|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
El Ahmadi: Ik hoef niet weg van de technisch directeur (FR-Fanatic)
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kweenie hoe oud ie eigenlijk is, hij reageert vaak als een opgeschoten snotjongen :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 17:28 schreef sevillana het volgende:[..] Eens, vraag me af; hoe zou dat toch komen dat hij en "de.fan" steeds weer dat woord gebruiken? Sevillana , dat is toch makkelijk! Kunnen we gelijk dezelfde steeds aanspreken. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor jullie? Sorry jou ipv jullie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 15:23 schreef obiku010 het volgende:[..] eens! tis dat de baab de goeie kant op loopt, anders was die voorzet echt op de foute plek geweest +1 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 17:31 schreef lijdensweg het volgende:[..] Sevillana , dat is toch makkelijk! Kunnen we gelijk dezelfde steeds aanspreken. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen voor jullie? Sorry jou ipv jullie we snappen best wat je bedoelt duidelijk te maken met dat woordgebruik maar hoe dan ook, . . er blijft een jiddisch geurtja aan dat woord hangen, en daar hebben de echte Feyenoord supporters dus blijkbaar wel wat moeite mee, druiloor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 19:16 schreef sevillana het volgende:[..] we snappen best wat je bedoelt duidelijk te maken met dat woordgebruik maar hoe dan ook, . . er blijft een jiddisch geurtja aan dat woord hangen, en daar hebben de echte Feyenoord supporters dus blijkbaar wel wat moeite mee, druiloor. +1 blijft vreemd als 1 persoon iets doet en dan met het woord jullie aangesproken te word. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 20:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] +1 blijft vreemd als 1 persoon iets doet en dan met het woord jullie aangesproken te word. Niet 1 persoon, een hele groep daarom gebruik ik vaak jullie . Wat is daar nu zo moeilijk aan voor jou? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het nou elke avond bitch-fight. Kan toch ook eens stoppen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar vragen kan altijd. Baat ut niet, schaadt.... enzo. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het wordt tijd dat het seizoen weer gaat beginnen. En Feyenoord punten gaat pakken, want anders gaan we er vast niet op vooruit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2011 - 21:53 schreef Els het volgende:[..] Het wordt tijd dat het seizoen weer gaat beginnen. En Feyenoord punten gaat pakken, want anders gaan we er vast niet op vooruit. We zijn er aan toe. Aan het seizoen, aan succes. Van lijden naar leiden. Wordt verdomme echt tijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie die andere teams ploeteren en krijg opeens weer hoop. TOT zondag denk ik. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Clasie Mokotjo El Ahmadi
+1 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Hij mag blijven van mij!.. Mijn eigen persoonlijke knuffeltmarokkaan.. ! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als El Ahmadi het echt oppakt, kan het wel eens de speler met ervaring zijn die we zo ontbeerden. |
|
|
|