|
|
FR-Han
|
|
|
'Koeman denkt aan Zenden als ervaren versterking'
Geschreven op 2011-07-27 om 13:10:12 | Bekeken: 2788 | Reacties: 49 | Foto: OrangePictures |
In de zoektocht naar een ervaren versterking voor het jonge Feyenoord lijkt Ronald Koeman te zijn uitgekomen bij Boudewijn Zenden. De 34-jarige speler is clubloos nadat zijn contract bij Sunderland niet werd verlengd. Koeman kent de linksbenige voetballer nog van zijn tijd als assistent bondscoach van Guus Hiddink bij het Nederlands Elftal en in zijn tijd als rechterhand van Louis van Gaal bij FC Barcelona.
Zenden is op iedere positie aan de linkerkant inzetbaar en brengt een schat aan ervaring mee. Daarmee zou hij de ideale toevoeging zijn aan de relatief jonge selectie van Feyenoord. De geboren Maastrichter begon zijn carrière bij PSV en speelde daarna in het shirt van FC Barcelona, Chelsea, Middlesbrough, Liverpool, Olympique Marseille en Sunderland. Bovendien staan er 54 interlands voor Oranje achter de naam van Zenden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:http://www.fr12.nl/nieuws/15258--koeman-denkt-aan-zenden-als-ervaren-versterking-.htmlIn de zoektocht naar een ervaren versterking voor het jonge Feyenoord lijkt Ronald Koeman te zijn uitgekomen bij Boudewijn Zenden. De 34-jarige speler is clubloos nadat zijn contract bij Sunderland niet werd verlengd. Koeman kent de linksbenige voetballer nog van zijn tijd als assistent bondscoach van Guus Hiddink bij het Nederlands Elftal en in zijn tijd als rechterhand van Louis van Gaal bij FC Barcelona. Zenden is op iedere positie aan de linkerkant inzetbaar en brengt een schat aan ervaring mee. Daarmee zou hij de ideale toevoeging zijn aan de relatief jonge selectie van Feyenoord. De geboren Maastrichter begon zijn carrière bij PSV en speelde daarna in het shirt van FC Barcelona, Chelsea, Middlesbrough, Liverpool, Olympique Marseille en Sunderland. Bovendien staan er 54 interlands voor Oranje achter de naam van Zenden. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Zie nog steeds liever Drenthe komen voor de linker kant.. heeft ook nog een beetje pit en RESTWAARDE |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht, geruchten topic!
Han Han Han! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ronald ronald ronald!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De voornaam van winnaars! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dacht dat dat han was |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: dus toch vertrouwen in dit seizoen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik heb zelf jaren gevoetbald en bar weinig gewonnen... dus... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en dan te bedenken dat er nog een mini ronald of ronaldinha bij komt. hahahaha |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Als linksback zou het een uitstekende keus zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is een kleine dame ;) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Linkshalf zat ik meer aan te denken... Met Martins Indi (of Nelom) erachter... Kan mooi! |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
Boeit mij niet wie er komt ! .. als ze maar met volle passie voetballen ! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Zenden links op het middenveld. hmmmmm, is het proberen waard............ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hadden ze dan niet beter Meeuwis kunnen houden? Weliswaar niet voor links maar qua ervaring e.d. Paste hij goed bij dit team. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Mee eens. Zenden zal wel goed zijn, maar 34 kom op zeg. Meeuwis moet nog 31 worden, daar hadden ze nog een paar jaar wat aan gehad. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Vergelijking tussen Meeuwis en Zenden gaat behoorlijk mank. Meeuwis speelt sterk verdedigende middenvelder, met de neiging tot dubbele voorstopper. Zenden is echt voor de linkerkant. Ik zeg doen! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 16:06 schreef salemi het volgende:Vergelijking tussen Meeuwis en Zenden gaat behoorlijk mank. Meeuwis speelt sterk verdedigende middenvelder, met de neiging tot dubbele voorstopper. Zenden is echt voor de linkerkant. Ik zeg doen! Nee man, geef dan de jeugd een kans! 34 man... |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote: Ben het volledig met je eens...., maar we hebben nu een beetje teveel jeugd en te weinig ervaring. Zenden kan toch niet een heel seizoen lang alle wedstrijden voetballen. Goed om hem erbij te hebben, voor mij part alleen de tweede helft als het nodig is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 16:11 schreef salemi het volgende:[..] Ben het volledig met je eens...., maar we hebben nu een beetje teveel jeugd en te weinig ervaring. Zenden kan toch niet een heel seizoen lang alle wedstrijden voetballen. Goed om hem erbij te hebben, voor mij part alleen de tweede helft als het nodig is. Een paar jaar terug haalde we ook een berg oudjes met ervaring, werd ook geen succes op Bronkie na dan, en Makaay een beetje. Had dan gewoon de Cler erbij gehouden, we gaan weer van de regen in de drup! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: idd, hij staat er al bij!!! huh??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
BUjakkah
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vond t altijd wel een geinig ventje. ook aardig wat body voor een ukkie. Kon ook aardig judoën |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
behalve op zondagen rondom en in de Kuip |
|
|
|
|
jwchris
|
|
|
Meeuwis: willem 2 vvv roda monchengladbach Zenden: barca liverpool olympique... goede vergelijking. Overigens is hij nog topfit voor een 34 jarige en qua salaris valt er wel iets uit te werken.. beter dan clasie van haaren mokotjo auassar en leerdam bij elkaar |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 16:34 schreef jwchris het volgende:Meeuwis: willem 2 vvv roda monchengladbach Zenden: barca liverpool olympique... goede vergelijking. Overigens is hij nog topfit voor een 34 jarige en qua salaris valt er wel iets uit te werken.. beter dan clasie van haaren mokotjo auassar en leerdam bij elkaar Clasie is beter! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 16:34 schreef jwchris het volgende:Meeuwis: willem 2 vvv roda monchengladbach Zenden: barca liverpool olympique... goede vergelijking. Overigens is hij nog topfit voor een 34 jarige en qua salaris valt er wel iets uit te werken.. beter dan clasie van haaren mokotjo auassar en leerdam bij elkaar Zo is het! Drank maak meer kapot dan je lief is!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Is hij ook topfit voor een 25-jarige? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 16:34 schreef jwchris het volgende:Meeuwis: willem 2 vvv roda monchengladbach Zenden: barca liverpool olympique... goede vergelijking. Overigens is hij nog topfit voor een 34 jarige en qua salaris valt er wel iets uit te werken.. beter dan clasie van haaren mokotjo auassar en leerdam bij elkaar mafkees... |
|
|
|
|
Bicker
|
|
|
Hij is zo goed dat hij nog nergens onder contract staat. |
|
|
|
|
Ronaldihno
|
|
|
Mooie topic hoor van obiku!! Lijkt mij een goede versterking die zenden! Obiku... Ga zo door |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 16:34 schreef jwchris het volgende:Meeuwis: willem 2 vvv roda monchengladbach Zenden: barca liverpool olympique... goede vergelijking. Overigens is hij nog topfit voor een 34 jarige en qua salaris valt er wel iets uit te werken.. beter dan clasie van haaren mokotjo auassar en leerdam bij elkaar Blijven dromen.. |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Dacht eindelijk dat er verstandig werd gehandeld; geen paniek aankopen! Dan maar liever de jeugd erin. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 17:18 schreef Ronaldihno het volgende:Mooie topic hoor van obiku!! Lijkt mij een goede versterking die zenden! Obiku... Ga zo door õ´ van mij mag zenden lekker weg blijven. overschatte speler |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Bosifyable