BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV en leiding Feyenoord weer in gesprek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 juli 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik ben vóór saneringsbeleid. Daar gaat het mij om.
En zolang een groep supporters nog geen keiharde bewijzen heeft neergelegd geloof ik niets.
En Gudde: hij saneert, en verder is ie niet bijzonder, nee. Maar heb ook nooit iets anders gezegd.
En komt er een betere saneerder: prima. Maar ik zie 'm nog niet.
En Biek moet z'n zwarte mamba voor leuke meiden bewaren.
Wat heeft gudde gesaneert dan nadat hij vergat deGuzman voor 14.1 miljoen te slijten
aan ManCity...Waarom moesten er 30 mensen met normale baantjes wijken?Omdat hij Beenhakkermoest afkopen met 6 ton...Die Blokland ,die man die Mario Been binnenhaalde
om mooie bedragen neer te tellen voor spelers heeft die man ternauwe nood omgezet in aandelen...Wat saneren?Wat bedoel je met saneren?Is Gudde de man om telkens maar te zeiken tegen supporters die niet slapen omdat het zo slecht gaat met hun cluppie..

Je lult als een natte wind van terpstra man..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:40 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, maar je vond het ook reuze grappig toen iemand mij een hoer noemde, dus dat incidentele van jou geloof ik niet meer zo.
Jij doet net alsof Leon en ik jou moedwillig afzeiken, als een complot, terwijl ik al heel vaak aanvaringen met jou heb gehad over de toon van jouw posts over bepaalde Feyenoorders en het dweperige van je als het om de machthebbers bij Feyenoord gaat. Er zit dus geen enkel complot achter. Laat dat paranoïde eens los. Je hebt gewoon een stellingname die bij enkelen niet goed valt en daarnaast een toontje waar ik van gruw.
Ik vind het totaal niet grappig als iemand jou hoer noemt, en ook toen niet, wanneer dat dan ook was, en in welk verband. Mogelijk kun je dat terugvinden? Anders, laat maar. Onterechte beschuldiging, maar het zij zo.
Dweperige, paranoïde...Dat is jouw interpretatie, he? Ik vind het zwaar overdreven.

Voor de rest: ik schrijf zoals ik schrijf. Bevalt je of niet. En heb een standpunt: bevalt je of niet. Vind het -dat schrijf ik eerlijk- echt vervelend dat jullie je daar aan storen. Maar lees ze dan maar niet.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik vind het totaal niet grappig als iemand jou hoer noemt, en ook toen niet, wanneer dat dan ook was, en in welk verband. Mogelijk kun je dat terugvinden? Anders, laat maar. Onterechte beschuldiging, maar het zij zo.
Dweperige, paranoïde...Dat is jouw interpretatie, he? Ik vind het zwaar overdreven.

Voor de rest: ik schrijf zoals ik schrijf. Bevalt je of niet. En heb een standpunt: bevalt je of niet. Vind het -dat schrijf ik eerlijk- echt vervelend dat jullie je daar aan storen. Maar lees ze dan maar niet.
Helaas, ik heb een goed geheugen. En Boudewijn was zo netjes om het allemaal te verwijderen. Maar net zo goed als jij je stoort aan mijn posts, stoor ik me aan de jouwe. Zal je advies opvolgen en ze zo min mogelijk lezen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat heeft gudde gesaneert dan nadat hij vergat deGuzman voor 14.1 miljoen te slijten
aan ManCity...Waarom moesten er 30 mensen met normale baantjes wijken?Omdat hij Beenhakkermoest afkopen met 6 ton...Die Blokland ,die man die Mario Been binnenhaalde
om mooie bedragen neer te tellen voor spelers heeft die man ternauwe nood omgezet in aandelen...Wat saneren?Wat bedoel je met saneren?Is Gudde de man om telkens maar te zeiken tegen supporters die niet slapen omdat het zo slecht gaat met hun cluppie..

Je lult als een natte wind van terpstra man..
Wie kan het beter? Wie staat er meteen klaar dan? Word wakker man, het sterft van de idioten die er zó instappen en het geld compleet verbrassen omdat ze roep naar sportief succes niet kunnen weerstaan.
Ze moeten allemaal weg! Okee, lekker dan, zit de club zonder directie.
Erg fijn: een manke club kan daarna helemaal niet meer lopen.
Je weet niet half hoe zorgwekkend ik die toekomst vind.

