BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Soms weet ik niet meer wat te denken,en hoe het nu zit

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2011 - 20:49   quote  deeplink  
Doordat ik veel berichten van het internet haal,om antwoorden te verkrijgen.Zal je denken dat ik steeds meer ga weten over mijn club.
Alleen door alle berichten weet ik niet meer wat nu de waarheid is bv:
De hoeveel schuld hebben we topic ,allemaal moeilijke berekeningen maar wat is de bron en wat is er waar.
Het verhaal Leroy fer,gaat hij nu weg omdat hij het zelf wil of is zijn zaakwaarnemer de poppenspeler met zijn hand ergens (niet nader te noemen plek)in Fer.
De komst van Koeman, als ik de commotie hoor over wat er allemaal gedacht wordt over hem en ik lees een poll en Koeman heeft 534 stemmen voor ja (de stelling was is Koeman de beste keuze) en 200 nee wat is dan de mening van de Fan ????
Het(niet) aankoopbeleid is dat nu een trucje van van Geel of is het echt zo slecht met mijn club.
Of hebben ze heel veel vertrouwen in deze selectie?
Kortom ik vind het allemaal redelijk spannend zowel in al naast of wat er zich gaat afspelen in het maasgebouw.
Is er geen helderziende die mij uit de droom kan helpen,of komt Feyenoord eens met de echte feiten naar buiten.
Feyenoord ik heb er weer zin an
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Welkom in de wondere wereld van het internet!

Gewoon zelf blijven nadenken en zo veel mogelijk hoor en wederhoor toepassen.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 20:58   quote  deeplink  
Gewoon alle info lezen en je eigen afwegingen maken. Wat lijkt logisch, wat niet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 juli 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Ik mis officiële berichtgeving van BVO Feyenoord .
Of gewoon een mooi stukje in de krant.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:01 schreef piet de paler het volgende:
Ik mis officiële berichtgeving van BVO Feyenoord .
Of gewoon een mooi stukje in de krant.
over onderwerpen die je aansnijdt zul je ook gen officiële berichtgeving krijgen. Zit veel gespeculeer bij en onderwerpen die al zijn uitgelegd door de BVO (geen geld dus geen aankopen).
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:01 schreef piet de paler het volgende:
Ik mis officiële berichtgeving van BVO Feyenoord .
Of gewoon een mooi stukje in de krant.
Dit is een mooi boek:

Hand in hand, kameraden
Boek ▪ Paperback ▪ Jan Oudenaarden ▪ ISBN-13: 9789055158867 ▪

En wat betreft de berichtgeving vanuit de BVO, dat is met ster hun zwakste punt.
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:57 schreef hotjumper het volgende:
Welkom in de wondere wereld van het internet!

Gewoon zelf blijven nadenken en zo veel mogelijk hoor en wederhoor toepassen.
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 20:58 schreef Els het volgende:
Gewoon alle info lezen en je eigen afwegingen maken. Wat lijkt logisch, wat niet.
Huh? Was ik het nou met hotjumper of met Els eens?

Confusion full of questions.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door de flh --
de flh
 de flh - dinsdag 26 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Tnx jumpert door die opmerking over dat boek moest ik gaan editten, wat mislukte, waardoor ik nu deze post overhoud. ik snap het niet meer hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juli 2011 door de flh --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:04 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

over onderwerpen die je aansnijdt zul je ook gen officiële berichtgeving krijgen. Zit veel gespeculeer bij en onderwerpen die al zijn uitgelegd door de BVO (geen geld dus geen aankopen).
Maar hoe het komt dat we geen geld hebben, zou ik wel willen weten....
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maar hoe het komt dat we geen geld hebben, zou ik wel willen weten....
ook dat kun je toch uittekenen. Verkeerd gegokt met gevestigde namen en dure contracten en verloren. Nu op de blaren zitten en opnieuw beginnen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ook dat kun je toch uittekenen. Verkeerd gegokt met gevestigde namen en dure contracten en verloren. Nu op de blaren zitten en opnieuw beginnen.
Uit de documentatie van de VG leek het meer op verkwanselen dan op een gokje dat verkeerd ging....daar zou ik nu graag eens een officiële reactie van de BVO op krijgen.
Els
 Els - dinsdag 26 juli 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ook dat kun je toch uittekenen. Verkeerd gegokt met gevestigde namen en dure contracten en verloren. Nu op de blaren zitten en opnieuw beginnen.
Is structureler dan dat. Feyenoord heeft vaker op het randje gebungeld, andere topclubs niet. Gerucht is nog steeds dat we in de jaren '70 één van de rijkste clubs van Europa waren. Dus we hebben vaker sufferds ipv bestuurders gehad.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 26 juli 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:29 schreef Els het volgende:

[..]

Is structureler dan dat. Feyenoord heeft vaker op het randje gebungeld, andere topclubs niet. Gerucht is nog steeds dat we in de jaren '70 één van de rijkste clubs van Europa waren. Dus we hebben vaker sufferds ipv bestuurders gehad.
ook daar heb je dan weer gelijk in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Soms weet ik niet meer wat te denken,en hoe het nu zit









0.0062708