BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oguzhan Ozyakup

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 10:46   quote  deeplink  
M.E.??????? De beste mop die ik in jaren gehoord heb!!! whoehahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahaahhahahahahhahahahahahahahhaahahahahahahahahahahhaahahahhahahahahahhahahhahahahhakuch, kuch, hoest en proest, kuch ,kuch whoehahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahah kuch, kuch ,hoest , hoest hahahahahahah!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:43 schreef obiku010 het volgende:

[..]

pilsje moet kunnen. het was zoiezo weer effe mis gegaan man. maar goed, het leven is wel om te genieten natuurlijk. hahahaha. hoop dat ik gauw aan het werk kan. een beetje een daginvulling zou wel goed zijn. vanmiddag 1300 een gesprek over omscholing enzo. ik wil bij de M.E. komt allemaal goed.... hahahahahaha
hahahahahahaha herkenbaar aan het roodwitte schild met Obiku portret
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 10:52   quote  deeplink  
Hheheheehehhehehhheheheheh!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 10:56   quote  deeplink  
ik merk dat mijn idee gewaardeert word. whahahahaha. maar idd leon, het feyenoord logo zal glorieeren op de schilden als ik er aan de macht ben. en rugnummers. zodat we weten op welke positie we moeten lopen. en de gummiknuppelt word vervangen door de zwarte mamba
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:56 schreef obiku010 het volgende:
ik merk dat mijn idee gewaardeert word. whahahahaha. maar idd leon, het feyenoord logo zal glorieeren op de schilden als ik er aan de macht ben. en rugnummers. zodat we weten op welke positie we moeten lopen. en de gummiknuppelt word vervangen door de zwarte mamba
Hahahaha
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 11:07   quote  deeplink  
zie hier een foto van mijn toekomstige job. uiteraard zal mijn blauwe pak vervangen worden voor dit:

images?q=tbn:ANd9GcQtkIYg3zfYHTgg3Y3JMM652Bo5qNNZgKYhp8beTGzb0UmesLpl

images?q=tbn:ANd9GcSm_rS9r6IQEzQm2rNzsoNVi-Jcy5-rUu9g6sQStm4LLofqM2vFmA
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 11:17   quote  deeplink  
hahahahaha de helm blijft het zelfde?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 11:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahahaha de helm blijft het zelfde?
nee man. dit word hem:

feyenoorder.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 11:21   quote  deeplink  
maar dan natuurlijk rood wit, en een zwart bolletje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 11:24   quote  deeplink  
hahahaha vriendelijkheid word de uitstraling dus...
maar gaat dat goed komen als dat uit 020 ook weer naar de kuip mag komen?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 11:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahaha vriendelijkheid word de uitstraling dus...
maar gaat dat goed komen als dat uit 020 ook weer naar de kuip mag komen?
dat zijn speciaale gelegenheden. dan draag ik deze:
hahahaha
images?q=tbn:ANd9GcSGeVignkZ1SjlFgV7pcOJ2tiZwR8pqDRCfz_1yRK7abSQMr2kQMw
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 11:38   quote  deeplink  
hahahahaha
KKL
 KKL - donderdag 28 juli 2011 - 11:54   quote  deeplink  
zo'n serieuze topic weer helemaal verkracht
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 11:54 schreef KKL het volgende:
zo'n serieuze topic weer helemaal verkracht
geeft niet man. er was toch geen input meer over oguzman
MMM
 MMM - donderdag 28 juli 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik denk dat v.Haaren goed op de 10 past!!
Die jongen verdient een echte kans!
Overigens is het rondom Bruins erg stil!!
Misschien komt het bij Koeman en zijn systeem wel uit de verf!!
Van Haaren is nog lang niet goed genoeg.
KKL
 KKL - donderdag 28 juli 2011 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 11:57 schreef obiku010 het volgende:

[..]