Wat is de oplossing?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door FR-Henk --
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie kan het beter? Wie staat er meteen klaar dan? Word wakker man, het sterft van de idioten die er zó instappen en het geld compleet verbrassen omdat ze roep naar sportief succes niet kunnen weerstaan.
Ze moeten allemaal weg! Okee, lekker dan, zit de club zonder directie.
Erg fijn: een manke club kan daarna helemaal niet meer lopen.
Je weet niet half hoe zorgwekkend ik die toekomst vind.

Wat is de oplossing?
***********************

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door Els --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 juli 2011 - 23:28   quote  deeplink  
Je hebt gelijk. Heb het gewijzigd.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 23:29   quote  deeplink  
tx
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 18:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahaha ik ga er wel vanuit dat er op de achtergrond nog meerdere plakkerige drollen te zien zijn..
Zielige ventjes hier samen met dictator Els. Ze zullen en moeten gelijk hebben , waar het ook over gaat! En kijk uit als er iemand tegengas durft te geven. Het niveau van het debatteren gaat inderdaad naar het riool niveau. Dus wat dat betreft zal jij, beste Leon FR1908 samen met jou vrienden en vriendin inderdaad de plakkerige drollen zien voorbij drijven. Precies het niveau wat jij en je vrienden nastreven. En helaas Feyenoord onwaardig! Maar ga vooral zo door met jullie ambities
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 07:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zielige ventjes hier samen met dictator Els. Ze zullen en moeten gelijk hebben , waar het ook over gaat! En kijk uit als er iemand tegengas durft te geven. Het niveau van het debatteren gaat inderdaad naar het riool niveau. Dus wat dat betreft zal jij, beste Leon FR1908 samen met jou vrienden en vriendin inderdaad de plakkerige drollen zien voorbij drijven. Precies het niveau wat jij en je vrienden nastreven. En helaas Feyenoord onwaardig! Maar ga vooral zo door met jullie ambities
Dat is voor jou echt een lijdensweg he, een vrouw met een mening? Wen er maar aan. Er komen er in het dagelijks leven steeds meer.
Jij zit jezelf hier de hele tijd op te poetsen door net te doen alsof je in het dagelijks leven zo belangrijk bent. Daar heeft de rest het nooit over. Neem daar eens een voorbeeld aan.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:02 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is voor jou echt een lijdensweg he, een vrouw met een mening? Wen er maar aan. Er komen er in het dagelijks leven steeds meer.
Jij zit jezelf hier de hele tijd op te poetsen door net te doen alsof je in het dagelijks leven zo belangrijk bent. Daar heeft de rest het nooit over. Neem daar eens een voorbeeld aan.
Een mening? Het probleem is: dat we met zijn allen over alles gelijk willen hebben! En om een vrouw met een mening zit ik niet verlegen hoor, want die heb ik er al 3 in huis! Mijn vrouw met mijn 2 dochters. En die zijn mijn lust en mijn leven en daar doe ik alles voor. Doe beste Els doe nu niet net of jij zo belangrijk ben. En dat de rest het niet over hun dagelijks leven hebben in hun goed recht. Ik helaas wel en daar ben ik trots op. Wat ik heb gepresteerd. Verder ga ik met er niet over uit laten. Wat anderen ook zo graag willen.
Het ga je goed en ik doe je de groeten en wij hopen voor allen een sportief en financieel
topjaar voor Feyenoord en dat we met zijn allen veel mogen gaan juichen in de kuip! Ook namens mijn vrouw en 2 dochters.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:25   quote  deeplink  
En ik zal me naam gaan veranderen op advies van mijn vrouw. Zij zal er wel een leuke voor vinden!
Rovert
 Rovert - woensdag 27 juli 2011 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:25 schreef lijdensweg het volgende:
En ik zal me naam gaan veranderen op advies van mijn vrouw. Zij zal er wel een leuke voor vinden!
jij hebt geen vrouw, jij hebt geen werknemers en jij hebt geen iq
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 juli 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 23:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie kan het beter? Wie staat er meteen klaar dan? Word wakker man, het sterft van de idioten die er zó instappen en het geld compleet verbrassen omdat ze roep naar sportief succes niet kunnen weerstaan.
Ze moeten allemaal weg! Okee, lekker dan, zit de club zonder directie.
Erg fijn: een manke club kan daarna helemaal niet meer lopen.
Je weet niet half hoe zorgwekkend ik die toekomst vind.

