.
Jij echter hebt je voorkeuren. Moet jij weten.
De echte gluiperd ben jij, met zulke posts althans.
Heeft allemaal geen zin.
Als jij een allergie hebt, effe krabben en verder niet reageren. Pijnig jezelf niet zo man.
Misschien heeft Leon bepaalde sympathieën, maar jij hebt nadrukkelijke antipathieën. Allebei een voorkeur. Ik vind de insteek van Leon prettiger. En Leon heeft absoluut niet de kenmerken van een gluiperd. Hij is eerder confronterend eerlijk.
Dus de echte gluiperd.....
GeenGelul
 GeenGelul - dinsdag 26 juli 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:25 schreef Els het volgende:

[..]

Wat Bosyfiable zegt.....
Rest van het betoog blijft staan.
Miauw!
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Leon is geen gluiperd. [punt]
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:45 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien heeft Leon bepaalde sympathieën, maar jij hebt nadrukkelijke antipathieën. Allebei een voorkeur. Ik vind de insteek van Leon prettiger. En Leon heeft absoluut niet de kenmerken van een gluiperd. Hij is eerder confronterend eerlijk.
Dus de echte gluiperd.....
Voor mij is het een gluiperd. Zulke posts zeggen veel, hebben totaal niets met eerlijk te maken.
En dat jij er mee komt, tsa ik wist van jou al veel langer dat de echte gluiperd...

Ik loop niet in jouw gareel zeker?

En
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 17:09 schreef FR-Henk het volgende:
Het bestuur van de FSV heeft afgelopen donderdag een tweede gesprek gevoerd met de (technische) leiding van Feyenoord. Tijdens dit gesprek zijn o.a. een aantal actuele zaken besproken zoals het vertrek van hoofdtrainer Been en het randgebeuren daaromheen in Ermelo.

Ook deze keer zijn alle punten uit de Open brief van 6 juni jl. niet aan de orde gekomen. Het gesprek is door beide kanten als open en constructief ervaren maar heeft er, vanuit de FSV, nog niet aan bijgedragen dat het vertrouwen in de directie en RvC is hersteld.

Door de partijen is afgesproken om maandelijks een structureel overleg, in steeds dezelfde bezetting, met elkaar te houden met een vaste agenda, eventueel aangevuld met waan van de dag zaken.

Daarnaast is het ook mogelijk gemaakt om, als daar door een der partijen behoefte aan is, een of twee gasten bij een dergelijk overleg uit te nodigen om een toelichting te geven bij een agendapunt.

Bron : FSV

Bemoedigend, een goede stap.
Kan ik ergens een inhoudelijk verslag lezen van deze besprekingen.Het lijkt wel politiek met termen als structureel .Is er door de FSV nu openheid gegeven over deze gesprekken ? en waar?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:52 schreef de flh het volgende:
Leon is geen gluiperd. [punt]
Ga ff ergens anders ouwewijven, er is een discussie gaande.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voor mij is het een gluiperd. Zulke posts zeggen veel, hebben totaal niets met eerlijk te maken.
En dat jij er mee komt, tsa ik wist van jou al veel langer dat de echte gluiperd...

Ik loop niet in jouw gareel zeker?

En
Ga je nog een zin afmaken? Het wordt er zo niet duidelijker op.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:57 schreef de flh het volgende:

[..]

Ga je nog een zin afmaken? Het wordt er zo niet duidelijker op.
Nee, dat laatste woord was kado.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kan ik ergens een inhoudelijk verslag lezen van deze besprekingen.Het lijkt wel politiek met termen als structureel .Is er door de FSV nu openheid gegeven over deze gesprekken ? en waar?
Nog niet....
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Voor mij is het een gluiperd. Zulke posts zeggen veel, hebben totaal niets met eerlijk te maken.
En dat jij er mee komt, tsa ik wist van jou al veel langer dat de echte gluiperd...

Ik loop niet in jouw gareel zeker?

En
Nee, ik vind je een verschrikkelijke vervelende kerel, een kruiper. Dat laat je telkens weer zien. En dat wij bijzonder onvriendelijk ten opzichte van elkaar staan, was al een tijdje duidelijk. Ik heb me de laatste tijd vreselijk in lopen houden, maar zodra je kan, gooi jij olie op het vuur. Dus ja, mijn geduld is op, ik vind je een gluiperd, een kruiper en over het algemeen een naar mannetje.
In het gareel lopen heeft er niets mee te maken, maar het past prima in jouw tactiek van insinuatie en manipulatie. Ik ben het met veel mensen oneens, maar er zijn er zeer weinig waar ik echt rillingen van krijg. Dat is alleen bij de echte griezels.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga ff ergens anders ouwewijven, er is een discussie gaande.
Hoezo? Je krijgt een verwijt van iemand en als reactie ga je lopen spiegelen. Dat is niet helemaal eerlijk. Ik weet niet wat jullie beef is, hoef ik ook niet te weten. En verder was ik ook (tot nu toe) niet van plan om me er mee te bemoeien, maar Leon is geen gluiperd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV en leiding Feyenoord weer in gesprek









0.0092251