geeft niet man. er was toch geen input meer over oguzman
dat wel natuurlijk
JanM
 JanM - donderdag 28 juli 2011 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 11:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat zijn speciaale gelegenheden. dan draag ik deze:
hahahaha
Ik voel weer een ban aankomen ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door JanM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik voel weer een ban aankomen ...
hoezo? een helm met de letters dubbel S,staat voor Snel Slaan..
Zo moeten ze handelen als ze weer komen.
JanM
 JanM - donderdag 28 juli 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 13:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hoezo? een helm met de letters dubbel S,staat voor Snel Slaan..
Zo moeten ze handelen als ze weer komen.
Ben niet van de forumpolitie en ook pertinent tegen bannen. Zie het maar als een waarschuwing. Zou jammer zijn als we Obiku (tijdelijk) zouden moeten missen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 13:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Ben niet van de forumpolitie en ook pertinent tegen bannen. Zie het maar als een waarschuwing. Zou jammer zijn als we Obiku (tijdelijk) zouden moeten missen!
Ik denk dat we weten wat je bedoelt maar
ieder wel denkend mens ziet toch dat het een grap is?
BTW ik ga zo Grolsch halen,ik heb er zin an Proost Jan ;)
JanM
 JanM - donderdag 28 juli 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 13:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat we weten wat je bedoelt maar
ieder wel denkend mens ziet toch dat het een grap is?
BTW ik ga zo Grolsch halen,ik heb er zin an Proost Jan ;)
Ben voorlopig nog aan het werk dus jij alvast PROOST, ik neem er later vanavond wel eentje (of meer)!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 11:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat zijn speciaale gelegenheden. dan draag ik deze:
hahahaha
[ afbeelding ]
Hahahahhaaahhaha, je zit er weer lekker in!!!
Heb ooit al eens geprobeert om tegen 020 met een zwart gespoten, Duitse oranjehelm binnen te komen!! Moest hem inleveren tot na de wedstrijd!! Uiteraard het Feyenoordembleem voorop geplakt!!
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 10 augustus 2011 - 09:55   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/15424--van-geel-gaat-met-arsenal-praten-over-sunu-en--zyakup-.html

Ryo Miyaichi zal het zéér zeker niet worden, maar technisch directeur Martin van Geel zal toch naar Londen afreizen om met Arsenal te praten over eventuele huurspelers. Feyenoord probeert zich nog voor de transferdeadline te versterken en de Engelse topclub is mogelijk een uitweg voor de financieel geplaagde voetbalclub.
Fransman Gilles Sunu en Nederlander Oğuzhan Özyakup lijken de twee voornaamste namen, waarover beide clubs zullen spreken, zo bevestigen insiders tegenover FR12.nl. Mario Been, ex-trainer van Feyenoord, zou eerder al geïnformeerd hebben naar Özyakup, maar verder dan 'informeren' kwam het niet.
Zowel Sunu als Özyakup staat op het lijstje voor een mogelijke verhuur bij Arsenal. De 20-jarige aanvaller Sunu werd eerder al verhuurd aan respectievelijk Derby County en FC Lorient. Özyakup maakte in 2008 de overstap van AZ naar Arsenal. De wegen van de Nederlandse-Turk en Arsenal leken in mei van dit jaar nog te gaan scheiden, maar uiteindelijk verlengde hij zijn contract tot medio 2013.
KKL
 KKL - woensdag 10 augustus 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Ik praat geen poep!!
JanM
 JanM - woensdag 10 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Maar zijn dit soort mannen echt veel beter dan onze eigen (jeugd)spelers of staan ze straks de ontwikkeling daarvan eigenlijk vooral in de weg? Zo was Ryo zijn eerste wedstrijden natuurlijk fantastisch, maar toen iedereen zijn trucjes eenmaal doorhad was zijn rendement niet hoger dan van Cabral.

Ik beweer niet dat we het niet moeten doen, maar ik vraag me wel af of dit verstandig zou zijn. Weet iemand meer over deze 2 spelers?
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 10 augustus 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:17 schreef KKL het volgende:
Ik praat geen poep!!
Maar hebben we hier iets aan
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 10 augustus 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:20 schreef JanM het volgende:
Maar zijn dit soort mannen echt veel beter dan onze eigen (jeugd)spelers of staan ze straks de ontwikkeling daarvan eigenlijk vooral in de weg? Zo was Ryo zijn eerste wedstrijden natuurlijk fantastisch, maar toen iedereen zijn trucjes eenmaal doorhad was zijn rendement niet hoger dan van Cabral.