Wat is de oplossing?
Toen van de Herik was weggejaagd werd commissie van Kerkum aangesteld...
Die commissie die was opgericht had een paar beloftes afgeven aan het Fsv
en het legioen...En dat is dat het transperant zou worden en er zeggenschap
zou komen bij de supporters...
Die zeggenschap zei mij niet zoveel want je kan niet met 50.000 een club
besturen.Maar de transperantie was een grote voorwaarden ,dat hebben ze
nooit en te nimmer laten zien ..Nou weet iedereen hoe de supporters zijn
van Feyenoord,die laten het er niet bij zitten en is dus de schuld van de
beleidbepalers.Simpel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 juli 2011 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 07:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zielige ventjes hier samen met dictator Els. Ze zullen en moeten gelijk hebben , waar het ook over gaat! En kijk uit als er iemand tegengas durft te geven. Het niveau van het debatteren gaat inderdaad naar het riool niveau. Dus wat dat betreft zal jij, beste Leon FR1908 samen met jou vrienden en vriendin inderdaad de plakkerige drollen zien voorbij drijven. Precies het niveau wat jij en je vrienden nastreven. En helaas Feyenoord onwaardig! Maar ga vooral zo door met jullie ambities
hahahaha praat geen poep man ,plakkertje
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2011 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 07:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zielige ventjes hier samen met dictator Els. Ze zullen en moeten gelijk hebben , waar het ook over gaat! En kijk uit als er iemand tegengas durft te geven. Het niveau van het debatteren gaat inderdaad naar het riool niveau. Dus wat dat betreft zal jij, beste Leon FR1908 samen met jou vrienden en vriendin inderdaad de plakkerige drollen zien voorbij drijven. Precies het niveau wat jij en je vrienden nastreven. En helaas Feyenoord onwaardig! Maar ga vooral zo door met jullie ambities
T leuke is, ik ben niet vóór de FSV/VG en ik ben niet vóór de directie/RVC.
Ik hoop gewoon dat Feyenoord er weer boven op komt. en ik vind directie er nu uit schoppen geen goed idee. Na inlezen op wat FSV/VG meldt, kan ik me in grote delen van hun kritiek wel vinden. Alleen de oplossingen hebben zij ook niet. En de tijdspanne waarin zij veranderingen door willen voeren is gewoon tekort. Dat Man City verhaal is ook zoiets moois, dat wordt Gudde aangewreven ja, terwijl het toch wel vrij legitiem is dat hij op een officiele reactie van City wilde wachten, tsja, de waarheid ligt daar ook wel ergens in het midden. Als je maar lang genoeg in een toilet roert, komt er vanzelf poep. Ik ben in ieder geval blij dat partijen weer met elkaar in gesprek zijn.

