|
|
@fey@010
|
|
|
Een talentvolle keeper, vorig jaar in de basis nu weer ingeruild voor die druktemaker die zonodig weg moest. Wat vinden jullie ervan ? |
|
|
|
|
Maussie1980
|
|
|
Vd Brom bepaald, welke keeper het beste past bij Vitesse... Zo'n discussie is dus eigenlijk zinloos.. Ik zou het voor Room goed vinden als hij ergens anders nummer 1 kan worden (Graafschap wordt genoemd ). Een jaar op de bank zou slecht zijn voor zijn ontwikkeling. |
|
|
|
|
curovic
|
|
|
ik vindt het een goede zaak dat piet terug is,maar het is niet voor niets maar een jaar omdat hij zo nodig een paar euro s meer kon verdienen in spanje! nu moet hij straks echt laten zien wat die waard is,zodat hij in de winterstop een meerjarig contract kan tekenen. ook hier heeft alleen jordania een hand in! en onze ted had hem nog in de koelkast zitten ookwel pijplijn genoemd door ted. |
|
|
|
|
dvd gendt
|
|
|
Lullig voor room, maar denk wel dat pietje beter is. Moeten room maar verhuren, levert hij later nog geld op Als hij nog beter word |
|
|
|
|
Koeng
|
|
|
ze gaan room verhuren en dan geld verdienen aan piet in tussen tijd is room beter geworden en kan die weer terug komen hij heeft nog een contract voor 5 jaar |
|
|
|
|
v1nc3nt026
|
|
|
|
|
|
Ettenleurse Zot
|
|
|
piet zal misschien iets beter zijn, maar hij begon met te zeggen zich bij vitesse in de kijker te willen spelen voor een 'grotere' nederlandse club of buitenland. Nu roept ie ineens Vitesse europa in te willen helpen. Wat een omslag. Oké, Room is nog niet volgroeid maar hem eerst een 4-jarig contract laten tekenen en dan alsnog Piet terug halen..... heb hem gezegd dat verhuur inderdaad het beste is, wie weet wel feyenoord ja, kan ie gelijk blijven. Als Piet even had gewacht en Stekelenburg was al definitief naar Roma gegaan, denk ik dat ie daar zijn kans had gekregen. Voorlopig moet Spanje hem eerst nog vrijgeven, kan 6 weken duren, als we Room dan verhuren, wie keept dan.......???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door Ettenleurse Zot -- |
|
|
|
|
v1nc3nt026
|
|
|
ze weten bij vitesse zelf niet waar ze mee bezig zijn geloof ik! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: 100% mee eens...en ook mr een jaarcontract |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
arnhem naar de top
|
|
|
room snel verhuren en elders sterker laten worden lijkt me het beste voor hem want piet is nu eenmaal publieks lieveling |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Schandalig.....!!! zo ga je niet om met eigen jeugd.....nu nog ff een paar wedstrijden laten keepen, omdat malle pietje eerst toestemming moet krijgen van de club waarvoor hij vitesse verlaten heeft.....bah bah bah....ik hoop voor Room dat hij dit seizoen mag keepen. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Totaal ongeloofwaardig !!! |
|
|
|
|
Vites4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2011 - 09:22 schreef Vites4ever het volgende:Wat mij betreft mag de veredelde handbalkeeper op de tribune blijven zitten. Room doet het goed! Hij kan tenminste hoge ballen van de zijkant klemvast VANGEN!! Hetgeen Pietje niet zo makkelijk doet. Voor de show, ja dat is leuk voor ZUID, maar daar wordt Vites niet beter van. Geef Room (jonge keeper) wat meer credits en hij gaat het maken (dan maar met wat minder poespas). Uit eerdere discussie over aantrekken Piet. |
|
|
|
|
Vites4ever
|
|
|
naja tribune,.....op de bank zitten is ook een optie ;) |
|
|
|
|
go Jordania
|
|
|
Piet is beter, dus die moet/zal dan de eerste keeper worden. Wel lullig voor Room natuurlijk en in mijn ogen dan geen toekomst meer bij Vitesse. Aardige keeper, maar ik zie hem na 1 of 2 jaar verhuren ook niet veel beter meer worden.