Ik beweer niet dat we het niet moeten doen, maar ik vraag me wel af of dit verstandig zou zijn. Weet iemand meer over deze 2 spelers?
Als we dit jaar niets kunnen kopen en transfervrije spelers willen niet komen. Dan moeten we toch wat om play-offs te halen. In de jeugd loopt het blijkbaar (nog) niet
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 10 augustus 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 13:04 schreef craven het volgende:
hij lijkt uiterlijk een beetje op Bruins
Niet alleen qua uiterlijk. Is exact eenzelfde speler. Goede techniek en overzicht, maar geen werklust, kracht en speelt ook in 1 tempo en oogt flegmatiek. En 0 ervaring op het hoogste niveau. Leuk voor erbij, maar absoluut geen versterking. Haal dan een 10 vanuit de jeugd over zoals Trindade de Vilhena.

Die Sana waar van Geel over gaat praten is WEL een versterking. Dat is een moderne aanvaller met snelheid, kracht, tweebenig, inzicht en een individuele actie. Denk dat dat wel een sensatie kan worden zoals Miyaici op de vleugels of op 10.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 10 augustus 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 11:32 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dat zijn speciaale gelegenheden. dan draag ik deze:
hahahaha
[ afbeelding ]
Wel weer triest dit! Geen enkele vorm van respect
G-child
 G-child - woensdag 10 augustus 2011 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:20 schreef JanM het volgende:
Maar zijn dit soort mannen echt veel beter dan onze eigen (jeugd)spelers of staan ze straks de ontwikkeling daarvan eigenlijk vooral in de weg? Zo was Ryo zijn eerste wedstrijden natuurlijk fantastisch, maar toen iedereen zijn trucjes eenmaal doorhad was zijn rendement niet hoger dan van Cabral.

Ik beweer niet dat we het niet moeten doen, maar ik vraag me wel af of dit verstandig zou zijn. Weet iemand meer over deze 2 spelers?
Mijn inzien was Ryo klassen beter dan Cabral... de spoeling is dun bij onze club, zie 6 wissels tegen Excelsior. Op alle posities heb je concurenten nodig om het rendement te doen verhogen. Laat er maar 1 of 2 komen want we moeten ook eens gaan presteren. Net de special gezien over Bosveld, daar stonden voetballers. Nu staan er jongetjes die goed kunnen voetballen. Nog 2 jaar en dan zullen we weer serieus kunnen transfereren.
Meowsie McDermott
 Meowsie McDermott - woensdag 10 augustus 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Nog een paar junioren erbij... Vooral zo'n kabouter/postbode. Zonde van de ontwikkeling van onze eigen spelers. Die Ozyakup is echt niet (veel) verder op dit moment.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 10 augustus 2011 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 14:44 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wel weer triest dit! Geen enkele vorm van respect
zeg jij dat nou?? pffff. whahahaha. wat een knecht ben jij zeg. als er iemand weinig respect toont voor de mening of denkwijze/humor van een ander, dan ben jij het wel
sevillana
 sevillana - woensdag 10 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 10:24 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Als we dit jaar niets kunnen kopen en transfervrije spelers willen niet komen. Dan moeten we toch wat om play-offs te halen. In de jeugd loopt het blijkbaar (nog) niet
naar mijn idee zijn alle verkrijgbare spelers die doelgericht zijn en daarnaast ook goals kunnen produceren van harte welkom, want daar hebben we er niet zo veel van . . . . . :)
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 augustus 2011 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 17:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