Wat me wel mateloos stoort is de tweedeling binnen de supporters. Het niet respecteren van elkaars mening en het ontzettend dom generaliseren. Het laatste beste lijdensweg, ben jij een ster in. Een ieder die het niet met je eens is, hoort blijkbaar bij een fictieve groep mensen die tegen je zijn. Best sneu.
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een mening? Het probleem is: dat we met zijn allen over alles gelijk willen hebben! En om een vrouw met een mening zit ik niet verlegen hoor, want die heb ik er al 3 in huis! Mijn vrouw met mijn 2 dochters. En die zijn mijn lust en mijn leven en daar doe ik alles voor. Doe beste Els doe nu niet net of jij zo belangrijk ben. En dat de rest het niet over hun dagelijks leven hebben in hun goed recht. Ik helaas wel en daar ben ik trots op. Wat ik heb gepresteerd. Verder ga ik met er niet over uit laten. Wat anderen ook zo graag willen.
Het ga je goed en ik doe je de groeten en wij hopen voor allen een sportief en financieel
topjaar voor Feyenoord en dat we met zijn allen veel mogen gaan juichen in de kuip! Ook namens mijn vrouw en 2 dochters.
Nee, ik heb een mening en hoef niet overal gelijk in te hebben. Ik heb wel een hele sterke eigen mening. Op die manier vind ik een discussie ook leuk, en nog leuker is als de meningen haaks staan tov elkaar. In mijn ogen is die uitwisseling van standpunten leerzaam, verduidelijkend en mogelijk groei je intellectueel ook van dat soort discussies en kun je tot nieuwe inzichten komen. Helaas is een discussie met jou vaak moeilijk gebleken, je gaat, zodra je mening uitgedaagd wordt, de discussie vaak uit de weg, of schermt met je maatschappelijk succes en kleineert anderen, zoals je nu ook met mij weer probeert te doen door me een dictator te noemen en te schrijven dat ik niet belangrijk ben.
Op een forum waar Feyenoord het onderwerp is, is maatschappelijk succes niet relevant. Daarnaast trek ik veel van jouw beweringen in twijfel, juist omdat een ondernemer met 657 werknemers anders met onze discussies zou omgaan. En een echt succesvol ondernemer loopt daar zelden over op te scheppen. En, misschien naïef, ik verwacht ook van een succesvol ondernemer met 657 werknemers en een OR dat hij beter op de hoogte is van de spellingsregels.
Ik ga er maar vanuit dat je bewering over jouw gezinsleven klopt, en wens je veel geluk daarin.
Als je hier blijft posten, en weer onder een andere naam, probeer je dan eens wat coulanter op te stellen als de situatie er om vraagt, maak discussies af en schei uit over je succesvolle leven. Anders hebben we ook die naamsverandering zo weer door.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T leuke is, ik ben niet vóór de FSV/VG en ik ben niet vóór de directie/RVC.
Ik hoop gewoon dat Feyenoord er weer boven op komt. en ik vind directie er nu uit schoppen geen goed idee. Na inlezen op wat FSV/VG meldt, kan ik me in grote delen van hun kritiek wel vinden. Alleen de oplossingen hebben zij ook niet. En de tijdspanne waarin zij veranderingen door willen voeren is gewoon tekort. Dat Man City verhaal is ook zoiets moois, dat wordt Gudde aangewreven ja, terwijl het toch wel vrij legitiem is dat hij op een officiele reactie van City wilde wachten, tsja, de waarheid ligt daar ook wel ergens in het midden. Als je maar lang genoeg in een toilet roert, komt er vanzelf poep. Ik ben in ieder geval blij dat partijen weer met elkaar in gesprek zijn.

Wat me wel mateloos stoort is de tweedeling binnen de supporters. Het niet respecteren van elkaars mening en het ontzettend dom generaliseren. Het laatste beste lijdensweg, ben jij een ster in. Een ieder die het niet met je eens is, hoort blijkbaar bij een fictieve groep mensen die tegen je zijn. Best sneu.
Ja natuurlijk, jij heb het wiel uitgevonden. Maar dit is toch jou mening en van anderen helaas. Zekers ik heb een mening en daar vallen jullie mij op aan. net zoals ik dat bij jullie doe. En laat 1 ding duidelijk zijn, ook ik ben tevreden dat ze weer in gesprek zijn
En de tweedeling binnen de supporters zal je altijd houden, daar kan jij niks tegen doen en ik ook niet.
Rovert
 Rovert - woensdag 27 juli 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar dit is toch jou mening en van anderen helaas.
Probeer eens jouW mening in te tikken, probeer verdomme eens één keer een regel te tikken zonder allerlei grammaticale fouten.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toen van de Herik was weggejaagd werd commissie van Kerkum aangesteld...
Die commissie die was opgericht had een paar beloftes afgeven aan het Fsv
en het legioen...En dat is dat het transperant zou worden en er zeggenschap
zou komen bij de supporters...
Die zeggenschap zei mij niet zoveel want je kan niet met 50.000 een club
besturen.Maar de transperantie was een grote voorwaarden ,dat hebben ze
nooit en te nimmer laten zien ..Nou weet iedereen hoe de supporters zijn
van Feyenoord,die laten het er niet bij zitten en is dus de schuld van de
beleidbepalers.Simpel
Met meer transparantie ben ik het wel met jou eens. En dat heb ik eerder ook al verkondigd. Maar al die andere eisen die de FSV en VG stelde dat is gewoon belachelijk.
Maar Feyenoord zou inderdaad wel eens bekend kunnen maken hoeveel de schuld nu nog precies is. Dat zou veel onrust onder de supporters weg nemen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:45 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, jij heb het wiel uitgevonden. Maar dit is toch jou mening en van anderen helaas. Zekers ik heb een mening en daar vallen jullie mij op aan. net zoals ik dat bij jullie doe. En laat 1 ding duidelijk zijn, ook ik ben tevreden dat ze weer in gesprek zijn
En de tweedeling binnen de supporters zal je altijd houden, daar kan jij niks tegen doen en ik ook niet.
Ga je weer met je jullie. Vind maar eens een post waarin ik je persoonlijk aanval ipv op inhoud.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:27 schreef Rovert het volgende:

