BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi: Ik hoef niet weg van de technisch directeur // nieuwe start

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 28 juli 2011 - 09:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

El Ahmadi: Ik hoef niet weg van de technisch directeur (FR-Fanatic)

Royaal
 Royaal - donderdag 28 juli 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Vorig jaar smeekte zijn werkgever bijna of Karim El Ahmadi op huurbasis naar Al Ahli wilde gaan. Sinds zijn terugkeer uit de woestijn is er veel veranderd bij Feyenoord. ,,Ik hoef niet weg van de technisch directeur.

Het blijft maar om zijn nek hangen, dat prijskaartje. Het bedrag dat Feyenoord in 2008 aan FC Twente overmaakte in ruil voor de handtekening van Karim komt elk seizoen wel weer een paar keer bovendrijven: 5 miljoen euro. Zo ook vorig voetbaljaar, toen de Marokkaans international op te tribune kwam te zitten.

In de aanloop naar het duel met NAC kreeg El Ahmadi te horen dat hij niet bij de selectie voor de wedstrijd in Breda zat. Mario Been vond dat zijn pupil onvoldoende inzet had getoond tijdens de trainingen. ,,Laat dit een duidelijk signaal voor hem zijn, zei de toenmalige trainer van Feyenoord. Toen Leroy Fer later in het seizoen geblesseerd raakte, deed Been weer een beroep op El Ahmadi.
Comeback
De 26-jarige Enschedeër kwam uitstekend terug en maakte indruk op vriend en vijand, waarop de oefenmeester zei dat hij deze Karim niet kwijt wilde. De relatie tussen trainer en speler was echter dusdanig vertroebeld dat er van een gezonde werksfeer nauwelijks meer sprake was. Bovendien drukte El Ahmadi met zijn salaris te zwaar op de begroting van Feyenoord.

Hij is de eerste die zegt dat zijn prestaties niet goed genoeg waren. Maar de middenvelder kon moeilijk verkroppen dat hij steeds meer signalen kreeg die erop wezen dat de club van hem af wilde. Zo was Feyenoord al akkoord met Al Ahli uit Dubai over een huurperiode, terwijl de speler zelf nog moest gaan praten.

Na een half seizoen keerde El Ahmadi terug in Rotterdam en meldde zich na de vakantie weer bij zijn werkgever. Hij had totaal geen idee hoe zijn toekomst eruit zou gaan zien. Tijdens de voorbereiding sloot hij gewoon aan bij de selectie van Been. ,,Maar wel met het idee in mijn achterhoofd dat er nog van alles kon gebeuren tot het sluiten van de transferperiode.
Maar toen barstte de bom. Tijdens het trainingskamp in Ermelo stemden dertien van de achttien spelers tegen het aanblijven van Been. El Ahmadi werd door de buitenwacht direct aangewezen als een van de initiatiefnemers, al doet hij die berichten zelf af als bullshit.

Koeman
Vandaag is het twee weken geleden dat Been zijn spullen pakte en naar de Spaanse zon vertrok om de breuk met zijn grote liefde te verwerken. Inmiddels heeft de nieuwe trainer Ronald Koeman binnen een paar dagen zijn stempel al enigszins op de groep kunnen drukken. ,,De trainingen zijn nu anders, zegt El Ahmadi. ,,Met veel voetbal en druk zetten bij balverlies. Dat is waar we heen moeten dit seizoen. De oefenstof bevalt mij wel en dat geldt vermoedelijk ook voor de rest van de groep.
El Ahmadi heeft geen zin om dieper in te gaan op de vergelijking tussen Been en Koeman. Naar het verleden kijken heeft volgens de Feyenoorder geen zin. Maar wat opviel tijdens de eerste twee trainingen van Koeman is dat hij het spel veel vaker stillegt dan zijn voorganger. ,,Tijdens de tactische training praat hij veel met de spelers en dat is voor ons als jonge ploeg belangrijk. Koeman zit er bovenop, daar waren we aan toe.
Dadendrang