naar mijn idee zijn alle verkrijgbare spelers die doelgericht zijn en daarnaast ook goals kunnen produceren van harte welkom, want daar hebben we er niet zo veel van . . . . . :)
Eens en daarbij staan ze de ontwikkeling van oze eigen jongens niet in de weg, maar helpt het hen juist. Je wordt zelf ook beter als je betere spelers om je heen hebt en van cuncurrentie is nooit iemand slechter geworden. Het moet je juist triggeren om zo goed te worden dat de trainer het niet meer kan maken om je te passeren!!
JanM
 JanM - woensdag 10 augustus 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 17:13 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Eens en daarbij staan ze de ontwikkeling van oze eigen jongens niet in de weg, maar helpt het hen juist. Je wordt zelf ook beter als je betere spelers om je heen hebt en van cuncurrentie is nooit iemand slechter geworden. Het moet je juist triggeren om zo goed te worden dat de trainer het niet meer kan maken om je te passeren!!
Nogmaals, je hebt gelijk als ze daadwerkelijk heel veel beter zijn, maar Ryo was adt alleen de eerste paar wedstrijden en dan loopt 'ie weldegelijk Cabral 'voor de voeten'. Je hebt nu gezien dat Arsenal zijn speler(s) terughaalt zodra het hun uitkomt, dus van echt bouwen met dat soort huurlingen is absoluut geen sprake. De enige manier om bijvoorbeeld Cabral echt beter te laten worden is door hem te laten spelen. Kijk maar naar de ontwikkeling van andere eigen jeugdspelers als De Vrij, Judas en Ferrader!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 augustus 2011 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 17:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Nogmaals, je hebt gelijk als ze daadwerkelijk heel veel beter zijn, maar Ryo was adt alleen de eerste paar wedstrijden en dan loopt 'ie weldegelijk Cabral 'voor de voeten'. Je hebt nu gezien dat Arsenal zijn speler(s) terughaalt zodra het hun uitkomt, dus van echt bouwen met dat soort huurlingen is absoluut geen sprake. De enige manier om bijvoorbeeld Cabral echt beter te laten worden is door hem te laten spelen. Kijk maar naar de ontwikkeling van andere eigen jeugdspelers als De Vrij, Judas en Ferrader!
Ben ik niet mee eens. Natuurlijk kun je niet bouwen met huurlingen, maar je kunt wel een systeem hanteren waar ze goed in gedeien. je kunt je eigen jongens een spiegel voorhouden en ze laten spelen als de huurlingen zodat ze er van kunnen leren en volgend seizoen zelf die plek innemen.

Ik denk nog steeds aan bijvoorbeeld Alex bij pisvee. Was gehuurd van Chelsea. Pisvee heeft daar erg veel plezier van gehad en minimaal 1 kampioenschap aan te danken.
GeenGelul
 GeenGelul - woensdag 10 augustus 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 17:08 schreef sevillana het volgende:

[..]

naar mijn idee zijn alle verkrijgbare spelers die doelgericht zijn en daarnaast ook goals kunnen produceren van harte welkom, want daar hebben we er niet zo veel van . . . . . :)
Dat is nou net het punt. Die kunnen we niet betalen en/of willen niet komen. Dan maar spelers huren om zo toch de play-offs te halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2011 door GeenGelul --
sevillana
 sevillana - woensdag 10 augustus 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2011 - 20:00 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Dat is nou net het punt. Die kunnen we niet betalen en/of willen niet komen. Dan maar spelers huren om zo toch de play-offs te halen
even los van het wel of niet huren of contracteren, . . . er zal toch wel ergens een speler rondlopen die niet al te veel geld hoeft te kosten maar wel zo nu en dan een doelpunt kan maken?
cc-tje
 cc-tje - woensdag 10 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juli 2011 - 13:04 schreef craven het volgende:
hij lijkt uiterlijk een beetje op Bruins
gelukkig maar een beetje...
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 augustus 2011 - 07:41   quote  deeplink  
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24502__rss.php
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 15 augustus 2011 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
goede zaak! begin steeds blijer van MVG te worden.
de flh
 de flh - maandag 15 augustus 2011 - 16:26   quote  deeplink  
ja hij heeft wel gelijk. Zoals Schaken de laatste tijd invalt, zijn beide vleugel posities dubbel bezet.

Maar goed, KKL zat er dichtbij iig. Was geen flauwekul
STS
 STS - maandag 15 augustus 2011 - 19:08   quote  deeplink  
ALS van Geel iets kan/mag huren van Arsenal, laat het dan alsjeblieft een spits zijn en geen middenvelder meer, die zijn er (talentvolle) zat. Een spits hebben we nog nodig, verder niets.
kuipje
 kuipje - woensdag 23 november 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2011 - 19:08 schreef STS het volgende:
ALS van Geel iets kan/mag huren van Arsenal, laat het dan alsjeblieft een spits zijn en geen middenvelder meer, die zijn er (talentvolle) zat. Een spits hebben we nog nodig, verder niets.
Uhhm of een CV

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oguzhan Ozyakup









0.0086989