[..]

jij hebt geen vrouw, jij hebt geen werknemers en jij hebt geen iq
Mag jij vinden! Als jij daar een stijve van krijgt, mooi toch! En wat ben jij? Ik mag hopen dat je gelukkig en gezond ben. Dat gun ik iedereen. In tegenstelling tot wat jij iedereen gun. Je heb me al een paar keer DOOD gewenst en zo kan ik wel doorgaan. Gelukkig is niet iedereen hier zo zielig als jij ben............
Rovert
 Rovert - woensdag 27 juli 2011 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Je heb me al een paar keer DOOD gewenst en zo kan ik wel doorgaan. Gelukkig is niet iedereen hier zo zielig als jij ben............
Het is: Je hebt met een t
Het is: jij bent met een t
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mag jij vinden! Als jij daar een stijve van krijgt, mooi toch! En wat ben jij? Ik mag hopen dat je gelukkig en gezond ben. Dat gun ik iedereen. In tegenstelling tot wat jij iedereen gun. Je heb me al een paar keer DOOD gewenst en zo kan ik wel doorgaan. Gelukkig is niet iedereen hier zo zielig als jij ben............
Lijdensweg, echt, zo plat reageren maar heel weinig directeuren van grote ondernemingen. Je moet je of beter in je rol inleven, of je moet je zelfaangemeten alter ego laten varen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:47 schreef Rovert het volgende:

[..]

Probeer eens jouW mening in te tikken, probeer verdomme eens één keer een regel te tikken zonder allerlei grammaticale fouten.
En dan zonder jou verder te moeten? Nee joh....... Misschien kan ik nog wat leren betreft mijn grammatica
Rovert
 Rovert - woensdag 27 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh....... Misschien kan ik nog wat leren betreft mijn grammatica
Misschien wel ja.....

Het boeit me verder geen hol hoe slecht mensen Nederlands schrijven, maar als losers gaan lopen blaten over een hoog IQ en heel veel werknemers, verwacht ik dat ze normaal kunnen schrijven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T leuke is, ik ben niet vóór de FSV/VG en ik ben niet vóór de directie/RVC.
Ik hoop gewoon dat Feyenoord er weer boven op komt. en ik vind directie er nu uit schoppen geen goed idee. Na inlezen op wat FSV/VG meldt, kan ik me in grote delen van hun kritiek wel vinden. Alleen de oplossingen hebben zij ook niet. En de tijdspanne waarin zij veranderingen door willen voeren is gewoon tekort. Dat Man City verhaal is ook zoiets moois, dat wordt Gudde aangewreven ja, terwijl het toch wel vrij legitiem is dat hij op een officiele reactie van City wilde wachten, tsja, de waarheid ligt daar ook wel ergens in het midden. Als je maar lang genoeg in een toilet roert, komt er vanzelf poep. Ik ben in ieder geval blij dat partijen weer met elkaar in gesprek zijn.