Wie naar de trainingen van deze week kijkt, ziet het plezier en de dadendrang eraf spatten bij El Ahmadi. Een nieuw begin bij Feyenoord, lijkt het wel. Zelf ziet hij het niet zo. ,,Elk seizoen is een nieuw begin. En ook onder de vorige trainer had ik mijn best gedaan om te laten zien wat ik kan. Dat was sowieso mijn doelstelling in de voorbereiding, wie er ook voor de groep zou staan. Maar dat er zon grote naam nu onze trainer is, vind ik natuurlijk mooi. Ook Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst zijn belangrijk, want zij kennen de jonge jongens al een tijdje. Dat zorgt voor een goede balans.

Kortom, El Ahmadi geniet weer bij Feyenoord. Zeker nu hij van Martin van Geel te horen heeft gekregen dat hij niet per se weg hoeft. ,,Ik was blij toen hij me dat in een gesprek vertelde. Het is een goed teken, mooi als een technisch directeur dat tegen je zegt. Mocht er een club komen die een fraai bedrag voor hem wil overmaken, dan zal Feyenoord een transfer echter niet dwarsbomen. ,,Ach, daar ben ik totaal niet mee bezig. Ik richt me volledig op Feyenoord. Hier wil ik laten zien wat ik kan en dat ik hoor te spelen. Daar heb ik zin in.
Royaal
 Royaal - donderdag 28 juli 2011 - 09:33   quote  deeplink  
hij heb er zin an!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 28 juli 2011 - 09:36   quote  deeplink  
Is volgens mij een wijze gozer die Karim, goed bezig!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Ik ben nu toch erg benieuwd!!
Karim kom op gozert,je kan `t
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 09:41   quote  deeplink  
karim!!! achter je standbeen voorzetten hoefd niet eens persee wekelijks. doe je best rotterdamse knuffel marokkaan
Wallie1908
 Wallie1908 - donderdag 28 juli 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Vind het niet erg als hij blijft. Goeie voetballer, alleen wat duur op de begroting. Maar heb wel vertrouwen dat hij meerwaarde is voor het team!
gladdeharry
 gladdeharry - donderdag 28 juli 2011 - 09:43   quote  deeplink  
Goede berichten.Vond sowieso al dat Karim moest blijven. Is ontzettend belangrijk op het middenveld.
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Ik ben wel blij dat hij blijft!!!
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 09:45 schreef Suijltje het volgende:
Ik ben wel blij dat hij blijft!!!
proost dan maar! hahaha
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 09:46   quote  deeplink  
*hik*...Ja jij ook jongen, lang leve de Baron! haha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 09:47   quote  deeplink  
hahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 juli 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Uit zijn verhaal begrijp ik wel dat er veel spelers tegen Mario Been waren vanwege zijn oefenstof! Daaruit blijkt maar weer dat dit ook een reden voor een spelers kan zijn om te vertrekken! Zie Wijnaldum, ik ben nu wel benieuwd wat Leroy Fer nu gaat doen. Karim El Ahmadi is volgens mij duidelijk genoeg betreft de trainingen.
de flh
 de flh - donderdag 28 juli 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Mooi en dan nu maar eens een heel seizoen goed presteren.
Royaal
 Royaal - donderdag 28 juli 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 09:47 schreef lijdensweg het volgende:
Uit zijn verhaal begrijp ik wel dat er veel spelers tegen Mario Been waren vanwege zijn oefenstof! Daaruit blijkt maar weer dat dit ook een reden voor een spelers kan zijn om te vertrekken! Zie Wijnaldum, ik ben nu wel benieuwd wat Leroy Fer nu gaat doen. Karim El Ahmadi is volgens mij duidelijk genoeg betreft de trainingen.
inderdaad, maar ik denk dat bepaalde "fans" hem al behoorlijk over een grens hebben geduwd dat hij niet meer wilt blijven in welke situatie dan ook
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 09:51 schreef Royaal het volgende:

[..]