aan @fey@010: Piet Velthuizen komt ook uit eigen jeugd. 'Moest' weg omdat hij te hoog salaris had in 'pre-Jordania' tijd. Toen Jordania kwam had hij de keuze al gemaakt. Daarnaast is het niet zo heel gek dat hij er voor kiest om zich in de Primera Division in de kijker te spelen. Als je daar een paar ballen goed stopt van topspitsen van Barca etc., dan kun je zomaar heel snel doorstomen naar de top. Nu is dat mislukt omdat hij geen kans kreeg en liggen de kaarten bij Vitesse anders; dan komt hij terug om zijn werk hier af te maken. (@Ettenleurse Zot: hij heeft namelijk altijd al gezegd met Vitesse Europa in te willen) |
|
|
|
|
go Jordania
|
|
|
En wat dachten jullie van Merits dan. Die is er ook vast ziek van. Eerst dacht hij: ik neem de gok om kans te maken om het ofwel tegen Room op te nemen, ofwel de 'mazzel' te hebben dat Room geblesseerd raakt (zo gaat dat toch vaak bij keepers). Komt er ineens nog een keeper aanzetten, die misschien wel meteen eerste keep wordt... Niet dat ik echt al compassie met die Merits heb, maar wel erg zuur voor 'm...
Overigens heb ik hem op de training wel een paar hele mooie reddingen uit de kruising zien maken. Zag er best aardig uit moet ik zeggen.
EDIT: Merits heeft al na een kwartier zijn Oost Europese voodoo-poppetje erbij gepakt en een naaldje achterin het bovenbeen gestoken. Hij had dat eigenlijk na een paar wedstrijden willen doen, maar nu Piet op komst is heeft hij het plan iets vooruit moeten schuiven. Die optie had ik niet voorzien...
Nu hebben we hem allemaal gezien. Dit is (nog) geen eerste keeper voor de eredivisie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2011 door go Jordania -- |
|
|
|
|
Vites4ever!
|
|
|
Afgelopen wedstrijd is toch maar weer duidelijk geworden dat Room de beter Keeper is. Ballen binnen in het 5 meter gebied MOETEN altijd voor de keeper zijn. Als ze al de waarschuwing krijgen dat AZ goed is in dode spelmomenten, dan is Room de ideale vervanger van Piet,
Komt goed zijn doel uit en heeft de ballen in zijn gebied... |
|
|
|
|
lucena
|
|
|
Ze hadden beter een goede back kunnen kopen i.p.v Piet ( die alleen maar Dollar tekens zag en ziet )terug te nemen,hij keepte niet geweldig tegen AZ. Ik geef de voorkeur aan Room |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ongelooflijk dat je zo'n talentvolle keeper laat vallen voor een velthuizen... |
|
|
|
|
derk1953
|
|
|
inderdaad verhuren, desnoods aan NEC.... |
|
|
|
|
go Jordania
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 14:41 schreef lucena het volgende:Ze hadden beter een goede back kunnen kopen i.p.v Piet ( die alleen maar Dollar tekens zag en ziet )terug te nemen,hij keepte niet geweldig tegen AZ. Ik geef de voorkeur aan Room Dat is niet zo. Piet hoopte door te breken door mooie ballen van Messi etc. tegen te houden in de Primera Division. Leuk salaris zal hij natuurlijk niet verkeerd hebben gevonden. En bij Vitesse was de situatie uitzichtloos. Stilstaan is niet goed voor een speler in ontwikkeling, dus gewoon logisch. Bij aantreden van Jordania had hij de keuze al gemaakt. Nou en nu is hij weer terug. Tegen AZ inderdaad niet geweldig, maar hij heeft zijn strepen in mijn ogen al wel verdiend.
Room is gewoon niet goed genoeg. Beste voor hem is spelen, dus verhuren. En als hij wil blijft hij toch lekker tweede keeper... |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Eloy Room denkt erover na om Vitesse te gaan verlaten. De doelman moet het onder trainer John van den Brom doen met een reserverol. De sluitpost stond afgelopen zondag weer in het doel, omdat Piet Velthuizen met een blessure moest afhaken.
Room kan maar moeilijk leven met de rol van reserve. "Ik heb vorig jaar het hele seizoen gekeept, geen topseizoen, maar wel goed. Ik heb de meeste speelminuten gemaakt, een vierjarig contract getekend. Dan is dit wel een omschakeling", vertelde de sluitpost aan Dagblad de Gelderlander.
"Het is een optie. Ik zeg niet dat ik weg wil of daarmee bezig ben, maar ik moet wedstrijden spelen. Dat is beter voor mij en beter voor de club", besloot Room, die dit seizoen nog geen enkel tegendoelpunt hoefde te verwerken.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/135838/Doelman_Room_sluit_vertrek_bij_Vitesse_niet_uit#ixzz1cNlTnYgx |
|
|
|
|
Ettenleurse Zot
|
|
|
Room moet na de berichten vorige week naar een andere club uitkijken als eerste keeper. Dat ook Vitesse in de race is voor de Ruijter van Volendam geloof ik, is het daar tijd voor. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
@fey@010