Wat me wel mateloos stoort is de tweedeling binnen de supporters. Het niet respecteren van elkaars mening en het ontzettend dom generaliseren. Het laatste beste lijdensweg, ben jij een ster in. Een ieder die het niet met je eens is, hoort blijkbaar bij een fictieve groep mensen die tegen je zijn. Best sneu.
Goed stuk,en het generaliseren waar je het over heb maak ik mij ook wel eens
schuldig aan.
Maar nu de laatste weken word er alleen maar op dit forum gezeken op de
supporters van de VG en Fsv waaronder de scf...Het spijt mij maar ik zie in hun
als mijn naaste en er zitten er ook genoeg tussen die ik werkelijk kan.
Dat is voor mij de reden van tweedeling.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ga je weer met je jullie. Vind maar eens een post waarin ik je persoonlijk aanval ipv op inhoud.
Is voor mijn wat makkelijker beste Stylzz, hoeft ik niet steeds op iedereen te reageren.
En als je je persoonlijk voelt aangevallen,mijn excuses!
En een van de weinige die mij persoonlijk aanvalt is: Rovert
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:55 schreef Els het volgende:

[..]

Lijdensweg, echt, zo plat reageren maar heel weinig directeuren van grote ondernemingen. Je moet je of beter in je rol inleven, of je moet je zelfaangemeten alter ego laten varen.
Ik kan zo plat reageren als het maar nodig is! Daar heb ik geen enkele moeite mee.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:57 schreef Rovert het volgende:

[..]

Misschien wel ja.....

Het boeit me verder geen hol hoe slecht mensen Nederlands schrijven, maar als losers gaan lopen blaten over een hoog IQ en heel veel werknemers, verwacht ik dat ze normaal kunnen schrijven.
Daar heb ik een secretaresse voor!
Rovert
 Rovert - woensdag 27 juli 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 10:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb ik een secretaresse voor!
dream on sucker
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kan zo plat reageren als het maar nodig is! Daar heb ik geen enkele moeite mee.
Lekker bedrijf heb je dan. Veel WOR artikel 30 problemen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 juli 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik kan zo plat reageren als het maar nodig is! Daar heb ik geen enkele moeite mee.
Jij zit niet te wachten op een mening van een vrouw he?
Mag ik dan aannemen dat jou vrouw en 2 dochters in een boerka lopen?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 juli 2011 - 10:57   quote  deeplink  
hahahahahahaha. wat een gezwam. relaxt mensen. speel wat op de fluit. gooi een kwartje in je wensput. doe iets. negeer elkaar desnoods op het forum. open prive topics. hahahahaha
craven
 craven - woensdag 27 juli 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Slotje, reden: off topic :)))
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:05 schreef craven het volgende:
Slotje, reden: off topic :)))
Maar wel een goede discussie.
craven
 craven - woensdag 27 juli 2011 - 11:09   quote  deeplink  
beetje eenzijdig...
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:09 schreef craven het volgende:
beetje eenzijdig...
Eenzijdig is niet het woord wat ik zou kiezen. Hebben we overeenstemming over kleurrijk?
craven
 craven - woensdag 27 juli 2011 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:10 schreef Els het volgende:

[..]

Eenzijdig is niet het woord wat ik zou kiezen. Hebben we overeenstemming over kleurrijk?
dat is best hoor.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 juli 2011 - 11:35   quote  deeplink  
De aanleiding voor deze topic is positief. Dat vindt iedereen denk ik wel.
Jammer dat het uitloopt op soms nare discussies.

Van mij mag er een slot op. Dit was niet de bedoeling.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 juli 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:35 schreef FR-Henk het volgende:
De aanleiding voor deze topic is positief. Dat vindt iedereen denk ik wel.
Jammer dat het uitloopt op soms nare discussies.

Van mij mag er een slot op. Dit was niet de bedoeling.
ik ben blij dat je je fout inziet. om je eigen falen toe te geven, daar is een groot hart voor nodig!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 10:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij zit niet te wachten op een mening van een vrouw he?
Mag ik dan aannemen dat jou vrouw en 2 dochters in een boerka lopen?
Ha ha ha . Gaan we weer , op de persoon af spelen. Het enige wat jij kan blijkbaar.
Als je het niet kan winnen dan maar afzeiken he! Wauw wat een IQ heb je dan blijkbaar.
Ik heb thuis niks te vertellen met 3 dames........
FR-Han
 FR-Han - woensdag 27 juli 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ha ha ha . Gaan we weer , op de persoon af spelen. Het enige wat jij kan blijkbaar.
Als je het niet kan winnen dan maar afzeiken he! Wauw wat een IQ heb je dan blijkbaar.
Ik heb thuis niks te vertellen met 3 dames........
al zou je alleen zitten... hebbie nog niks te vertellen
bokui010
 bokui010 - woensdag 27 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ha ha ha . Gaan we weer , op de persoon af spelen. Het enige wat jij kan blijkbaar.
Als je het niet kan winnen dan maar afzeiken he! Wauw wat een IQ heb je dan blijkbaar.
Ik heb thuis niks te vertellen met 3 dames........
âàøà ñåñòðà
!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 10:06 schreef Els het volgende:

