|
|
Ronaldihno
|
|
|
Als de heli geland is kunnen er misschien meteen een paar spelers instappen en vertrekken!! Fer mag als eerste instappen.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hihihi als Bas v Noordwijk instapt als 3e ,hebben ze problemen om op te stijgen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: under slung meenemen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dan moet er een tweede komen voor Bas van Noortwijk, anders wordt opstijgen te ambitieus. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Een kabel onder aan een helikopter om grote ladingen te vervoeren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:27 schreef Els het volgende:[..] Dan moet er een tweede komen voor Bas van Noortwijk, anders wordt opstijgen te ambitieus. Ze kunnen natuurlijk ook de tip om te bukken achterwege laten.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Of een Russisch toestel de HALO (heavy lifter ) |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:25 schreef piet de paler het volgende:Hihihi als Bas v Noordwijk instapt als 3e ,hebben ze problemen om op te stijgen Hoorde dat er dit jaar een chinook kwam, krijgen ze onze Bas wel mee de lucht in hoor :)
Ze zijn zich vast aan het voorbereiden :D |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:27 schreef Els het volgende:[..] Dan moet er een tweede komen voor Bas van Noortwijk, anders wordt opstijgen te ambitieus. Ja zo'n grote van het legert... doe maar twee trouwens... |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:58 schreef Let it Snoo het volgende:[..] Hoorde dat er dit jaar een chinook kwam, krijgen ze onze Bas wel mee de lucht in hoor :) [ afbeelding ] Ze zijn zich vast aan het voorbereiden :D Nee die vliegtuig eronder is te smal voor bas van noortwijk |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 21:22 schreef Ronaldihno het volgende:Als de heli geland is kunnen er misschien meteen een paar spelers instappen en vertrekken!! Fer mag als eerste instappen.... fer na jou |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 - 22:58 schreef Let it Snoo het volgende:[..] Hoorde dat er dit jaar een chinook kwam, krijgen ze onze Bas wel mee de lucht in hoor :) [ afbeelding ] Ze zijn zich vast aan het voorbereiden :D hahahahaha, . . nou, als 't aan mij ligt stapt die bas gewoon in 'n taxi richting west |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Toch hoop ik dat er ook nog wat leuks uit de helicopter stapt... Ik noem maar wat, een Drenthe of een Bas Dost (nog liever Matavs!). In elk geval dat er iemand uitstapt en dat iedereen zit te turen wie het toch is... Zo ging dat vroeger wel eens (even voor de jongere kijkertjes onder ons)... Goed, de nadruk ligt met name op het woordje "hoop".... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Vroeger kon je dat nog stil houden; tegenwoordig ligt alles al meteen op straat.
Desondanks hoop ik met je mee! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Laat ie maar een grote ZAK met geld droppen!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 09:14 schreef Bosifyable het volgende:Vroeger kon je dat nog stil houden; tegenwoordig ligt alles al meteen op straat. Desondanks hoop ik met je mee! zou er toch maar niet al te veel op hopen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 09:14 schreef Bosifyable het volgende:Vroeger kon je dat nog stil houden; tegenwoordig ligt alles al meteen op straat. Desondanks hoop ik met je mee! Zou idd voor het eerst in tijden zijn dat er iets geheim blijft bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Feyenoord is door vriend Salomon 1 groot mediacircus!!! |
|
|
|