inderdaad, maar ik denk dat bepaalde "fans" hem al behoorlijk over een grens hebben geduwd dat hij niet meer wilt blijven in welke situatie dan ook
Niet mee eens omdat hij de enige is met zelfreflectie en toch ook de
hand in eigen boezem steekt over zijn slechte presteren..
In het geval van Bruins had dat een zekerheidje geweest wat je zei.
Royaal
 Royaal - donderdag 28 juli 2011 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 09:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niet mee eens omdat hij de enige is met zelfreflectie en toch ook de
hand in eigen boezem steekt over zijn slechte presteren..
In het geval van Bruins had dat een zekerheidje geweest wat je zei.
ik heb het over fer he..?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 10:09   quote  deeplink  
Fer is een wannabee jood!! Daar zitten we niet op te wachten. Hij kan wat mij betreft zich nu alleen nog sportief revancheren!!! Wat hij nu nog zegt is voor mij lariekoek!!! En hij moet het wel heel goed gaan doen als hij door mij weer geliefd wil gaan worden!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:01 schreef Royaal het volgende:

[..]

ik heb het over fer he..?
wie?
JanM
 JanM - donderdag 28 juli 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Mooi! Met Vlaar, De Vrij en El Ahmadi hebben we een prima as. Ferrader zie ik nog wel gaan, dus dan Mokotjo (of Leerdam) naast Karim en de basis staat! Hopelijk aanvallend nog wat versterking ... Ryo? Ozzie? Als grote verrassing toch nog El Hamdaoui? We gaan het zien!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:23 schreef JanM het volgende:
Mooi! Met Vlaar, De Vrij en El Ahmadi hebben we een prima as. Ferrader zie ik nog wel gaan, dus dan Mokotjo (of Leerdam) naast Karim en de basis staat! Hopelijk aanvallend nog wat versterking ... Ryo? Ozzie? Als grote verrassing toch nog El Hamdaoui? We gaan het zien!
Spannend he! hahaha......
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juli 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Blijf het nog steeds kut vinden dat die transferwindow pas een maand na de competitiestart eindigt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:23 schreef JanM het volgende:
Mooi! Met Vlaar, De Vrij en El Ahmadi hebben we een prima as. Ferrader zie ik nog wel gaan, dus dan Mokotjo (of Leerdam) naast Karim en de basis staat! Hopelijk aanvallend nog wat versterking ... Ryo? Ozzie? Als grote verrassing toch nog El Hamdaoui? We gaan het zien!
Hoeveel uitgekookte rook jij?? (El Hamdaoui??????)
Gaat niet goed met je!!!
JanM
 JanM - donderdag 28 juli 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:28 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Hoeveel uitgekookte rook jij?? (El Hamdaoui??????)
Gaat niet goed met je!!!
Gaat prima met mij! Ik zie een getergde El Hamdaoui al scoren tegen 020!
Suijltje
 Suijltje - donderdag 28 juli 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:26 schreef FR-Henk het volgende:
Blijf het nog steeds kut vinden dat die transferwindow pas een maand na de competitiestart eindigt.
+1!
Zo zijn de al ingespeelde spelerts nooit zeker van hun 'zaak', en wijzigen de opstellingen steeds en da's niet altijd posi!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2011 door Suijltje --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Gaat prima met mij! Ik zie een getergde El Hamdaoui al scoren tegen 020!
Maar we gaan daar toch geen miljoenen voor betalen Jan?
Hij mag van mij komen maar dan voor niks
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar we gaan daar toch geen miljoenen voor betalen Jan?
Hij mag van mij komen maar dan voor niks
in ieder geval niet meer als toen de 3 miljoen voor chari. chari moet wel de duurste aankoop blijven die vanuit daar naar ons komt. en niet meer als 2 miljoen salaris geven die hamdoei
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 28 juli 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:35 schreef obiku010 het volgende:

[..]

