BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Maar de besparing die wij met het verhuren van Adil voor ogen hadden, kan RKC niet op tafel leggen.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 27 juli 2011 - 09:37   quote  deeplink  
Kan je nagaan wat die gozert verdient (nou ja, krijgt).
Goed gedaan Leo !

Al die contracten die destijds gesloten zijn, zijn nog tegen veel te hoge salarissen afgesloten. Auassar, Schaken, Biseswar, Ahmadi etc
Dat de club al 10x failliet was, was nog steeds niet helemaal doorgedrongen tot de directie. "t is maar goed dat die Jacobs intussen vertrekt.
Schandalig slecht financieel management !

Ouwe koeien, ik weet het, maar ik erger me er kapot aan. Want we zitten nog steeds met de ellende.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 juli 2011 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 09:37 schreef de kromme2 het volgende:
Kan je nagaan wat die gozert verdient (nou ja, krijgt).
Goed gedaan Leo !

Al die contracten die destijds gesloten zijn, zijn nog tegen veel te hoge salarissen afgesloten. Auassar, Schaken, Biseswar, Ahmadi etc
Dat de club al 10x failliet was, was nog steeds niet helemaal doorgedrongen tot de directie. "t is maar goed dat die Jacobs intussen vertrekt.
Schandalig slecht financieel management !

Ouwe koeien, ik weet het, maar ik erger me er kapot aan. Want we zitten nog steeds met de ellende.
Dat valt wel mee hoor. Begroting van RKC kan een ton salaris al niet opvangen denk ik.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 27 juli 2011 - 10:00   quote  deeplink  
tja misschien heb je gelijk. Laten ze dan oprotten en de tijd van Martin van Geel niet verspillen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Maar de besparing die wij met het verhuren van Adil voor ogen hadden, kan RKC niet op tafel leggen.









0.0049510