[..]

Lekker bedrijf heb je dan. Veel WOR artikel 30 problemen?
Adviesrecht bij benoeming en ontslag bestuursleden! Heb ik nog niet mee te maken gehad.
Ik heb meer problemen met artikel 28 te maken. Maar alles gaat in goede harmonie.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 10:01 schreef Rovert het volgende:

[..]

dream on sucker
Dromen zijn bedrog!
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ha ha ha . Gaan we weer , op de persoon af spelen. Het enige wat jij kan blijkbaar.
Als je het niet kan winnen dan maar afzeiken he! Wauw wat een IQ heb je dan blijkbaar.
Ik heb thuis niks te vertellen met 3 dames........
Dat je mij een dictator noemt, is toch ook op de persoon spelen? Of was het generaliserend bedoeld? Dus wat verwijt je Leon nu eigenlijk? Jij mag wel anderen beledigen, maar een ander moet zich onthouden van commentaar op jou? Pot verwijt de ketel discussie.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 27 juli 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:52 schreef Els het volgende:

[..]

Dat je mij een dictator noemt, is toch ook op de persoon spelen? Of was het generaliserend bedoeld? Dus wat verwijt je Leon nu eigenlijk? Jij mag wel anderen beledigen, maar een ander moet zich onthouden van commentaar op jou? Pot verwijt de ketel discussie.
Dat klopt maar dat heb ik elders ook toe gegeven! Dus waar maak je je druk om?
En wat je zegt: Pot verwijt de ketel discussie. Dat klopt helemaal.
Maar waar ik het hier over heb is dat Rovert mij in een kist met 6 plankjes wenst en daar Leon net zo vrolijk mee instemt! Daar zit voor mij het verschil in. En dat ik jou de lerares noemt waar een aantal zich aan optrekken omdat die zelf geen discussie kunnen voeren. Ja dan heb ik het over meelopers.
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Adviesrecht bij benoeming en ontslag bestuursleden! Heb ik nog niet mee te maken gehad.
Ik heb meer problemen met artikel 28 te maken. Maar alles gaat in goede harmonie.
De gelijke behandeling van man en vrouw. Tja, ik moet eerlijk zeggen, scherp antwoord van je, kan een glimlach niet onderdrukken.
Wij zitten meer op art 24,25 en 27.
Els
 Els - woensdag 27 juli 2011 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 11:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat klopt maar dat heb ik elders ook toe gegeven! Dus waar maak je je druk om?
En wat je zegt: Pot verwijt de ketel discussie. Dat klopt helemaal.
Maar waar ik het hier over heb is dat Rovert mij in een kist met 6 plankjes wenst en daar Leon net zo vrolijk mee instemt! Daar zit voor mij het verschil in. En dat ik jou de lerares noemt waar een aantal zich aan optrekken omdat die zelf geen discussie kunnen voeren. Ja dan heb ik het over meelopers.
Ik vind Rovert en Leon erg aardig, dus dat maakt de kritiek altijd wat terughoudender. Het is uiteraard niet erg aardig dat Rovert je in een kist zou wensen. Hoezeer het ook niet gemeend is, het is nooit leuk te lezen. Het zou prettig zijn als we hier allemaal de discussie tot op het scherpst van de snede zouden voeren, maar het kwetsen achterwege kunnen laten. Dat is voor velen, waaronder ik, nog een te grote uitdaging gebleken.
Stof tot nadenken.
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 27 juli 2011 - 12:26   quote  deeplink  
Hand in hand kameraden!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FSV en leiding Feyenoord weer in gesprek









0.0082049