in ieder geval niet meer als toen de 3 miljoen voor chari. chari moet wel de duurste aankoop blijven die vanuit daar naar ons komt. en niet meer als 2 miljoen salaris geven die hamdoei
Nu weet ik het zeker!!
Jij drinkt weer!!! (en wie weet wat nog meer!!!! Hehehehehehe!!!!)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:35 schreef obiku010 het volgende:

[..]

in ieder geval niet meer als toen de 3 miljoen voor chari. chari moet wel de duurste aankoop blijven die vanuit daar naar ons komt. en niet meer als 2 miljoen salaris geven die hamdoei
Nee dat zou ff lekker worden.
Voor dat soort bedragen vanuit daar was alleen CHARI///HELD zijn geld waard ..
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 10:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee dat zou ff lekker worden.
Voor dat soort bedragen vanuit daar was alleen CHARI///HELD zijn geld waard ..
nou he.... hahahahahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 juli 2011 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 09:50 schreef de flh het volgende:
Mooi en dan nu maar eens een heel seizoen goed presteren.
Dat hoop ik ook van harte, dan kan ik mijn weddenschap waarmaken omdat ik in het verleden minder positieve dingen heb gezegd over Mario Been. En dat hij de reden is dat in de loop van het afgelopen seizoen er 4 spelers waren die zolang wachtte met bijtekenen. Ik weet 100% zeker als Mario Been al aan het eind van het afgelopen seizoen zijn congé had gehad dat ze alle 4 hadden bijgetekend ipv de 2 ( Ron Vlaar en Stefan de Vrij ). Maar dat mag blijkbaar hier niet verteld worden want dan ben je een ouwehoer. Er zijn er die daar niet tegen kunnen.
En reken er nu maar op dat er ook hier weer op gereageerd wordt door dezelfde personen......
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook van harte, dan kan ik mijn weddenschap waarmaken omdat ik in het verleden minder positieve dingen heb gezegd over Mario Been. En dat hij de reden is dat in de loop van het afgelopen seizoen er 4 spelers waren die zolang wachtte met bijtekenen. Ik weet 100% zeker als Mario Been al aan het eind van het afgelopen seizoen zijn congé had gehad dat ze alle 4 hadden bijgetekend ipv de 2 ( Ron Vlaar en Stefan de Vrij ). Maar dat mag blijkbaar hier niet verteld worden want dan ben je een ouwehoer. Er zijn er die daar niet tegen kunnen.
En reken er nu maar op dat er ook hier weer op gereageerd wordt door dezelfde personen......
het eerste stuk zit wat in. jammer dat je weer begint over reacties hier en daar, mensen die er niet tegen kunnen... je word een beetje zielig door dat steeds te benadrukken man
craven
 craven - donderdag 28 juli 2011 - 12:12   quote  deeplink  
eens...Gaat om de inhoud.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 juli 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:10 schreef obiku010 het volgende:

[..]

het eerste stuk zit wat in. jammer dat je weer begint over reacties hier en daar, mensen die er niet tegen kunnen... je word een beetje zielig door dat steeds te benadrukken man
En daar zijn we weer!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 juli 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:12 schreef craven het volgende:
eens...Gaat om de inhoud.
Hoe kan je nou inhoudelijk met jullie lullen? Jullie zeiken alleen maar alles af als het niet in jullie straatje pas......
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoe kan je nou inhoudelijk met jullie lullen? Jullie zeiken alleen maar alles af als het niet in jullie straatje pas......
wat doe je hier dan?? is een openbaar forum weet je nog? en jullie? ik praat vanuit mezelfert
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 28 juli 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 09:41 schreef obiku010 het volgende:
karim!!! achter je standbeen voorzetten hoefd niet eens persee wekelijks. doe je best rotterdamse knuffel marokkaan
Jaaa gek!
Zag jij dat ook tegen met die oefenwedstrijd?
Wat eeen bal zeg!
ik stond er van te kijken.
craven
 craven - donderdag 28 juli 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoe kan je nou inhoudelijk met jullie lullen? Jullie zeiken alleen maar alles af als het niet in jullie straatje pas......
jullie is een neuzenterm, erg generaliserend... Inhoudelijk heb je soms best een punt, maar je zwaait vaak om je heen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoe kan je nou inhoudelijk met jullie lullen? Jullie zeiken alleen maar alles af als het niet in jullie straatje pas......
je heb gelijk man..
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 28 juli 2011 - 13:53   quote  deeplink  
hij mag het nu een keer laten zien. jongen heeft een slechte mentaliteit weet nog een keer dat hij ging pingelen in de kuip in ze eigen verdediging omdat het publiek een beetje floot volgens mij was dat tegen ajax. maar te veel kwaliteit om zomaar weg te laten gaan
craven
 craven - donderdag 28 juli 2011 - 13:57   quote  deeplink  
gaat dit jaar optimaal presteren, let op...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juli 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoe kan je nou inhoudelijk met jullie lullen? Jullie zeiken alleen maar alles af als het niet in jullie straatje pas......
Valt wel mee, je moet het woord 'jullie' eens achterwege laten.
En gewoon je mening noteren en niet zo aanvallend posten.
Let it Snoo
 Let it Snoo - donderdag 28 juli 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Als Karim dit seizoen net zulke mooie voorzetten gaat geven als in dit filmpje... Wordt het nog genieten ook in de kuip!

soccer
 soccer - donderdag 28 juli 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 13:53 schreef Rotterdam22 het volgende:
hij mag het nu een keer laten zien. jongen heeft een slechte mentaliteit weet nog een keer dat hij ging pingelen in de kuip in ze eigen verdediging omdat het publiek een beetje floot volgens mij was dat tegen ajax. maar te veel kwaliteit om zomaar weg te laten gaan
of ging hij aan het pingelen omdat de rest niet bewoog of vrij liep? Volgens mij as dat vorig jaar het grootste probleem. Alleen tegen groningen en psv liep men wel zonder bal. Je zag wat er gebeurde. ik heb er wel vertrouwen in.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 28 juli 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Goede speler. Positief als hij blijft!
MMM
 MMM - donderdag 28 juli 2011 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 14:15 schreef Let it Snoo het volgende:
Als Karim dit seizoen net zulke mooie voorzetten gaat geven als in dit filmpje... Wordt het nog genieten ook in de kuip!

[ filmpje ]
Mooie kopbal
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juli 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 15:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Mooie kopbal
eens! tis dat de baab de goeie kant op loopt, anders was die voorzet echt op de foute plek geweest
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 28 juli 2011 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 15:12 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Goede speler. Positief als hij blijft!
IDD Goede speler BAAB/////HELD!!!!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 28 juli 2011 - 16:21   quote  deeplink  
wie weet is hij die ene schakel.......
Rovert
 Rovert - donderdag 28 juli 2011 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 12:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook van harte, dan kan ik mijn weddenschap waarmaken omdat ik in het verleden minder positieve dingen heb gezegd over Mario Been. En dat hij de reden is dat in de loop van het afgelopen seizoen er 4 spelers waren die zolang wachtte met bijtekenen. Ik weet 100% zeker als Mario Been al aan het eind van het afgelopen seizoen zijn congé had gehad dat ze alle 4 hadden bijgetekend ipv de 2 ( Ron Vlaar en Stefan de Vrij ). Maar dat mag blijkbaar hier niet verteld worden want dan ben je een ouwehoer. Er zijn er die daar niet tegen kunnen.
En reken er nu maar op dat er ook hier weer op gereageerd wordt door dezelfde personen......
Ouwehoer
sevillana
 sevillana - donderdag 28 juli 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juli 2011 - 13:11 schreef craven het volgende:

[..]

jullie is een neuzenterm, erg generaliserend... , je zwaait vaak om je heen...
Eens, vraag me af; hoe zou dat toch komen dat hij en "de.fan" steeds weer dat woord gebruiken?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El Ahmadi: Ik hoef niet weg van de technisch directeur // nieuwe start









0.0103759